Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie 2g (wymiana-remont)
Autor Wiadomość
kris_o 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 92
Skąd: Glogow
Wysłany: 2008-06-21, 18:11   Zawieszenie 2g (wymiana-remont)

Witam.
Z przedniego zawieszenia w moim 2g dochodza nieprzyjemne stuki :( Nedawno zatarl sie i wypadl swozen wahacza - wymienilem wtedy caly wahach - nie wiem czy dobrze zrobilem i czy nie moznabylo wymienic samej koncowki wahacza (dolny prosty). Byl on zatarty i przy skrecaniu harakterystycznie zgrzytal. Teraz dochodza z zawieszenia stuki, szczegolnie slyszane gdy przejezdzam po nierownosciach, chce powymieniac wszystkie koncowki i tyleje metalowo-gumowe...
i tu pytanie czy hahacze trzeba wymieniac w calosci czy mozna wymienic same koncowki wahaczy? Cale wahacze sa dosc drogie a wymiana koncowek znacznie obnizylaby koszty...
i co jeszcze mozna wymienic oprocz koncowek wahaczy...?
_________________
krzysiek eclipse GS '96
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-21, 18:13   

wymienia sie wachacze cale w 2g! CA?E!!

warto spojrzec tez na stan lacznikow stabilizatora i tuleji gumowych na stabilizatorze...
kris_o napisał/a:
Cale wahacze sa dosc drogie
nikt nie mowil ze Eclipse jest tanim samochodem
 
 
kris_o 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 92
Skąd: Glogow
Wysłany: 2008-06-21, 18:36   

czyli ze niby koncowek wahaczy nie mozna wymienic...? i jakiej firmy wahacze bylyby dobre...?
_________________
krzysiek eclipse GS '96
Ostatnio zmieniony przez kris_o 2008-06-21, 18:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-21, 18:45   

kris_o napisał/a:
i jakiej firmy wahacze bylyby dobre...?
dobre nie znaczy tanie :> wiec ORI... wszystkie inne maja krotsza zywotnosc..
 
 
kamil-2k
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-24, 08:49   

Tak a propo zawieszenia w 2g. Nie wiecie jakie by?y seryjnie montowane amortyzatory w wersjach euro gs ??
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-06-24, 09:39   

koniecznie wymien proste dolne bez wzgledu na ich stan.To jest pieta achillesa ten wachacz. Poza tym w USA w 2002 roku znalalazl sie na liscie " recall " czyli w usa wymienieny jest dozywotnio w ramach usterki technicznej lub podniesionego ryzyka awari. Jak ci z niego wypadnie swozen to mozesz kolo urwac. Stuki wlansie najczesciej pochodza z niego.

zamienniki niektorych firm zwlaszcza chinskie, nie wykauja sie dluzsza zywotniscia niz dobra uzywka. kiepskiej jakosci wachacz chinskiej produkcji mozna glownie rozpoznac ze swozen wachacza ma mozliwosc smarowania pzrez zaworek . Orginalne albo lepszej jakosci zamienniki sa bezobslugowe
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2008-06-24, 09:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
matim 
KLUBOWICZ


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1265
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 2008-07-12, 10:02   

http://moto.allegro.pl/it...1_95_35_30.html

http://moto.allegro.pl/it...hi_eclipse.html

proponujecie ktores czy moze oba zestawy za do d...? a moze kt?? ma? :>
_________________
BMW E91 320D happy :)
Pacifica 4.0
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-12, 11:29   

Chcesz to zrobic dobrze to kup markowe zebys potem nie mial klopotu. (Eibach, Koni, Tein i pare innych).
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-12, 13:26   

ale badziew :D
 
 
Tom 
mniejsza zielenina



Wiek: 38
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 115
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2008-07-13, 02:48   

a ile ORI wahacze wytrzymaja przy rozmiarach opony 17/45/225? bo mnie tez czeka w najblizszym czasie wymiania przedniego zawieszenia.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-13, 08:47   

a co ma wachacz do opon :o
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-13, 09:58   

Nieznacznie krocej ale nie bedziesz wiedzial ile. Widzialem ludzi co na fabrycznych wachaczach przejezdzali do 150 tys mil. Tego latwo nie stwierdzisz.
 
 
matim 
KLUBOWICZ


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1265
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 2008-10-18, 20:23   

osobiscie polecam regeneracje wahaczy, przynajmniej w lublinie jest firma ktora to bardzo dobrze robi i stosunkowo tanio, napewno to jest lepsze niz jakis chinski zamiennik....
_________________
BMW E91 320D happy :)
Pacifica 4.0
 
 
dariosss
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-18, 20:53   

matim napisał/a:
osobiscie polecam regeneracje wahaczy

...mam nadzieje ze zartujesz... :>
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-18, 21:09   

jezeli chodzi o tuleje metalowo gumowe to ok :> jesli chodzi o swoznie to ja bym sie ba? :>
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-10-19, 11:08   

sworznie w ecli wymienia? ? z tego co wiem to raczej niewymienialne s?...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-19, 13:48   

SAMAEL napisał/a:
z tego co wiem to raczej niewymienialne s?...
uwierz mi Samaelu ze wszystko sie da :D Polak potrafi :>
 
 
matim 
KLUBOWICZ


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1265
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 2008-10-22, 00:37   

dariosss napisał/a:
matim napisał/a:
osobiscie polecam regeneracje wahaczy

...mam nadzieje ze zartujesz... :>

nie zartuje, taka regeneracje polecaja rowiniez w aso mitsu(przynajmniej w lublinie) wiec... tylko ze cha za to 2 razy wiecej. Prawtopodobnie zrobilem to w tej samej firmie co mitsu zleca, jest tylko jedna w lbn. Nawet mechanicy mowili, ze to duzo lepiej wyglada niz zamiennik :tuptup: moze kola mi nie poodpadaja :glupawka:
 
 
Daniello
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-22, 16:05   

Te? mam problem ze stukami w zawieszeniu... Dolne wymienione g?rne niby oki bynajmniej zauwa?alnych luz?w nie maj?, stuki wystepuj? przy du?ych nier?wno?ciach np bruk Ju? dwa razy by?em na reklamacji i mechanicy twierdz? ze wszystko ok ?e to wina k?l 235/45/17 Ale a? taki g?upi nie jestem Wyra?nie wali. Prosz? o podpowiedzi i mo?e zna kto? rzetelny warsztat w Olsztynie bo tam ju? nie pojad? bo chc? ze mnie durnia zrobi
 
 
Płaski 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 275
Wysłany: 2016-03-09, 11:48   

Witam.
Czy któryś z kolegów ma doświadczenie z gwintem Tein Super Street?
Chodzi mi o uzyskanie konkretnej informacji na temat maksymalnego obniżenia zawieszenia. Niestety informacje w sieci znacznie odbiegają od siebie.
Tu np podają http://www.ignitionready....DSM_p_1117.html -62,2 rear i front -85,1
Tu już http://www.andysautosport...hi_eclipse.html
Ride Height
Front: -48 mm, -1.9 inch
Rear: -38 mm, -1.5 inch

Ride Height Adjust Range
Front Min: -32mm, -1.3 inch
Front Max: -72mm, -2.9inch
Rear Min: -16mm, -0.6 inch
Rear Max: -62mm, -2.4inch

Czy ktoś jest w stanie z autopsji potwierdzić, że zejdę poniżej 60mm?????

(2d Racing max podają -80mm co byłoby ekstra, ale... tein to tein)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14