Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierówna praca silnika 4G63
Autor Wiadomość
Damian-sonik 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 361
Skąd: Kluczbork / Jasienie
Wysłany: 2012-10-08, 18:47   Nierówna praca silnika 4G63

Witam,

mam mały problem z obrotami a mianowice wkręca sie od czasu do czasu na 2tys obrotów i spada znów do 1tyś czy ma z was ktoś pomysł i dobra rade co to by mogło być?albo ma ktos podobnie z was? Dodam,że krokowy sprawdzony,aku tez odłączyłem w celu reseta kompa.. dodaje niżej linka najlepiej to słychać od 1:00 do 1:26

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

z góry dzięki za odpowiedź :)
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-10-08, 18:58   

ależ mu cały czas któryś cylinder wypada... jaka kompresja? stan układu zapłonowego?
wygląda to poniekąd jakby jakąś nieszczelność gdzieś łapał, albo wtrysk jeden żle dawkował, albo jakby któraś świeca już nie domagała... powodów moze być trochę...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-10-08, 18:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Damian-sonik 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 361
Skąd: Kluczbork / Jasienie
Wysłany: 2012-10-08, 19:06   

GOLDI, co do kompresji tego nie sprawdzalem miałem gwint wyrobiony na jednej świecy mechanik zrobił i było okey teraz sie tak dzieję od tygodnia.Świece wymieniłem na nowe nie całe 200km i tez wszystko było okey nie mam pojęcia gdzie szukać a boje sie wogóle z nim jechac do mechanika bo mi wymieni połowe silnika niepotrzebnie :/ nie wiem czy mają coś wspólnego z tymi obrotami kable do świec bo wymieniałem jakieś dwa lata temu...
Ostatnio zmieniony przez Damian-sonik 2012-10-08, 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
eme1313 
zielenina


Dołączył: 28 Cze 2016
Posty: 3
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2016-09-28, 05:19   

cześć
chciałbym podłączyć się do tematu mam identyczne objawy jak w twoim przypadku. Wyczyszczona przepustnica preparatem liqi moly , nowe cewki , a przewody i świece to NGK niebieskie i denso TT z 8 miesięcznym stażem. kompresja na garkach to po 14 bar i na pierwszym od rozrządu 13,3. Czy to możliwe że te siliniki mają taką kulturę pracy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13