CIEKAWE OGŁOSZENIA |
Autor |
Wiadomość |
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-04-18, 17:25
|
|
|
Ten GSX najprawdopodobniej był bity po twarzy. Sam z siebie by tak nie pordzewiał, lewy błotnik lekko zwichrowany a i plastik nadszybia widzę pęknięty. Pytanie jak bardzo, bo może tylko powierzchownie i nadal warto. |
_________________
|
|
|
|
|
Ranger
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Kwi 2017 Posty: 54 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-18, 22:06
|
|
|
O którym GSX piszesz?
Dowiedziałem się, ze ten o którym pisałem powyżej ma do roboty kielichy, wyglądają tak. Podobno jeszcze w bagażniku pod kłem ruda zrobiła dziurki.
Jak bardzo źle to wygląda wg. was? |
Ostatnio zmieniony przez Ranger 2017-04-18, 22:17, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
Wozny
KLUBOWICZ
Pomógł: 33 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 443 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: 2017-04-18, 22:27
|
|
|
Ranger, A były GSX-y 420a? Mnie się wydaje że tylko 4g63t. Ale może tylko mi się wydaje. Bo na zdjęciach które pokazałeś jest silnik 420a. |
Ostatnio zmieniony przez Wozny 2017-04-18, 22:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Ranger
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Kwi 2017 Posty: 54 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-18, 22:30
|
|
|
Ja to pytałem o tego którego linkowałem parę postów wstecz - klik
Stąd pytanie o którym GSX kolega Paulus pisze bo sie pogubiłem już. |
Ostatnio zmieniony przez Ranger 2017-04-18, 22:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kruk42
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 05 Mar 2017 Posty: 238 Skąd: Pasłęk
|
Wysłany: 2017-04-18, 22:32
|
|
|
Paulus oglądał tego niebieskiego 1g. Zgadza się? wszystko można uratować. Widziałem już co koledzy na forum potrafili zrobić z takich aut |
_________________ Kruk42
|
|
|
|
|
Witek
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 125 Skąd: Włocławek/Lipno
|
Wysłany: 2017-04-18, 22:33
|
|
|
W tym czerwonym to kielichy byly ladnie kitem zalepione
[ Dodano: 2017-04-18, 22:35 ]
A kolega Paulus zapewne pisał o aucie kilka postów przed tym czerwonym zgnilkiem którego wstawiłes |
|
|
|
|
Ranger
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Kwi 2017 Posty: 54 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-18, 22:36
|
|
|
No to już wiem co o nim myślicie ;D
Jak na USA to w bardzo słabym stanie sa blachy. |
Ostatnio zmieniony przez Ranger 2017-04-18, 22:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Witek
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 125 Skąd: Włocławek/Lipno
|
Wysłany: 2017-04-18, 22:44
|
|
|
Na tych zdjęciach co Ci wysłał to jeszcze słabo te kielichy widać dam myślałem czy go nie brac ale to juz na części |
|
|
|
|
Ranger
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Kwi 2017 Posty: 54 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-18, 23:03
|
|
|
No jeśli już to tak. Ale jakoś ten 420a do mnie nie przemawia. |
|
|
|
|
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-04-20, 14:38
|
|
|
Ranger napisał/a: | O którym GSX piszesz? |
Oczywiście tak jak koledzy napisali, o niebieskim. Nie mówiłem żeby go od razu skreślać, ale temu przodowi i całemu dołowi trzeba by się bardzo uważnie przyjrzeć, bo on ma połamanie z jednej, a tą rudą jak po dzwonie z drugiej strony. Mógł porządnie oberwać. |
_________________
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-04-20, 17:34
|
|
|
Paulus, tak OT trochę. Ile Ty już lat masz swoje 1G? rozumiem ze ma już dożywotkę u Ciebie |
_________________
|
|
|
|
|
kruk42
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 05 Mar 2017 Posty: 238 Skąd: Pasłęk
|
Wysłany: 2017-04-20, 20:55
|
|
|
Paulus jak Twój 1g ma u Ciebie dożywocie to jest nas już dwuch ciekawe ile osób nawet nie myśli o sprzedaży swojego ecli? |
_________________ Kruk42
|
|
|
|
|
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-04-21, 00:33
|
|
|
Zgadza się, na to wygląda. A mam go już 11 lat. Właśnie miesiąc temu przy przeglądzie i ubezpieczeniu to do mnie dotarło. O ... ... ... , jak zap .... czas, jak śpiewał klasyk. A wydawało się jakbym po niego jechał ze 3-4 lata temu ....
Ale jeździ, w zasadzie nic poważnego mu w ostatnich latach nie dolega. Dlatego tak podkreślam to bicie/nie bicie. Niebity Eclipse nie powinien rdzewieć. 2-3 lata temu, gdy znów zdemolowałem dokładkę zderzaka, blacharz nie mógł uwierzyć.
