Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Trzcina
2016-05-05, 21:58
[Swap-Info eclipse 2g] Dwu-tłoczkowe zaciski + tarcze 294mm
Autor Wiadomość
TiV 
mniejsza zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 115
Skąd: Kr337kk
Wysłany: 2016-05-09, 22:12   

jan napisał/a:
A dlaczego tylko do 2G? Ja mam w 1G zaciski z 2G GSX. Skoro te z Outlandera pasują do 2G, a te z 2G pasują do 1G, to te z Outlandera też powinny pasować do 1G (kierując się chłopską logiką...)


Jeżeli mówisz że wszystko pasuje... to czemu nie ?
Tutaj masz zdjęcia zacisków z 1g i 2g i widze że są tam inne typy przewodów hamulcowych, ale jeżeli mówisz że przewód z 1g wkręcisz w zacisķ z 2g czy outlandera to tak musi być.

Potwierdź informację że na 100% pasuje i że przewód nie będzie za krótki i gwinty się zgadzają - to kliknę pomógł za udział w wątku


_________________
Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk :)
Ostatnio zmieniony przez TiV 2016-05-09, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-05-09, 22:52   

Hmm... a tego to nie pamiętam, czy kupiłem zaciski z przewodami czy nie. Pamiętam tylko, że namęczyłem się aby wykręcić stare. Chyba było tak, że z zaciskami miałem fragment przewodu, który łączył się z drugim (elastycznym) fragmentem i dopiero potem przechodzi w miedziany. Pamiętam też, że musiałem je odrobinę inaczej poprowadzić bo faktycznie były odrobinę którsze niż pierwotne ale ostatecznie wszystko podeszło bez rzeźbienia.
 
 
TiV 
mniejsza zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 115
Skąd: Kr337kk
Wysłany: 2016-05-09, 23:10   

No widzisz, dlatego wcześniej napisałem, że trzeba sobie przewód dobrać, albo mieć jakieś dwutłoczkowe zaciski z starszego galanta który ma przewody zakończone jak w 1g (info z dsm talk)
_________________
Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk :)
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-05-10, 00:24   

Nie chcę Cię łapać za słowa ale na pytanie czy podejdzie ten zestaw do 1G napisałeś, że nie. Więc podsumowując: będzie pasował tylko może być kłopot z przewodami.
 
 
TiV 
mniejsza zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 115
Skąd: Kr337kk
Wysłany: 2016-05-10, 02:14   

jan napisał/a:
Nie chcę Cię łapać za słowa ale na pytanie czy podejdzie ten zestaw do 1G napisałeś, że nie. Więc podsumowując: będzie pasował tylko może być kłopot z przewodami.


Złap mnie za słowo, że zmieniałem gdzieś przewody podczas tej wymiany, czy że je w ogóle kupiłem.

No i dalej uważam że zestaw opisany przezemnie jako do 2g nie będzie pasował do 1g bo:

TiV napisał/a:
Nie, tylko 2g. Do 1g trzeba szukać innego zacisku albo dokombinować sobie przewody hamulcowe... bo same tarcze i jarzma powinny pasować z outka
_________________
Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk :)
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-05-10, 10:54   

OK.
 
 
Conqeror 
mniejsza zielenina


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 173
Skąd: OZW
Wysłany: 2016-07-07, 21:04   

Hym jak tak patrze na zdjęcia to wydaje mi się że pod 15 tki to nie wejdzie :/ Szkoda bo na 15tkach mam zimowy zestaw opon. A kup teraz zaciski, nawiercane tarcze, klocki i potem wymiana jeszcze pary kół ...
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-07-07, 21:32   

Rozmiar to chyba to samo co w GSX. Jeśli tak to wejdzie. Ja to miałem w 15kach - weszło bez bólu.
 
 
Conqeror 
mniejsza zielenina


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 173
Skąd: OZW
Wysłany: 2016-07-07, 22:02   

No niby tarcze są większe o 2 cm, najlepiej jakby TiV to sprawdził bądź wypowiedział sie w tej kwestii. Gdyby pasiło to zacząłbym sie rozglądać za zaciskami
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-07-07, 23:36   

dwa tloczki 276mm wchodzi pod 15" 294mm bedzie juz problem

ale to kwestia 15" ;) sa samochody gdzie bylo ponad 300mm tarczy, 4 tloki na zacisku a i seryjna 15stka byla ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
wolf 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 124
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2016-07-08, 19:32   

Dla jasności i zbędnych dyskusji zestaw z outlandera pasuje do 1G P&P bez problemu i żadnego kombinowania, jedyne co trzeba zmienić to przewód hamulcowy od zacisku do łącznika. Przewód dobierzesz sobie bez problemu ważny tylko typ końcówki a długość to o ile mnie pamięć nie myli to 270mm.
Taki zestaw mam w swoim więc że pasuje to wiem na 100%.
_________________
wolf
 
 
 
TiV 
mniejsza zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 115
Skąd: Kr337kk
Wysłany: 2016-07-09, 00:13   

wolf napisał/a:
Dla jasności i zbędnych dyskusji zestaw z outlandera pasuje do 1G P&P bez problemu i żadnego kombinowania, jedyne co trzeba zmienić to przewód hamulcowy od zacisku do łącznika. Przewód dobierzesz sobie bez problemu ważny tylko typ końcówki a długość to o ile mnie pamięć nie myli to 270mm.
Taki zestaw mam w swoim więc że pasuje to wiem na 100%.


