Nierówna praca silnika 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
Damian-sonik
KLUBOWICZ
Pomógł: 12 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 361 Skąd: Kluczbork / Jasienie
|
Wysłany: 2012-10-08, 18:47 Nierówna praca silnika 4G63
|
|
|
Witam,
mam mały problem z obrotami a mianowice wkręca sie od czasu do czasu na 2tys obrotów i spada znów do 1tyś czy ma z was ktoś pomysł i dobra rade co to by mogło być?albo ma ktos podobnie z was? Dodam,że krokowy sprawdzony,aku tez odłączyłem w celu reseta kompa.. dodaje niżej linka najlepiej to słychać od 1:00 do 1:26
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
z góry dzięki za odpowiedź |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-10-08, 18:58
|
|
|
ależ mu cały czas któryś cylinder wypada... jaka kompresja? stan układu zapłonowego?
wygląda to poniekąd jakby jakąś nieszczelność gdzieś łapał, albo wtrysk jeden żle dawkował, albo jakby któraś świeca już nie domagała... powodów moze być trochę... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-10-08, 18:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Damian-sonik
KLUBOWICZ
Pomógł: 12 razy Wiek: 35 Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 361 Skąd: Kluczbork / Jasienie
|
Wysłany: 2012-10-08, 19:06
|
|
|
GOLDI, co do kompresji tego nie sprawdzalem miałem gwint wyrobiony na jednej świecy mechanik zrobił i było okey teraz sie tak dzieję od tygodnia.Świece wymieniłem na nowe nie całe 200km i tez wszystko było okey nie mam pojęcia gdzie szukać a boje sie wogóle z nim jechac do mechanika bo mi wymieni połowe silnika niepotrzebnie nie wiem czy mają coś wspólnego z tymi obrotami kable do świec bo wymieniałem jakieś dwa lata temu... |
Ostatnio zmieniony przez Damian-sonik 2012-10-08, 19:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
eme1313
zielenina
Dołączył: 28 Cze 2016 Posty: 3 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 2016-09-28, 05:19
|
|
|
cześć
chciałbym podłączyć się do tematu mam identyczne objawy jak w twoim przypadku. Wyczyszczona przepustnica preparatem liqi moly , nowe cewki , a przewody i świece to NGK niebieskie i denso TT z 8 miesięcznym stażem. kompresja na garkach to po 14 bar i na pierwszym od rozrządu 13,3. Czy to możliwe że te siliniki mają taką kulturę pracy? |
|
|
|
|
|