Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech tłumik
Autor Wiadomość
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-02, 13:10   Wydech tłumik

wiec tak -znalazlem na alledrogo wydech z kwas?wki 3 cale do gsx`a 2g ,wydech sklada sie z pocz?tkowej plecionki ,pozniej jest odrazu tlumik srodkowy , i do konca leci rura+ ostatnia nak?adka na t? rure (tzn :niema w tym wydechu kata, oraz ostatniego t?umika) -.Jeszcze nie znalaz?em miejsca na druga sonde w tym wydechu - gosciu chce 450+ wysy?ke
- czy na takim setupie w seryjnym tsi cos zyskam?
-czy b?dzie bardzo g?osno jesli jest tylko jeden tlumik srodkowy i 3 cale?
- jesli nie wepne drugiej sondy to pierwsza bedzie dzialac? czy walnie czekiem i ogolnie sie zmienni sklad mieszanki?
-czy warte to jest tych pieni?dzy
dzi?ki za odpowiedzi

ps.talonik od 2 tygodni sie nie psuje :jupi: :twisted:
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-02, 13:41   

3" w serii to troch? du?o zalezy co planujesz.... u mnie bez ?adnego t?umika da si? ?y? zalezy jak czu?e masz uszy :lol2: dziwny patent ?e jest ?rodkowy a nie ma ko?cowego... zazwyczaj jest na odwr?t... jak nie podepniesz drugiej sondy to nic sie nie stanie poza regularnym czekiem, cho? ja mam sond? po za wydechem i zero czek?w z tego powodu.

450z? to taniocha, jak za sam materia?.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-02, 14:02   

A czy przy 3'' nie b?dzie creep'a? ;] Zale?y to te? od downpipe'u i WG, ale wydaje mi si? troch? za lu?ny...
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-02, 14:22   

cyberluk napisał/a:
A czy przy 3'' nie b?dzie creep'a? ;] Zale?y to te? od downpipe'u i WG, ale wydaje mi si? troch? za lu?ny...

a co to creep :) jest i co moze sie dziac jak sie za bardzo wydech odpr?zy
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-04-02, 14:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-02, 14:27   

Jak ci si? zacznie otwiera? WG przy do?adowaniu, to spaliny ?atwiej b?dzie przepchn?? przez WG ni? przez ?opatki turbiny. Efekt b?dzie taki patrz?c po przyk?adowym do?adowaniu:

4, 5, 6, 7, 8 (otwiera si? WG), 7, 6, 6, 6, 7, 8, 8, 8

Mniej wi?cej co? takiego ;)
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-02, 14:27   

Jesli to ten sam "creep" co mysle to moze spowodowac zla prace turbo i wiazac sie z cofanien spalin czy jakos tak co w rezultacie moze powodowac uszkodzenie turbiny/silnika. Niech mnie ktos poprawi jesli sie myle.
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-02, 14:34   

To co m?wisz, to boost surge. Wirnik turbiny zaczyna si? kr?ci? w drug? stron?. Najlepszy przyk?ad, to zbyt du?a turbina do silnika ;)

Edit: Co? mi si? z tymi spalinami pokopa?o ;P
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
Ostatnio zmieniony przez cyberluk 2008-04-02, 14:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-02, 14:36   

:ok: Dzieki za korekte... nie moglem przypasowac slowa do zdarzenia... :ok:
 
 
Ryfi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 181
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2008-04-02, 18:57   

1.czy na takim setupie w seryjnym tsi cos zyskam?
napewno odczujesz roznice, u mnie po zamontowaniu przelotowki 2,5" efektem bylo spalone sprzeglo seyjnie (ktore sie juz troche slizgalo) w drodze powrtonej do domu
2.czy b?dzie bardzo g?osno jesli jest tylko jeden tlumik srodkowy i 3 cale?
to tez zalezy jaki tlumik koncowy zamontujesz, nie polecam jakis polskich podrobek, glosniej bedzie
3.jesli nie wepne drugiej sondy to pierwsza bedzie dzialac? czy walnie czekiem i ogolnie sie zmienni sklad mieszanki?
wystarczy odsunac jak troche od wydechu i zostawic w tym samym miejscu
4.czy warte to jest tych pieni?dzy
tak
2,5 cala starczo chyba do 350KM
_________________
www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<----
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-02, 19:45   

3. Jest znany fix na to zeby nie palilo sie CE przy zdemontowanych kacie. Wystarczy jesli kupisz plug fouler (nie znam tlumaczenia) i je rozwiercic i montujac 2 sztuki oddali to sonde od kata i bedzie dzialalo jak nalezy.

