kondensatory i ECU |
Autor |
Wiadomość |
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-04-24, 19:16
|
|
|
a czym sie objawiaj? te zdechniete kondensatory
moze wszyscy powinni?my je od razu wymieni? |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
Adaho_krak [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-25, 10:47
|
|
|
Coodo napisał/a: | a czym sie objawiaj? te zdechniete kondensatory |
Jak wylej? to zobaczysz, "wszystko si? mo?e zda?y?:" Mi osobi?cie "wylew" za?atwi? lambde i TPS. Zwleka?em z wydaniem 50 z? (tyle zap?aci?em za przelutowanie kondzior?w + naprawa ?cie?ek w serwisie RTV), to p??niej wyda?em 500 z?.
Coodo napisał/a: | moze wszyscy powinni?my je od razu wymieni? |
... my?le ?e nie by?o by to z?e posuni?cie. |
|
|
|
|
Paulus
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 50 Dołączył: 30 Lip 2007 Posty: 985 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-04-25, 12:00
|
|
|
No dok?adnie, moze byc wszystko od ?agodnych objaw?w jak brak komunikacji z silniczkiem krokowym (wygl?da jakby pad?, a sam silniczek jest O.K.), do kompletnego zdechni?cia auta. Bartek z Mitsumaniak?w (kt?ry nota bene reanimowa? mojego kompa), opowiada? mi o r??nych ekstremalnych przej?ciach z kompem w innych Mitsu ze stopieniem si? p?yty g??wnej w??cznie. |
_________________
|
|
|
|
|
kotek99
zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Lut 2008 Posty: 50 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2008-04-25, 19:50
|
|
|
Wymieni?em kondensatory i normalnie auta nie poznaje...pierwsza zasadnicza r??nica to przy uruchomieniu zap?onu s?ycha? silniczek krokowy, na ssaniu nie czu? paliwem, i autko ?ywiutkie jak cholera :D noo i mia?em problem z przerywaniem na wolnych obrotach, i nie przerywa a teraz zatankowa?em paliwka 100oktanowego na shelu....i si? zaczynam ba? mojego "mi?ka" dla szyderki chyba wezme udzia? w wy?cigach 1/4 mili w Rzeszowie 1 maja |
|
|
|
|
zmijka-kerim
zielenina
Wiek: 54 Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 56 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2008-11-23, 15:58
|
|
|
A u mnie po wymianie kondensator?w jakby znikn??o ssanie,odpala bez problemu ale obroty s? niskie oko?o 800-850 i tak pracuje,po rozgrzaniu trzyma 900 obrot?w,przed wymian? po uruchomieniu od razu chodzi? na wy?szych obrotach 1400-1450 a jak sie ju? rozgrza? to mia? oko?o 1000,co o tym s?dzicie mog?em co? przez przypadek uszkodzi |
_________________ zmijka-kerim |
|
|
|
|
kliper45 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-23, 16:51
|
|
|
witam .podlacze sie do tematu.potrzebuje namiar na kogos kto przelutowalby kondziory w kujawsko-pomorskim.najlepiej z doswiadczeniem ,nie chce zeby w ecu grzbal ktos przypadkowy ktory bedzie sie dopiero tego uczyl!!!! |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-11-23, 17:30
|
|
|
no ja te? przy moim musz? wymieni? jak kogo? znajd? w bydzi to tam zna |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
awg
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 104 Skąd: gryfice
|
Wysłany: 2008-11-23, 17:37
|
|
|
tam nie ma nic skomplikowanego wiec pierwszy lepszy serwis rtv to zrobi bez problemu. jak ja poszedlem ze swoim i pokazalem gosciowi opis ze stronki krzyzaka wydrukowany to tylko sie zasmial i powiedzial ze wie jak to zrobic |
_________________ BMW e39 |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-11-23, 18:12
|
|
|
No ale co niekt?rzy ju? opisywali ?e wystepuj? jednak problemy po ich wymianie |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
Serek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-23, 19:50
|
|
|
Najwi?cej szkody powoduje:
1. korzystanie z transformator?wki przy lutowaniu
2. niedo?wiadczony serwisant - w p?ytce gdzie s? kondensatory dla poprawy przep?ywu stosuje si? cieniutkie rurki. Przy wylutowywaniu nale?y na nie uwa?a?.
