Przesunięty przez: Tofik 2015-02-10, 22:31 |
Zegary LED |
Autor |
Wiadomość |
emilanonadziano
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 235 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-10, 16:56 Zegary LED
|
|
|
Hejka, w zwiazku z duza iloscia prosb o instruktarz zmiany kolorystyki zegarow, znalazlem chwile, aby przygotowac dla Was ten manual;)Zaczynamy.
1. Opuszczamy kierownice dzynglem;)
2. Odkrecamy dwie sroby na gorze daszka
3. Wyciagamy daszek uwzgledniajac dwa zatrzaski na dole
4. Odkrecamy 4 sroby mocujace zegary
5. Wyciagamy zegary(zalecam najpierw dol, latwiej wyjdzie)
6. Rozszczepiamy zegary z szybka(5 zatrzaskow na dole i kilka na gorze)
7. Odkrecamy od tylu 15 sreb srobek(uwaga sa roznej dl.)
8. Wyjmujemy zegary i mamy dostep, aby zamontowac ledy. Ja polecialem niebieskimi dookola, a czerwone tylko do obrotow 7/8/9tys;)
9. Lutujemy ledy do plusa i minusa(u mnie jest lipa, bo przylutowalem do gniazda zarowki wskazowki.
10. Sciagamy wskazowki, powazajac z 2str.(najlepiej 2 plaskie srobokrety;p)
11. Wyjeta tarcze oczyszczamy od tylu nitnitro, ew papierem sciernym
12. Montujemy zegary, ale bez wskazowek, bo jesli nie macie obd to trzeba je wsadzic na odpalonym, cieplym aucie. Odpalone, cieple auto w ruchu ma wskazowki temp i cisnienia w polowie, a paliwo najlepiej zalac na full;)obroty na wolnym chodzie sa.na poziomy 1000obr wiec pozostaje predkosc. Najlepiej wziac kogos zaufanego z yanosikiem, rozpedzic sie do 40 i niech trzyma kierownice, a ty gaz i montujesz odpowiednio wskazowke;)
13. Skladamy reszte i DONE!;)
FOTKI:
|
_________________ Gs 1998 2g
|
|
|
|
|
Breyger
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 15 Paź 2012 Posty: 202 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: 2015-02-10, 17:25
|
|
|
Świeci to równomiernie? Ja zrobiłem to o wiele wiele inaczej. Wsadziłem nawet po 3 ledy smd pod każdą wskazówkę, bo inaczej nie świeciły, Dodatkowo dałem dwa potencjometry smd na tarcze i wskazówki żeby móc wyregulować tak żeby równo świeciło
ciulowe zdjęcie, w real wygląda jak indiglo albo lepiej |
Ostatnio zmieniony przez Breyger 2015-02-10, 17:30, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
emilanonadziano
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 235 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-10, 17:40
|
|
|
Tak swieci, ale musze jeszcze wskazowki zrobic, bo sa niedokonczone.
PAMIETAJCIE ZESKROBAC CZERWONA FARBE ZE WSKAZOW JAK JUZ BEDZIECIE ZDEJMOWAC;)
U mnie swieci laladnie, bo tarcze nitro przetarlem;) |
_________________ Gs 1998 2g
|
|
|
|
|
Breyger
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 15 Paź 2012 Posty: 202 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: 2015-02-10, 17:45
|
|
|
Elegancko. Mam tak samo równo ale na biało
Musisz zrobić takie kółeczka z PCB i wkleić w ten plastik pod tarczami i wtedy będzie ok http://forums.2gnt.com/dc...&topic_id=96954
Tarcze osobiście zrobiłem inaczej ale wskazówki identycznie. Polecam |
Ostatnio zmieniony przez Breyger 2015-02-10, 17:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
emilanonadziano
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 235 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-10, 18:00
|
|
|
Zegary jak moje, ale wskazowki ktos zrobil mega patent;)Breyger, nie wczytuje mi sie Twoje zdjecie |
_________________ Gs 1998 2g
|
|
|
|
|
IDOG
KLUBOWICZ
Pomógł: 29 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 940 Skąd: Otmuchów/Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-10, 18:23
|
|
|
Breyger, mega efekt, dużo bardziej mi się podoba białe podświetlenie
Jeszcze tylko podświetlenie przebiegu |
_________________ WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety. |
|
|
|
|
Breyger
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 15 Paź 2012 Posty: 202 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: 2015-02-10, 18:25
|
|
|
IDOG, Na fotce nie widać tego. W real jest podświetlone.
