Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 2g cichy
Autor Wiadomość
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-09-11, 01:28   

zrzucaj głowice. kompresja katastrofa :) rozbieżność powyżej 1,5 atm miedzy cylindrami
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2014-09-11, 07:43   

to sobie kupiłeś skarbonkę :jezyk:
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-09-11, 09:32   

.... cisna mi się na język tylko dwa słowa zaczynajace się na k a kończące na urwa mac...
ale przy uszczelce by mi ubywalo płynu chlodzacego, oleju, kopcilby na biało, nierówno by chodził, a tu żadnych takich objawów... No cóż, mus to mus, trza zrzucić to trza i juz. Nie ma tego złego co na dobre by nie wyszło, przynajmniej się sprawdzi w jakim stanie jest glowica hehe
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-11, 10:13   

cichydawid, jakim manometrem mierzyleś kompresję? wkręcanym , czy wciskanym?
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-09-11, 10:18   

wkręcanym
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-11, 10:19   

to lipa.. bo wciskanym czasem pomiary wychodzą od czapy
ale wkrecanym niestety dobrze jest zmierzone
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-09-11, 10:28   

A czy jest możliwość że po wymianie popychaczy ciśnienie sie ustabilizuje? bo przez zepsute popychacze zawory moga sie pierdzielić chyba i nie mieć takiego ciśnienia jak potrzeba (chyba ze w ogole mowie o 2 różnych rzeczach)
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2014-09-11, 12:25   

jak robiłem głowicę w swoim to wyszło niecałe 3k z robocizną :P ale to tak na bogato było jak na gs'a :lol2:

czy chcesz czy nie zdjąć głowicę musisz skoro masz takie wyniki
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-09-11, 12:59   

cichydawid napisał/a:
ale przy uszczelce by mi ubywalo płynu chlodzacego, oleju, kopcilby na biało, nierówno by chodził, a tu żadnych takich objawów...
to zalezy gdzie przedmuch wystepuje. moze w ogole nie wystepowac nic z powyzszego
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-09-11, 23:27   

MATi napisał/a:

jak robiłem głowicę w swoim to wyszło niecałe 3k z robocizną :P ale to tak na bogato było jak na gs'a :lol2:

tak na bogato ze pierscienie zostały stare i ponoc puszczał bąki :jezyk:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2014-09-11, 23:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2014-09-12, 06:59   

Ta baki nie wiem kiedy, na filmach ze zlotu nic nie widać, kompre miał książkowa
Ostatnio zmieniony przez MATi 2014-09-12, 06:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-09-18, 20:19   

no cóż, niestety, za tydzień zrzucam głowice. będzie remont góry i dolu bo po jakas jedną mala rzecz nie oplaca się zrzucac glowicy. A chcialem jakos to obejść, ale cóż - czego się nie robi dla milosci. :) postaram się zdac po wszystkim jakąś mała fotorelacje. Jednak Eclipse zostanie na dłużej u mnie w garażu. Dziś niestety się obraził całkowicie, po wyeliminowaniu wszystkiego co mozna było - świec,kabli, zaworów, ustawienia rorzadu, popychaczy, wtryskow, szklanek i wszystkiego co mogło wpłynąć to zagadal na dwa gary. Mam nadzieję, że motor po wszystkim mi jakoś podziekuje, za wszelkie starania, a nie spierdoli się coś następnego heh (czego nie wykluczam w końcu to Eclipse) :D
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2014-09-18, 20:23   

jak już masz robić całego to może jakieś tłoki od turbo głowice z 1g itd itp i wkładaj turbo :D
 
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-09-18, 20:51   

gdyby moj budzet był normalnie o 5 tysięcy większy, bardzo poważnie bym się nad tym zastanowił. ale mam tyle co mam, po prostu inne wydatki przewyższają możliwości uturbienia, studia, kursy wopr pletwonurka itp są ważniejsze. Ale za rok, gdy będę mial swiadomosc że motor jest malina i sprzeglo nie rozsypie się na kawalki to hmmm... z ogromna przyjemnością :D
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-09-19, 00:14   

cichydawid napisał/a:
zrzucam głowice. będzie remont góry i dolu
ale ze co :P ? zrzucasz głowice bez wyciagania silnika? to co to za remont dołu? tzw "szwedzki remont"?
cichydawid napisał/a:
czego się nie robi dla milosci
jesli tak to z tą "miłością" tutaj słabo...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-09-19, 00:35   

cichydawid napisał/a:
zrzucam głowice. będzie remont góry i dolu
ale ze co:P? zrzucasz głowice bez wyciagania silnika?

no jak to bez wyciągania silnika, a to tak się da?:D pewnie ze wszystko sie wyciagnie
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
Ostatnio zmieniony przez cichydawid 2014-09-19, 00:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-09-19, 00:52   

napisales zrzucasz glowice, oczywiscie ze da sie zrzucic ja na aucie... a sa i tacy co wymieniaja sama pierscienie i juz nazywaja to "remontem generalnym"...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-09-19, 01:11   

niee nie to ja nie z tych. najgorzej jest z czasem u mnie niestety ciężko złapać pare dni wolnego gdzie mozna wszystko wymontwac, posprawdzać, powymieniac zaplanować itp
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2014-09-19, 01:44   

Sam będziesz remontował silnik?
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-09-19, 07:08   

nie, z gosciem który robi to na codzień na zasadzie nauki bo prZy zrzucaniu będzie mi wszystko mówił co robić, co demontowac itp a za wszelakie szlify naprawy już się nie mam zamiaru brać, tylko przyglądać. Bardzo fajna opcja, dużo się przy nim ucze praktycznych rzeczy
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15