Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia biegów
Autor Wiadomość
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-19, 15:30   

oks,zrobi? tak Szakal,mo?esz mi jeszcze powiedzie? ile musze kupi? go??
No i jesli b?dzie stary olej takiego koloru to znaczy?o by ?e skrzynka jest do wymiany,tak?
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-07-19, 15:48   

nie koniecznie zaraz do wymiany
srebrno-szary nie zawsze musi oznacza? sypi?ce sie ?o?yska w skrzyni bieg?w
od zbierania opi?k?w metalu jest tam taki magnesik
taki olej tez mo?e oznacza? skrzynk? mocno exploatowan? lub d?ugo nie zmieniany olej
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-19, 17:06   

no oks,tez pewnie tak mo?e by?,ale teraz drugie pytanie-w jakim czasie powinienem odczu? zmiany w zmianie bieg?w po zalaniu skrzyni nowym olejem?? Czy mo?e od razu b?dzie czu? r??nic
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-19, 17:47   

nowy olej moze dobic umierajaca skrzynie :P
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-19, 18:50   

GOLDI jesli mo?esz to rozwi? swojego posta,chcial bym si? dowiedzie? czemu mial by j? dobi?,nie pytam z?o?liwie. I eszcze jaka ilo?? oleju wchodzi do skrzyni 1G i czy da rade go samemu wymieni
 
 
kaleos 
KLUBOWICZ
Nordschleife rulez


Pomógł: 20 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 651
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-07-19, 18:54   

Ja w marcu jak odkrylem ze mam pekniata skrzynie (obudowa dyfra), zlaniu zaledwie 0,5l nawet nie oleju ale plynnego aluminium to na poczatku sie dziwilem ze ta skrzynia w ogole dziala. Nie wiedzialem czy kupic nowa czy ryzykowac, skleic, spawac i zalac nowym olejem?
Skleilem, zalalem i od tej pory bez problemow. Nawet biegi 1 i R na 100 prob w bicia jest 100% skuteznosci, wczesniej bylo cos kolo 80% (a bylo tylko 0,5l i nie zgrzytalo :twisted: )
_________________
"Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia"
J.C.
 
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2008-07-29, 08:07   

Jeszcze jedno pytanko mam. Czy do eclipse 1g z silnikiem 6blot pasuje skrzynia od jakiego? innego mi?ka jeszcze?
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-29, 08:59   

Prawdopodobnie galant 2.0 Gti z lat 1988-92, ten sam silnik to i pewnie skrzynia.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-07-29, 21:38   

Ho?ek poczytaj troche by?o ju? nie raz na tym forum a poza tym jak chcesz skrzynie to w krasniku kolesie rozbieraja misiaki na czesci a jak chce ci sie wpasc do lbn to poka?e ci ko?o zamach od gst i sprzeg?o to sobie obadasz
_________________

IS 220
 
 
 
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2014-08-12, 18:40   

Cześć,. Mam pytanie ile wytrzyma skrzynia seryjna z G2 GST 7BOLT ??? A dokładnie ile wytrzyma Nm??? dzięki za odpowiedz
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2014-08-12, 23:49   

To zależy od stanu i stylu jazdy. Mi przy serii się rozsypala :lol2:
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-16, 09:25   

A ktos mi powie co to za ustrojstwo przykrecone do skrzyni. Ma cylindryczny ksztalt i przez to przeplywa plyn od pompy sprzegla do wysprzeglika. Pacjent to poliftowy 2G GST . Druga sprawa. Mam sprzeglo ACT MAXX. Przez pierwsze wcisniecia sprzegla lapie od polowy (czuc, ze wysprzeglik nie pracuje od samego poczatku pracy pedalu sprzegla)Po jezdzie i wielokrotnym wciskaniu sprzegla- lapie u samej gory, ale czuc, ze od samego poczatku pracy pedalu sprzegla pracuje tez wysprzeglik(sprawdzone). Czy odpowietrza sie podczas jazdy, czy plyn sie gotuje, ale wtedy sprzeglo by zniklo. Dzis chce wymienic plyn na jakus o podwyzszonej temp. wrzenia i obadam.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2014-08-16, 17:12   

