Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
NOS
Autor Wiadomość
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
  Wysłany: 2008-04-05, 15:32   NOS

Witam
wiem moze ktos gdzie mozna kupic system nos mokry i firmowy za normalna cene ?? i ma moze ktos cos takiego w swoim eclipsie ?? :ksiadz:
aha duzo roboty jest z zamontowaniem takiego systemu ??

pozdro
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-04-05, 21:44   

nie op?acalne ...raz ze monta? drogi a dwa nape?nienia butli kosztuj? poza tym jest to tylko chwilowa dawka mocy ... lepiej t? kase na wieksze trubo przeznaczy? .... zbyt czeste u?ywanie nos mo?e powodowa? uszkodzenia silnika.. nie wiem czy seryjny misiek na nos by d?ugo pojezdzi?... wed?ug mnie jest to ma?o op?acalna impreza
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2008-04-05, 21:57   

simon polecam Ci Kiepucziego i import z NOS z USA, najtaniej i super zestawiki :jupi:
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-04-05, 22:04   

MATi, z czego to wnioskujesz ? wszystko zalezy od tego czy simongs1, podejdzie do tego z glowa.. przeciez nikt nie kaze Ci strzelac 100+ km od razu.. butle mozna napelnic :> a od czestej masturbacji .. "podobno" mozna sobie zatrzec ??d?o.. i co.. przekonalo Cie to ? :twisted: :twisted:
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-05, 23:02   

Dawka 50HP to nie sadze zeby bylo za duzo na fabryczne bebechy... wiecej to w pewnym momencie bedzie juz wymagalo kucizny. Pamietaj tylko ze tak jak z Turbo potrzebujesz cos do wysterowania bo jakby nie patrzec zwiekszasz obciazenie i tym samym musisz inaczej regulowac dawke paliwa.

Instalacja nie jest wcale taka trudna. Zdecydowanie mniej przerobek jak z turbo. W pewnym sensie bedzie jak instalacja gazu - ale tylko w pewnym sensie. Nie wiem jak z cenami napelniania butli w EU/Polsce ale w USA jest to dosc ciekawe rozwiazanie jako ze kit kosztuje ~$400 a zaladowanie butli to wydatek okolo $30-50 co w rezultacie paliwa i uzytkowania nie wychodzilo wcale drogo...

Jest dokladnie tak jak OrBiTaL napisal... wszystko jest dla ludzi tylko z glowa...
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2008-04-06, 00:13   

ale po co ??? co chcesz osiagnac ?? ?500hp ?? nie kumam ???
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-06, 00:16   

Diabel napisał/a:
ale po co ??? co chcesz osiagnac ?? ?500hp ?? nie kumam ???


:wtf: :wtf: A co chcesz osiagnac poprzez inne modyfikacje? SATYSFAKCJE... i moze troche szybszy woz... przeciez o to nam wszystkim chodzi.
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-04-06, 00:56   

Nitro fajna rzecz :ok: ale poszedl bym w to tylko na wiekszej turbinie na seryjnej czy B16G moim zdaniem nie ma sensu :roll: Nitro ma wiele plusow jak i minusow .Plusty to np. to ze obniza temperature silnika a minus to to ze konczy sie w najmniej oczekiwanym momencie :D mialem przyjemnosc podrozowac takim autem ze strzalem z 2 butki po 150KM nie powiem daje powera :D ale nigdy nie bral bym tego jako glowne zrodlo mocy ;) jako ratunkowe tak :ksiadz: Nape?nianie nie jest az tak drogie ...niektorzy dogaduja sie ze szpitalami :D z tego co wiem... :roll: bo to nic innego jak gaz rozweselajacy :jezyk:
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2008-04-06, 12:44   

chce nitro zeby ladnie wygladalo zadowoleni :-) :protest:

a tak serio to zawsze chcialem miec nitro moze nie tyle chodzi mi o moc a raczej o to uczucie ze masz male co nie co w bagazniku w razie w .. :badcrack:

Brian napisał/a:
Nitro fajna rzecz :ok: ale poszedl bym w to tylko na wiekszej turbinie na seryjnej czy B16G moim zdaniem nie ma sensu :roll: Nitro ma wiele plusow jak i minusow .Plusty to np. to ze obniza temperature silnika a minus to to ze konczy sie w najmniej oczekiwanym momencie :D mialem przyjemnosc podrozowac takim autem ze strzalem z 2 butki po 150KM nie powiem daje powera :D ale nigdy nie bral bym tego jako glowne zrodlo mocy ;) jako ratunkowe tak :ksiadz: Nape?nianie nie jest az tak drogie ...niektorzy dogaduja sie ze szpitalami :D z tego co wiem... :roll: bo to nic innego jak gaz rozweselajacy :jezyk:


braian ma rajcie na?adowanie butli nie musi byc drogie wystarczy dentysta i butla za?adowana za 150 zl
 
