Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Drgania kierownicy
Autor Wiadomość
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-17, 15:26   

Jakie masz felgi? Bo to duzo zalezy o tylu... spotkalem sie osobiecie z najwiekszym problemem z chromowanymi felgami.
 
 
SNOP DOGS
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-17, 16:12   

allias, ja ma 17 azeva ale sa po renowacj czyli odnowione poprostowane piaskowane malowane mialem je w fatalnym stanie zjechane ranty od parkowania pod bankomatem :jezyk: jak mowisz o tym wywazaniu ze to wazna sprawa to dam je jeszcze raz niech wszystko sprawdza pozadnie. bo ja juz pomyslow niemam na takie zagadki.rozumiem ze tarcze moga byc przyczyna bicia przy hamowaniu ale przy przyspieszaniu mam wyrazne drgania auta i to mnie boli ;( moze wachacze??????
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-17, 16:38   

SPrawdz jeszcze raz... czy to jest przy przyspieszaniu czy przy stabilnej jezdzie bo to tez ma duze znaczenie. Sprawdz w jakim przedziale predkosci bo to rowniez ma znaczenie. Daj znac to powiem ci na co szczegolnie zwrocic uwage.

I daje te cho..rne zdjecie :protest: :protest: Jak cos to wyslij na allias@wp.pl
 
 
SNOP DOGS
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-17, 17:54   

allias, wystepuje to podczas przyspieszania miedzy 60-85km drgania ustepuja po przekroczeniu okolo 85km/h pozniej raczej juz nie czuc takich objawow.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-17, 20:55   

Wywazenie opon... :ok:
 
 
zycho 
KLUBOWICZ

Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 19
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-04-17, 21:29   

zgadzam si? z przedm?wc?, wywa?y? ponownie :)
 
 
SNOP DOGS
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-17, 22:08   

oki wedle zyczenia kolegow zrobi sie :jezyk:
 
 
krzypolo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-17, 22:30   

ja mialem taki sam problem bicie przy chamowaniu i przy 120km/h............. walni?te by?e gumy przy t?oczkach brud i nie odbija?y felgi by?y tak nagrzane ze hej ...w?a?ciwie to tak jak bym na hamulcu jecha?............. wymieni?em tarce klocki gumy ,w??yki by?y ok i min??o ....pech ...pojakim? czasie ponownie ............... tym razem w zacisku szwankowa? mechanizm recznego sprawdza?e? go ?........................... po wymianie ......wsio ok
Ostatnio zmieniony przez krzypolo 2008-04-17, 22:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
James 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 241
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-04-17, 22:51   

A masz pier?cienie centruj?ce?
_________________
Pozdrawiam,
James
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8540
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-04-17, 23:26   

To moze i ja sie pod?acze do tego tematu... ja ma dr?znik i tulejki wymienione... pierscienie centruj?ce sa ok... ko?a wywa?one ....i mam tak samo ze mi telepie kierownica ....jako? ostro to nie ale telepiej tylko przy hamowaniu ....i tak dla pewnosci zeby sie upewnic... jezeli tak sie dzieje to tarcze krzywe ??? Czy moze co? innego jeszcze by? ...
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-18, 01:00   

MATi napisał/a:
jezeli tak sie dzieje to tarcze krzywe ??? Czy moze co? innego jeszcze by? ...
_________________
moga byc tarcze, moga byc klocki, moga byc kola, moga byc zapieczone tloczki, moze byc zapowietrzony uklad, moze byc zawieszenie, w sumie kupa rzeczy :serduszka:
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8540
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-04-18, 11:35   

zawieszenie i ko?a sa na 100% ok... g??wnie tak sie dzieje gdy troche poszaleje i klocki i tarcze sie rozgrzeja wtedy mam takie telepanko i sie tak chcia??m tylko upewnic ...a t?oczki nie wiem w jakim sa stanie uk?ad tak samo
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-18, 11:52   

Glowna zasada jest...

Jesli problem dzieje sie przy hamowaniu to mowimy o problemie z hamulcami 98 przypadkow na 100 bedzie ze hamulce maja albo odksztalcone tarcze albo cos zapieczone.

