Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Czujnik spalania stukowego - knock sensor
Autor Wiadomość
simpleman 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 44
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2013-03-12, 07:44   Czujnik spalania stukowego - knock sensor

Witam,

4G63 N/A padł czujnik spalania stukowego, nie pytałem jeszcze w serwisie, ale może wiecie gdzie mogę dostać zamiennik? Czy w ogóle jest zamiennik.
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-12, 08:27   

Napisz do Kiepuczi, Brian z Topendpower.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2013-03-12, 08:29, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-03-12, 11:54   

Zamiennika nie widziałem serwis kiedyś chciał za ode mnie około 1000 zł albo uzywke albo Kiepuczi
 
 
 
simpleman 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 44
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2013-03-12, 21:01   

To w niemczech w serwisie chcą trochę mniej 174,36 EUR:) Zapytam w TEP.
 
 
Granat 
mniejsza zielenina


Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 116
Skąd: Gwiżdziny
Wysłany: 2013-03-13, 21:13   

Podepne sie do tematu za co odpowiedzialny jest ten czujnik bo nie wiem a pytałem kiedys na forum to mi nikt nie powiedział
 
 
MX-3
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-13, 21:19   

wykrywa nie odpowiedni proces spalania i poniekąd zmienia kąt wyprzedzania zapłonu ...
 
 
Granat 
mniejsza zielenina


Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 116
Skąd: Gwiżdziny
Wysłany: 2013-03-13, 21:25   

A jak zdjagnozować ,że jest popsuty jeszcze mi powiedz bede wdzieczny bardzo na kompie mam błod czujnika tps tylko bo jest pekniety i lata dlatego tylko. złozyłem głowice z blokiem wczoraj jutro bede zakładał pasek rozrzadu i uzbrajał swój silnik . A miałem z nim kłopot takiego rodzaju własnie iz na wolnych nierówno pracował i od 2 tys do 3 tys gubił mi zapłon znaczy sie czuc było ze nie łapie poprostu co i raz w tej skali obrotów . bardzo to irytujace wymieniałem wszystko cały układ zapłonowy i mnustwo innych komponetów tego silnika a tego czujnika nie tykałem jest on w bloku pod kolektorem ssacy prawda
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-03-13, 21:32   

Granat napisał/a:
A jak zdjagnozować ,że jest popsuty
kup/zrob sobie knock detector, przyspiesz zaplon do graniccy stuku, spałuj fure a żeby zastukało zobacz na logerze czy ecu zczyta knock sumy, a sam albo przelić sobie drugą haromoniczną stuku Twojego czujniak albo go uslysz i bedziesz wiedzial. Proste.
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Granat 
mniejsza zielenina


Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 116
Skąd: Gwiżdziny
Wysłany: 2013-03-13, 22:16   

no troche nie proste goldi ; / napisałec mi tu cos o czy niemam zileonego pojecia moze jaks łatwie mi to wytłumaczysz co :) ??
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-03-13, 22:37   

Granat napisał/a:
os o czy niemam zileonego pojecia
jesli czegoś nie wiesz/nie rozumiesz to masz dwie opcje :) dokształcić się a literatury jest pełno na ten temat (nie mowie o internecie) albo opcaj numer dwa jesli czegos nie rozumiesz to sie nie bierz za tego narpawianie...
czytajac wiekszosc Twoich postow w tym przypadku polecam Ci opcje numer dwa :)

no offence, but... :ksiadz:
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Granat 
mniejsza zielenina


Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 116
Skąd: Gwiżdziny
Wysłany: 2013-03-13, 22:43   

No nie znam sie az tak zeby sprawdzic ten czujnik bo to co napisałes jest dla mnie magiczne . dlatego chce sie dowiedziec troche jasniej jak to zrobic ty napewno kiedy pierwszy raz to robiłes byłes tak samo zielony jak ja teraz poskładam jutro silnik odpale zobacze jaki efekt jak nic mi to nie pomoże to bede sie dowiadywał albo kupie sobie ten czujnik i załoze poprostu a jak to nic nie da to sobie go sprzedam

[ Dodano: 2013-03-13, 22:44 ]
i bede szukał dalej ale jestem dobrej mysli i bedzie dobrze :)
 
 
simpleman 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 44
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2013-03-13, 22:50   

W moim przypadku dostałem błąd ECU i fura się strasznie muliła.
Po ustawieniu zapłonu wydaje się ok. Ale dalej jest błąd ecu. Pozatym jak czegoś nie widać to nie znaczy, że tego niema.

Czujnik to w końcu element elektroniczy, może jest jakiś sposób, żeby sprawidzić go poza autem zwykłym miernikiem, a nie oscyloskopem?
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-03-13, 22:57   

Granat, nie mierz ludzi swoją miarą :) w przeciwieństwie do Ciebie najpierw zdobywam więdzę teoretyczną, zanim zacznę przekształcać ją w praktykę... nie podchodzę do tematu jak Ty "zielony" tylko z jakimś już zapleczem wiedzy... Przeczytaj parę mądrych książek, zrozum samo zjawisko spalania stukowego, dowiedz się jak się to wylicza, w jakich materiałach jak się dzwiek rozchodzi, co powoduje stuk w silniku, jak komp na to reaguje... na te tematy ksiązki piszą tomami a Ty chcesz by Ci to w jednym poście wytłmaczyć :) skończ te żarty :)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9