Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy Eibach Pro-Kit
Autor Wiadomość
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
  Wysłany: 2016-01-07, 16:26   problemy Eibach Pro-Kit

Czesc. Mam problem z tylnym zawieszeniem, mianowicie założyłem sprężyny obniżające. Przód pięknie ładnie się położył, ale tył sprawia problemy i nie chce się położyć jest jak seria.
Na początku pierwsze co mi przyszło do głowy ze to chyba, od GSX ale sprawdzałem po numerach seryjnych i to jest do GS/GST. kupiłem drugie praktycznie nowe sztuki i okazało sie ze tak samo jest. ktoś miał takie problemy??
Panowie jakieś pomysły po za wylaniem bagażnika betonem :jezyk: :P :P :lol2:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2016-01-07, 16:53   

Kiedys spotkaliśmy się z takim problemem... :) Okazało się że mechanik się pomylił i założył przednie sprężyny na tył a tylne na przód... Efekt był właśnie taki sam :ok: Sprawdź to :ksiadz:
 
 
Trzcina 
KLUBOWICZ
Ostoja spokoju...


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2674
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2016-01-07, 16:56   

A dobrze ułożyłeś sprężynę?
_________________
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
 
 
 
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2016-01-07, 17:01   

Cytat:
Kiedys spotkaliśmy się z takim problemem... Okazało się że mechanik się pomylił i założył przednie sprężyny na tył a tylne na przód... Efekt był właśnie taki sam Sprawdź to
jest ok. na przód grube a na tył cienkie
nie tylko ja tak mam
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
Ostatnio zmieniony przez Malutki010 2016-01-07, 17:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2016-01-08, 07:47   

To nie tylko w eclipse tak jest , ogólnie eibach tak dziwnie siada u kumpla w rx8 jest ten sam zonk
 
 
 
Misfit 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 25
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: NIL
Wysłany: 2016-01-08, 11:09   

jak założyłem u siebie sprężyny H&R -35 to przód siadł znakomicie natomiast tył był wysoko w górze dopiero ppo jakimś czasie tył się ułożył i opadł tak że było porownywalnie przód do tyłu więc może to kwestia czasu aż się tył ułoży :ok:
_________________
Mitsubishi Colt 1.3 A/T 1998
Mitsubishi Eclipse 2.0 4G63 1996
Mitsubishi Eclipse 2.0 420A 1999
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-08, 11:13   

Malutki010, a z jakimi amortyzatorami masz ten zestaw?
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2016-01-08, 13:16   

jagos napisał/a:
Malutki010, a z jakimi amortyzatorami masz ten zestaw?

Mam Tokico Illumina, dałem na probe seryjne KYB i tez nic
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
 
 
jezyk147 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 192
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-01-08, 13:30   

Ja mam wszystkie amortyzatory jeszcze oryginalne mitsubishi i efekt taki sam.
_________________
Mitsubishi Eclipse 2G Lift 1999 4G63
 
 
 
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2016-01-24, 14:16   

a próbował już ktoś coś takiego ?? http://www.streettunedmot..._camber_kit.jpg bo nie wiem czy to pomoże coś
lub tego http://www.jscspeed.com/i..._thumb_full.jpg
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-24, 21:54   

a co to to w ogole? Honda mi to cos zalatuje :-/
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-01-24, 22:40   

tak czytam i cytam i czytam :) nigdy nie mialem problemu zakladajac sprezyny Prokit do GS/GST... wrecz przeciwnie... ty? siada? za nisko w moim odczuciu ;)

co do cambr kitu, tylne zawieszenie w 2g skonstruowane jest tak ze wraz z obnizeniem zwiesza sie negatyw... zeby wyelinwa? go w celu powrocenia do nastawow serii potrzebny wlasnie camber kit...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2016-01-25, 18:17   

