Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty
Autor Wiadomość
S?awekG 
mniejsza zielenina



Pomógł: 12 razy
Wiek: -42
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 173
Skąd: Budzy?
Wysłany: 2007-07-27, 18:42   Falujące obroty

Pewnie wiekszosc z uzytkownikow poprzedniego forum pamieta "wiosenny wysyp" uzytkownikow 1G z problemami falujacych obrotow, ktory i mnie przypadl w udziale. Padlo wiele rad, porad, spostrzezen odnosnie tego co zrobic aby zlokalizowac usterke. Jakos - choc sledze forum dosc dokladnie- nie spotkalem uzytkownika, ktory pochwalilby sie rozwiazaniem problemu i opisal jak do tego doszedl. Temat umarl "smiercia naturalna" a podejrzewam, ze niejeden jeszcze boryka sie z tym problemem (mnie sie udalo w tym tygodniu :badcrack: ). Dlatego proponuje aby w tym temacie wypowiedzialy sie osoby ktore doswiadczyly tego na wlasnej skorze i poradzily sobie z nim opisujac co zrobily ew co wymienily. Nie chodzi mi o stworzenie tematu w ktorym wszyscy beda dawali rady typu Ty zrob to TY sprawdz tamto ale z wlasnego doswiadczenia wypowiedza sie uzytkownicy na zasadzie JA zrobilem to JA wymienilem tamto i zadzialalo. Mysle, ze taka wymiana doswiadczen bedzie duzo efektywniejsza gdyz nieraz podobne objawy wynikaja z roznych przyczyn.
Do moderatorow: jezeli stwierdzicie , ze temat jest niepotrzebny to go usuncie.

-----


Temat popieram i dlatego chcialbym zebysmy utrzymali to w temacie rozwiazan a nie listy problemow bo tego bylo az nadto. Prosze sie ograniczyc na temat omawianych rozwiazan a nie wpisywania: "A ja mam ten problem tak i wyglada to tak". :protest:

allias
_________________
GS 1992 2,0
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-13, 16:21, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-07-27, 19:24   

temat dobry niech zostanie, o ju? nie pami?tam u kogo ale by? u mnie ju? z dwa miesi?ce temu czerwony 1g z tym problemem, co si? okaza?o na jednej cewce krokowego nie by?o oporu (1 krok w przypadku wysokich faluj?cych obrot?w - sprawdzi? krokowy), rozwi?zanie tymczasowe -> wyj?? krokowy, ustawi? r?cznie kr?c?c obroty, do?wiadczalnie, nie pod??cza?, ja ustawi?em na 900rpm i tak zosta?o, rozwi?zanie ko?cowe -> wymieni?/naprawi?

za drugim razem by? u mnie nie klubowy 1g 6bolt n/a. Objaw ten sam, pow?d - nieszczelno?? w uk?adzie dolotowym za przpeustnic?, metoda wykrycia -> ustawi? rozrz?d na znaki by wszystkei zawory by?y zamkniete, zdi?? przep?ywk? z filtrem, wsadzi? w to miejsce za?lepk? rury kanalizacyjnej o odpowiedniej ?rednicy z wkr?conym wentylkiem, poda? ci?nienie do 2bar, s?ucha? gdzie syczy -> wynik -> sparcia?a i p?kni?ta rurka podci?nieniowa od EGR.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-07-27, 21:28   

falujace obroty ich czestsza przyczyna jest nieszczelnosc w dolocie niz krokowy. wiec radze sprawdzic weze podcisnienia, uszcelki wkolo przepustnicy i wtryskow, i caly dolot najpierw.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
S?awekG 
mniejsza zielenina



Pomógł: 12 razy
Wiek: -42
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 173
Skąd: Budzy?
Wysłany: 2007-07-27, 21:37   

