Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 2g cichy
Autor Wiadomość
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2014-09-19, 07:41   

Jak koleś ogarnięty w mechanice to fajna sprawa. Bo większość mechaników nie ogarnie profesjonalnego remontu silnika.
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-09-19, 08:09   

gość jest mega, z pewnością moge powiedzieć, że wie o mechanice wszystko i jeszcze trochę. Mówię mu, że wiem że mitsubishi jest w dobrych rękach i choćby na remont miał czekać pol .roku to wiem że wykona to solidnie więc czas tu nie gra roli :p
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
IDOG 
KLUBOWICZ


Pomógł: 29 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 940
Skąd: Otmuchów/Wrocław
Wysłany: 2014-09-21, 15:43   

cichydawid napisał/a:
czas tu nie gra roli


magiczne słowa, też tak sobie powiedziałem i już się ponad rok bujam wszystkim tylko nie swoim Eclipse... :roll:
_________________
WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
 
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-09-26, 19:55   

witam, panowie mam pytanie
czy da się (oczywiście po odlaczeniu) przesunąć dolot, kolektor ssacy w strone grodzi na tyle, żeby wyciągnąć glowice? będzie na tyle.miejsca żeby ona poszła do góry bez konieczności wyciągania go? lub mógłby ktoś zarzucić temat gdzie mógłbym znaleźć takie info bo coś słabo szukam, bo wydaje mi sie ze zostawiając go tam zaoszczedzilbymy sobie kilka h roboty:)
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-09-26, 20:22   

po co? odkrecasz podpore kolektora ssacego (2 albo 4 sruby od spodu) i targasz głowice z kolektorem do góry
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-09-26, 20:51   

okej, to będę targał z kolektorem w górę, dzięki. Jesli trzeba będzie go rozmontować to jest temat w dziale artykuły.

[ Dodano: 2014-10-13, 20:29 ]
okej, to będę targał z kolektorem w górę, dzięki. Jesli trzeba będzie go rozmontować to jest temat w dziale artykuły.


Panowie... jestem wkurwiony masakrycznie... miałem ciśnienie 0 bar na 1 i 2 garze. glowica była do.zrzucenia podejrzewalismy zawory. dziś glowica spadła... i co...gowno.
zawory są zajebiscie szczelne. sprawdzalem je w sposób taki że nalalem nafty bo.gdyby były nie tak nafta by zaraz góra uciekła. nie są pokrzywione oraz po naciśnięciu na nie(drewnianym.kijem) normalnie pracują.. uszczelka jest w stanie eleganckim - żadnych najmniejszych przemuchow. i jest problem... dlaczego jest zerowe ciśnienie... zauważyłem że na drugim tłoku u góry jest żywcem pierdolniete ze po obwodzie z dwóch przeciwleglych stron jakby bil o głowice. i tak się dzieje - na głowicy idealnie widać że tłok bije(wrzuce potem zdjęcie tego). a wiec gdy 1 i 4 tłok.był w górze po mocnym naciśnięciu go nie poszedł nawet nimimalnie w dol. przejechalem śrubą na kole tak zeby 2 i 3 był w górze(drugi to.ten co bił) i stało sie- na 3 żadnego luzu a na drugim lekko.się wcisnie to przeskakuje w dół. więc...panewki? i czy przez to może być 0 bar?:(


tak wyglada tlok
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
Ostatnio zmieniony przez cichydawid 2014-10-13, 20:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-10-13, 21:17   

cichydawid napisał/a:
i czy przez to może być 0 bar?:(

nie. Pozatym sciagnij miske i panewki masz jak na dłoni.
Co do cisnienia sprawdz jeszcze pierscienie, ale jak 0 bar to cos musi byc otwarte
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2014-10-13, 21:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-10-13, 21:23   

w porządku. dlaczego więc cisnienie na 1 i 2 garze wynosi zero? nanometr na pewno jest ok, mierzone ze 3 razy.
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-10-13, 21:45   

hmm jesli same zawory sa szczelne szukałbym jeszcze przyczyny w mechanizmie ich otwierania, popychacze pieski walki sprezyny.... tak teoretycznie. Albo pierscienie ??? Ale najdziewniejsze ze jest 0 bar to musi byc spora nieszczelnosc.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-10-13, 21:49   

oleju nie brał nawet grama. Popychacze są chyba ok, cisnienie stracił nagle,tak jak pisałem wczoraj.. ogolnie bardzo nie podoba mi się ze popychacze sa bardzo zapieczone. Z tego co mi się wydaje powinny wychodzil bardzo gładko z tych dziur. a u mnie trzeba bylo je kombinerkami wyciągać...
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-10-13, 22:19   

pekniecie bloku, półek pod pierscieniami. targaj miche ;) tłoki w góre ;) dół i tak szrot...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-10-13, 23:33   

cichydawid napisał/a:
Z tego co mi się wydaje powinny wychodzil bardzo gładko z tych dziur. a u mnie trzeba bylo je kombinerkami wyciągać...