 
Ryfi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 181
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2008-04-07, 20:00   

jesli nie zalezy Ci na bardzo duzym przyroscie mocy to mozesz zakupic suchy system wtrysku podtlenku ktory jest zdecydowanie tanszy i latwy w montazu, wpinasz sie nim przed przepustnice i gotowe, mozesz to zrobic nawet samemu, a jak chcesz znaczacy przyrost to walnij direct porta ale tu juz musisz napewno wysterowac i uwazac na bebechy
_________________
www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<----
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-07, 22:09   

jestem totalnie zielony w tym temacie i chcialem sie zapytac na ile starczylo by jedno zaladowanie butli przy doladowaniu na ok 50km ? ;>
_________________

 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-07, 22:26   

boneco napisał/a:
50km ? ;>
w gsie bez kucia? hmmm ostro :lol2:
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-07, 22:45   

obojetnie w czym... nie mowie, ze chce zainstalowac czy cos ;) pytam czysto teoretycznie
_________________

 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-07, 23:06   

zalezy jaka butla ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-07, 23:10   

GOLDI napisał/a:
boneco napisał/a:
50km ? ;>
w gsie bez kucia? hmmm ostro :lol2:

to nie duzo , mia?em kiedys seicento z nitrem od grabowskiego - seryjnie 55 koni /88nm po strzale shamowane 102 konie i 170 nm i sie nie wysra?o a mia?em to przez rok czasu , w seju butla 7,5 kg starcza?a na 50 strza??w po 15 sekund - by? to silnik 1.1 , mysle ze gs bedzie potrzebowal 3x tyle podtlenku wiec butla starczy ci na jakies 15 strza??w (czysto teoretycznie)
a tankowalem butle po 257 z? ale to by?o w 2003 roku...i jeszcze jedno mia?em instalke mokr? z dodatkowym wtryskiwaczem od jakiegos audi ,gdzies mam foty jeszcze sprz?ta z butrla w bagazniku hehe
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-04-07, 23:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-07, 23:11   

hmmm powiedzmy, ze 4,5kg :tuptup:
_________________

 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-07, 23:13   

boneco napisał/a:
hmmm powiedzmy, ze 4,5kg :tuptup:

tylko tak ja mialem butle 10kg -ale tyankowa?o sie j? do 7,5 ,wiec teraz pytanie czy twoja butla by miala ca?ej pojemnosci 4,5 kg ? bo jesli ca?ej to ci wejdzie jakies 3 kilo gazu
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-07, 23:22   

dzieki wielkie sajmon1100 :) czyli wychodzi, ze zainstalowanie NOS na dzisiejsze warunki nie jest takie nieosiagalne... moze kiedys ;) ale raczej nie do mojego gs :P
_________________

 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-04-07, 23:23   

o taka butla....
wiesz ja moge smialo powiedzie? ze jesli uzywa sie nitro z g?ow? to silnikowi nic sie nie stanie-po pierwsze niemozna odpalac na zimnym silniku ,druga sprawa schladza? po strzale i 3- nie jecha? d?uzej niz 15-20 sek i jesli spe?nisz te 3 warunki niepowinno sie nic sta? - jest to droga zabawka bo drogie tankowanie (teraz moze juz taniej) ale naprostszy spos?b na dodatkowy zastrzyk mocy i to pot??ny zastrzyk , ja to uzywalem sporadycznie ale dawa?o efekty 0-100 w seju mialem wysokie 7 sekund do paczki i vmax 205 (jak odpali?em na 5 przy 160 /h) dla eclipsomaniak?w to s? smieszne wyniki ale wtedy nawet niewiedzialem ze kiedys bede mia? honde civic vteca a o mi?ku T nie wspominam....

[ Dodano: 2008-04-07, 23:29 ]
boneco napisał/a:
dzieki wielkie sajmon1100 :) czyli wychodzi, ze zainstalowanie NOS na dzisiejsze warunki nie jest takie nieosiagalne... moze kiedys ;) ale raczej nie do mojego gs :P

aha ty piszesz o Nosie a ja o instalacji GMS-zasadnicza r??nica jest w systemie podgrzewania- w Nosie masz kocyk grzewczy a w GMS podgrzewany reduktor z mini grza?k? i tyle a zasada dzia?ania jest taka sama
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-04-07, 23:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-08, 10:48   

no to juz wszystko jasne ;) a buteleczka w bagazniku sie pieknie prezentuje :twisted:
ludzie tez musieli miec niezle miny jak seicento ich na autostradzie wyprzedzalo ;)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13