Jezeli temat zostaje to ja swoje zmagania z problemem od kwietnia tego roku. Gdy mi zaczal silnik nierowno pracowac wyjalem silniczek krokowy do wyczyszczenia i przy okazji wyczyscilem gardziel przepustnicy. No i po zlozeniu zaczely sie problemy. Okazalo sie, iz nie wiem jakim cudem uszkodzila sie jedna cewka krokowego. Przewinalem ja ale nie rozwiazalo to problemu. Wiec po miesiacu "walki" odlaczylem krokowy i max zbilem mu obroty sruba od bypasu przepustnicy - ale tylko do ok 1200. Nizej sie nie dalo bez zdjecia rury od przeplywki. I na poczatku tego tygodnia wrocilem do tematu. Zdjelem waz od filtra i przyjzalem sie przepustnicy. Nie domykala sie do konca bo byla nieznacznie zablokowana czyjnikiem polozenia spoczynkowego. Po wczesniejszym wyczyszczeniu po prostu rozszczelnilem ja. Po dokladnym wyregulowaniu obroty spadly i musialem je podkrecic. Nastepnie okazalo sie, iz druga cewka krokowego po rozgrzaniu zwiekszala opor z prawidlowych 30-35 omow do ponad 200. Przewinalem jeszcze raz obie cewki i ... jak reka odjal. Silniczek po prostu mruczy :) . Wymienilem jeszcze wczoraj sonde lambda bo po sprawdzeniu okazala sie walnieta. Stad pewnie moje przepaly. teraz tylko musze zatakowac do pelna i sprawdzic ile mi spali :lol2:
_________________
GS 1992 2,0
 
 
maciejka 
gruba ryba



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 392
Skąd: to nie tak daleko
Wysłany: 2007-09-10, 09:46   

No to i przyszla pora na mnie :hahaha: od wczoraj faluja mi obroty miedzy 1500 - 2000 :roll: jade dzis na garaz i zobacze co sie da z tym zrobic...i co bylo przyczyna tez napisze...zobaczymy czy to samo co u was..:)

//temat jest z rozwiazaniami a nie problemami wiec nie zasmiecaj// allias
Ostatnio zmieniony przez 2008-04-16, 16:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rafa?4111984
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-28, 09:25   

Witam.Tak samo mam problem z obrotami.Wymieni?em swiece,kable i nadal oboty faluja w granicach 1000-1500 zazwyczaj po rozgrzaniu silnika.W?a?ciwie nie wiem czego to mo?e by? wina.

[ Dodano: 2008-06-28, 10:39 ]
Bardzo prosz? o pomoc.By?em niedawno u mechanika i stwierdzi? ze mo?e byc przyczyn? przep?ywomierz.Czy jest to mo?liwe?
 
 
maniu
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-28, 11:29   

Rafa?4111984 napisał/a:
W?a?ciwie nie wiem czego to mo?e by? wina.


A czyta?e? co jest napisane powy?ej? Allias b?dzie z?y bo takich wypowiedzi mia?o nie by? w tym topicu :protest:
 
 
Rafa?4111984
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-28, 11:31   

Czyta?em to oczywi?cie te? czy?ci?em krokowy przepustnice ale to raczej nie to.Z poczatku mys?a?em ze cos z paliwem.Tankowa?em verve ale tez nic nie pomaga?o.Zamierzam zmienic filtr paliwa
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-28, 14:06   

:sciana: :sciana:

Wciaz to samo... Juz nie bede nic zmienial i przesuwal. Rafal... zacznijmy od tego ze jesli szukasz rozwiazania problemu to musisz byc troche bardziej szczegolowy co JUZ zozstalo zrobione i co mechanik Ci radzil... (oki ta czesc oki) a druga to zaznajom sie z tematami na forum ktore juz to traktuja a jest tego troche bo niestety falujace to najczestrza przypadlosc Eclipsy i nie jest najlatwiejsza do wyeliminowania jako ze potencjalnych powodow jest bardzo duzo.

filtry, swiece kable, rozrzad, krokowiec, przepustnica, paliwo, uklad zaplonowy, itp... czasami jesli to nie jest najwiekszy problem lepiej z tym zyc.
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-06-28, 14:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rafa?4111984
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-28, 14:16   

Czy ktos s?ysza? o dyszy elektromagnetycznej biegu ja?owego.Bo stwierdzono ze jest niesprawna.W?asnie nie wiem czy ma ona wp?yw na te obroty.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-28, 14:40   

Pewnie mowia o potocznie nazywanym silniczku krokowym.
 