Jesli problem jest przy jezdzie z duza predkoscia lub przy przyspieszaniu to 60-95% przypadkow to problem z wywazeniem kol (w zaleznosci od predkosci i objawow)
Druga czesc to 5-40% :P to bedzie problem z zawieszeniem (rowniez w zaleznosci od objawow).

Pirescienie centrujace to nie watpliwie rozwiazanie ale i czasem problemy tez robia. Wazne jest zeby byly wlasciwego rozmiaru i zeby byly ulozone we wlasciwy sposob.

Mati w twoim przypadku stawiam na poczatek odksztalconych tarcz. Tak zawsze sie zaczyna ze przy wiekszej temp czujesz a potem to juz z czasem bedzie coraz czesciej. Jak narazie bym sie nie martwil. Wydasz tylko nie potrzebnie kase...
 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 41
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 414
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2008-04-18, 12:10   

MATi, allias dobrze gada. Ja tez obstawiam ze masz juz lekko zwihrowane tarcze przednie. Jak je zagrzejesz to metal sie rozszerza od wzrostu temperatury i znieksztalcenia sie bardziej uwypuklaja.
Kiedy tarcze sa zimne, to znieksztalcenia sa jeszcze na tyle male ze ich nie odczuwasz.
Ale to juz tylko kwestia czasu az zaczna ci bic na calego.
Moim zdaniem dopuki jest to odczuwalne tylko po ostrym palowaniu, a przy codziennej jezdzie jeszcze ci nie bija hamulce, to znaczy ze masz przestac palowac miska :protest:
:hahaha: :hahaha: :hahaha:
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8540
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-04-18, 12:50   

ziggi napisał/a:
to znaczy ze masz przestac palowac miska :protest:


oj bez przesady az takim katem nie jestem lubie tylko szybko jezdzi? nie m?g?bym zrobi? mu krzywdy :ok:

Do wymiany tarcz i klock?w przymierzam sie i tak i tak...
 
 
 
SNOP DOGS
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-18, 18:22   

zastanawiaja mnie te pierscienie centrujace hmmmm ?????co to takiego? ;(

[ Dodano: 2008-04-19, 00:43 ]
oki juz wiem co to za cuda sa te pierscionki zaciaglem rady u kumpla ze spec grupy(czyt.mechanik) ale czy je mam to juz inna bajeczka sprawdze moze jutro.
 
 
ash
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-22, 12:04   

Ko?a wywa?y?em jeszcze raz problem przy dodawaniu gazu znikl, ale przy chamowaniu jet nadal wziolem sie za wymiane ?o?ysk, zdazylem wymienic jedno i okazalo sie ze mam peknieta sprezyne wymienie ja w czwartek i dam znac czy to pomoglo, oby tak.
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8540
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-04-22, 12:24   

SNOP DOGS napisał/a:
zastanawiaja mnie te pierscienie centrujace hmmmm ?????co to takiego?
wystarczy odkreci? ko?o... :ok: w srodku tarczy jest takie cu? cu? i to jest w?asnie to
Ostatnio zmieniony przez MATi 2008-04-22, 12:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-22, 13:56   

ash napisał/a:
Ko?a wywa?y?em jeszcze raz problem przy dodawaniu gazu znikl, ale przy chamowaniu jet nadal wziolem sie za wymiane ?o?ysk, zdazylem wymienic jedno i okazalo sie ze mam peknieta sprezyne wymienie ja w czwartek i dam znac czy to pomoglo, oby tak.


Czyli wywazenie mialo wplyw na przyspieszenie. :ok: Czyli jedno z glowy. Zatrosz sie o sprezyne i sprawdz czy piasty ci nie hucza, jesli nie to lozyska mozesz zostawic w spokoju.
 
 
ash
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-24, 23:24   

wymienilem sprezyny jest okej nic mi nie trzeszczy :jupi:
ale kierownica dalej przy chamowaniu drzy :protest: wezme tarcze do tokarza i sprawdze bo juz nie wiem co zrobic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 13