Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wszystko o: 1989-1994 (1G) Mitsubishi Eclipse, Eag
Autor Wiadomość
Bartik
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-11, 09:23   

Czym mierzone :>
 
 
tomatokrauze
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-27, 19:18   

Koledzy co wy por?wnujecie ECLIPSE z Vectr? ? :hahaha: :twisted: Ja mia?em Vectre a teraz mam KLIPPERKA :amen: za nic bym go nie ooda? w lapy kogo innego. MISIA to jest najlepsze auto z jakim do dzi? mia?em styczno??

[ Dodano: 2008-09-27, 19:36 ]
Nie m?wie tylko o osi?gach tego autka ale g??wnie o jego sylwetce i designie ?rodka. Jakie autko z tamtych lat mog?o r?wna? si? z wygl?dem MISI? :badcrack: :twisted:
 
 
Gierap
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-27, 21:17   

tomatokrauze napisał/a:
Koledzy co wy por?wnujecie ECLIPSE z Vectr? ? :hahaha: :twisted: Ja mia?em Vectre a teraz mam KLIPPERKA :amen: za nic bym go nie ooda? w lapy kogo innego. MISIA to jest najlepsze auto z jakim do dzi? mia?em styczno??

[ Dodano: 2008-09-27, 19:36 ]
Nie m?wie tylko o osi?gach tego autka ale g??wnie o jego sylwetce i designie ?rodka. Jakie autko z tamtych lat mog?o r?wna? si? z wygl?dem MISI? :badcrack: :twisted:


A my w?a?nie stricte por?wnywali?my same osi?gi tych samochod?w, celowo pomijaj?c ich inne cechy przydatno?ci czy urody :badcrack:
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-28, 18:30   

Znalaz?em artyku? na temat u?ywanego eclipse 1G. Ja nie zgadzam si? z opini?, ?e si? tragicznie prowadzi.
http://www.motoryzacja.autogielda.pl/?353
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
Ostatnio zmieniony przez viader 2008-12-28, 18:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-28, 18:58   

hmmm a ja potwierdzam opinie ze sie niestety prowadzi tragicznie... w porowanniu z 2g wielowachaczem wypada blado... mialem okazje tez jezdzic 1g na poliurethanach i na teinie.. to juz jest zupelnie inny samochod... z moim osobistych wnioskow seryjny zawias 1g to mega porazka :>
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-28, 20:09   

Mo?e i nie jest to auto do jazdy torowej ale pisanie, ?e nawet przy je?dzie na wprost si? ?le prowadzi jest grubo przesadzone. Wiele wsp??czesnych konstrukcji wcale si? lepiej nie prowadzi. Mi si? nidy nie uda?o wyprowadzi? mi?ka z r?wnowagi, no ale ja nie szalej? po publicznych drogach a na torze nigdy nie by?em...
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-12-28, 20:53   

Widzisz Goldi 1G je?d?? na co dzie?
2G jecha?em tylko raz
i nie jestem pewien czy, jedynka a? tak bardzo wypada blado przy 2G
przy dobrej marki amorkach i nie wybitym zawiasie prowadzi sie ca?kiem nie?le nawet przy seryjnych spre?ynach mo?na spokojnie si? ?adowa? w ostre zakr?ty - problemem mo?e by? g?o?no?? zawiasu
nie jest to mo?e super zawiecha ale moim zdaniem nie jest tak ?le patrz?c na wiek konstrukcji
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-28, 21:49   

Ja mam z ty?u koni na eibachach z przodu sachs nie wiem na jakich sprezynach profil 40 opony 235, kierownice mniejsza ralliart i wchodze w zakrety na pelnej kurwie:P
_________________

 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-12-28, 21:59   

viader napisał/a:
Znalaz?em artyku? na temat u?ywanego eclipse 1G. Ja nie zgadzam si? z opini?, ?e si? tragicznie prowadzi.
http://www.motoryzacja.autogielda.pl/?353

Ten artyku? moim zdaniem pisa? kto? kto tak naprawd? nie ma poj?cia o Eclipse jak dla mnie...
Cytat:

?wietnie sprawdzaj?ca si? w nie za ci??kim nadwoziu (1310 kg).

Nieee wcale

Cytat:
silnik bardzo niech?tnie pracuje na wysokich obrotach i denerwuje g?o?nym warczeniem powy?ej 5000 obr./min.

Poza tym ,?e ten silnik w?a?nie dopiero na wy?szych obrotach zaczyna "chodzi?" to nic...

Cytat:

Wn?trze samochodu jest bardzo ergonomiczne, pomijaj?c lewarek skrzyni bieg?w. Po pierwsze jest umieszczony na wysoko na tunelu ?rodkowym, co przy nisko po?o?onym fotelu kierowcy utrudnia szybk? zmian? bieg?w.


