Przesunięty przez: Trzcina 2016-05-05, 20:58 |
[Swap-Info eclipse 2g] Dwu-tłoczkowe zaciski + tarcze 294mm |
Autor |
Wiadomość |
TiV
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 115 Skąd: Kr337kk
|
Wysłany: 2016-05-02, 16:59 [Swap-Info eclipse 2g] Dwu-tłoczkowe zaciski + tarcze 294mm
|
|
|
Witam wszystkich,
Jako że moje przednie tarcze kolejny raz się mocno powichrowały, stwierdziłem że już mam dość tego tematu i zrobiłem to co sobie już dawno obiecywałem. Niestety nie stać mnie na superturbo burbo zaciski z gsx. Które jak już ktoś ma na sprzedaż, to w cenie złota.
W związku z tym chciałem się podzielić informacją, że zaciski dwu-tłoczkowe+tarcze 294mm z outlandera 1 pasują do ecli 2g bez żadnych modów.
Najlepsze jest to, że w moim przypadku koszt wyniósł:
Zacisk 75zł (rok 03 silnik 2.4) za sztuke akurat ten sam gość miał tarcze prawie nówki za 70zł/komplet +20zł za przesyłkę pobraniową. Klocki ATE 114zł takze sumując 354zł za hamulce które w końcu będą hamować.
Jak ktoś ma jakieś pytania to postaram się odpowiedzieć
A i wszystko miesci się w feldze 16" oem
Do outlandera 1 występują dwa rodzaje klocków (Są chyba wersje jednotłoczkowe z klockami jak w eclipsie 2)
wy potrzebujecie o takich wymiarach:
Wysokość [mm]58,5
Szerokość [mm]149,9
Grubość [mm]15,8
Numery OEM AKEBONO: AN-313WK
Dla użytkowników 1g:
Tarcze z outlandera - pasują
Jarzma z outlandera - pasują
Zaciski z outlandera - należy dobrać elastyczny przewód hamulcowy. (Powinien pasować ten z outlandera)
Małe tarcze na tle dużych
|
_________________ Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk |
Ostatnio zmieniony przez TiV 2016-05-09, 22:37, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
|
|
dexter
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Lut 2016 Posty: 64 Skąd: Lubaczow/Rzeszow
|
Wysłany: 2016-05-02, 17:43
|
|
|
a tarcze są większe od standardowych w 2G? |
_________________ Eclipse 2g GS 420A '95 |
|
|
|
|
TiV
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 115 Skąd: Kr337kk
|
Wysłany: 2016-05-02, 17:56
|
|
|
Tak średnica tarcz 294mm fabrycznie w 2g to 256mm a w 2g GSX fabrycznie jest 276mm |
_________________ Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk |
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2016-05-02, 18:22
|
|
|
TiV, jaśniej się nie dało Brawo Ty |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
TiV
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 115 Skąd: Kr337kk
|
Wysłany: 2016-05-02, 19:09
|
|
|
Brawo Ja mogę jeszcze dodać, że jak już ktoś ma od gsxa zestaw to wystarczy dokupić jarzma (no i chyba klocki) i tarcze od outlandera. Trochę czytałem i na 95% te zaciski maja takie same rozstawy prowadnic, efektem bedzie tarcza 294mm + zaciski z gsxa
Ps. Nie piszcie do mnie ofert sprzedaźy zacisków z tarczami 276mm od gsx "bez kombinowania" bo ja już mam założone dwutloczkowe zaciski z większymi tarczami niż w gsx i też bez kombinowania Plug&Play |
_________________ Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk |
Ostatnio zmieniony przez TiV 2016-05-02, 19:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jan
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 540 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:47
|
|
|
Wydaje mi się, że w forumowym wątku-tasiemcu o zaciskach kilkakrotnie było wspomniane, że z Outlandera pasują p&p, nie umniejsza to jednak Twojej roboty.
Piszesz, że można wsadzić zacisk GSX w jarzmo z Outlandera i jechać na większych tarczach. A dlaczego nie przełożyć już całego zacisku? Ten z GSXa jest jednak w jakiś sposób lepszy? Bo jakby nie patrzeć, to Outlander'owe są kilka lat młodsze (gdyby kupować używki). |
|
|
|
|
TiV
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 115 Skąd: Kr337kk
|
Wysłany: 2016-05-02, 23:08
|
|
|
Wiem, Ameryki nie odkryłem, ale wierze, że wiele osób miało wątpliwości co do tego swapa. Na dsmtalk np pisali, że hamulce pasują tylko z rocznika 05/06. U nas coś tam było wspomniane ale chyba nic konkretnego (ale jakis czas byłem nieobecny). Sam nie byłem pewien czy wszystko spasuje p&p. Działa więc opisałem, może komuś to pomoże rozwiać wątpliwości
jan napisał/a: |
Piszesz, że można wsadzić zacisk GSX w jarzmo z Outlandera i jechać na większych tarczach. A dlaczego nie przełożyć już całego zacisku? Ten z GSXa jest jednak w jakiś sposób lepszy? Bo jakby nie patrzeć, to Outlander'owe są kilka lat młodsze (gdyby kupować używki). |
Tak są młodsze, ale co z tego ? Średnice tłoczków są identyczne, a zacisk pasuje w jarzmo z outlandera, to już lepiej sobie kupić reperaturki do posiadanych zacisków. No chyba, że lubisz dublować sobie części. Albo liczysz na to że sprzedasz kit "GSX brake" w dobrej cenie.
