Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy z silnikiem
Autor Wiadomość
se7en 
zielenina


Dołączył: 28 Sty 2018
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-01-28, 09:06   problemy z silnikiem

Witam wszystkich :ok: :badcrack:

od krotkiego czasu jestem posiadaczem ecli 1g, oprocz tego mam galanta e33a z 8v sohc z bilionem kilometrów ktorego nie sprzedam :ok:

natomiast co do eclipse, kupilem z uszkodzonym silnikiem, zakupilem nowy/stary silnik
i walcze z problemami do ktorego doszedlem i nie umie sobie już poradzić :|

wiec tak:

rozrzad ustawiony po 5 probach, bo sie przestawiał o jeden ząbek, wiec jest perfekt prosto
zapłon ustawiony na +5 czyli wskazuje jakby na znakach na zero

i problem jaki obecnie mam, to to ze na ciepłym nie moge normalnie jechac bo sie dusi przy ok 1,5 obrotów, nawet na luzie jak sie gaz dodaje, dam do dechy i falują przy 1,5.
czasem jest inaczej, dławi sie co 500 obrotów ale jedzie do 5-6

wiec panowie, gdzie szukać przyczyny? ustawienie przepustnicy? (jest manual z obrazkami? :D )

pozdro i szerokości :ok:
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2018-01-28, 17:57   

- nieszczelny dolot (duża dziura, niepodpięty któryś wężyk podciśnienia itp, sprawdź szczelność)
albo / i
- uszkodzony przepływomierz albo niepodpięta wtyczka
albo / i
- uszkodzony TPS (Throttle Position Sensor) albo niepodpięta wtyczka (wepnij się w jego przewody przed wtyczką tak jak w manualu, sprawdź napięcia)
albo / i
- źle wyregulowany dolot / przepustnica

Takie grube jazdy co Ty opisujesz przeważnie są spowodowane dużą nieszczelnością w dolocie (np z tyłu za przepustnicą jest połączenie do wspomagania układu hamulcowego, może nie podłączyłeś wężyka). Ja bym w pierwszej kolejności to przejrzał.
 
 
se7en 
zielenina


Dołączył: 28 Sty 2018
Posty: 3
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-01-28, 19:11   

dzięki wielkie, jutro lece na warsztat i sprawdzę wszystko, nie mialem jeszcze styczności z DOHC, a z SOHC takich problemow z powietrzem nigdy nie było...

a wszystko robie sam, hobbystycznie i dla wlasnej nauki :ok:
Ostatnio zmieniony przez se7en 2018-01-28, 19:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2018-01-28, 22:55   

Powodzenia :ok:
 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2018-02-10, 01:22   

I jak @se7en, doszedłeś przyczyny?
Z dolotem jeszcze sprawdź ten gumowy elastyczny wąż od filtra/przepływki do przepustnicy. Lubi pekac że starości na zagłębieniach i puszczać niemierzone powietrze.
Trzymam kciuki za powodzenie naprawy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15