Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja Indiglo w 2g.
Autor Wiadomość
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2007-08-01, 12:08   Instalacja Indiglo w 2g.

Zamieszczam instrukcje jak? napisa?em dos?ownie przed chwil?. Przy okazji zmiany zegar?w zrobi?em tak?e par? fotek wi?c my?le, ?e ze zrozumieniem w 100% problem?w nie b?dzie.

No wi?c zaczynamy:
1. Polecam wyje?dzi? benzyn? do zera, gdyby w razie poruszenia wskaz?wki benzyny by?o wiadomo jak nale?y j? ustawi?. Po za tym po zatankowaniu od razu b?dziemy wiedzie? czy wskaz?wka ta nigdzie si? nie blokuje.
2. Polecam odpi?? klemy akumulatora. Nie wiem czy jest to konieczna czynno??, ale tak zaleca instrukcja. Poza tym, mo?na sobie zrobi? restart kompa J.



3. Odkr?camy dwa wkr?ty trzymaj?ce maskownice. Znajduj? s? one pod tym ‘daszkiem’.

4. Po ?ci?gni?ciu maskownicy ogl?damy taki widok:


Teraz odkr?camy 4 ?ruby kt?re mocuj? ca?e zegary do kokpitu. Dwie s? ?atwe do znalezienia, a dwie pozosta?e znajduj? si? w rogach zegar?w.

5. Lekkim ruchem wyci?gamy zegary. Nie trzymane one s? na ?adnych wkr?tach, czy kostkach, a jedynie na 3 z??czach komputerowych. Najlepiej lekko rusza? w lewi i prawo.



6. Gdy zegary le?? ju? przed nami usuwamy ‘szkie?ko’ zegar?w. Z tego co pami?tam trzyma si? ono na 8 zatrzaskach. Uwa?ajcie ?eby nie z?ama? sobie ?adnego z zatrzask?w. Najlepiej po kolei je lekko naciska?.




7. W podobny spos?b pozb?d?cie si? czarnej maskownicy.


8. Teraz nale?y umie?ci? indiglo na zegarach. Mam 420A wi?c nie musia?em ?ci?ga? ?adnych wskaz?wek. Popro?cie kogo? o pomoc, niech jedna osoba np. wyka?aczk? naciska indiglo, gdy b?d? wchodzi? pod wskaz?wk?, a druga powoli pcha. Podobnie jak Goldi musia?em lekko przyci?? indiglo w miejscu, w kt?rym nie ?wieci (wska?nik temperatury).



9. Nie usuwajcie ?adnych di?d z ty?u. Pod?wietlenia standardowego nie b?dzie i tak wida?, a je?li zaczniecie si? bawi? w wyci?ganie di?d mo?ecie sobie usun?? pod?wietlenie wskaz?wek i licznika przebiegu.


10. Teraz podpi?cie zegar?w pod napi?cie. Polecam wybranie tego, co ja... ze tego wzgl?du, ?e kombinowa?em z tym napi?ciem z 4 razy zanim mi si? uda?o znale?? odpowiednie. A by?y przypadki, ?e chodzi?o przez 10 minut i potem si? wy??cza?o.
Zamieszczam zdj?cia jak nale?y podpi?? te kable.


11. Przykr?camy wszystko w jedn? ca?o?? i montujemy do samochodu. To chyba najtrudniejsza czynno?? kable lubi? wchodzi? w po??czenia komputerowe. Najlepiej z ty?u po??czy? ze sob? kable jak?? ta?ma izolacyjn?. Pewnie macie do??czony do indiglo tak? du?? plastikow? rzecz J do kt?rej wchodz? i wychodz? kable. Ja znalaz?em kawa?ek g?bki i otuli?em nim to cos J ?eby mi si? nie t?uk?o w czasie jazdy.
12. Ko?cowy efekt wida? na obrazku:


Nie oddaje on efektu, jaki jest naprawd?. Moje indiglo maj? jeszcze mo?liwo?? zmiany koloru. Nie umie po prostu robi? zdj?? w nocy.
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-01, 12:23   

a ja dodam jeszcze ze jak wyciagamy zegary (punkt 5) to wyciagamy je sposobem... tzn najpierw dol a potem gora... tzn tak pod skosem... mi sie chcialy wyjsc inaczej i inaczej sie wlozyc jak najpierw gora a potem dol....


punkt 6.. uwazajcie na ta szybkie jest kurewsko "slaba"... uwalilem jeden zatrzask odrazu i chcialem ja wyczyscic na blysk ta ja przerysowalem... wiec tam jak juz myc to delikatna szmatna... naprawde delikatnie...


