Wszystko o: 1989-1994 (1G) Mitsubishi Eclipse, Eag |
Autor |
Wiadomość |
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2009-01-09, 08:31
|
|
|
Goldi trzeba obra? jedn? wersj?. Albo zaczyna jecha? od 4000rpm, bo tak w zasadzie wi?kszo?? twierdzi albo .......jedzie do 5000 rpm. No chyba, ?e jedzie od 4000 do 5000 |
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2009-01-09, 08:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
LowRider [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-09, 11:09
|
|
|
Ja stawiam od 3000rpm do 7300rpm Muzyka(oczywi?cie przy odpowiednim wydechu) |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2009-01-09, 11:49
|
|
|
m?j cudak w zasadzie najlepiej czuje si? od 4000rpm do 7500rpm...ale on jest jaki? taki....inny wcze?niej nie by?o sensu drze? ponad 6800-6900rpm bo robi? du?o ha?asu i nie jecha? |
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2009-01-09, 11:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2009-01-09, 13:28
|
|
|
Chodzi?o mi o dzwiek Goldi a nie o to czy idzie czy nie ... m?j do 6500rpm jeszcze idzie tak by?o na wykresie |
|
|
|
|
Timonek
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 674 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-09, 13:38
|
|
|
m?j idzie od 3000 do 6500 |
_________________
|
|
|
|
|
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-09, 14:47
|
|
|
Coodo napisał/a: | z tym ospale reagujacym uk?adem kierowniczym to sie z tob? nie zgodze |
A z jakimi autami por?wnywa?e??
Coodo napisał/a: | ka?da przednio nap?d?wka bez szpery jest podsterowna nawet te ze s?abszymi silnikami wyje?dzaj? szybciej ni? ecli ecli ma do?? ci??ki silnik i w miar? lekki ty? - moim zdaniem jest ok |
No i w?a?nie dlatego zachwiana jest r?wnowaga. Ten ci??ki prz?d go wyci?ga na zewn?trz. Obni?enie, utwardzenie i dobre opony w jakim? tam stopniu na to pomagaj? (lepsza przyczepno?? = wi?kszy op?r przeciwdzia?aj?cy sile od?rodkowej), ale nie zmienia to faktu, ?e walczymy w tym momencie z czym? niepo??danym i "gonimy ?redni?" zamiast si? od niej oddala?.
P.S. Goldi, co? Ty si? taki zgorzknia?y zrobi?? |
_________________
|
|
|
|
|
Gierap [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-09, 15:40
|
|
|
Panowie, dla mnie GS to ?aden ?cigant, tym bardziej po zakr?tach, wi?c nie wiem czy takie dywagacje cokolwiek dadz? |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-01-09, 16:52
|
|
|
Co? si? Goldi uczepi? ta tego 1G
Paulus tak dos?ownie to nie por?wnywa?em
ale je?dzi?em vectr?, probe na hydraulicznym zawieszeniu, calibr? i civikiem no i kumpla is-em
i ci powiem ?e ecli nie jest wcale gorszy w prowadzeniu od nich
zadnych test?w nie robi?em ale jazda 1G nie utrudnia mi ?ycia |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-12, 15:38
|
|
|
No te auta te? ju? swoje lata maj?. Ja poprzednio je?dzi?em Leonami - 1.6 i Top Sportem i musz? powiedzie? ?e po przesiadce czu?em spory dyskomfort. Jednak Seaty uk?ad kierowniczy mia?y bezb??dny a i zawieszenie niczego sobie. Ze wzgl?du na zawieszenie i inny rozk?ad masy prz?d ich tak nie wynosi? w zakr?cie. Oczywiscie wysoko?? budy robi?a swoje, ale bezwzgl?dnie prowadzi?y si? o niebo lepiej. |
_________________
|
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-01-13, 22:10
|
|
|
Ja nie mia?em okazji je?dzi? leonem a marzy mi si? prowadzenie takiego" Cupra"
my?l? ?e tych aut nie da si? por?wna? do naszych wci?? sprawnych jeszcze 'dziadk?w' |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-02-18, 09:12
|
|
|
Dla 1G na tej stronce podaj? 0-100km/h 9,2s, troch? du?o ale w miar? realnie. Dwa dni temu ci??em si? z tym nowym civiciem 1,8 katalogowo ma 8,9s i szed?em z nim r?wno, nie ruszy?em mo?e idealnie ale auta sz?y ?eb w ?eb. Ani ja nie mog?em mu uciec ani on mnie. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-02-18, 19:40
|
|
|
9.2 to raczej taki real
go?ciu civikiem m?g? nie wyj?? idealnie z miejsca st?d to op??nienie |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
Ostatnio zmieniony przez Coodo 2009-02-18, 19:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-02-19, 09:12
|
|
|
Mo?e i nie ruszy? idealnie ale ja ruszy?em jeszcze mniej idealnie, bo nie mia?em zamiaru si? ?ciga?, ale jak wystartowa? to i ja musia?em |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
raQo
VIP
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 564 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-05-08, 11:40
|
|
|
Witam, nie wiem czy tu ale zapytam od czego jest ???ta kontrolka obok check engine tak jak by ch?odnica na niej ?? brak p?ynu ch?odniczego czy co? innego, dzi? za?wieci?o mi si? to po odpaleniu po 2minutach zgas?o.. |
_________________
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2009-05-08, 12:26
|
|
|
raQo, by?o ju? nie raz na 4um i wystarczy?o poszuka? ale raz jeszcze cierpliwie odpowiem:
Tak - kontrolka od p?ynu ch?odz?cego - dolej.
To ?e si? za?wieci?a to znak ?e jest ma?o w zbiorniczku, a to ?e zgas?a to znaczy ?e ci?nienie si? podnios?o i troszk? dola?o do zbiorniczka - tak siak czy owak nalezy skontrolowa? i dola? p?ynu. |
_________________
|
|
|
|
|
raQo
VIP
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 564 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-05-08, 12:53
|
|
|
Tofik napisał/a: | raQo, by?o ju? nie raz na 4um i wystarczy?o poszuka? ale raz jeszcze cierpliwie odpowiem:
Tak - kontrolka od p?ynu ch?odz?cego - dolej.
To ?e si? za?wieci?a to znak ?e jest ma?o w zbiorniczku, a to ?e zgas?a to znaczy ?e ci?nienie si? podnios?o i troszk? dola?o do zbiorniczka - tak siak czy owak nalezy skontrolowa? i dola? p?ynu. |
Senkju za odpowiedz, to mo?e jeszcze wiesz czmu mi wylewa ten p?yn przez rurk? z odp?ywem ?? co jaki? czas mam mini plam? |
_________________
|
|
|
|
|
Timonek
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 674 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-05-08, 13:21
|
|
|
Mo?liwe, ?e masz niesprawny korek i dlatego wywala p?yn. Prosz? o przeniesienie to offtopic. |
_________________
|
|
|
|
|
Baloo_CTW [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-06-06, 23:59
|
|
|
Szpera?em sporo po forum i nie doszuka?em sie listy r?znic pomi?dzy wersi? przed liftngiem i po liftingu. Tak wi?c jaka jest r?znica ? |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-06-07, 12:52
|
|
|
Silnik 7 bolt zamiast 6. Kr?tka ga?ka zmiany bieg?w, kr?tkie daszki ?wiate?, el. regulacja ?wiate?, el. podgrzewane lusterka, bardziej cywilizowany w??cznik ?wiat?a przeciwmgielnego. To wszystko oczywi?cie po liftingu. Jak co? przeoczy?em to piszcie. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
|