Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wszystko o: 1989-1994 (1G) Mitsubishi Eclipse, Eag
Autor Wiadomość
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2714
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-01-08, 11:06   

Jako ?e w innym temacie t?umaczy?em ta czym polega r??nica w o?wietlaniu tylnim w 1G Eclipse/Talon/Laser w przedlifcie i polifcie, pozwole sobie powieli? tutaj ten opis skoro temat ten ma by? baz? wiedzy o 1G, niech to ju? tu zostanie dla innych.

R??ne modele lamp tylnich w Eclipse/Talon/Laser w latach '89-'94




Przedliftowe lampy USA z Eclipsa ( auto Kaleosa) :

http://lh3.ggpht.com/_4sZ...Tc/DSC_0070.JPG

Poliftowe lampy USA z Eclipsa ( moje auto) :

http://img169.imageshack....5/img0121jh.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/685/img0034he.jpg

Przedliftowe lampy z Talona :

http://93anthracite.com/C...90Talon%203.JPG

Poliftowe lampy z Talona:

http://i44.tinypic.com/2dwi2ki.jpg

Przedliftowe lampy z Lasera :

http://www.cargurus.com/i.../pic-17426.jpeg

Poliftowe lampy z Lasera :

http://h82luz.com/db3/002...es/DSCF0003.JPG
_________________

Ostatnio zmieniony przez Tofik 2010-01-08, 11:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
BgD 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 614
Skąd: Krosno/Rzeszów
Wysłany: 2010-01-08, 11:20   

GOLDI napisał/a:
hmmm a ja potwierdzam opinie ze sie niestety prowadzi tragicznie... w porowanniu z 2g wielowachaczem wypada blado... mialem okazje tez jezdzic 1g na poliurethanach i na teinie.. to juz jest zupelnie inny samochod... z moim osobistych wnioskow seryjny zawias 1g to mega porazka :>


Mam 2G i 1G ca?y czas w gara?u i nie gniewajcie si?, ale por?wnuj?c serie to 2G prowadzi si? o niebo lepiej ni? 1G. Jak pierwszy raz jak ruszy?em szybciej 1G to mia?em wra?enie ?e auto poleci w g?re a nie pojedzie do przodu.. istna rakieta ;)
Je?li kto? Wam powie ?e jest inaczej to gada g?upoty..
 
 
 
wuerce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 652
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2010-01-08, 16:00   

Potwierdzam - ja por?wnania nie mam, ale moim zdaniem 1G prowadzi si? tak samo jak lancera '92 czyli ?rednio - ?redni komfort, ?rednie trzymanie, ?rednia przewidywalno??, wsystko co najwy?ej ?rednie... a poza tym z ty?u jest belka a to tak jakby?cie pr?bowali chodzi? maj?c lewy but przywi?zany do prawego (ewentualnie na odwr?t). Z drugiej strony to auto powstawa?o w p??nych latach '80 wi?c nie ma si? co dziwi?. 2G to nowsza bestia.
_________________
...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
 
 
KosteK 
KLUBOWICZ


Wiek: 32
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 422
Skąd: Wroc?aw
Wysłany: 2010-01-15, 18:19   

Troche o Tardze

http://img693.imageshack.us/g/112in.jpg/



jakbyscie mieli jakies info to prosilbym :D bo rozne werjse znajduje :) niemiecka firma je przerabiala a co do ilosci sztuk hmm jedni pisza 300 drudzy 1000 na zdjeciu widac czym rozni sie Targunia ;)
_________________
ex 1g Targa :)
xedos 6 :)
2g :(
 
 
 
Buczu
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-14, 15:37   

Skoro to baza wiedzy to mo?e mi kto? powie jakie s? nominalne d?ugo?ci wycieraczek do 1G? bo jako? nigdzie nie da si? tego znale??...
Z g?ry dzi?ki :)
 
 
cebem 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 30
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 891
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2010-04-14, 15:51   

Jakie s? nominalne to nie wiem ale ja u?ywam 51 cm z przodu i sa idealne, z ty?u nie zmienia?em :ok:
Ostatnio zmieniony przez cebem 2010-04-14, 15:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
patol
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-01, 23:30   

KUpi?em 3 dni temu g1 co? z niego cieknie, podejrzewam ?e jest to olej z silnika lub olej ze skrzyni biegow.jak sie sprawdza olej w skrzyni biegow i dla czego nie ma bagnetu do sprawdzenia ilosci plynu w skrzyni.

