Wszystko o: 1989-1994 (1G) Mitsubishi Eclipse, Eag |
Autor |
Wiadomość |
Bartik [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-11, 09:23
|
|
|
Czym mierzone |
|
|
|
|
tomatokrauze [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-27, 19:18
|
|
|
Koledzy co wy por?wnujecie ECLIPSE z Vectr? ? Ja mia?em Vectre a teraz mam KLIPPERKA za nic bym go nie ooda? w lapy kogo innego. MISIA to jest najlepsze auto z jakim do dzi? mia?em styczno??
[ Dodano: 2008-09-27, 19:36 ]
Nie m?wie tylko o osi?gach tego autka ale g??wnie o jego sylwetce i designie ?rodka. Jakie autko z tamtych lat mog?o r?wna? si? z wygl?dem MISI? |
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-27, 21:17
|
|
|
tomatokrauze napisał/a: | Koledzy co wy por?wnujecie ECLIPSE z Vectr? ? Ja mia?em Vectre a teraz mam KLIPPERKA za nic bym go nie ooda? w lapy kogo innego. MISIA to jest najlepsze auto z jakim do dzi? mia?em styczno??
[ Dodano: 2008-09-27, 19:36 ]
Nie m?wie tylko o osi?gach tego autka ale g??wnie o jego sylwetce i designie ?rodka. Jakie autko z tamtych lat mog?o r?wna? si? z wygl?dem MISI? |
A my w?a?nie stricte por?wnywali?my same osi?gi tych samochod?w, celowo pomijaj?c ich inne cechy przydatno?ci czy urody |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-12-28, 18:30
|
|
|
Znalaz?em artyku? na temat u?ywanego eclipse 1G. Ja nie zgadzam si? z opini?, ?e si? tragicznie prowadzi.
http://www.motoryzacja.autogielda.pl/?353 |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
Ostatnio zmieniony przez viader 2008-12-28, 18:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-28, 18:58
|
|
|
hmmm a ja potwierdzam opinie ze sie niestety prowadzi tragicznie... w porowanniu z 2g wielowachaczem wypada blado... mialem okazje tez jezdzic 1g na poliurethanach i na teinie.. to juz jest zupelnie inny samochod... z moim osobistych wnioskow seryjny zawias 1g to mega porazka |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-12-28, 20:09
|
|
|
Mo?e i nie jest to auto do jazdy torowej ale pisanie, ?e nawet przy je?dzie na wprost si? ?le prowadzi jest grubo przesadzone. Wiele wsp??czesnych konstrukcji wcale si? lepiej nie prowadzi. Mi si? nidy nie uda?o wyprowadzi? mi?ka z r?wnowagi, no ale ja nie szalej? po publicznych drogach a na torze nigdy nie by?em... |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-12-28, 20:53
|
|
|
Widzisz Goldi 1G je?d?? na co dzie?
2G jecha?em tylko raz
i nie jestem pewien czy, jedynka a? tak bardzo wypada blado przy 2G
przy dobrej marki amorkach i nie wybitym zawiasie prowadzi sie ca?kiem nie?le nawet przy seryjnych spre?ynach mo?na spokojnie si? ?adowa? w ostre zakr?ty - problemem mo?e by? g?o?no?? zawiasu
nie jest to mo?e super zawiecha ale moim zdaniem nie jest tak ?le patrz?c na wiek konstrukcji |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
Timonek
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 674 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-12-28, 21:49
|
|
|
Ja mam z ty?u koni na eibachach z przodu sachs nie wiem na jakich sprezynach profil 40 opony 235, kierownice mniejsza ralliart i wchodze w zakrety na pelnej kurwie:P |
_________________
|
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-12-28, 21:59
|
|
|
Ten artyku? moim zdaniem pisa? kto? kto tak naprawd? nie ma poj?cia o Eclipse jak dla mnie...
Cytat: |
?wietnie sprawdzaj?ca si? w nie za ci??kim nadwoziu (1310 kg). |
Nieee wcale
Cytat: | silnik bardzo niech?tnie pracuje na wysokich obrotach i denerwuje g?o?nym warczeniem powy?ej 5000 obr./min. |
Poza tym ,?e ten silnik w?a?nie dopiero na wy?szych obrotach zaczyna "chodzi?" to nic...
Cytat: |
Wn?trze samochodu jest bardzo ergonomiczne, pomijaj?c lewarek skrzyni bieg?w. Po pierwsze jest umieszczony na wysoko na tunelu ?rodkowym, co przy nisko po?o?onym fotelu kierowcy utrudnia szybk? zmian? bieg?w. |
Wysoko?
Cytat: | Po drugie sam kszta?t lewarka nie u?atwia nam zadania |
Tu sie akurat zgodze ,ze seria jest do
Cytat: | Zawodzi? mog? najcz??ciej mechanizmy podnoszonych lamp, kt?re maj? tendencj? do rdzewienia, przez co mog? dzia?a? wolniej, a? do zatarcia silniczk?w. Okresowy przegl?d i odrobina smaru zapobiegn? problemowi. |
Ju? wi?ksze i cz?stsze problemy s? z silniczkami krokowymi ani?eli z mechanizmami podnoszenia lamp z kt?rymi jak dobrze pami?tam ,nikt nie mia? do tej pory ?adnego problemu...