ja do zakladanai indyglo nie sciagalem klem z acu :jezyk: bo jestem hardcorowiec :P ale wystarczy sciagnac kleme (-) ;)



a tak wogole to dobra robota elinwar :amen: mam jeszszcze pytanie :> miales do tego dodatkowy potencjonometr :> ? czt dziala Ci z seryjnym :> ?
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2007-08-01, 13:15   

Goldi z potencjometrem ju? si? nie bawi?em. A ten seryjny ?ciamnia mi tylko wskaz?wki zegar?w i licznik przebiegu.
Mam taki niestandardowy (wraz ze zmian? koloru), ale tak podpi??em ?r?d?o zasilania, ?e indiglo s? pod?wietlone ca?y czas. No oczywi?cie opr?cz przypadku gdy macie zgaszonego eclipse. W dzie? to nie przeszkadza, bo i tak nie widac tego pod?wietlenia. A w nocy gdy jeszcze ustawie sobie radio na pod?wietlenie niebieskie to mam ca?? kabine w ?unie :) .

Jak tylko wrzuce fotki jak robi?em indiglo na klime to te? napisze co? podobnego. Ale schemat jest podobny.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-01, 13:20   

tzn gasza Ci sie indyglo po zgaszeniu swiatel czy nie? ja mam zrobione tak ze sa 2 potencjonometry... jeden od wskazowke i calej reszty kokpitu ;) a drugi od samych indyglo ;) fajny efekt jest jak jedzie sie na zgaszonych indyglo a siweca same wskazkowki :P taki walek :P
 
 
ralph
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-01, 22:13   

goldi mam pytanie czy podswietlales sobie jakos wskazowki bo u mnie jak wlacze indiglo to slabo widac wskazowki i chce zrobic zeby swiecily mocno na kolor czerwony.na dniach bede wstawil indiglo tam gdzie jest regulacja nawiewu.postaram sie zrobic pare fotek.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-01, 22:29   

podswietlanie mam seryjne i daje rady :)
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2007-08-02, 01:02   

rozumiem ze do 1G taka sama metoda obowi?zuje ??? chodzi mi o przebieg wykonywania czynnosci i te ca?e rozk?adanie czesci s? chyba te same tylko ze w innym kszta?cie .... a moze sie myle ??
 
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2007-08-05, 12:40   

bede instalowal indyglo jakos niedlugo :lol2: :lol2: , chcialem je podlaczyc tak zeby swiecily dopiero po wlaczeniu swiatel postojowych .. do czego sie wpiac .. bezposrednio do zarowki postojowych ? :? czytalem na forum dsm .. ale cos niejasno tam maja i niema zaduzo zdjec.. :? :amen:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-05, 12:45   

orbital nie smiej sie ale ja sie wpialem po postojowke:P ale ja mam wogole troche uklad lamp rpzerobiony dlatego u mnie byloto banalne :P dlugo by opowiadac :P
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2007-08-05, 13:05   

hmm nieprzewidzialem tego GOLDI, :twisted: :twisted: ale na powaznie , to tak jak elinwar zrobil to tez jest nawet git ale chcialem sie podpiac jak wlaczysz swiatla dopiero to wtedy zaczyna swiecic .. bo czasem dlugo stoje na postoju slucham muzyki a nie zawsze chce zeby mi indylo zarowa swiecila po oczach :hahaha: :hahaha:
 
 
 
Ryfi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 181
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2007-08-05, 19:39   

dobra robote Elinwar :ok: dodam tylko od siebie ze montujac indiglo na nawiewy najlatwiej wywalic zaroweczke ktora podswietla nam popielniczke seyjanie a ktorej wogole nie widac i wpiac sie w to miejsce 10 min roboty
_________________
www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<----
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2007-08-05, 20:41   

OrBiTaL to musisz poszuka? odpowiedniego ?rod?a napi?cia. Szczerze Ci powiem, ?e mo?e by? z tym problem ale kto wie mo?e si? uda. Spr?buj do jakiej? ?ar?weczki bo one si? za?anczaj? jak w?anczasz ?wiat?a.

Ryfi wielkie d?wieki za uznanie :) ... co do tego indiglo na nawiiewy to masz racje, nie pomy?la?em o tej ?ar?weczce :) .
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2007-08-05, 23:07   

zamontowalem juz tak samo jak masz Ty elinwar, i jest git zrobie fotki jakies i wrzuce
a w zasadzie smigne teraz na dol i zrobie ze 2 ;> -pzdr ...

....

a tak wygladaja jak sie wygasi indyglo .. a podkreci na maxa standard podswietlanie ..
 
