Wydech tłumik |
Autor |
Wiadomość |
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-04-03, 16:03
|
|
|
Ryfi napisał/a: | downpipe 3" a reszta 2,5" to bardzo dobre po?aczenie |
a z k?d to wnioskujesz ? jakies poparcie teori czy zas?yszana opinnia ? |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Ryfi
mniejsza zielenina
Pomógł: 8 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 181 Skąd: W?oc?awek
|
Wysłany: 2008-04-03, 17:30
|
|
|
teoria potwierdzna w paru zakladach robiacych wydechy w PL ktorzy sami mi doradzali takie rozwiazanie, podobno umozliwia to szybszy przelot wiekszej ilosci spalin z kolektora wydechowego i lepsze wkrecanie na obroty
zeby nie byc goloslawnym
"Powi?kszona ?rednica pocz?tku wydechu zaraz za turbospr??ark? ma na celu szybszy start wirnika, szybsze wkr?cenie si? na obroty turbospr??arki co skutkuje dodatkowym przyrostem mocy oraz mniejsz? tzw "turbodziur?"."
cytat ze strony ELtec'a |
_________________ www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<---- |
Ostatnio zmieniony przez Ryfi 2008-04-03, 17:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-04-03, 17:59
|
|
|
hehehe no tak.... mo?na by?o sie domy?le?...
mo?e i tam 3" downpipe w stosunku do 2,5" wydechu ma troch? wp?ywu na spoola ale zabija top end... niestety nie wiem dlaczego polskie zak?ady powielaj? to co robi? masowo w usa i nawet nie wiedz? dlaczego...
generalnie zgodnie z tym co m?wi fizyka na temat cieczy ?ci?liwych zwanych te? gazami, co zosta?o potwierdzone przez badania sbr, gazy maj? wi?ksz? pr?dko?? w wi?kszym ci?nieniu, dlatego te? przy wydechu 3" najlepszym rozwi?zaniem jak wynika z bada? jest dp z o2 housing 70mm. wi?c przy wydechu 2,5" i turbo pokroju 16g nie mo?na zastosowa? wi?kszedo dp jak wyj?cie z turbo, tym sposobem mamy turbo z wyj?ciem 60mm, rozszerzamy do 76mm i zw??amy do 63,5 co jest totalnym bez sensem bo za 500rpm ni?ej boost otrzymujemy niepotrzebne zawirowania i opory, zreszt? przy ile rpm masz 1 bar do?adowania ? bo ja stosuj?c si? do dynamiki cieczy nie?li?liwych i niedawnych bada? sbr mam 1bar przy 2800rpm na evo3 16g rozwierconym totalnie z wyj?ciem 70mm.... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-04-03, 19:19
|
|
|
to ch?opaki kr?tka pi?ka - ?yka? to co? czy nie? bo kasa jest bo w powy?szych posta ani s?owa nie rozumie |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-04-03, 19:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-04-03, 19:42
|
|
|
bo ja wiem twoja decyzja, jak dla mnie lipa od downpipe'pu. w sumie cena nie za du?a, po?niej mo?esz wywali? reszt? i od dp zrobi? od nowa porz?dnie. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-03, 23:45
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | bo ja wiem twoja decyzja, jak dla mnie lipa od downpipe'pu. w sumie cena nie za du?a, po?niej mo?esz wywali? reszt? i od dp zrobi? od nowa porz?dnie. |
TO zamiast sztukowac lepiej uzbierac i zrobic dobrze. Takie rzeczy nie robi sie codziennie a fabryczny zestaw nie jest przeciez taki zly.
Jak dla mnie to sobie to odpusc. |
|
|
|
|
sajmon1100
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 164 Skąd: z gara?u
|
Wysłany: 2008-04-04, 18:50
|
|
|
a jeszcze jedno-czy moge odpi?c wydech od 02 housing i przejechac sie tak kawalek ? tzn sprawdzic jak bedzie glosno -nic sie nie stanie? |
_________________ Fuuuuck Fuel Economy
|
|
|
|
|
|