Thx za info jasno i przejżyście masz pomógł
_________________
Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk :)
 
 
Conqeror 
mniejsza zielenina


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 173
Skąd: OZW
Wysłany: 2017-03-06, 20:29   

Po długich przemyśleniach stwierdziłem że odważę sie na te hamulce. Głównie spowodowała to pewna sytuacja nagłego hamowania oraz chęć naprawy czujnika ABSu. Przy okazji chciałem dodać nieco wyglądu :)

Zaciski i jarzma z Outlandera I są takie same jak w Outlanderze II :





Chyba nie musze mówić który pochodzi z którego modelu i dlaczego lepiej wybrać nowszy rocznik.





W instrukcji dodanej do tarcz była mowa o dotarciu podzespołów klocek -tarcza. Początkowo miałem bardzo mieszane uczucia odnośnie siły hamowania, ale z każdym km bardziej zaczynam odczuwać poprawę. Zresztą co to jest 30 km

 
 
TiV 
mniejsza zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 115
Skąd: Kr337kk
Wysłany: 2017-03-07, 08:58   

Jaka była dokładna instrukcja ? Bo ogólnie po wymianie samych klockow- dotarcie klocków do tarczy trwa chwile - szczególnie ze te tarcze działają jak tarka (trzeba pamietać zeby te otwory nie byly zapchane), natomiast po montażu kompletu, zaleca sie " w miare mozliwosci" oszczędzanie hamulców nawet przez pierwsze 100km-200km.

A wyczyściłeś piastę (foto2) na błysk czy zostawiłeś taką zardzewiałą?

Ps thx za dorzucenie fotek ddo tematu
_________________
Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk :)
Ostatnio zmieniony przez TiV 2017-03-07, 08:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Conqeror 
mniejsza zielenina


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 173
Skąd: OZW
Wysłany: 2017-03-07, 15:44   

Nie bawiłem się szczotką drucianą, tylko wytarłem dokładnie. Powierzchnia była gładka bez uszczerbków. W instrukcji pisali by sprawdzić bicie samej założonej piasty ale olalem to. Skoro było dobrze i tarczę są nowe to wszystko powinno być ok. Noi pisali o tym by wszystko się ze sobą ułożyło i odradza się odrazu gwałtowne hamowanie. Gdzieś na forach nawet pisali że 500 km no ale nie przesadzajmy :-)
 
 
TiV 
mniejsza zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 115
Skąd: Kr337kk
Wysłany: 2017-03-07, 17:07   

Nie zebym był upierdliwy ale jak zacznie bić to juz wiesz dla czego :p przynajmniej mi tak powtarzała stara szkoła ;)
_________________
Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk :)
 
 
Conqeror 
mniejsza zielenina


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 173
Skąd: OZW
Wysłany: 2017-03-07, 17:12   

Myślałem jeszcze o przewodach w stalowym oplocie do tego zestawu. Na allegro gość pisał że dorobił by za 80 PLN sztuka.

Wiesz jakby każdy trzymaj się tak kurczowo wszystkich zasad to by robota nigdy nie była by zrobiona. Pozatym do tego jakiś przyrząd był by potrzebny to wiesz :-)
 
 
TiV 
mniejsza zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 115
Skąd: Kr337kk
Wysłany: 2017-03-07, 17:20   

Uwierz mi ze ja się niczego kurczowo nie trzymam- szczotka druciana na wiertarce- jak robisz coś klientowi to usluga kosztuje mniej niż częsci... tylko tyle- chyba nikt nie mierzy mikrometrem bicia piasty :p chyba ze sie cos zdupczylo i szukasz winnego :p
_________________
Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk :)
 
 
Conqeror 
mniejsza zielenina


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 173
Skąd: OZW
Wysłany: 2017-03-15, 12:57   

Mam wrażenie że pierwsze wciśnięcie hamulca jest takie sobie, lecz jak odpuszcze i wcisne jeszcze raz to już ładnie mnie ciągnie na szybe. Tak też dalej mnie intryguje temat przewodow zaplecionych w stal :)

A może wiesz, lub ktoś z forum, jakie są końcówki typy/konkretne nazewnictwo końcówek przewodu hamulcowego + ewentualnie długość ? Nie chciałoby mi się specjalnie tego wszystkiego rozkrecać i mierzyć :)
 
 
TiV 
mniejsza zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 115
Skąd: Kr337kk
Wysłany: 2017-03-15, 16:33   

ebay.com eclipse powinno pasowac albo np to przewody 2 w usa jest wszystko do tych aut :p
_________________
Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk :)
Ostatnio zmieniony przez TiV 2017-03-15, 16:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16