Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
kilka nurtuj?cych mnie pytan-jak zwykle problemy z Japoni?
Autor Wiadomość
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-23, 23:22   kilka nurtuj?cych mnie pytan-jak zwykle problemy z Japoni?

1.Czy po 10 minutach jazdy na pe?nym gwizdku mozliwe zeby kolektor by? do czerwonosci rozgrzany?
2. raz na 10 razy zdarzy mi sie ze jak ostro przyspieszam to auto dostaje ?ab? i strzela w wydech i niechce przyspieszac,odejme gazu ,zn?w dodam i niby jest ok (dzieje sie tylkjo tak na do?adowaniu), kilka razy mi sie zdarzy?o ze nie mialem gazu do konca wcisnietego na zegarze juz wszed? na do?adowanie i zaczo? przyspieszac,nagle wcislem do konca i zn?w auto zacze?o przerywac i strzelac w wydech.Kable nowe ACCEL ,na poiprzednich tez tak by?o ,?wiece nowe,przepustnice czysci?em .Kurde jak nie urok to sraczka.Tak sie zastanawiam czy nie s? to objawy zapchanego kata albo wydechu og?lnie.Wiem ze tylko zadaje pytania ,ale takich problem?w nigdy nie mia?em puki nie kupi?em tego wozu :o ,a moze pompa szwankuje?dodam ze przed zalozeniem MBC tez sie tak dzia?o ale wg mnie tak mocno nie strzela? w wydech .aktualen do?adowanie 0,9 na jedynce ,na innych biegach ko?o 0,8
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-24, 00:37, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-24, 10:41   

... przetarty kabelek wyzwalaj?cy cewki, stuki, za ubogo, skoro kolektor si? do czerwono?ci rozgrzewa to egt ponad 1000 .... no przyjemnie dla turbo ...

kto ci ten samoch?d tuninguje ? jak robisz to sam to radze poczyta? jak to robi?.....
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-24, 10:44   

1. Oczywiscie ze to mozliwe.. a jak myslisz skad sa zdjecia rozgrzanych do czerwonosci kolektorow dolotowych? (Mam tylko nadzieje ze po czyms takim silnika odrazu nie wylaczyles bo jesli tak to jest to najlepszy sposob na zabicie twojej turbiny ale pekniecie kolektora).

2. Prawdopodobnie masz za bogata mieszanke i strzelasz fireballami z wydechu. Moze watro zobaczyc jak jest zestrojony... (AFR i TIMING)
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-24, 10:49   

no egt to jest na pewno za wysokie... ?eby ?eliwy kolektor tak rozgrza? ?? :wtf:

pytanie teraz dlaczego... m?wisz ?e zaj?czkuje i nie idzie to znaczy ?e wypada ci zap?on i mi?szanka spala si? w kolektorze i w turbo... miodnie :ok: sprawd? kabelki id?ce do cewek, pod??czenie kostek, sprawd? timing, mo?e spada? na minus przez stuki, afr sprawd?... og?lnie powodzenia bo to gdybanie r?wnie pomocne jak dyskusja na temat pocz?tk?w ?wiata.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-24, 11:50   

ja w nim nic nie tuninguje hehe- to jest seria :roll: -m?wicie cos o jakims kabelku ,gdzie on jest?,jak sprawdzi? timingi?a jesli chodzi o pompe paliwa to jest szansa ze szwankuje i jest za ubogo?

[ Dodano: 2008-03-24, 22:30 ]
nowe spostrze?enie -po wyciagnieciu mbc -na zegarze wypluwa teraz okolo 0,6 bara ,problem znikno? w 90% tzn. wtedy na 0,85 ,0,9 bara strzela? nonstop i czerwony kolektor ,a teraz na 0,6 parskno? mi tylko raz przez caly dzien , butowa?em caly czas i kolektor nie by? czerwony - moze macie jakies sugestie?
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-24, 11:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-25, 13:03   

Wszystko wskazuje ze twoj nie lubi wyzszego boosta. Jesli chcesz sie w to bawic to upewnij sie ze robisz to bezpiecznie bo to chyba jest twoj problem.
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-25, 17:13   

allias napisał/a:
Wszystko wskazuje ze twoj nie lubi wyzszego boosta. Jesli chcesz sie w to bawic to upewnij sie ze robisz to bezpiecznie bo to chyba jest twoj problem.

no zd??y?em to zauawa?yc tylko zastanawiam sie nad pomp? ,moze nie daje takiego cisnienia i dlatego przy wyzszym booscie szwankuje
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-25, 18:44   

co to mo?e by? powiedzia?em ci ju? przez tel :jezyk:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-25, 18:53   

SAMAEL napisał/a:
co to mo?e by? powiedzia?em ci ju? przez tel :jezyk:

no wiem ,tylko ze tego posta pisalem wczesniej :lol2: a dzwonilem p??niej ,ale obczaje tego properfekta moze faktycznie puszcza
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-25, 18:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-25, 19:01   

Properfekta??? Tzn?
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-25, 19:05   

allias napisał/a:
Properfekta??? Tzn?