GOLDI napisał/a:
tak czytam i cytam i czytam nigdy nie mialem problemu zakladajac sprezyny Prokit do GS/GST... wrecz przeciwnie... ty? siada? za nisko w moim odczuciu

inni tez maja eibachy i nie maja problemu tylko ja i jezyk147 :wtf:
A niby ma by? tak zmieni? spr??yny i b?dzie 30 mm a . a tu nic prz?d jest fajnie nisko a ty? mo?e jakie? 8 mm. i ju? sam nie wiem co mam zrobi? ?eby dupa posz?a w d??. :wtf:
chyba ze dupa za ma?o wazy
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
Ostatnio zmieniony przez Malutki010 2016-01-25, 18:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jezyk147 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 192
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-01-25, 22:05   

GOLDI napisał/a:
tak czytam i cytam i czytam :) nigdy nie mialem problemu zakladajac sprezyny Prokit do GS/GST... wrecz przeciwnie... ty? siada? za nisko w moim odczuciu ;)

co do cambr kitu, tylne zawieszenie w 2g skonstruowane jest tak ze wraz z obnizeniem zwiesza sie negatyw... zeby wyelinwa? go w celu powrocenia do nastawow serii potrzebny wlasnie camber kit...


Czyli bez camber kitu tyl nie pojdzie w dol? Mi poszedl tylko po 8mm na kazdej stronie.
_________________
Mitsubishi Eclipse 2G Lift 1999 4G63
 
 
 
Pehdesign 
KLUBOWICZ

Pomógł: 28 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 1235
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2016-01-25, 22:14   

jezyk147, nawet z camber kitem nie pojdzie, bo on reguluje pchylenie kola a nie wysokosc. Jak jezdzisz po torze to lepiej zeby kolo bylo w negatywie. Jak obnizasz auto to dzieki nim mozesz wrocic do ustawienia neutralnego pochylenia kola czyli zamiast // kolo jest ||
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-25, 22:57   

Cytat:
chyba ze dupa za ma?o wazy

mo?e na rezerwie ci?gle je?dzisz :jezyk:
Zalej gada do pe?na to p?jdzie w d?? :P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
jezyk147 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 192
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-01-25, 23:35   

Pehdesign napisał/a:
jezyk147, nawet z camber kitem nie pojdzie, bo on reguluje pchylenie kola a nie wysokosc. Jak jezdzisz po torze to lepiej zeby kolo bylo w negatywie. Jak obnizasz auto to dzieki nim mozesz wrocic do ustawienia neutralnego pochylenia kola czyli zamiast // kolo jest ||


Dzi?ki Pehu, ?e mi to w prosty spos?b wyt?umaczy?e? :ok:
Natomiast nadal nie wiem co jest nie tak, ?e gleby nima :roll:
_________________
Mitsubishi Eclipse 2G Lift 1999 4G63
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-01-26, 00:01   

nie oczekujcie te? od prokitow zbyt wiele. to nie jest sprezyna do stance shitu ;)

probowale znale?? jakies swoje stare zdjecie na prokitach.. tylko takie mam



pamietajcie ?e czym nizej tym samochod gorzej bedize sie prowadzi?...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2016-01-26, 00:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jezyk147 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 192
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-01-26, 08:53   

To wygl?da bardzo podobnie jak u mnie po w?o?eniu pro-kit?w. Za?o?y?em spr??ynki, poodkr?ca?em wszystkie ?ruby z zawieszenia (z tulei wahaczy), podokr?ca?em a powrotem na opuszczonym samochodzie i efekt by? niemal identyczny co w Twojej.
To pytanie inne: jakie jest g??wne zadanie pro-kit?w je?li nie obni?enie? Chodzi tylko o usztywnienie zawieszenia?
_________________
Mitsubishi Eclipse 2G Lift 1999 4G63
 
 
 
Malutki010 
KLUBOWICZ
G2 GS&T


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 473
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2016-01-27, 20:45   

jagos napisał/a:
Cytat:
chyba ze dupa za ma?o wazy

mo?e na rezerwie ci?gle je?dzisz
Zalej gada do pe?na to p?jdzie w d??
_________________

dziad jest na pe?nym baku ..:P

[ Dodano: 2016-03-29, 20:57 ]
zagadka rozwiązana dzisiaj robiłem przegląd samochodu i się okazało ze dupa wazy niecałe 550 kg i dlatego tak jest :wtf: :jezyk:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10943
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16