Zaraz poszukam posta ze zdjeciami tyle ze bedzie po angielsku.

http://www.eclipseforums.org/ftopict-194547.html
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-04-02, 19:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-02, 21:30   

mylicie poj?cia panowie...

boost creep to za ma?a wydajno?? wg, je?eli damy za lu?ny wydech to spaliny zamiast lecie? przez wg b?d? wola?y lecie? przez turbo co b?dzie je nap?dza? i tym sposobem nie zejdziemy poni?ej pewnego do?adowania mimo ?e chcemy ni?sze.

boost surge to sytuacja kiedy wychodzimy poza surge line, czytaj w obroty turbiny przy kt?rych zaczyna by? niestabilna i prowadzi to do jej zniszczenia. po to stosuje sie anti surge cover zwane tak?e "ported shroud" w wi?kszych turbinach.

ale tobie nic nie grozi. znaj?c ?ycie to wydech od downpipe albo od o2 housing, najlepiej daj linka to ci powiem czy mo?e by? co? nie tak.

co do ha?asu to za?o?ysz i si? oka??, w razie czego mo?na zawsze wspawa? nowy t?umik ko?cowy poza ?rokowym
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-02, 22:41   

to ten wydech-gosciu mi teraz napisal ze polowa jest w 3 cale a polowa w 2,5 -wiec powiedzmy ze to wydech 2,5 cala

to ta aukcja - i jak Samael? co mozesz jeszcze powiedzie? o tym wydechu?

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=335425641
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-03, 00:38   

SAMAEL napisał/a:
mylicie poj?cia panowie...

boost creep to za ma?a wydajno?? wg, je?eli damy za lu?ny wydech to spaliny zamiast lecie? przez wg b?d? wola?y lecie? przez turbo co b?dzie je nap?dza? i tym sposobem nie zejdziemy poni?ej pewnego do?adowania mimo ?e chcemy ni?sze.

boost surge to sytuacja kiedy wychodzimy poza surge line, czytaj w obroty turbiny przy kt?rych zaczyna by? niestabilna i prowadzi to do jej zniszczenia. po to stosuje sie anti surge cover zwane tak?e "ported shroud" w wi?kszych turbinach.

ale tobie nic nie grozi. znaj?c ?ycie to wydech od downpipe albo od o2 housing, najlepiej daj linka to ci powiem czy mo?e by? co? nie tak.

co do ha?asu to za?o?ysz i si? oka??, w razie czego mo?na zawsze wspawa? nowy t?umik ko?cowy poza ?rokowym


Cytat:
A common problem with modded engines is a combination of spiking AND boost creep. That's where you're set for 13 psi, and when you floor if it overshoots to 16 psi, *begins* to drop back down, but as the rpm's rise it goes up again!

* Normal boost rise when set to 13 psi = shoots up to 14, then 13, 13, 13...
* Spiking = shoots up to 16, then 15, 14, 13, 13, 13...
* Boost creep = shoots up to 14, then 13, 13, 14, 15, 16, 17...
* Spiking and boost creep = shoots up to 16, then 15, 14, 13, 14, 15, 16,17...

Boost surge - nie chce mi si? teraz szuka? ;) Sko?czy?em w?a?nie z kumplem 5l beczu?k? Heinekena i chyba id? spa? ;P
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-03, 09:41   

no kumam mniej wiecej ,a jak z tym wydechem ? pakowac sie w to?
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-03, 10:04   

3" od silnika i 2.5" to reszat... jak dla mnie to kiepska kombinacja... :wtf:
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-03, 11:33   

allias napisał/a:
3" od silnika i 2.5" to reszat... jak dla mnie to kiepska kombinacja... :wtf:

no tez mi sie tak wydaje ale jesli mialo by to poprawic odpychanie sie autka to jestem sk?onny to wzi??? tylko boje sie ?e to bedzie bardzo g?o?ne :/ a nie chce juz mie? g?o?no w aucie
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-03, 11:55   

beznadzieny wydech... na zagi?ciach to on mo?e mie? z 2" ... mo?e sprzeda sam? cz??? 3" :jezyk:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-03, 12:16   

SAMAEL napisał/a:
beznadzieny wydech... na zagi?ciach to on mo?e mie? z 2" ... mo?e sprzeda sam? cz??? 3" :jezyk:

czyli raczej lipa :/ -calosc chce sprzedac
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-04-03, 12:37   

no dowpipe tylko mozna uzyc praktycznie, wyglada na solidny, reszta widac ma rury giete tzw. press bent
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Ryfi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 181
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2008-04-03, 15:43   

downpipe 3" a reszta 2,5" to bardzo dobre po?aczenie
_________________
www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<----
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13