[ Dodano: 2010-05-01, 23:34 ]
jeszcze dodam, mam od??czon? turbine po mach? co to mo?e znaczy?? jak kupowa?em to nawet sie nie przyjrza?em temu. :wtf:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-01, 23:51   

patol napisał/a:
mam od??czon? turbine po mach?
ze co ? pokaz fotke
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8535
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2010-06-26, 19:07   

filmik pokazuj?ce wymiane rorz?du w 1G

http://www.youtube.com/watch?v=lRwecE8OOLU
http://www.youtube.com/wa...feature=related
:ok:
 
 
 
kazber 
mniejsza zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 225
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-06-27, 15:55   

MATi napisał/a:
filmik pokazuj?ce wymiane rorz?du w 1G

http://www.youtube.com/watch?v=lRwecE8OOLU
http://www.youtube.com/wa...feature=related
:ok:



jest ju? na forum http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=7179
_________________

 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8535
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2010-06-28, 11:00   

kazber napisał/a:
jest ju? na forum http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=7179

nie widzia?em
 
 
 
raQo 
VIP


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 564
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-03, 11:16   

pytanie z innej beczki ;) czy EDM czyli europejskie auta mia?y turbo ? czy to by?y tylko GSy ?

ju? sobie odpowiedzia?em chyba sam, z pomoc? babci google :jezyk:
Ostatnio zmieniony przez raQo 2010-07-03, 11:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-03, 11:33   

raQo napisał/a:
EDM
byly... nieiwiele ale bylo
 
 
Mati44
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-01, 19:30   

Czym sie r??ni silnik 6 bolt od 7bolt ? i co w og?le oznacza to oznaczenia 6bolt/7bolt? mozna wsadzi? silnik 6bolt zamiast 7bolt? Czyli czy silnik przedliftowy pasuje do poliftowego Gsa... :>
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2970
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-01, 20:13   

6bolt ko?o zamochowe na 6 ?rub, 7bolt na 7 ?rub by?o na forum milion razy
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
lombard 
KLUBOWICZ

Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 179
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2010-08-01, 20:15   

6 a 7 bolt - mowa o ilo?ci ?rub na kole zamachowymczyli 6 bolt to 6 ?rub a 7 bolt to 7 ?rub na kole zamachowym.Silnik mo?na wsadzi? ALE z tego co wiem musia? by? zmienia? KUP? grat?w.Poszukaj lepiej silnika 7 bolt.
_________________
AUDI "S6" C5 AVANT
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2970
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-01, 20:21   

lombard napisał/a:
ALE z tego co wiem musia? by? zmienia? KUP? grat?w.Poszukaj lepiej silnika 7 bolt.

nie wydaje mnie sie :wtf:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Mati44
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-01, 22:22   

lombard, O jakie graty ci chodzi ?
 
 
lombard 
KLUBOWICZ

Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 179
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2010-08-01, 22:44   

Mog? si? myli? ale ECU i wi?zka s? r??ne ?
_________________
AUDI "S6" C5 AVANT
Ostatnio zmieniony przez lombard 2010-08-01, 22:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-01, 23:04   

lombard napisał/a:
Mog? si? myli? ale ECU i wi?zka s? r??ne ?
co ma wiazka i ecu do srub na wale :) ? non sens chyba tylko jednym czujnikiem sie roznia ktory do szczescia nie jest potrzebny a wlasciwie chyba niektore 6 bolty nie mialy knocka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13