Zapłon |
Autor |
Wiadomość |
zaxdamian
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 212 Skąd: Wyszk?w
|
Wysłany: 2008-03-05, 08:29
|
|
|
i co to wszytsko?juz sie ustawi?nie trzeba rozrz?du na znakii ustawia? ani nic takiego?to si? robi na zap?onie? |
_________________ Twoje auto Tw?j ?wiat
wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie... |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-03-05, 08:39
|
|
|
ale powiedz co chcesz zrobi? to my ci powiemy jak |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
zaxdamian
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 212 Skąd: Wyszk?w
|
Wysłany: 2008-03-05, 08:50
|
|
|
a tak na przysz?o?c chce wiedzie? jak mo?na ustawi? zap?on |
_________________ Twoje auto Tw?j ?wiat
wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie... |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-05, 09:58
|
|
|
Szaki jesli ustawisz 10 st na wolnych to reszta powinna byc dobrze (dopoki masz fabryczne czasci na silniku - kola, walki, itp) to wszystko jest technologicznie i za pomoca ECU ustawione na wlasciwe wartosci. Kiedy ustawisz wolne obroty co bedzie punktem odniesienia dla ECU gdzie "ma zaczac" i reszta zakresu powinna byc we wlasciwych wartosciach, chyba ze masz cos nie teges z ECU ale to inna historia.
Co do ustawiania na palmie to zauwazylem ze nawet na wolnych obrotach komp moze odczytywac wartosci od 6-7 do nawet 12-13 st gdyz robi ciagla korekcje tego jak silnik pracuje w zaleznosci od odczytu z sensora pozycji walka i miszanki paliwa.
Trudno mi powiedziec jak sie zachowa palm ale wiem ze jakbym mial taka opcje zeby zmieniac zaplon u siebie to napewno bym tego nie robil na kompie (nie dokonca mialbym zaufanie bazujac na moich odczytach) bo wiem ze zmina nawet 2-3 st za daleko moze spowodowac spalanie stukowe - a tego nie chcesz w swoim misku. |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-03-05, 23:33
|
|
|
Czyli zrobi? to na lampie i ustawi? 10stopni na wolnych tak? |
|
|
|
|
zaxdamian
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 212 Skąd: Wyszk?w
|
Wysłany: 2008-03-06, 12:14
|
|
|
czy mo?liwe ?e przy wymianie kondensator?w przestawi? si? zap?on?bo co? mi zacze?o stuka? po wymianie:/ |
_________________ Twoje auto Tw?j ?wiat
wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie... |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-06, 14:16
|
|
|
zaxdamian napisał/a: | czy mo?liwe ?e przy wymianie kondensator?w przestawi? si? zap?on?bo co? mi zacze?o stuka? po wymianie:/ |
Raczej watpie chyba ze mapy w ECU szlak trafil wiec moze byc koniecznosc przeladowania flash - choc nawet nie wiem czy jest to mozliwe na twoim... |
|
|
|
|
zaxdamian
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 212 Skąd: Wyszk?w
|
Wysłany: 2008-03-06, 14:58
|
|
|
allias napisał/a: | zaxdamian napisał/a: | czy mo?liwe ?e przy wymianie kondensator?w przestawi? si? zap?on?bo co? mi zacze?o stuka? po wymianie:/ |
Raczej watpie chyba ze mapy w ECU szlak trafil wiec moze byc koniecznosc przeladowania flash - choc nawet nie wiem czy jest to mozliwe na twoim... |
a jak to si? robi? i jak to sprawdzic czy mo?na? |
_________________ Twoje auto Tw?j ?wiat
wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie... |
Ostatnio zmieniony przez zaxdamian 2008-03-20, 13:14, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-03-06, 20:17
|
|
|
allias na palmie sie nie ustawia zap?onu nawet nale?y go od??czy? podczas ustawiania
zaxdamian
mostkujesz zwork? i podczepiasz lampe strobo do kabla na pierwszy cylinder i oswietlasz ko?o pasowe na kt?rym masz znaki do ustawiania zap?onu
z ty?u wa?ka rozrzadu masz przykrecony czujnik(aparat) kt?rym przestawiasz zap?on przekrecajac go w prawo lub w lewo ustawiasz k?t wyprzedzenia kt?ry kontrolujesz lamp? |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
zaxdamian
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 212 Skąd: Wyszk?w
|
Wysłany: 2008-03-07, 21:16
|
|
|
no dobra ale czy na tym kablu ktory jest na zdj?ciach powinien by? plus?jak ja go masuje to samoch?d na wolnych obrotach ga?nie a na wy?szych nier?wno chodzi. Whata f*ck??
jak mam mu ustawi? zap?on jak on na wolnych chodzic nie chce? |
_________________ Twoje auto Tw?j ?wiat
wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie... |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-03-15, 17:08
|
|
|
chcia?bym zamiescic sprostowanie mojej wypowiedzi od no?nie miejsca po?o?enia zuzu
ot?? on nie znajduje sie w tym miejscu co pisa?em wcze?niej
tylko znajduje sie za akumulatorem obok kabelka od pompy
przepraszam wszystkich zajmujacych sie w owym czasie ustawianiem zap?onu za b??dn? wypowied?
ps zastanawia mnie tylko to dlaczego mechanicy i znawcy mitsu od razu nie sprostowali mojej wypowiedzi |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-03-15, 20:17
|
|
|
na tym kabelku do masowania powinno by? marne napi?cie, ma on kremow? kostk?, z za?lepk?. pod??czasz go pod mas?.
dlaczego ga?nie ? mo?e dlatego ?e po zmasowaniu go komp czyta na sztywno 5* btdc, i taki zap?on musimy ustawi? kr?c?c CAS'em. Nie wiem co mo?e by? u ciebie nie tak mo?e masz tak nisko ustawione obroty ?e keidy robi si? 5* zap?on to ci auto ga?nie. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
zaxdamian
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 212 Skąd: Wyszk?w
|
Wysłany: 2008-03-16, 12:14
|
|
|
u?ywa?em nie tego kabelka:D |
_________________ Twoje auto Tw?j ?wiat
wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie... |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-03-16, 14:48
|
|
|
zax dobrze pisze gas? bo to nie by? ten kabelek
normalnie na zmasowanym zuz silnik nie ga?nie chyba ?e ma uszkodzony czujnik wa?ka
po wypowiedzi zaxdamiana ?e ga?nie poszed?em sprawdzi? u siebie czy tak taktycznie jest
i zobaczy?em ?e to nie ten kabelek
nie jest po srodku
tylko za akiem(taka du?e wtyka z za?lepk?)
faktycznie jest tam ma?e napi?cie kt?re po zmasowaniu op??nia zap?on lekko tylko zwalnia silnik |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
zaxdamian
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 212 Skąd: Wyszk?w
|
Wysłany: 2008-03-16, 16:19
|
|
|
u mnie lampa przestawa?a miga? w og?le czyli nie by?o wcale zap?onu.No ale ju? nie wa?ne bo zrobione:D |
_________________ Twoje auto Tw?j ?wiat
wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie... |
|
|
|
|
|