Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wolne obroty
Autor Wiadomość
Emix 
zielenina


Wiek: 46
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 19
Skąd: Zamo?
Wysłany: 2008-03-06, 19:27   Wolne obroty

Witam !!! Jestem od tygodnia nowym posiadaczem Eclipsy . I od pocz?tku walcz? z wolnymi obrotami . Dzisiaj przeczy?ci?em krokowca i przepustnic? i niewiele to da?o. Przy okazji zobaczy?em ?e mam przerwane takie ma?e przewody gumowe kt?re lec? (nie jestem pewien) z kolektora ss?cego (takie trzy ci?kie) czy to mo?e by? powodem problemu z wolnymi obrotami???? Zaznacz? ?e jak rano zapalam i silnik jest na ssaniu to jest ok. dopiero jak lekko si? zagrzeje to spadaj? obroty i ga?nie. Prosz? o podpowiedz !!!!
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-03-06, 19:39   

dokladnie masz nieszczelnosc w dolocie. wiec wymien te przewody objawy powinny ustac
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Emix 
zielenina


Wiek: 46
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 19
Skąd: Zamo?
Wysłany: 2008-03-06, 19:44   

wielkie dzi?ki :ok: :beer: te przewody s? przerwane z przodu silnika i wchodz? do takiego tr?jnika i dwa z prawej s? przerwane .
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-03-06, 21:17   

Emix napisał/a:
przeczy?ci?em krokowca

kto mi powie jak to sie robi? :wtf:
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-06, 22:02   

Szakal napisał/a:
Emix napisał/a:
przeczy?ci?em krokowca

kto mi powie jak to sie robi? :wtf:


Demontujesz go a potem go czyscisz :P Jak go sciagniesz to bedziesz sie smial do siebie bo jest to bardzo latwe.

A co do problemu kolegi to jak kiepuczi mowi ta nieszczelnosc powoduje twoje problemu (a na pewno ich czesc) wiec wymien je w pierwszej kolejnosci a potem sie badac dalej jesli wciaz bedzie problem.
 
 
Emix 
zielenina


Wiek: 46
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 19
Skąd: Zamo?
Wysłany: 2008-03-07, 18:32   

wymieni?em dzisiaj we?e od podci?nienia na nowe i zapali?em autko,przejecha?em si? kawa?ek a on dalej przygasa, panowie co dalej???? Ju? nie wiem co mam robi? . ;(
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-07, 18:33   

szukaj dalej nieszczelnosci...
 
 
wyder88 
KLUBOWICZ


Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 55
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-03-12, 00:19   

Jak b?dziesz czy?ci? silniczek krokowy to uwa?aj by? nie pomyli? z silniczkiem od przepustnicy bo wtedy wszystko ci zacznie inaczej chodzi?;/
_________________
Mitsubishi Eclipse 1G GS Soft Turbo ;)

Rekord na 15l = 220km:D
 
 
 
S?awekG 
mniejsza zielenina



Pomógł: 12 razy
Wiek: -46
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 173
Skąd: Budzy?
Wysłany: 2008-03-12, 07:38   

wyder88 napisał/a:
nie pomyli? z silniczkiem od przepustnicy bo wtedy wszystko ci zacznie inaczej chodzi?;/
:o A co to za nowy wynalazek :O.O:
_________________
GS 1992 2,0
 
 
Sebter 
zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 88
Skąd: Olecko
Wysłany: 2008-03-12, 08:32   

a Napiecia krokowca byly sprawdzane ? moze on jest walniety i czyszczenie nic nie da ...
 
 
 
S?awekG 
mniejsza zielenina



Pomógł: 12 razy
Wiek: -46
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 173
Skąd: Budzy?
Wysłany: 2008-03-12, 10:22   

Sebter napisał/a:
Napiecia krokowca byly sprawdzane
Napi?? na silniczku krokowym nie zmierzysz - przynajmniej standardowym woltomierzem- gdy? sterowany on jest impulsowo. Natomiast mo?esz zmierzy? oporno?ci cewek silniczka. Mierz?c g?rn? i doln? cewk? pomi?dzy pinami: ?rodkowym i zewn?trznymi powinienie? uzyska? wynik 30-34 ohmy :ok:
_________________
GS 1992 2,0
 
 
Emix 
zielenina


Wiek: 46
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 19
Skąd: Zamo?
Wysłany: 2008-03-12, 20:44   

A wi?c, po wymianie w??y dolotu: Rano odpalam auto bez problemu ma jakie? 1500obr. po przejechaniu oko?o 1km lekko wzrasta temperatura i jak na przyk?ad doje?dzam do skrzy?owania i wciskam sprz?g?o to potrafi zgasn?? lub spadaj? obroty do ok.500-600 ale jak ju? z?apie dobr? temperatur? to jest spoko nie ga?nie. Jak troch? d?u?ej nim poje?dz? to na wolnych ma jakie? 1200obr - jak przygazuj? to obroty potrafi? spa?? do ok 1000.
 
 
 
S?awekG 
mniejsza zielenina



Pomógł: 12 razy
Wiek: -46
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 173
Skąd: Budzy?
Wysłany: 2008-03-12, 21:08   

Emix napisał/a:
auto bez problemu ma jakie? 1500obr.
To jest :ok: czyli krokowy dzia?a poprawnie.
Emix napisał/a:
d?u?ej nim poje?dz? to na wolnych ma jakie? 1200obr
To zdecydowanie za du?o. Powinno by? 700-800. Objawy wskazuj? jednak na "lewe powietrze" w dolocie np. niedomkni?ta przepustnica.
_________________
GS 1992 2,0
 
 
Emix 
zielenina


Wiek: 46
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 19
Skąd: Zamo?
Wysłany: 2008-03-12, 21:23   

czyli co jeszcze raz przeczy?ci? przepustnic???

[ Dodano: 2008-03-26, 18:58 ]
Witam ponownie wyczy?ci?em jeszcze raz przepustnic? (jak nowa) ,wszystkie przewody podci?nieniowe wymienione na nowe, potem regulacja obrot?w , po ustawieniu IPS problem z przygasaniem odszed? w zapomnienie . Ale dokr?caj?c ?rub? od obrot?w do ko?ca mam 1100obr. Pytanie czy jak mam na TPS 0,66V a nie jak w opisie 0,48-0,52V ma to wp?yw na kr?cenie ?rub? od obrot?w ,bo przykr?ci?em do ko?ca a obroty spad?y jedynie do 1000-1100
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14