Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapłon
Autor Wiadomość
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2008-03-05, 08:29   

i co to wszytsko?juz sie ustawi?nie trzeba rozrz?du na znakii ustawia? ani nic takiego?to si? robi na zap?onie?
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-05, 08:39   

ale powiedz co chcesz zrobi? to my ci powiemy jak :P
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2008-03-05, 08:50   

a tak na przysz?o?c chce wiedzie? jak mo?na ustawi? zap?on
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-05, 09:58   

Szaki jesli ustawisz 10 st na wolnych to reszta powinna byc dobrze (dopoki masz fabryczne czasci na silniku - kola, walki, itp) to wszystko jest technologicznie i za pomoca ECU ustawione na wlasciwe wartosci. Kiedy ustawisz wolne obroty co bedzie punktem odniesienia dla ECU gdzie "ma zaczac" i reszta zakresu powinna byc we wlasciwych wartosciach, chyba ze masz cos nie teges z ECU ale to inna historia.

Co do ustawiania na palmie to zauwazylem ze nawet na wolnych obrotach komp moze odczytywac wartosci od 6-7 do nawet 12-13 st gdyz robi ciagla korekcje tego jak silnik pracuje w zaleznosci od odczytu z sensora pozycji walka i miszanki paliwa.

Trudno mi powiedziec jak sie zachowa palm ale wiem ze jakbym mial taka opcje zeby zmieniac zaplon u siebie to napewno bym tego nie robil na kompie (nie dokonca mialbym zaufanie bazujac na moich odczytach) bo wiem ze zmina nawet 2-3 st za daleko moze spowodowac spalanie stukowe - a tego nie chcesz w swoim misku.
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-03-05, 23:33   

Czyli zrobi? to na lampie i ustawi? 10stopni na wolnych tak?
 
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2008-03-06, 12:14   

czy mo?liwe ?e przy wymianie kondensator?w przestawi? si? zap?on?bo co? mi zacze?o stuka? po wymianie:/
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-06, 14:16   

zaxdamian napisał/a:
czy mo?liwe ?e przy wymianie kondensator?w przestawi? si? zap?on?bo co? mi zacze?o stuka? po wymianie:/


Raczej watpie chyba ze mapy w ECU szlak trafil wiec moze byc koniecznosc przeladowania flash - choc nawet nie wiem czy jest to mozliwe na twoim...
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2008-03-06, 14:58   

allias napisał/a:
zaxdamian napisał/a:
czy mo?liwe ?e przy wymianie kondensator?w przestawi? si? zap?on?bo co? mi zacze?o stuka? po wymianie:/


Raczej watpie chyba ze mapy w ECU szlak trafil wiec moze byc koniecznosc przeladowania flash - choc nawet nie wiem czy jest to mozliwe na twoim...

a jak to si? robi? i jak to sprawdzic czy mo?na?
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
Ostatnio zmieniony przez zaxdamian 2008-03-20, 13:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-03-06, 20:17   

allias na palmie sie nie ustawia zap?onu nawet nale?y go od??czy? podczas ustawiania

zaxdamian
mostkujesz zwork? i podczepiasz lampe strobo do kabla na pierwszy cylinder i oswietlasz ko?o pasowe na kt?rym masz znaki do ustawiania zap?onu
z ty?u wa?ka rozrzadu masz przykrecony czujnik(aparat) kt?rym przestawiasz zap?on przekrecajac go w prawo lub w lewo ustawiasz k?t wyprzedzenia kt?ry kontrolujesz lamp?
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2008-03-07, 21:16   

no dobra ale czy na tym kablu ktory jest na zdj?ciach powinien by? plus?jak ja go masuje to samoch?d na wolnych obrotach ga?nie a na wy?szych nier?wno chodzi. Whata f*ck??
jak mam mu ustawi? zap?on jak on na wolnych chodzic nie chce?
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-03-15, 17:08   

chcia?bym zamiescic sprostowanie mojej wypowiedzi od no?nie miejsca po?o?enia zuzu
ot?? on nie znajduje sie w tym miejscu co pisa?em wcze?niej
tylko znajduje sie za akumulatorem obok kabelka od pompy
przepraszam wszystkich zajmujacych sie w owym czasie ustawianiem zap?onu za b??dn? wypowied? :wtf:


ps zastanawia mnie tylko to dlaczego mechanicy i znawcy mitsu od razu nie sprostowali mojej wypowiedzi :>
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-15, 20:17   

na tym kabelku do masowania powinno by? marne napi?cie, ma on kremow? kostk?, z za?lepk?. pod??czasz go pod mas?.

dlaczego ga?nie ? mo?e dlatego ?e po zmasowaniu go komp czyta na sztywno 5* btdc, i taki zap?on musimy ustawi? kr?c?c CAS'em. Nie wiem co mo?e by? u ciebie nie tak mo?e masz tak nisko ustawione obroty ?e keidy robi si? 5* zap?on to ci auto ga?nie.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2008-03-16, 12:14   

u?ywa?em nie tego kabelka:D
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-03-16, 14:48   

zax dobrze pisze gas? bo to nie by? ten kabelek
normalnie na zmasowanym zuz silnik nie ga?nie chyba ?e ma uszkodzony czujnik wa?ka
po wypowiedzi zaxdamiana ?e ga?nie poszed?em sprawdzi? u siebie czy tak taktycznie jest
i zobaczy?em ?e to nie ten kabelek
nie jest po srodku
tylko za akiem(taka du?e wtyka z za?lepk?)
faktycznie jest tam ma?e napi?cie kt?re po zmasowaniu op??nia zap?on lekko tylko zwalnia silnik
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2008-03-16, 16:19   

u mnie lampa przestawa?a miga? w og?le czyli nie by?o wcale zap?onu.No ale ju? nie wa?ne bo zrobione:D
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12