 
 
Płaski 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 275
Wysłany: 2007-08-07, 13:58   

To ciekawe, bo mnie wskaz?wki nie ?wiec? wog?le ;( . W sumie to nic mi nie ?wieci. Chyba mam co? na maxa zje.... popsute. Mo?e kto? wie co to?
 
 
Ryfi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 181
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2007-08-07, 17:22   

P?aski a nie wyjmowales czasem jakis zaroweczek z tylu obudowy??
_________________
www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<----
 
 
Płaski 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 275
Wysłany: 2007-08-07, 18:11   

hmm. Ja nie. W sumie sporo si? dzia?o z moj? elektryk?. Zaraz po kupnie auta robi? mu lift i pojecha?em podpi?? lampy przednie do warsztatu elektromechanicznego. No to mi podpieli, tak, ze trzy po podpi?ciu, w czasie powrotu z I zlotu eclipse'a, na A4 zacz??a mi si? jara? elektryka. Po powrocie /dobrze, ?e uda?o si? wr?ci?/ odda?em autko do elektryka, no i si? dowiedzia?em... Oczywi?cie najpierw dosta?em opierdziel, bo go?? my?la?, ?e sam pod??cza?em lampy, ?e jak si? nie znam to mam sobie palce do d.... w?o?y? :? Co si? okaza?o. Lampy by?y podpi?te na zwarcie. Wywala?o im bezpiecznik, wi?c wymienili go na 30-stk?. Instala zacz??a si? jara?, a bezpiecznik trzyma?. Elektryk powiedzia?, ?e dobrze , ?e w ostatnim momencie szlag go trafi?, bo na 100% auto by si? zjara?o. Ale i tak po?owa instalacji by?a do wymiany. Tydzie? im zesz?o nad moim autem o $$$$$$$$$$ nie wspominaj?c ;( . Oczywi?cie uda?em si? do warsztatu, kt?ry mi to spie...., ale niestety nie wzi??em po ich robocie ?adnego paragonu, bo i po co. My?la?em, ?e podpi?cie lamp to kurna pi?? sekund dla elektryka samochodowego. Okazuje si?, ?e nie. :o No c??. Dowiedzia?em si? oczywi?cie, ?e oni takiego samochodu nie robili, bo si? takimi nie zajmuj? i wog?le pierwszy raz taki widz? :? Ale przyjdzie i na nich kiedy? czas. W ka?dym b?d? razie, od tamtego czasu mm problemy z elektr? w Klipsie. W sumie mam kilka rzeczy do zrobienia z elektryki i auto i tak wyl?duje w warsztacie i chcia?em im da? do za?o?enia te indiglo, ale z drugiej strony, je?eli te spinki s? takie delikatne, a nie jest to tak skomplikowane to machn?? bym to sam i mia?bym pewno??, ?e czego? nie uszkodzili. Teraz pytanie, czemu nie ?wiec? te wskaz?wki. Poza tym nie ?wieci wi?kszo?? tych ?ar?weczek pod zegarami, tak, ?e na maxymalnym pod?wietleniu i tak nic prawie nie wida? / ?wieci tylko obrotomierza i lew cz??? szybko?ciomierza i to bardzo licho-prawie wcale/
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-07, 21:26   

pewnie sie zarowki pojaraly... polookaj na nie... ewentyulanie mogla ktoras sciezka w zegarach sie zjarac...
 
 
Płaski 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 275
Wysłany: 2007-08-07, 21:55   

Ale mnie pocieszy?e? Goldi z t? zjaran? ?cie?k? zegara :o
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2007-08-07, 22:17   

nie sa wcale takie delikatne te spinki :twisted: P?aski, musziesz tylko podwazac powolutku z kazdej strony .. szczerze to wolalem sam to zrobic bo trzeba delikatnie wyjac te zegary i sie z nimi opowiednio obejsc bo nie chcialbys zeby Ci ktos deske porysowal wyjmujac te zegary.. a trzeba tak jak GOLDI, mowil... sposobem , bo malo miejsca jest .... jak masz takie zeary jak ja , GOLDI i Elinwar to musisz obciac kawaleczek tam gdzie nie podswietla przy tych mniejszych od oleju i turbo / paliwa i temperatury.. bo inaczej nie wejdzie nie ma bata .. zycze Ci milego zakladania P?aski, :> :> :> :ksiadz:
 
 
 
Płaski 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 275
Wysłany: 2007-08-07, 22:28   

W?a?nie tego bym chci? unikn??, ?eby mi jaki? palant co? uszkodzi? lub porysowa?. Tak. Mam takie same indiglo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13