Cytat: | Drug? drobnostk? s? problemy z elektrycznymi szybami, szczeg?lnie pasa?era (cz?sto odmawiaj? wsp??pracy). |
J.W ,chociaz szyby czasem ci?zko chodz? ale to przez brudne prowadnice a nie przez mechanizmy...
Dla mnie ten artyku? jest zupe?nie niemiarodajny i pisany bez porz?dnego zapoznania siez tematem Eclipsa ,ale to tylko moja opinia |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-12-28, 22:07
|
|
|
I wed?ug mnie ca?kiem s?uszna |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
maciejka
gruba ryba
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 392 Skąd: to nie tak daleko
|
Wysłany: 2008-12-28, 22:09
|
|
|
patrzac na auta w tamtych lat...czyli prawie juz 20 lat temu kiedy one wychodzily to byly rewelacyjne...dzis jednak zostaja w cieniu nowych aut i nowych rozwiazan...poza tym eclipse to tak naprawde namiastka sportowego auta...nie jest to auto na tor jak wspomnial wczesniej kolega..to nie formu?a 1 ani nie porshe czy ferrarii wiec nie nalezy sie spodziewac nie wiadomo jakich odczuc i rewelacji...mimo to auto spisuje sie dobrze i na zakretach tez nie jest takie zle...i jazda na wprost tez jest OK tylko jak by drogi byly inne... artykul troszke przesadzony moim zdaniem... |
|
|
|
|
ziggi
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 45 Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 415 Skąd: Lodz / Dublin
|
Wysłany: 2008-12-30, 18:24
|
|
|
Cytat: | Wn?trze samochodu jest bardzo ergonomiczne, pomijaj?c lewarek skrzyni bieg?w. Po pierwsze jest umieszczony na wysoko na tunelu ?rodkowym, co przy nisko po?o?onym fotelu kierowcy utrudnia szybk? zmian? bieg?w. |
No jesli sie ma 140 cm wzrostu i 13 lat to pewnie jest za wysoko
Moze nie jezdzilem zbyt wieloma autami, ale kilkoma sie w zyciu przejechalem i zaden nie mial tak fantastycznej zmiany biegow jak 1G. W polifcie dzwignia zmiany biegow jest krotka i reka poprostu lezy sobie wygodnie na calej dlugosci tunelu srodkowego, zapewnione stale podparcie, jak dla mnie to jest mistrzostwo swiata jesli chodzi o ergonomie. |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-12-31, 16:32
|
|
|
No i Ziggi przyznam ci racje
moim zdaniem 1G ma superowo, u?ozony lewarek bieg?w
i tez hamulec r?cznego o wiele lepiej jak w 2G |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
eXTrim
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 154 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-12-31, 16:38
|
|
|
wydaje mi sie skoro drazek zmiany biegu jest wyzej i do tego blizej kierownicy to szbciej zmienimy bieg wlasnie z tak usytuowanym drazkiem ... ten artykul to jedna wielka bzdura po za tym wyminili tylko jedzen rodzaj silnika ... |
Ostatnio zmieniony przez eXTrim 2008-12-31, 16:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-08, 16:32
|
|
|
Artyku? bzdurny jest, ale jakkolwiek bardzo lubie swoje autko, tak powiedzmy sobie szczerze - nie prowadzi si? zbyt dobrze. Szczeg?lnie w kontek?cie niekt?rych obecnych aut. Sk?ada si? na to kilka czynnik?w: budowa zawieszenia (belka itp.), seryjne amortyzatory i spr??yny, oraz uk?ad kierowniczy. Wymiana sprz??yn, amortyzator?w i np. dodanie poliuretan?w oczywi?cie pomaga, ale auto nadal pozostaje daleko w tyle za co lepszymi nowoczesnymi rozwi?zaniami. Co z tego ?e po takiej zmianie jest sztywny, jak nie reaguje jak nale?y? Sytuacje w zakr?tach ratuje nieco nisko po?o?ony ?rodek masy, ale co z tego jak auto jest znacznie podsterowne? Do tego dochodzi beznadziejny uk?ad kierowniczy, kt?ry zbyt ospale reaguje, a przede wszystkim nie daje kierowcy ?adnej informacji zwrotnej, zupe?nie jakby by? z gumy. To mnie szczerze m?wi?c w "prowadzeniu si?" 1G dobija najbardziej, bo nie da si? poprawi?.
Oczywi?cie mo?na Eclipsem je?dzi? i szybko i efektywnie, ale po pierwsze wymaga to sporo wi?cej wysi?ku, a po drugie daje mniejsz? przyjemno?? ni? gdyby wszystko by?o jak nale?y.
