kilka nurtuj?cych mnie pytan-jak zwykle problemy z Japoni? |
Autor |
Wiadomość |
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-23, 23:22 kilka nurtuj?cych mnie pytan-jak zwykle problemy z Japoni?
|
|
|
1.Czy po 10 minutach jazdy na pe?nym gwizdku mozliwe zeby kolektor by? do czerwonosci rozgrzany?
2. raz na 10 razy zdarzy mi sie ze jak ostro przyspieszam to auto dostaje ?ab? i strzela w wydech i niechce przyspieszac,odejme gazu ,zn?w dodam i niby jest ok (dzieje sie tylkjo tak na do?adowaniu), kilka razy mi sie zdarzy?o ze nie mialem gazu do konca wcisnietego na zegarze juz wszed? na do?adowanie i zaczo? przyspieszac,nagle wcislem do konca i zn?w auto zacze?o przerywac i strzelac w wydech.Kable nowe ACCEL ,na poiprzednich tez tak by?o ,?wiece nowe,przepustnice czysci?em .Kurde jak nie urok to sraczka.Tak sie zastanawiam czy nie s? to objawy zapchanego kata albo wydechu og?lnie.Wiem ze tylko zadaje pytania ,ale takich problem?w nigdy nie mia?em puki nie kupi?em tego wozu ,a moze pompa szwankuje?dodam ze przed zalozeniem MBC tez sie tak dzia?o ale wg mnie tak mocno nie strzela? w wydech .aktualen do?adowanie 0,9 na jedynce ,na innych biegach ko?o 0,8 |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-24, 00:37, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-03-24, 10:41
|
|
|
... przetarty kabelek wyzwalaj?cy cewki, stuki, za ubogo, skoro kolektor si? do czerwono?ci rozgrzewa to egt ponad 1000 .... no przyjemnie dla turbo ...
kto ci ten samoch?d tuninguje ? jak robisz to sam to radze poczyta? jak to robi?..... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-24, 10:44
|
|
|
1. Oczywiscie ze to mozliwe.. a jak myslisz skad sa zdjecia rozgrzanych do czerwonosci kolektorow dolotowych? (Mam tylko nadzieje ze po czyms takim silnika odrazu nie wylaczyles bo jesli tak to jest to najlepszy sposob na zabicie twojej turbiny ale pekniecie kolektora).
2. Prawdopodobnie masz za bogata mieszanke i strzelasz fireballami z wydechu. Moze watro zobaczyc jak jest zestrojony... (AFR i TIMING) |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-03-24, 10:49
|
|
|
no egt to jest na pewno za wysokie... ?eby ?eliwy kolektor tak rozgrza? ??
pytanie teraz dlaczego... m?wisz ?e zaj?czkuje i nie idzie to znaczy ?e wypada ci zap?on i mi?szanka spala si? w kolektorze i w turbo... miodnie sprawd? kabelki id?ce do cewek, pod??czenie kostek, sprawd? timing, mo?e spada? na minus przez stuki, afr sprawd?... og?lnie powodzenia bo to gdybanie r?wnie pomocne jak dyskusja na temat pocz?tk?w ?wiata. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-24, 11:50
|
|
|
ja w nim nic nie tuninguje hehe- to jest seria -m?wicie cos o jakims kabelku ,gdzie on jest?,jak sprawdzi? timingi?a jesli chodzi o pompe paliwa to jest szansa ze szwankuje i jest za ubogo?
