Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzęgło
Autor Wiadomość
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-19, 13:41   Sprzęgło

Znalaz?em ciekawy opis jak wzmocni? sprz?g?o domowym sposobem. Co o tym s?dzicie? Ja mam kilka docisk?w i tarcz i zastanawiam si?, czy takie modyfikacje maj? sens.

link:
http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=15&t=311951

Je?li Radzikowski wzmacnia w ten spos?b i faktycznie ??da dw?ch docisk?w to mo?e warto powalczy? samemu...
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 18:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
kazber 
mniejsza zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 225
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-10-19, 14:26   

o ile pomys? ciekawy o tyle nie widz? potrzeby takiego wzmacniania docisku w seryjnym Eclipse
_________________

 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-19, 14:36   

A moim zdaniem nawet w seryjnym wzmocnione sprz?g?o by si? przyda?o je?li kto? agresywnie upala. Zreszt? na forum jest kilka os?b, kt?re podnios?y seryjn? moc w Gs-ach i my?l?, ?e taka modyfikacja jest ciekaw? alternatyw? dla drogich wzmocnionych sprz?gie?...
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-10-19, 16:57   

to ju? mog? cie pocieszy? ?e w eclipsie przynajmniej ja mia?em zawsze niefarta i dociski trafia?y si? zawijane bez nit?w wi?c nie da?o si? zrobi?, a nie lepiej ko?o zamachowe ze sprz?g?em od turbo wsadzi
_________________

IS 220
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-20, 07:56   

Pewnie lepiej ale obawiam si?, ?e pod skrzyni? od GS-a si? nie zmie?ci, no chyba ?e si? myl?...
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-20, 11:53   

W 2G si? mie?ci :) :) Nie wiem jak w 1G :/
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-10-20, 16:49   

jak si? popie?ci to si? zmie?ci a tak na powa?nie to si? mie?ci bez problemu
_________________

IS 220
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-21, 08:01   

Szkoda, ?e nie wiedzia?em jak kupowa?em sprz?g?o, do?o?y?bym 200z? i kupi? od turbo.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-30, 10:04   

Co polecacie zrobić ze sprzeglem do mocy okolo 350-400KM (nie wiem ile to Nm bedzie)
zastanawiam sie czy kupic jakies exedy wyższy model, act, czy oddawac do regeneracji np. do Radzikowskiego
za wzmocnienie krzyknął okolo 1500zł.
koszt act to troche ponad 2k
jak to jest z trwaloscia sprzegiel regenerowanych i wzmacnianych w porownianiu do gotowych mocniejszych nowych produktów?
czy oszczedziajac te 500-700zl i oddac do wzmocnienia na pewno oszczedze? :jezyk:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2013-04-05, 12:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-11-30, 10:13   

jeżeli chodzi o trwałość to nowe ACT będzie dłużej pracować niż regenerowane moim zdaniem. Poza tym ludki piszą, że komfort jazdy na regenerowanym sprzęgle ( np. u Radzika ) jest średni. Ktoś tam pisał na evo.org, że regenerowane się rozsypało po pół roku, a inny, że upala i jest ok. Opinie są różne, a to dla mnie znaczy, że regenerując ryzykujesz. Zorientuj się jaki jest koszt u Wróbla. Jeżeli niski, to może warto zaryzykować. Za wymianę sprzęgła też będziesz bulił, także musisz skalkulować jak to wyjdzie w ogólnym rozrachunku. Podsumowując, ja bym szukał mocniejszego niż oem Exedy :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-30, 10:49   

http://www.ebay.com/itm/E...e38500a&vxp=mtr

This complete clutch kit and flywheel package includes:
Brand new Fidanza Ultra-Light Aluminum Racing Flywheel
Brand new Exedy Racing Stage 2 Pressure Plate
Brand new Exedy Racing Stage 2 Thick Cerametallic Clutch Disc
Brand new Release Bearing
Brand new Alignment Tool
Fidanza Decal
Exedy Racing Sticker
Installation Guide

taki zestaw sie nada na cos?
550$ to nie za mało troche za zamach, 2-stage'owe sprzeglo exedy i naklejke? :jezyk:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2012-11-30, 10:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-11-30, 11:00   

wojtas napisał/a:
550$ to nie za mało troche


możesz zapłacić więcej :jezyk:

ps. dolicz sziping, coś tam jeszcze i na miejscu wyjdzie pewnie z 700$ albo więcej..
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-30, 11:24   

a ten zestaw z pierwszego linka co dalem, jak sie ma do tych?
bo tam mam jeszcze zamach, a tu same sprzegla
cenowo po sprowadzeniu pewnie podobnie wyjdzie jak to:
(a tam jeszcze gratisy dodatkowe :jezyk: )

http://www.topendpower.pl...+evo+i-iii.html

http://www.topendpower.pl...+gsx+90-99.html
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2012-11-30, 11:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2012-11-30, 12:51   

Nie można tych zestawów do siebie porównywać :) z prostej przyczyny nie są sobie równe ... ;)
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-30, 13:23   

Brian, no wiem wiem. a co lepsze? :jezyk:
doliczylem koszt przesylki i wychodzi kolo 3k wiec nie tak rozowo jak zakladalem :jezyk:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2012-11-30, 13:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2012-11-30, 13:33   

ACT lepsze ;) i mowie Ci to uczciwie bo jesteśmy dystrybutorem obu :jezyk:
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2012-11-30, 20:28   

wojtas napisał/a:
http://www.topendpower.pl...+gsx+90-99.html

wojtas kupuj ten bo ten pierwszy to nie nadaje sie do niczego no chyba że napier... 20godzin w tygodniu na torze to czemu nie
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-30, 20:53   

wojtas, EXEDY nie bierz... Ani w 4Turbo ani w Propotor nie chwalą sobie EXEDY. Ślizgają się te sprzęgła. ACT ACT ACT !!! :ok:
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2012-11-30, 20:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-11-30, 22:10   

jagos napisał/a:
Ani w 4Turbo ani w Propotor nie chwalą sobie EXEDY


natomiast zdecydowana większość chwali :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-05, 12:32   

a uzytkował ktoś exedy stage 1?
ile to zniesie niuta?
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14