Nie oznacza to ?e nie lubi? je?dzi? swoim , ale rozumiem w pe?ni punkt widzenia osoby, kt?ra maj?c szersze por?wnanie, twierdzi w?a?nie ?e 1G nie prowadzi si? dobrze. |
_________________
|
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-01-08, 22:15
|
|
|
z tym ospale reagujacym uk?adem kierowniczym to sie z tob? nie zgodze
moim zdaniem najgorszy to jest promie? skr?tu ale po za tym to uk?ad reaguje w miare energicznie i w miare ?atwo sie go wyprowadza z r??nego rodzaju po?lizg?w
ka?da przednio nap?d?wka bez szpery jest podsterowna nawet te ze s?abszymi silnikami wyje?dzaj? szybciej ni? ecli
ecli ma do?? ci??ki silnik i w miar? lekki ty? - moim zdaniem jest ok |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
LowRider [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-08, 22:50
|
|
|
Wcze?niej Mia?em Honde Civic 1.3 w V generacji ,wiadomo silnik 75 koni ,sza?u nie by?o za bardzo ,ale do tych 175 sz?a,i fajnie si? kr?ci?a do wysokich obrot?w. A przy tak ma?ej wadze(970 kg) prowadzi?a si? fantastycznie,zakr?ty w?a?ciwie wi?kszo?? szybkich bez puszczania peda?u gazu,normalnie klei?a si? do drogi ...A jednak Eclips mo?e i auto bardziej sportowe ale prowadzi si? gorzej cho?by od Civica , trzeba bardziej si? skupi? i by? ostro?nym,nie klei si? tak do asfaltu .... Po roku u?ytkowania mog? powiedzie?,?e Ecli na zakr?tach wypada s?abiej ni? Hondzina .... Ale pod wzgl?dem wygody,spalania,czy awaryjno?ci spokojnie mo?e r?wna? si? z Hond? czy nawet j? przewy?sza ... Np baga?nik ,niby Coupe ale sporo mo?na tam upchn??,jak na razie podda?em si? na wsadzeniu p?yty regipsowej o wym . 120 x 170
Biegi to naprawd? fajna sprawa,jak dla mnie ga?a z po-lifta robi swoj? robot? jak nale?y,mia?em okazj? ?mign?? przed-liftem i powiem- ga?ka jak w ci?gniku.... ZA d?uga i za w?ska .... I tutaj tak?e spisuje si? pod?okietnik,2 osoby prowadzi?y auto i chwali?y sobie to,?e mo?na po?o?y? r?k? kt?ra b?dzie czeka?a wygodnie a? zachce nam si? zredukowa? czy zaci?gn?? r?czny Siedzonka te? s? wpasowane w dupsko,widoczno?? daje rad?,mo?e brakuje szyberdachu ... Podnoszone lampy rodem z Knight Ridera.... W Ecli jest og?lnie masa takich ma?ych szczeg???w ,ze cz?owiekowi fajniej si? robi podczas jazdy.... Jak dla mnie Auto ponadczasowe....
A mo?e te opini? pisa? kto? dla Proba ?? |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2009-01-08, 23:32
|
|
|
Chyba fanatyk Probe to pisa?.. 2,5V6 mo?e i ma lepsze kulture pracy ale 4G63T ...1G wci?ga Probe jak chce... w tamtych latach to by? najszybszym autem w swojej klasie... i mo?na si? czepia? r??nych rzeczy w nim ale jest to projekt z ko?ca lat 80' najstarszy egzemplarz ma 20 lat a najm?odszy 15 wiec nie oczekujmy od niego cud?w w tym czasie technologia posz?a mocno do przodu i to wszystkiego nie tylko aut... Mimo wszystko znale?? 1G w dobrym stanie to sztuka a 1G GSX na sprzeda? to trzeba by? farciarzem.. dla mnie to auto to klasyk a takich si? nie oceania tylko nimi cieszy... Czasami co? si? psuje nie dzia?a taki urok starego samochodu.. ale potrafi si? odwdzi?czy? ...co to tej pracy silnika powyzej 5000rpm to jak na 2.0 dzwiek jest bardzo przyzwoity ...jedyne do czego ja moge si? przyczepi? to to ?e nie mam pssst
Jak sie o niego dba to b?dzie chodzi? wieczno?? ...poza tym 1G ma sw?j w?asny sportowy i ponad czasowy styl |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-09, 00:25
|
|
|
MATi napisał/a: | .co to tej pracy silnika powyzej 5000rpm to jak na 2.0 dzwiek jest bardzo przyzwoity | szczegolnie ze po tej wartosci wszystko zdycha |
|
|
|
|
Timonek
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 674 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-09, 00:37
|
|
|
Ale co zdycha:P Kumpel jezdzi? Lexusem ISF, ktory brzmi jak mysliwiec. A jak go przewozilem to cieszyl sie jak dziecko jak krecilem eclipsa i prosi, zebym to caly czas robil:P |
_________________
|
|
|
|
|
|