[ Dodano: 2008-03-24, 22:30 ]
nowe spostrze?enie -po wyciagnieciu mbc -na zegarze wypluwa teraz okolo 0,6 bara ,problem znikno? w 90% tzn. wtedy na 0,85 ,0,9 bara strzela? nonstop i czerwony kolektor ,a teraz na 0,6 parskno? mi tylko raz przez caly dzien , butowa?em caly czas i kolektor nie by? czerwony - moze macie jakies sugestie? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-24, 11:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-25, 13:03
|
|
|
Wszystko wskazuje ze twoj nie lubi wyzszego boosta. Jesli chcesz sie w to bawic to upewnij sie ze robisz to bezpiecznie bo to chyba jest twoj problem. |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-25, 17:13
|
|
|
allias napisał/a: | Wszystko wskazuje ze twoj nie lubi wyzszego boosta. Jesli chcesz sie w to bawic to upewnij sie ze robisz to bezpiecznie bo to chyba jest twoj problem. |
no zd??y?em to zauawa?yc tylko zastanawiam sie nad pomp? ,moze nie daje takiego cisnienia i dlatego przy wyzszym booscie szwankuje |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-03-25, 18:44
|
|
|
co to mo?e by? powiedzia?em ci ju? przez tel |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-25, 18:53
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | co to mo?e by? powiedzia?em ci ju? przez tel |
no wiem ,tylko ze tego posta pisalem wczesniej a dzwonilem p??niej ,ale obczaje tego properfekta moze faktycznie puszcza |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-25, 18:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-25, 19:01
|
|
|
Properfekta??? Tzn? |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-25, 19:05
|
|
|
allias napisał/a: | Properfekta??? Tzn? |
Samael stwierdzi? ze byc moze blow off puszcza przy wyzszym cisnieniu (bo m?wi ze mial tez tak kiedys u siebie na jakims bovie COSMO) i mysle ze moze to tez byc pow?d .Bov ma byc szczelny do 2 bar?w ,ale jak zauwa?yli?cie ja jestem pechowy i pewnie m?j przy 0,8 sie wysrywa ,zdam relacje jak dojde do tego co to sie dzieje z tym autem,wsadze seryjnego bova i ustawie na 0,85 bara |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-03-25, 21:07
|
|
|
generalnie cosmo te? jest bezobs?ugowy do 2bar... zapytajcie si? nawet kiepucziego jecha? ze mn? na zalot przy 0,6 by?o wszystko ok jak podnios?em na 0,7 bara to jak tylko dochodzi?o do tego do?adowania to bov upuszcza? co skutkowa?o szarpni?ciem, zalaniem chwilowym silnika i strza?em z wydechu... potem znowu ?adowa?o sekund? i znowu upuszcza?....
u ciebie jest to selektywne, przy jednym do?adowniu jest przy drugim nie ma, to s? ci??kie sprawy. ja mia?em podobny problem jak mia?em przetarty kabelek id?cy do cewki. przy nie wpe?nym wci?ni?ciu gazu by?o ok a przy pe?nym do?adowaniu przeskakiwa?a iskra i dupa |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-03-25, 21:18
|
|
|
ja jak kupilem pierwszego eclipsa 5 lat temu to jak wracalem do domu tez z radosci rozgrzalem turbo i kolektor do czerownosci, dodam ze seryjne T25. zmierzchalo juz, jak podnioslem maske to buchnelo jak z pieca hutniczego a kolektor mienil sie w kolorach czerwieni i fioletu. |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-03-25, 22:26
|
|
|
sprawdze z trym seryjnym bovem czy tak sie bedzie dzia?o- dzi?ki za ch?? pomocy |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
HouseM [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-01, 23:56
|
|
|
czerwony kolektor to uboga mieszanka.
?abka to turbo creep. Najcz??ciej wg DSM Tuners to wina bova (jak si? zachowuje ci?nienie podczas tej czkawki ? ) |
Ostatnio zmieniony przez HouseM 2008-04-01, 23:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-04-04, 18:47
|
|
|
HouseM napisał/a: | czerwony kolektor to uboga mieszanka.
?abka to turbo creep. Najcz??ciej wg DSM Tuners to wina bova (jak si? zachowuje ci?nienie podczas tej czkawki ? ) |
posprawdza?em i tak: na seryjnym bovie jak i properfekcie jest taki sam efekt ,oczywiscie tylko 0,85 bara ,przy 0,6 problem pojawia sie raz na powiedzmy 3 dni na 2 sekundy i znika,natomiast na 0,85 jest co chwile -nie da sie wystartowac bez strzalu w wydech itp .jeszcze w?oze inn? pompe paliwa |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-04-07, 20:12
|
|
|
Nie znam sie na turbo ,ale zmieni?bym sobie do?adowanie na jakie? 0.4-0.5bara ?eby ci sie nic nie wysra?o moze. Ale m?wie ,ja sie nie znam |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-07, 20:49
|
|
|
Szakal napisał/a: | Nie znam sie na turbo ,ale zmieni?bym sobie do?adowanie na jakie? 0.4-0.5bara ?eby ci sie nic nie wysra?o moze. Ale m?wie ,ja sie nie znam |
To nie brzmi glupio... |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-04-07, 21:00
|
|
|
Szakal napisał/a: | Nie znam sie na turbo ,ale zmieni?bym sobie do?adowanie na jakie? 0.4-0.5bara ?eby ci sie nic nie wysra?o moze. Ale m?wie ,ja sie nie znam |
no ale to troszke bezsensu bo to by wogole juz nie jezdzi?o |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-07, 21:13
|
|
|
No tak.... jezdzisz z doladowaniem to juz nie da sie bez niego. Boost jest zarazliwy.... |
|
|
|
|
|