Osłona tarczy hamulcowej |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-30, 11:16
|
|
|
Horacjusz napisał/a: | rosomak1983, no tak założyłem u siebie 4 tloczkowe hamulce bez tarcz kotwicznych pół roku i całe pofalowane. Jak ktoś nie chce nie montuje, ja jednak zamontuje z nowymi tarczami |
To teraz pomyśl jakim cudem ta osłona ma uchronić tarczę przed pogięciem? Co z tego, że z jednej strony trochę osłoni nawet nie wiem przed czym? Skoro podczas deszczu woda potrafi ochlapać cały silnik, łącznie z maską od spodu to chyba nie sądzisz, że nie dostanie się do tarczy, która jest dużo niżej. To, że masz pogięte tarcze to tylko i wyłącznie fakt wyprodukowania ich z gównolitu. W 1G nie miałem osłon i tarcze były proste, w AR 166 mam osłony, tarcze 310mm i czterotłok brembo i tarcze przy hamowaniu z prędkości autostradowych biją - poprostu poprzedni właściciel założył tarcze z gównolitu. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2016-05-30, 11:27
|
|
|
Horacjusz napisał/a: | rosomak1983, zgadza się. |
o widzisz to nie zrzucaj winy na osłony inni je mieli i tez sie im zwichrowało na tym heblu...
Co ciekawe ja mam lancie kappe tez z tym czterotłokiem turbo i 310mm tarcza to samo co w alfie, i tez bija przy dobrym stopowaniu... |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2016-05-30, 11:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trucky
KLUBOWICZ wg Szakala: Wariat:)
Pomógł: 24 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 1559 Skąd: Dolsk WLKP
|
Wysłany: 2016-05-30, 12:30
|
|
|
Spoko, w E39 528 i mniejszych silnikach nawet dobre tarcze potrafią się zwichrować, po prostu rozmiar jest ciut nieodpowiedni do masy auta, dlatego popularnym modem jest przerzucenie hebla z 3.0 diesla albo V8'ek co mam zamiar w przyszłości zrobić. Tarcza 296x22 vs 324x30, to mówi samo za siebie |
_________________ "If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna
Ułęż 2:47 |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-05-30, 13:43
|
|
|
hmm, ciekawi mnie jakie tarcze wrzucali ludzie pod heble z alfy, bo moje do konca byly prosciutkie i nie bylo nawet minimalnego bicia bez względu na predkosci z ktorej było hamowane. A jak wiadomo latalem tym zestawem pare razy po torze i w użytkowaniu codziennym nie mialy też lekkiej służby to bylo auto do fun'u i korzystałem często ze wszystkich koni pod maską i wszystkich tloczkow w zacisku
Oczywiscie oslon nie miałem bo przy próbie demontażu rozpadly sie w rękach |
_________________
|
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-30, 14:18
|
|
|
Tofik napisał/a: | hmm, ciekawi mnie jakie tarcze wrzucali ludzie pod heble z alfy |
ja wrzuciłem z tego linka co Ty kupiłeś.
różniły się tym, że Ty miałeś nawiercane, a ja nacinane, bo zmienili dizajn
u mnie juz nawet na dotaczaniu sie do swiatel czuje
kupie sobie jakies brembo teraz moze dluzej wytrzyma |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
|
|
|
|
|