Ta fotka chyba i tak w trakcie prac była robiona, Postaram się zrobić nową czymś lepszym |
|
|
|
|
CaseOfNoise
zielenina
Wiek: 32 Dołączył: 05 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Silesia
|
Wysłany: 2015-02-27, 15:20
|
|
|
chcialbym sie za to zabrac ale przyznaje sie ze mam watpliwosci (wynikajace z niewielkiej wiedzy), jak ustawia sie wskazowki? nie powinny sie same wyzerowac jak dostana pradu? bo sory, ale ustawianie podczas jazdy z janosikiem to niezla chu*nia
ktos moglby mi ten temat przyblizyc?
A sama wymiana żarówek bez rozbierania licznika na części pierwsze pomoze/sprawdzi sie? |
_________________ Eclipse 4G63 2.0 1998r. |
Ostatnio zmieniony przez CaseOfNoise 2015-04-27, 19:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Rekudo
zielenina
Wiek: 29 Dołączył: 30 Wrz 2014 Posty: 12 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2015-04-28, 12:22
|
|
|
Wskazówką prędkościomierza i obrotomierza pozwalasz opaść na sam dół(musisz przełożyć za ten czarny bolec), zaznaczasz sobie gdzie były i potem z powrotem przyłożysz w tym miejscu. Co do wskazówki od temperatury polecam założyć na zagrzanym silniku(wskazówka powinna być w połowie). A od paliwa no to tak jak opadnie to tak z powrotem przyłożyć należy nie ma przy niej żadnych kombinacji, a gdyby coś było nie tak to lejesz do pełna i dopiero zakładasz wskazówkę.
Co do wymiany samych żarówek to bd to takie 2/10. Po zewnętrznej części zegarów jest taka żółta warstwa, nie wiem konkretnie co to jest ale jej zadaniem jest aby światło rozchodziło się równomiernie po tarczach zegarów przez co tarcze również mają taki ohydny żółty kolor. W momencie w którym zetrzesz tę warstwę (polecam papier ścierny, nitrem łatwo sobie zniszczyć właściwą część tarcz) to podświetlenie owszem nabierze pożądanej przez nas barwy lecz nie bd się rozchodzić równomiernie przez co trzeba bd zamontować pasek LED żeby osiągnąć dobry efekt. |
_________________ If you're like us,
Calling all riders,
Roll up beside us,
No place to hide us,
All freedom fighters,
Let’s unite us,
Switch on your nitrous
And. Let’s. Go.
|
Ostatnio zmieniony przez Rekudo 2015-04-28, 12:29, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
CaseOfNoise
zielenina
Wiek: 32 Dołączył: 05 Maj 2014 Posty: 20 Skąd: Silesia
|
Wysłany: 2016-11-08, 06:42
|
|
|
'blat zrobiony' już jakiś czas temu, jedna rzecz poszła nie tak... Nie miałem czasu się z tym bawić, ale już mnie zaczyna złościć otóż wskazówka paliwa się zje...psuła
Już mówię co się dzieje: balangę było do pełna, założyłem wskazówkę i niestety nie opadała, próbowałem na zgaszonym ustawić ja na dole - wtedy podnosiła się do maksimum i już tam zostaje nie wiem co spieprzyłem, al czy ktoś wie jak to ogarnac?byłbym mega wdzieczny |
_________________ Eclipse 4G63 2.0 1998r. |
|
|
|
|
Kadahir
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 27 Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 110 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2016-11-08, 17:47
|
|
|
Sprawdź czy za nisko wskazówka nie siedzi na tym "bolcu". Kiedyś jak próbowałem takie coś robić to miałem podświetlenie led wskazówek z pcb domowej roboty z diodami smd i płytka była za gruba przez co wskazówka podczas ruszania ocierała się i zostawała np. na obrotomierzu na 3k obrotów i nie spadała. |
_________________ 96' Eclipse 2g GS 4g63 |
|
|
|
|
|