I to tyle. Us?uga z materia?em ok. 30 z? |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-11-24, 17:10
|
|
|
30 z? nie wiele
a gdzie to robi?e? |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
Serek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-24, 20:56
|
|
|
Wroc?aw, a gdzie indziej ? |
|
|
|
|
piotrek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-25, 22:06
|
|
|
zmijka-kerim napisał/a: | A u mnie po wymianie kondensator?w jakby znikn??o ssanie,odpala bez problemu ale obroty s? niskie oko?o 800-850 i tak pracuje,po rozgrzaniu trzyma 900 obrot?w,przed wymian? po uruchomieniu od razu chodzi? na wy?szych obrotach 1400-1450 a jak sie ju? rozgrza? to mia? oko?o 1000,co o tym s?dzicie mog?em co? przez przypadek uszkodzi?? |
Te? mia?em podobny problem, ale obroty w granicach 800-900 na ja?owym biegu nie s? niskie tylko takie powinny by?. Przed wymiana chodzi? Ci ?le (mnie z reszt? te?). |
|
|
|
|
bizonv8
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 153 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2008-11-30, 18:19
|
|
|
Paulus napisał/a: | 100uF/16 V
22uF/50 V
2 x 47uF/50 V |
je?li u mnie s? 3 kondensatory to chyba te? s? takie same jak wy?ej wymienione tylko bez jednego z nich? |
_________________ Mitsubishi Eclipse 1G GS 7-bolt
Subaru Impreza WRX My02
Subaru Forester S-Turbo My98
|
|
|
|
|
zmijka-kerim
zielenina
Wiek: 54 Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 56 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2008-11-30, 20:48
|
|
|
Jak masz trzy to takie id?;
50v 47mf,
16v 100mf,
50v 22mf. |
_________________ zmijka-kerim |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2008-12-05, 09:41
|
|
|
A jak ten
zmijka-kerim napisał/a: | 16v 100mf, |
b?dzie mia? 100mf i 50V to b?dzie to przeszkadza?o? |
|
|
|
|
zmijka-kerim
zielenina
Wiek: 54 Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 56 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2008-12-05, 11:25
|
|
|
Niepowinno przeszkadza? bo w?wczas bezie bezpieczniejszy jat tak my?l? ale to bardzo popularny kondensator to czemu kombinujesz? |
_________________ zmijka-kerim |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2008-12-05, 11:37
|
|
|
Bo jest taki popularny ?e go w sklepie zabrak?o |
|
|
|
|
bizonv8
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 153 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2008-12-05, 11:49
|
|
|
zmijka-kerim napisał/a: | Jak masz trzy to takie id?;
50v 47mf,
16v 100mf,
50v 22mf. |
aha czyli id? takie same jak napisa?em tylko 50V 47mf jest jeden a nie 2
u mnie w miescie w elektronicznym mia? wszystkie kondziorki nawet te 50v 47mf wzio?em podw?jnie jak by sie okaza?o ze mam 4 w ecu i za wszystkie zap?aci?em
7pln i sobie przelutuje |
_________________ Mitsubishi Eclipse 1G GS 7-bolt
Subaru Impreza WRX My02
Subaru Forester S-Turbo My98
|
|
|
|
|
zmijka-kerim
zielenina
Wiek: 54 Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 56 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2008-12-05, 12:11
|
|
|
To zdarli na tobie,ja za trzy da?em1,50pln |
_________________ zmijka-kerim |
|
|
|
|
|