jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-09-15, 16:29 Power transistor
|
|
|
Siema. Dziś rano po raz drugi (poprzednio o 3 w nocy tydzien temu) posłuszeństwa odmówił na pewno PowerTransistor. Objawy padnięcia poprzedniego: Auto odpaliło i zgasło. Odpaliło drugi raz na chwilę i obrotomierz zaczął przekłamywać- zgasł. Po zdjęciu klem z akumulatora auto odpaliło i odpalało za każdym razem do soboty kiedy podmieniłem PT i jeździło do dziś rana. Wsiadam i odpalam- zgasło. I nie miało ochoty odpalić. Chwilę przed zgaśnięciem znów zwariował obrotomierz. Ohooo... znów PT. Zdjąłem klemy i po chwili znów odpaliło z tym, że obrotomierz działa poprawnie.
1.Czy sygnał do PT idzie bezpośrednio z ECU?
2.Czy "uwalone" ECU może powodować awarię PT i ciągłe przepalanie się krokowego?
3.Czy PT ma jakiś związek z ECU, ze np. przez nie odpowiednią jego pracę - za duże napięcie dostaje krokowy i się upala cewka?
4.Czy w ECU 2G jest wymienialny ten jeden kondensator? I od czego on jest?
[ Dodano: 2014-09-17, 18:24 ]
Problem z padającym PT chyba znaleziony. Przewody wn MAGNECOR kv85 dają powoli dupki i strzelają piorunami pod maską Tak, że prawdopodobnie dlatego padły 3 krokowe i 2 PT Najgorsze, że padły w miejscu gdzie przykryte są kapturkiem uszczelniającym przy cewce. Najśmieszniejsze, że przebijał w stalowy oplot przewodu paliwowego, który jak by nie było jest połączony z masą auta |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|