Wysoko? :hahaha:

Cytat:
Po drugie sam kszta?t lewarka nie u?atwia nam zadania

Tu sie akurat zgodze ,ze seria jest do :ass:

Cytat:
Zawodzi? mog? najcz??ciej mechanizmy podnoszonych lamp, kt?re maj? tendencj? do rdzewienia, przez co mog? dzia?a? wolniej, a? do zatarcia silniczk?w. Okresowy przegl?d i odrobina smaru zapobiegn? problemowi.

:hahaha: Ju? wi?ksze i cz?stsze problemy s? z silniczkami krokowymi ani?eli z mechanizmami podnoszenia lamp z kt?rymi jak dobrze pami?tam ,nikt nie mia? do tej pory ?adnego problemu...

Cytat:
Drug? drobnostk? s? problemy z elektrycznymi szybami, szczeg?lnie pasa?era (cz?sto odmawiaj? wsp??pracy).


J.W ,chociaz szyby czasem ci?zko chodz? ale to przez brudne prowadnice a nie przez mechanizmy...

Dla mnie ten artyku? jest zupe?nie niemiarodajny i pisany bez porz?dnego zapoznania siez tematem Eclipsa ,ale to tylko moja opinia
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-12-28, 22:07   

I wed?ug mnie ca?kiem s?uszna
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
maciejka 
gruba ryba



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 392
Skąd: to nie tak daleko
Wysłany: 2008-12-28, 22:09   

patrzac na auta w tamtych lat...czyli prawie juz 20 lat temu kiedy one wychodzily to byly rewelacyjne...dzis jednak zostaja w cieniu nowych aut i nowych rozwiazan...poza tym eclipse to tak naprawde namiastka sportowego auta...nie jest to auto na tor jak wspomnial wczesniej kolega..to nie formu?a 1 ani nie porshe czy ferrarii wiec nie nalezy sie spodziewac nie wiadomo jakich odczuc i rewelacji...mimo to auto spisuje sie dobrze i na zakretach tez nie jest takie zle...i jazda na wprost tez jest OK tylko jak by drogi byly inne... artykul troszke przesadzony moim zdaniem...
 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2008-12-30, 18:24   

Cytat:
Wn?trze samochodu jest bardzo ergonomiczne, pomijaj?c lewarek skrzyni bieg?w. Po pierwsze jest umieszczony na wysoko na tunelu ?rodkowym, co przy nisko po?o?onym fotelu kierowcy utrudnia szybk? zmian? bieg?w.

No jesli sie ma 140 cm wzrostu i 13 lat to pewnie jest za wysoko :hahaha:

Moze nie jezdzilem zbyt wieloma autami, ale kilkoma sie w zyciu przejechalem i zaden nie mial tak fantastycznej zmiany biegow jak 1G. W polifcie dzwignia zmiany biegow jest krotka i reka poprostu lezy sobie wygodnie na calej dlugosci tunelu srodkowego, zapewnione stale podparcie, jak dla mnie to jest mistrzostwo swiata jesli chodzi o ergonomie.
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-12-31, 16:32   

No i Ziggi przyznam ci racje
moim zdaniem 1G ma superowo, u?ozony lewarek bieg?w
i tez hamulec r?cznego o wiele lepiej jak w 2G
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
eXTrim 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-31, 16:38   

wydaje mi sie skoro drazek zmiany biegu jest wyzej i do tego blizej kierownicy to szbciej zmienimy bieg wlasnie z tak usytuowanym drazkiem ... ten artykul to jedna wielka bzdura :D po za tym wyminili tylko jedzen rodzaj silnika ...
Ostatnio zmieniony przez eXTrim 2008-12-31, 16:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Paulus 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 985
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-08, 16:32   

Artyku? bzdurny jest, ale jakkolwiek bardzo lubie swoje autko, tak powiedzmy sobie szczerze - nie prowadzi si? zbyt dobrze. Szczeg?lnie w kontek?cie niekt?rych obecnych aut. Sk?ada si? na to kilka czynnik?w: budowa zawieszenia (belka itp.), seryjne amortyzatory i spr??yny, oraz uk?ad kierowniczy. Wymiana sprz??yn, amortyzator?w i np. dodanie poliuretan?w oczywi?cie pomaga, ale auto nadal pozostaje daleko w tyle za co lepszymi nowoczesnymi rozwi?zaniami. Co z tego ?e po takiej zmianie jest sztywny, jak nie reaguje jak nale?y? Sytuacje w zakr?tach ratuje nieco nisko po?o?ony ?rodek masy, ale co z tego jak auto jest znacznie podsterowne? Do tego dochodzi beznadziejny uk?ad kierowniczy, kt?ry zbyt ospale reaguje, a przede wszystkim nie daje kierowcy ?adnej informacji zwrotnej, zupe?nie jakby by? z gumy. To mnie szczerze m?wi?c w "prowadzeniu si?" 1G dobija najbardziej, bo nie da si? poprawi?.

Oczywi?cie mo?na Eclipsem je?dzi? i szybko i efektywnie, ale po pierwsze wymaga to sporo wi?cej wysi?ku, a po drugie daje mniejsz? przyjemno?? ni? gdyby wszystko by?o jak nale?y.