Kruk42, tak trzymać! Ktoś musi utrzymywać ten model przy życiu. |
_________________
|
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2017-04-21, 20:05
|
|
|
Jak ktoś znajdzie się chętny na graty z tego czerwonego ulepa to mogę go kupić |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
Ranger
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Kwi 2017 Posty: 54 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-21, 20:51
|
|
|
Jeśli masz na myśli tego polifta którego wstawiałem to ja chętnie wezmę zderzaki kompletne i progi. Deskę, boczki drzwi.
Niestety to nie ulep, fura jest w stanie "zgniłka" i ma motor 420a. |
Ostatnio zmieniony przez Ranger 2017-04-21, 20:56, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Wozny
KLUBOWICZ
Pomógł: 33 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 443 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: 2017-04-21, 21:41
|
|
|
Ranger, Co Ty masz z tą niechęcią do 420a? Miałem takiego przez 3 lata i złego słowa powiedzieć niemogę. Chyba że dostępność części bo z tym był mały problem ( w sensie że w pierwszym lepszym sklepie nie dostałem.) W TEP mają części więc zamiast mieć z dnia na dzień to trzeba było czasem poczekać ze dwa tygodnie. Goldas też miał 420a nawet zapakował soft turbo chulał chyba na 0,4 czy 0,5 bara na seryjnych gratach i silnik i skrzynia dawały rade. A reszta się nie różni. 420a ma tez swoje plusy. Chociażby brak przepływki, wałków balansowych, nie cieknąca pokrywa zaworów czy niesłyszałem żeby ktoś nażekał na popychacze zaworowe .... Jak motor ma paść to padnie chociażby to był legendarny niezniszczalny idiotoodporny pancerny i wszystkie inne ochy i achy1,9 TDI. |
Ostatnio zmieniony przez Wozny 2017-04-21, 21:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Ranger
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Kwi 2017 Posty: 54 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-21, 21:49
|
|
|
No właśnie ta owa niedostępność części seryjnych oraz "jeden kit turbo" mnie do niego zniechęcają. Zresztą zarówno 420A jak i 4g63 trzeba dobrze sprawdzić bo nie wiadomo co poprzedni właściciel z tym robił.
Tego Eclipsa z Kolna był łyknął gdyby nie to, że mogę nim nie dojechać do Lublina. Mam wrażenie, że te popękane kielichy to tynkiem były robione ;/ |
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2017-04-21, 22:02
|
|
|
Wozny napisał/a: | Ranger, Co Ty masz z tą niechęcią do 420a? Miałem takiego przez 3 lata i złego słowa powiedzieć niemogę. Chyba że dostępność części bo z tym był mały problem ( w sensie że w pierwszym lepszym sklepie nie dostałem.) W TEP mają części więc zamiast mieć z dnia na dzień to trzeba było czasem poczekać ze dwa tygodnie. Goldas też miał 420a nawet zapakował soft turbo chulał chyba na 0,4 czy 0,5 bara na seryjnych gratach i silnik i skrzynia dawały rade. A reszta się nie różni. 420a ma tez swoje plusy. Chociażby brak przepływki, wałków balansowych, nie cieknąca pokrywa zaworów czy niesłyszałem żeby ktoś nażekał na popychacze zaworowe .... Jak motor ma paść to padnie chociażby to był legendarny niezniszczalny idiotoodporny pancerny i wszystkie inne ochy i achy1,9 TDI. |
I Panewka się rzadziej obraca ale podpisuje się pod tym, ja jeżdżę już 8 lat 420A i raz mnie zawiódł i to na własne życzenie Części są, tylko trzeba pytać o cos z gamy Chryslera i tez znajdziesz |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
Ranger
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Kwi 2017 Posty: 54 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-04-21, 22:10
|
|
|
JW. Musi być w dobrym stanie a nie zarżnięty |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2017-04-21, 22:36
|
|
|
Ranger napisał/a: | No właśnie ta owa niedostępność części seryjnych oraz "jeden kit turbo" mnie do niego zniechęcają. Zresztą zarówno 420A jak i 4g63 trzeba dobrze sprawdzić bo nie wiadomo co poprzedni właściciel z tym robił.
Tego Eclipsa z Kolna był łyknął gdyby nie to, że mogę nim nie dojechać do Lublina. Mam wrażenie, że te popękane kielichy to tynkiem były robione ;/ |
uturbilem kilka 420a wlasciwie na eclipseach zeby swego czasu zjadalem... i o ile z 4g63 byly non stop problemy wszelakiej masci to w 420a raczej nie ma sie tam co zepsuc... gdybym mial wracac do 2g kiedykolwiek do GSa to w ciemno bym 420a znow kupowal prostszy, mniej wysilony i bardziej bezawaryjny silnik... seria silnikow 420 jest duza... nie tylko "a" ale i "h" czesci sa w duze mierze tożsame... jak sie chce to sie znajdzie |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
|