Samael stwierdzi? ze byc moze blow off puszcza przy wyzszym cisnieniu (bo m?wi ze mial tez tak kiedys u siebie na jakims bovie COSMO) i mysle ze moze to tez byc pow?d .Bov ma byc szczelny do 2 bar?w ,ale jak zauwa?yli?cie ja jestem pechowy i pewnie m?j przy 0,8 sie wysrywa :wtf: ,zdam relacje jak dojde do tego co to sie dzieje z tym autem,wsadze seryjnego bova i ustawie na 0,85 bara
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-25, 21:07   

generalnie cosmo te? jest bezobs?ugowy do 2bar... zapytajcie si? nawet kiepucziego jecha? ze mn? na zalot przy 0,6 by?o wszystko ok jak podnios?em na 0,7 bara to jak tylko dochodzi?o do tego do?adowania to bov upuszcza? co skutkowa?o szarpni?ciem, zalaniem chwilowym silnika i strza?em z wydechu... potem znowu ?adowa?o sekund? i znowu upuszcza?....

u ciebie jest to selektywne, przy jednym do?adowniu jest przy drugim nie ma, to s? ci??kie sprawy. ja mia?em podobny problem jak mia?em przetarty kabelek id?cy do cewki. przy nie wpe?nym wci?ni?ciu gazu by?o ok a przy pe?nym do?adowaniu przeskakiwa?a iskra i dupa :jezyk:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-03-25, 21:18   

ja jak kupilem pierwszego eclipsa 5 lat temu to jak wracalem do domu tez z radosci rozgrzalem turbo i kolektor do czerownosci, dodam ze seryjne T25. zmierzchalo juz, jak podnioslem maske to buchnelo jak z pieca hutniczego a kolektor mienil sie w kolorach czerwieni i fioletu.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-25, 22:26   

sprawdze z trym seryjnym bovem czy tak sie bedzie dzia?o- dzi?ki za ch?? pomocy :ok:
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
HouseM
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-01, 23:56   

czerwony kolektor to uboga mieszanka.
?abka to turbo creep. Najcz??ciej wg DSM Tuners to wina bova (jak si? zachowuje ci?nienie podczas tej czkawki ? )
Ostatnio zmieniony przez HouseM 2008-04-01, 23:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-04, 18:47   

HouseM napisał/a:
czerwony kolektor to uboga mieszanka.
?abka to turbo creep. Najcz??ciej wg DSM Tuners to wina bova (jak si? zachowuje ci?nienie podczas tej czkawki ? )

posprawdza?em i tak: na seryjnym bovie jak i properfekcie jest taki sam efekt :/ ,oczywiscie tylko 0,85 bara ,przy 0,6 problem pojawia sie raz na powiedzmy 3 dni na 2 sekundy i znika,natomiast na 0,85 jest co chwile -nie da sie wystartowac bez strzalu w wydech itp :/ .jeszcze w?oze inn? pompe paliwa
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-04-07, 20:12   

Nie znam sie na turbo ,ale zmieni?bym sobie do?adowanie na jakie? 0.4-0.5bara ?eby ci sie nic nie wysra?o moze. Ale m?wie ,ja sie nie znam :)
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-07, 20:49   

Szakal napisał/a:
Nie znam sie na turbo ,ale zmieni?bym sobie do?adowanie na jakie? 0.4-0.5bara ?eby ci sie nic nie wysra?o moze. Ale m?wie ,ja sie nie znam :)


To nie brzmi glupio... :ok:
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-07, 21:00   

Szakal napisał/a:
Nie znam sie na turbo ,ale zmieni?bym sobie do?adowanie na jakie? 0.4-0.5bara ?eby ci sie nic nie wysra?o moze. Ale m?wie ,ja sie nie znam :)

no ale to troszke bezsensu bo to by wogole juz nie jezdzi?o :roll:
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-07, 21:13   

:hahaha: :hahaha: No tak.... jezdzisz z doladowaniem to juz nie da sie bez niego. Boost jest zarazliwy....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12