Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
1998 Eclipse "Evil GSX"
Autor Wiadomość
Jacob5se 
KLUBOWICZ

Wiek: 21
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-08-05, 16:10   1998 Eclipse "Evil GSX"

1998 Mitsubishi Eclipse GSX

W zeszłym roku zostałem posiadaczem GST z 1997, jak niektórzy dobrze wiedzą kolokwialnie mówiąc wpakowałem się na minę. Po dość krótkim czasie rozstałem się z autkiem i nastał okres poszukiwań. Kryteria nowej sztuki były jasne: turbo (najlepiej jakby trzecą literką było X :D ), blacha i mechanika w dobrym stanie, najlepiej nie grzebany silnik i koniecznie nie w kolorze Radiant Fire Red :D
Po prawie 8 miesiącach poszukiwań i oglądaniu wielu aut które z jakiegoś powodu nie spełniły moich oczekiwań, odezwał się do mnie forumowicz pisząc, że ma na sprzedaż czarnego poliftowego GSX'a w dobrej cenie. Popisaliśmy, pogadaliśmy przez telefon i przy naszym drugim spotkaniu auto nabyłem. Nie jest idealne, ale jak wiadomo ideałów nie ma :)
Jeśli chodzi o nie samo to cieszę się chociażby z jego koloru, w pełni oryginalnego skórzanego wnętrza w elektryce czy oryginalnego radia na kasety z tunerem i AUX produkcji Infinity. W trakcie prawie 5 miesięcy które je mam w aucie zostało zrobionych wiele rzeczy i zostało wymienionych wiele części (nowe z ASO/USA bądź najwyższej klasy zamienniki) m.in. koła, końcówka wydechu, turbo timer, krzyżaki wały, drążki reakcyjne, rozrząd, oleje, trochę uszczelek, lampy tylne i pewnie coś jeszcze by się znalazło.
Auto zostało również oklejone, niektórym się to podoba niektórym nie - kwestia gustu :)
Plany na auto są, stety niestety wymagają dużych środków finansowych więc trochę to potrwa, Ci co powinni wiedzą :)
Jako, że do FB mam łatwiejszy i szybszy dostęp, to zapraszam na fp autka który jest w mojej stopce, a na którym częściej pojawiają się jakieś zdjęcia auta :)























[ Dodano: 2017-10-08, 11:27 ]
Ostatnio znalazłem chwilę czasu, a że również i pogoda dopisała to użyłem tego co miałem pod ręką czyli wosku koloryzującego od Sonaxa i poleciałem nim całe auto. Na pewno poprawiło to odrobinę wygląd strasznie zmęczonego już lakieru :)
Dużo w tym sezonie się autem nie nacieszyłem, nie licząc trasy po kupnie zrobiłem nim może 200 mil (liczba pewnie zawyżona), bo przez większą część czasu albo nie miałem na nie czasu (wyjazdy zagraniczne, szkoła, praca), albo stało w warsztacie (jak to typowy DSM :D ). Miejmy nadzieję, że w przyszłym sezonie będzie na to więcej czasu. Za niedługo auto na całą zimę wyląduję w ogrzewanym garażu, ale przed tym zrobię jeszcze kompletny turbo-back A'Pexi N1 (oryginalny z USA, nie żadne allegrowe A'Pexi N1 Style) i zacznę powoli kompletować graty na przyszły sezon, co by powiększyć stajnie kucyków pod maską.





[ Dodano: 2020-04-26, 15:25 ]

[ Dodano: 2020-04-26, 15:28 ]
Nic się nie dzieje na forum więc pomyślałem, że trochę zaktualizuje. Tym bardziej, że nie wrzucałem tutaj nic od 2.5 roku.
Przez ten czas dużo się nie zmieniło, ale 1 września 2019 panewka zrobiła puk puk. Na początku miałem dać nowe panewki, uszczelki itp. Plan był na stock block + większe turbo, wałki i pare innych supporting mods. Ale jak to jest z projektami, wyszło, że może zrobię jeszcze to, jeszcze coś tam no i skończyło się dużo grubiej. Na dole będzie lista modów które zagoszczą w aucie w tym roku, aktualnie auto stoi w takim stanie jak na dołączonym zdjęciu, za tydzień idzie całe w lakier. Potem będzie składanie, docieranie i strojenie :)



Silnik:
- kute tłoki billet Arias 8.8:1 (stop aluminium 2618)
- korbowody Manley H-Beam
- panewki Clevite 77
- szpilki głowicy i główne ARP
- uszczelka głowicy Cometic MLS
- koło pasowe wału Fluidampr
- rolki pompy wspomagania, pompy wody i alternatora lekkie Unorthodox Racing
- wzmocniony pasek rozrządu Greddy
- komplet uszczelek silnika Fel-Pro
- wałki rozrządu HKS 264/264
Układ dolotowy/doładowanie:
- dolot do turbo Forced Performance
- intercooler A'Pexi Hybrid GT
- orurowanie A'Pexi + uicp Greddy
- bov Greddy Type S
- turbosprężarka Greddy TD06SH 20G
Układ wydechowy:
- atmosferyczny o2 housing Punishment Racing
- customowy 3 calowy wydech przelotowy
- axle-back A'Pexi N1
Układ chłodzenia:
- grubsza chłodnica aluminiowa
- zimniejszy termostat
- komplet dedykowanych węży sylikonowych
Układ paliwowy:
- pompa paliwowa DeatschWerks DW200
- większe wtryski (Brian pamięta jakie :p)
- fpr AEM
Elektronika/układ zapłonowy:
- EcuMaster DET3 + konwersja MAP
- komplet zegarów A'Pexi EL (boost, EGT, temp. i ciśnienie oleju)
- turbo timer HKS Type 1
- zimniejsze świece
Układ napędowy:
- sprzęgło Comp Clutch Stage 2
- Energy Suspension shifter bushings
Zawieszenie/trakcja:
- amortyzatory gwintowane BC Racing BR
- komplet poliuretanów Energy Suspension
- opony Eagle F1 GSD3 245/40
_________________
Było: GST 1997
Jest: GSX 1998
https://www.facebook.com/EvilGSX/
Ostatnio zmieniony przez Jacob5se 2020-04-26, 15:46, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 234
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2020-04-26, 15:58   

