Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Lekkie kolo zamachowe
Autor Wiadomość
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2015-03-04, 22:47   

simongs1, do Supry było by w sam raz :badcrack: :badcrack:
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2015-03-04, 22:54   

Mam teraz precision 5858 na małej dupie wiec do eclipsey napewno by lepiej siadła bo ona jest do 600 km a ten turbonetics chyba do 800:-)
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2015-03-04, 23:06   

simongs1 napisał/a:
Mam teraz precision 5858 na małej dupie wiec do eclipsey napewno by lepiej siadła bo ona jest do 600 km a ten turbonetics chyba do 800:-)


Ta by się sprawdziła dużo lepiej :ok: Black na takiej jeździ :ok: Turbonetics to już chyba GT35 jak nie lepiej czyli za duże wiadro :P Zaraz ktoś powie że w USA jezdzi pełno DSM na GT35 i większych :) owszem :) ale tam budują auta na 1/4 i wracaja na lawecie :P do jazdy w korkach na co dzień to już :badcrack: Zależy gdzie ma skończyć w końcu ten silnik ... Jeśli w GST to ja osobiście poszedł bym w coś jeszcze mniejszego ;) coś wielkości 20g może trochę większe więcej na ośkę to już sztuka dla sztuki ;)
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-04, 23:29   

Przyzwyczaiłem się do tej sprężarki. Pomyślałem, też, że cięższe koło pomogło by utrzymać ciśnienie doładowanego powietrza. Gdzieś czytałem na forum EVO, że seryjne zamachy nie sa takie złe w dodatku gdy ktoś ma większe turbo ;P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-03-05, 20:27   

ale tu nie tylko kwestia wałków i lekkie koła ;) tu wiecej skladowych ;) chocby duzo wieksza przepustnica, czy kolektor ssacy ;) zostawice to biedne niczemu winne koło zamachowe zanim go pogrzebiecie za zycia ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-05, 22:37   

GOLDI napisał/a:
zostawice to biedne niczemu winne koło zamachowe zanim go pogrzebiecie za zycia

i tym optymistycznym akcentem..... :jezyk:
Więc podpowiedz mi GOLDI, czy znasz lekarstwo na tego typu dolegliwości ??:P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
RoXall 
KLUBOWICZ


Wiek: 40
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-07, 22:49   

Brian napisał/a:
Ogólnie nie jestem zwolennikiem lekkich kół zamachowych :roll: ale jeśli już to nie za lekkich ... :ksiadz: Nie oszukujmy się w PL nie mamy torów nie mamy nawet ulic :wtf: Mamy za to korki i wąskie ulice ;) wiec na nasze realia act street lite to optymalny wybór :ok: a co do samych lekkich zamachów ... tak w skrócie w FWD tak w AWD nie ;)

Możesz rozwinąć czemu do AWD lekkie koło się nie nadaje?
Występuje jakiś problem spowodowany dodatkowymi napędami, dyfrem i wałem?
_________________
三菱 コルト 4g 4x4: 4g93C Mivec Eaton m62 (work in progress)
三菱 日食 1g GSX: 4g63T 14b/16g
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2015-03-08, 18:17   

RoXall napisał/a:
Możesz rozwinąć czemu do AWD lekkie koło się nie nadaje?
Występuje jakiś problem spowodowany dodatkowymi napędami, dyfrem i wałem?


Koło zamachowe ma magazynowac energie kinetyczna. Tak jak akumulator musisz go naładowac, masa i jej umiejscowienie daje pojemnosc energetyczna. Do zrównowazenia oporów na napedzie trzeba bedzie wiekszego akumulatora a im wieksza masa tym wiecej energii kinetycznej jest w stanie przyjac. Po zamknieciu przepustnicy koło zamachowe bedzie Cie napedzac spowalniajac hamowanie silnikiem. W AWD masz jeszcze wiecej oporów ruchu na napedachi ich przekładniach co poteguje hamowanie silnikiem.
Innymi słowy na lekkiem kole w AWD beda spadac szybciej obroty po zamknieciu przepustnicy. Ale to nie jest powiedziane ze nie mozna. Oczywisice mozna miec lekkie koło w AWD i sporo osób ma.

Tak to widze teoretycznie, ale z tego co widze praktycznie w eclipse to w AWD jest takie samo koło co w FWD (masa) a moze nawet lezejsze. Wiec jak jestem na tak dla lekkiego koła w AWD. Widocznie jakos to nie ma wiekszego wpływu bo rozpedzone napedy tez cos tak energii kinetycznej magazynuja.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2015-03-08, 18:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-09, 10:49   

Wyjąłem bydlaka. Koło poszło do regeneracji i wyważania. Mocowanie wieńca woła o pomstę do nieba. Kto to wymyślił
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13