Nie oznacza to ?e nie lubi? je?dzi? swoim :> , ale rozumiem w pe?ni punkt widzenia osoby, kt?ra maj?c szersze por?wnanie, twierdzi w?a?nie ?e 1G nie prowadzi si? dobrze.
_________________
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-01-08, 22:15   

z tym ospale reagujacym uk?adem kierowniczym to sie z tob? nie zgodze
moim zdaniem najgorszy to jest promie? skr?tu ale po za tym to uk?ad reaguje w miare energicznie i w miare ?atwo sie go wyprowadza z r??nego rodzaju po?lizg?w
ka?da przednio nap?d?wka bez szpery jest podsterowna nawet te ze s?abszymi silnikami wyje?dzaj? szybciej ni? ecli
ecli ma do?? ci??ki silnik i w miar? lekki ty? - moim zdaniem jest ok
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-08, 22:50   

Wcze?niej Mia?em Honde Civic 1.3 w V generacji ,wiadomo silnik 75 koni ,sza?u nie by?o za bardzo ,ale do tych 175 sz?a,i fajnie si? kr?ci?a do wysokich obrot?w. A przy tak ma?ej wadze(970 kg) prowadzi?a si? fantastycznie,zakr?ty w?a?ciwie wi?kszo?? szybkich bez puszczania peda?u gazu,normalnie klei?a si? do drogi ...A jednak Eclips mo?e i auto bardziej sportowe ale prowadzi si? gorzej cho?by od Civica , trzeba bardziej si? skupi? i by? ostro?nym,nie klei si? tak do asfaltu .... Po roku u?ytkowania mog? powiedzie?,?e Ecli na zakr?tach wypada s?abiej ni? Hondzina .... Ale pod wzgl?dem wygody,spalania,czy awaryjno?ci spokojnie mo?e r?wna? si? z Hond? czy nawet j? przewy?sza ... Np baga?nik ,niby Coupe ale sporo mo?na tam upchn??,jak na razie podda?em si? na wsadzeniu p?yty regipsowej o wym . 120 x 170 :P
Biegi to naprawd? fajna sprawa,jak dla mnie ga?a z po-lifta robi swoj? robot? jak nale?y,mia?em okazj? ?mign?? przed-liftem i powiem- ga?ka jak w ci?gniku.... ZA d?uga i za w?ska .... I tutaj tak?e spisuje si? pod?okietnik,2 osoby prowadzi?y auto i chwali?y sobie to,?e mo?na po?o?y? r?k? kt?ra b?dzie czeka?a wygodnie a? zachce nam si? zredukowa? czy zaci?gn?? r?czny :P Siedzonka te? s? wpasowane w dupsko,widoczno?? daje rad?,mo?e brakuje szyberdachu ... Podnoszone lampy rodem z Knight Ridera.... W Ecli jest og?lnie masa takich ma?ych szczeg???w ,ze cz?owiekowi fajniej si? robi podczas jazdy.... Jak dla mnie Auto ponadczasowe....

A mo?e te opini? pisa? kto? dla Proba ??
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-01-08, 23:32   

Chyba fanatyk Probe to pisa?.. 2,5V6 mo?e i ma lepsze kulture pracy ale 4G63T ...1G wci?ga Probe jak chce... w tamtych latach to by? najszybszym autem w swojej klasie... i mo?na si? czepia? r??nych rzeczy w nim ale jest to projekt z ko?ca lat 80' najstarszy egzemplarz ma 20 lat a najm?odszy 15 wiec nie oczekujmy od niego cud?w w tym czasie technologia posz?a mocno do przodu i to wszystkiego nie tylko aut... Mimo wszystko znale?? 1G w dobrym stanie to sztuka a 1G GSX na sprzeda? to trzeba by? farciarzem.. dla mnie to auto to klasyk a takich si? nie oceania tylko nimi cieszy... Czasami co? si? psuje nie dzia?a taki urok starego samochodu.. ale potrafi si? odwdzi?czy? ...co to tej pracy silnika powyzej 5000rpm to jak na 2.0 dzwiek jest bardzo przyzwoity ...jedyne do czego ja moge si? przyczepi? to to ?e nie mam pssst :twisted:


Jak sie o niego dba to b?dzie chodzi? wieczno?? ...poza tym 1G ma sw?j w?asny sportowy i ponad czasowy styl :ok:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-09, 00:25   

MATi napisał/a:
.co to tej pracy silnika powyzej 5000rpm to jak na 2.0 dzwiek jest bardzo przyzwoity
szczegolnie ze po tej wartosci wszystko zdycha :hahaha:
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-09, 00:37   

Ale co zdycha:P Kumpel jezdzi? Lexusem ISF, ktory brzmi jak mysliwiec. A jak go przewozilem to cieszyl sie jak dziecko jak krecilem eclipsa i prosi, zebym to caly czas robil:P
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12