:ok: :ok: :ok:
_________________
Kruk42
 
 
Brzytwa 
zielenina


Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 45
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 2020-04-26, 18:52   

Super, tylko nie wiem czy na polskich drogach tak sztywne zawieszenie się sprawdzi ;)
 
 
DawidWadid 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 89
Skąd: Zamość
Wysłany: 2020-04-26, 19:01   1998 Eclipse "Evil GSX"

Bogatemu to i byk się ocieli :lol2: .. Przeważnie każdy ma załamkę że panewka się wyje... , a tutaj wychodzi na sam plus .. Gratulację za podtrzymywanie choroby Eclipse :badcrack: Powodzenia i kolejnych worków pieniędzy na mody :ok: :dance:
_________________

 
 
Jacob5se 
KLUBOWICZ

Wiek: 21
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-04-27, 17:06   

Brzytwa napisał/a:
Super, tylko nie wiem czy na polskich drogach tak sztywne zawieszenie się sprawdzi ;)

Na szczęście to nie daily tylko zabawka więc twardość mi nie przeszkadza, ma się nie przechylać. Poza tym dzięki temu pójdzie dużo niżej niż jest teraz i będzie w końcu tak jakbym chciał czyli mały palec odstępu między oponą a nadkolem :p
A te worki pieniędzy to się przydadzą na pewno, plany dalsze są ale to już moje fanaberie czysto wizualne także bez pośpiechu :)
_________________
Było: GST 1997
Jest: GSX 1998
https://www.facebook.com/EvilGSX/
Ostatnio zmieniony przez Jacob5se 2020-04-27, 17:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2721
Skąd: Kielce
Wysłany: 2020-05-02, 23:18   

z zaciekawieniem będę sobie tu zagladał. liczę na dużo zdjęć z roboty
_________________

 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2975
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-11, 22:31   

Jacob5se napisał/a:
Brzytwa napisał/a:
Super, tylko nie wiem czy na polskich drogach tak sztywne zawieszenie się sprawdzi ;)

Na szczęście to nie daily tylko zabawka więc twardość mi nie przeszkadza, ma się nie przechylać. Poza tym dzięki temu pójdzie dużo niżej niż jest teraz i będzie w końcu tak jakbym chciał czyli mały palec odstępu między oponą a nadkolem :p
A te worki pieniędzy to się przydadzą na pewno, plany dalsze są ale to już moje fanaberie czysto wizualne także bez pośpiechu :)

Na tym zawiasie jest twardo, ale i drogi nie takie jak 20 lat temu :ok:
Fajnie widziec, że jeszcze są wariaci co grzebią przy klipsach :-)
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Jacob5se 
KLUBOWICZ

Wiek: 21
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-05-11, 22:34   

Cały weekend rozbierania, ale udało się i dzisiaj prawie goła buda wylądowała u lakiernika. Musi tylko wyciąć szyby i może lakierować. Jutro wrzucę foty, bo dzisiaj już mi się nie chciało z telefonu przerzucać. Jutro ma mi też przyjść już gwint BC a do końca tygodnia poli i o2 housing Punishment Racing. Coraz bliżej najlepszego etapu, czyli składania klocków :D
_________________
Było: GST 1997
Jest: GSX 1998
https://www.facebook.com/EvilGSX/
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1765
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2020-05-13, 12:24   

nie zapomnij wrzucac na biezaco fot z opisem. :ok:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Jacob5se 
KLUBOWICZ

Wiek: 21
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-05-16, 10:21   

Kilka fot gratów i z wczorajszej wizyty u lakiernika. Szyby powinny być już wycięte i od poniedziałku rusza praca :)




_________________
Było: GST 1997
Jest: GSX 1998
https://www.facebook.com/EvilGSX/
 
 
seedpl 
zielenina


Wiek: 23
Dołączył: 12 Lip 2020
Posty: 1
Skąd: Gracze
Wysłany: 2020-07-12, 11:08   

Ecli mega kibicuje projektowi i na fb i na forum. Szkoda że mało jest takich ludzi z zapałem przez co na fb jest biednie a Forum umarło. Pozdrawiam powodzonka :ok:
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2721
Skąd: Kielce
Wysłany: 2020-07-23, 22:14   

fajnie że doczekaliśmy czasów kiedy Eclipse które miało zgnić to zgniło które miały wydzwonić to wydzwoniły, które miały zostać zwieśniaczone to się już zwieśniaczyły i zostały egzemplarze które zaczynają trafiać w ręce ludzi którzy mają chęć je utrzymywać w zajebistych stanach, dbać i w końcu robią się takimi niszowymi autami... to fajne.
Obserwuje z zaciekawieniem
_________________

 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2020-07-24, 11:31   

Tofik, :ok: :sok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15