to nie ma nic do rzeczy, czasem kombinerkami trzeba to normalne.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-10-13, 23:48   

teraz:
cichydawid napisał/a:
miałem ciśnienie 0 bar na 1 i 2 garze


miesiac temu:
cichydawid napisał/a:
panowie potrzebuję rady
jeżeli kompresja na 1 i 2 cylidrze WAHA sie pomiedzy 10 a 12,5 bara to ...


ja juz nic nie rozumiem :P
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-10-14, 10:34   

właśnie Goldi.... właśnie :D opiszę jeszcze raz
po zlawetowaniu mnie ze stukiem na plac cisnienie wahalo sie 10-12 na 1 i 2. ewidentnie tak jakby napierdzielal 1 popychacz chcialem zdiagnozować skad, normalnie auto odpalalo itp. uzgodnilismy ze ktorych z ssacych od rozrzadu. Wymieniłem cztery ssace na nowe, odpalilem i auto dalej stukalo, ta sama kompresja. Podjechałem sobie na placu pod garaz bo mialem daleko bez najmniejszych problemów ze stukiem ale podjechałem.Wymieniłem cztery z wydechowego od rozrządu. Faza wymiany taka sama jak wczesniej bez zbednych filozofii, nic sie nie ujebalo, (poza rekami olejem) wszystko gladko wchodzilo. wymienilem, zalozylem dzwigienki, wszystko zakrecilem, odpalam samochod... I mowię, odpalał tak jakby mu kable zaplonowe poprzestawiali.(a na 200% byly dobrze), wczesniej tez je przemieniałem) za 3-4 razem odpalil na 3 i 4 gar a na pozostałych pojawiła się kompresja zero.
Reasumując:
po wymianie czterech popychaczy gdzie samochód jeździł pół godziny temu auto straciło kompresje.

niemożliwe, prawda?:D
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2014-10-14, 11:40   

przeczytałem cały temat i już na pierwszej stronie wiedziałem jaka będzie dalej historia.
Otórz:
1. Czy panewka zaczyna stukać ot tak nagle? Oczywiście, obraca ją, pojawia się luz i wali
2. "tylko się zapalila kontrolka oleju" - Przy obróceniu panewy to częsty objaw, spada ciśnienie
3. "stuka jakby u góry" - od razu przeczuwałem tłok walący o głowę, po obróceniu panewki pojawił się taki luz na korbie że tłok się całował z głowicą, stąd stuki z góry

Wyciągaj cały silnik, rozbieraj wszystko i również wszystkiego się dowiesz, ale przygotuj się lepiej na gorsze niż na cuda.
_________________

 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-10-14, 11:40   

Jak wymieniales te popychacze? Wlozyles napelnione?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-10-14, 11:48   

jak to jak? nie nie były napelnione. wymieniłem je tak jak napisał w artykule Kct.
Tofik tak, zaczęła stukać tak nagle.
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2014-10-14, 12:04   

cichydawid napisał/a:
Tofik tak, zaczęła stukać tak nagle.


wiem o tym, napisałeś to :) jak tylko potwierdzam że może zacząć stukać tak nagle :)
_________________

 
 
 
cichydawid 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 313
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2014-10-14, 21:37   

Tofik, miałeś racje:) panewka na 2 tloku rozyebana w nic.. widac jak na dłoni ze ktoś wczesniej auto zaniedbał bo widać jak kiedys tam olej byl zanieczyszczony np na innych panewkach.. najwieksza glupota psuć silnik przez oszczedzaniu na oleju :| ogólnie najlepiej nie jest.. zdam jeszcze relacje po tym jak doprowadzimy dół do stanu używalności heh, chociaż tyle że mechanika ogarniętego mam fest i gdyby nie on piłbym xx flaszkę z rozpaczy:)
_________________
Saab 9-5 2.0T 300km private daily
Saab 9-3 OG 2.0t 250km
Saab 9-3 SS 2.0t daily 230km
Peugeot 106 1.6 16v rajdówka :D
 
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2015-02-17, 13:19   

ja bym tego nie remontował :)
taniej wyjdzie cie zakup tego http://allegro.pl/silnik-...5074052873.html
i masz worek części w razie W
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 14