 
S?awekG 
mniejsza zielenina



Pomógł: 12 razy
Wiek: -42
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 173
Skąd: Budzy?
Wysłany: 2008-06-28, 18:51   

Rafa?4111984 napisał/a:
dyszy elektromagnetycznej biegu ja?owego
Hmm... Nie?le nazwane :lol2:
_________________
GS 1992 2,0
 
 
Rafa?4111984
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-28, 20:41   

Mi nie chodzi o silnik krokowy tylko takie cos co znajduje sie patrzac od przodu pojazdu zaraz za rura ktora ?aczy przepustnice.Jest to taka wtyczka ktora nak?ada sie na taka niby srube bo ma gwint.
 
 
S?awekG 
mniejsza zielenina



Pomógł: 12 razy
Wiek: -42
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 173
Skąd: Budzy?
Wysłany: 2008-06-28, 21:14   

Je?eli od tego odchodzi 1 przew?d to jest to czujnik spoczynkowego po?o?enia przepustnicy. Sygnalizuje on ecu, iz przepustnica zosta?a zamkni?ta i nale?y za??czyc regulacj? wolnych obrot?w poprzez otwieranie b?d? przymykanie dop?ywu powietrza za pomoc? silnika krokowego. Przy zamkni?tej przepustnicy powinien by? zwarty do masy co ?atw sprawdzi? za pomoca omomierza.
_________________
GS 1992 2,0
 
 
Rafa?4111984
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-28, 21:24   

Tak w?asnie odchodzi z niego jeden przew?d.Tam jest jakis elektromagnes i w ogole nie daje znaku.Tak przynajmniej stwierdzi? mechanik .
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-29, 01:37   

S?awekG napisał/a:
czujnik spoczynkowego po?o?enia przepustnicy


Rafa?4111984 napisał/a:
elektromagnes


Chyba czas na zmiane mechanika. Jesli zaczyna mydlic ci oczy wyrafinowanymi slowami ktorych sam nie rozumie to nie wiem jak to bedzie z leczeniem twojego miska. :? :roll:
 
 
S?awekG 
mniejsza zielenina



Pomógł: 12 razy
Wiek: -42
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 173
Skąd: Budzy?
Wysłany: 2008-06-29, 12:22   

Rafa?4111984 napisał/a:
Tak w?asnie odchodzi z niego jeden przew?d.Tam jest jakis elektromagnes i w ogole nie daje znaku.Tak przynajmniej stwierdzi? mechanik .
Aby unikn?? nieporozumie? zr?b zdj?cie tego czujnika i wklej w tym temacie
_________________
GS 1992 2,0
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-30, 19:50   

Rafa?4111984 napisał/a:
Czy ktos s?ysza? o dyszy elektromagnetycznej biegu ja?owego
tak wystepuje ona w silnikach z gaznikiem :D zmien szybko mechanika bo Ci spierdoli silnik :serduszka:
 
 
bizonv8 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 153
Skąd: Lubin
Wysłany: 2008-06-30, 21:17   

Witajcie!

Mia?em to samo obroty wacha?y si? mi?dzy 800 a ok 1300 i w moim przypadku przyczyn? by? przesuni?ty zap?on o 3 z?by oraz pasek balansowy w trzech cz??ciach spruty le?a? w obudowie rozrz?du i silnik chodzi? bez balansu. Po wymianie wszystkich pask?w, ustawienie zap?onu i za?o?eniu paska balansowego wskaz?wka spoczywa na 1000obr/min i silnik pracuje jak igie?ka. Pozdro.
_________________
Mitsubishi Eclipse 1G GS 7-bolt
Subaru Impreza WRX My02
Subaru Forester S-Turbo My98
 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2008-07-01, 10:21   

1000obr/min to chyba troche za duzo?
Nie powinno byc 850-900obr/min?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15