Bardziej chodziło mi o to, że masz obecnie dwutłoczkowe zaciski i 276mm tarcze ale juz sie kończą i musisz kupić nowe - zamiast tego dokładasz kilka złotych do tarcz 294mm (a moze nawet są tańsze) + kupujesz jarzma za kilka złotch i masz najtanszy upgrade jaki możesz mieć |
_________________ Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk |
Ostatnio zmieniony przez TiV 2016-05-02, 23:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2016-05-04, 00:13
|
|
|
było było na forum wszystko dokladnie opisane ... i pare eclipsow juz tutaj w tej koniguracji jezdzi |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
TiV
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 115 Skąd: Kr337kk
|
Wysłany: 2016-05-04, 10:34
|
|
|
GOLDI napisał/a: | było było na forum wszystko dokladnie opisane ... i pare eclipsow juz tutaj w tej koniguracji jezdzi |
Widzisz to długo mnie nie było w takim razie powiedz mi czy zacisk z gsxa pasuje w jarzmo z outlandera ? |
_________________ Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk |
Ostatnio zmieniony przez TiV 2016-05-04, 12:31, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2016-05-04, 14:24
|
|
|
Fajna opcja napisz jeszcze czy tarcza mieści się w seryjnej osłonie tarczy (tej metalowej czarnej za tarczą) czy trzeba ją rozcinać ? |
|
|
|
|
TiV
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 115 Skąd: Kr337kk
|
Wysłany: 2016-05-04, 14:37
|
|
|
Ja nie rozcinałem, delikatnie ją odgiąłem w strone zwrotnicy, górą osłona jest na rowno z tarczą |
_________________ Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk |
Ostatnio zmieniony przez TiV 2016-05-04, 14:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
djmil
KLUBOWICZ
Pomógł: 36 razy Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 606 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2016-05-04, 18:46
|
|
|
TiV napisał/a: | Widzisz to długo mnie nie było w takim razie powiedz mi czy zacisk z gsxa pasuje w jarzmo z outlandera ? |
Zacisk z GSX-a pasuje w jarzmo Outlandera (zaciski są identyczne), klocek też jest ten sam. |
Ostatnio zmieniony przez djmil 2016-05-04, 18:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2016-05-04, 20:28
|
|
|
Rozumiem ze tarcze z outka pasuja plug and play ? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
TiV
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 115 Skąd: Kr337kk
|
Wysłany: 2016-05-04, 20:30
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Rozumiem ze tarcze z outka pasuja plug and play ? |
Tak z outlandera 1 |
_________________ Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk |
|
|
|
|
Conqeror
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Gru 2015 Posty: 173 Skąd: OZW
|
Wysłany: 2016-05-07, 07:52
|
|
|
Jak mam GS-a to jarzma moga zostać czy trzeba od outlandera też kupić ? Nie ma co ukrywać że hamulce w eclipsie najlepsze nie są a jakby kupić tarczę nawiercane to był by jeszcze efekt wizualny.
Szkoda że umnie tarcze są jeszcze dobre, bo bym napewno takiego zestawu już szukał |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 41 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-05-07, 08:00
|
|
|
Conqeror napisał/a: | hamulce w eclipsie najlepsze nie są |
Conqeror napisał/a: | Szkoda że umnie tarcze są jeszcze dobre, bo bym napewno takiego zestawu już szukał |
Tarcze są jeszcze grube ale hamulce są ogólnie chu..we. Jest to dobry argument zwłaszcza że tarcze do Eclipse kosztują po 400zł sztuka
ech... |
_________________
|
|
|
|
|
TiV
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 115 Skąd: Kr337kk
|
Wysłany: 2016-05-07, 09:17
|
|
|
Conqeror napisał/a: | Jak mam GS-a to jarzma moga zostać czy trzeba od outlandera też kupić ? Nie ma co ukrywać że hamulce w eclipsie najlepsze nie są a jakby kupić tarczę nawiercane to był by jeszcze efekt wizualny. |
Do GS potrzeba jarzm z zaciskami
Do GSX samych jarzm
komplet zacisk+jarzmo za 75zł
Tarcze mikody nawiercane i nacinane 162zł/szt bedą lepsze niz jakiekolwiek 256mm z GS |
_________________ Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk |
|
|
|
|
foxio96
KLUBOWICZ
Dołączył: 09 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-09, 15:49
|
|
|
do 1g gs podejdzie taki zestaw? |
|
|
|
|
TiV
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 01 Kwi 2010 Posty: 115 Skąd: Kr337kk
|
Wysłany: 2016-05-09, 17:46
|
|
|
Nie, tylko 2g. Do 1g trzeba szukać innego zacisku albo dokombinować sobie przewody hamulcowe... bo same tarcze i jarzma powinny pasować z outka |
_________________ Jeżdżą za mną paparazzi youtube kr337kk |
Ostatnio zmieniony przez TiV 2016-05-09, 18:48, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
jan
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 540 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: 2016-05-09, 20:47
|
|
|
A dlaczego tylko do 2G? Ja mam w 1G zaciski z 2G GSX. Skoro te z Outlandera pasują do 2G, a te z 2G pasują do 1G, to te z Outlandera też powinny pasować do 1G (kierując się chłopską logiką...) |
|
|
|
|
|