Może masz bardzo stary płyn i dlatego tak ci się robi. A co do tego ustrojstwa to wydaje mi się ze masz skrzynie z galanta.
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-08-16, 19:08   

marcin388-1988 napisał/a:
wydaje mi się
masz w 100% racje ;) wydaje Ci sie

mowa zapewne o


czyli standardowym w 4g63T w 2g : " fluid reservoir" , "Clutch Accumulator ",

było nie raz na tym forum... szukajka nie działa?

http://www.roadraceengine...nstructions.htm
http://home.fuse.net/lenser/clutch_accumulator.htm
http://ca.dsm.org/FAQ/2g-clutch-fcu.html
i wiele innych linkow wyjasniajacych temat..
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2014-08-16, 19:33   

W mojej skrzyni z Eclipse nie miałem tego ustrojstwa, jak mi się rozsypala kupiłem z galanta i było dlatego napisałem ze mi się wydaje
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-16, 19:45   

marcin388-1988 napisał/a:
Może masz bardzo stary płyn i dlatego tak ci się robi. A co do tego ustrojstwa to wydaje mi się ze masz skrzynie z galanta.


wymienilem plyn na ferodo i rozebralem i wyczyscilem wysprzeglik. Ja myslalem, ze ten docisk jest taki twardy a to wina widocznie plynu byla. To co zlalem przypominalo bloto. Ten cylinderek wyglada tak:


Jutroo zrobie dluzsza trase i bede wiedzial vzy lomogla wymiana plynu. Na razie nie zgrzytnelo ani razu gdzie poprzednio nie szlo na wyzszych obrotach wpiac dwojki.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-16, 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2014-08-16, 20:06   

W skrzyni z gala miałem bardzo podobny
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-17, 12:14   

Niestety po przepłukaniu płynem hamulcowym (1 litr)- układ hydrauliczny sprzęgła nadal szwankuje. Dziś po przejechaniu 5km pedał stał się twardy i sprzęgło ewidentnie zaczęło łapać u samej góry. Wysprzęglik jak by nie cofał się do pozycji wyjściowej i ciągle jest w nim płyn pod ciśnieniem.
Co dostrzegłem:
-pedał twardnieje wraz ze wzrostem temperatury silnika i/lub od ilości wciśnięć sprzęgła
-po przejechaniu spokojnie trasy 30km sprzęgło zaczęło łapać niżej, ale pedał wciąż twardy.
-poszedłem do sklepu i po ok 30 minutach kiedy wróciłem wciskam sprzęgło a ono wpadło w podłogę. Odciągnąłem, przepompowałem 2-3 razy i nagle zrobiło się mięciutkie i łapało od 1/3 wysokości.

Odnoszę wrażenie, że nowy płyn też nie działa tak jak powinien i puchnie tuż za pompą lub pompa nie działa prawidłowo. Jaki dobry płyn polecacie do ukł.sprzęgła?

Czy ktoś wie co to za kawałek plastiku, który siedzi w wysprzęgliku w miejscu gdzie przykręca się przewód doprowadzający płyn?
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-17, 12:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-08-17, 16:01   

u mnie jest to samo ale juz zdiagnozowalem metoda prob i bledow ze winna jest pompa tez mam cyrki z pedalem sprzegla najprawdopodobniej oring w pompie juz jest kaplica i przepuszcza plyn :roll:
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-17, 16:47   

Blachy powod. Okazalo sie, ze za bardzo byl wysuniety trzpien pompa-pedal i pompa nie wracala do punktu wyjscia i plyn nie cofal sie z ukladu tak szybko jak powinien. Poluzowalem trzpien i przy okazji wymienilem flaki w pompie. Dziala wrecz wzorowo i mieciutko ;-)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-18, 23:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15