Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
kondensatory i ECU
Autor Wiadomość
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-04-24, 19:16   

a czym sie objawiaj? te zdechniete kondensatory :?
moze wszyscy powinni?my je od razu wymieni? :>
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Adaho_krak
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-25, 10:47   

Coodo napisał/a:
a czym sie objawiaj? te zdechniete kondensatory


Jak wylej? to zobaczysz, "wszystko si? mo?e zda?y?:" :dance: Mi osobi?cie "wylew" za?atwi? lambde i TPS. :( Zwleka?em z wydaniem 50 z? (tyle zap?aci?em za przelutowanie kondzior?w + naprawa ?cie?ek w serwisie RTV), to p??niej wyda?em 500 z?.
Coodo napisał/a:
moze wszyscy powinni?my je od razu wymieni?

... my?le ?e nie by?o by to z?e posuni?cie.
 
 
Paulus 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 985
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-25, 12:00   

No dok?adnie, moze byc wszystko od ?agodnych objaw?w jak brak komunikacji z silniczkiem krokowym (wygl?da jakby pad?, a sam silniczek jest O.K.), do kompletnego zdechni?cia auta. Bartek z Mitsumaniak?w (kt?ry nota bene reanimowa? mojego kompa), opowiada? mi o r??nych ekstremalnych przej?ciach z kompem w innych Mitsu ze stopieniem si? p?yty g??wnej w??cznie.
_________________
 
 
kotek99 
zielenina


Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 50
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2008-04-25, 19:50   

Wymieni?em kondensatory i normalnie auta nie poznaje...pierwsza zasadnicza r??nica to przy uruchomieniu zap?onu s?ycha? silniczek krokowy, na ssaniu nie czu? paliwem, i autko ?ywiutkie jak cholera :D :D noo i mia?em problem z przerywaniem na wolnych obrotach, i nie przerywa :) a teraz zatankowa?em paliwka 100oktanowego na shelu....i si? zaczynam ba? mojego "mi?ka" :P dla szyderki chyba wezme udzia? w wy?cigach 1/4 mili w Rzeszowie 1 maja :D
 
 
 
zmijka-kerim 
zielenina


Wiek: 54
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 56
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2008-11-23, 15:58   

A u mnie po wymianie kondensator?w jakby znikn??o ssanie,odpala bez problemu ale obroty s? niskie oko?o 800-850 i tak pracuje,po rozgrzaniu trzyma 900 obrot?w,przed wymian? po uruchomieniu od razu chodzi? na wy?szych obrotach 1400-1450 a jak sie ju? rozgrza? to mia? oko?o 1000,co o tym s?dzicie mog?em co? przez przypadek uszkodzi
_________________
zmijka-kerim
 
 
 
kliper45
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-23, 16:51   

witam .podlacze sie do tematu.potrzebuje namiar na kogos kto przelutowalby kondziory w kujawsko-pomorskim.najlepiej z doswiadczeniem ,nie chce zeby w ecu grzbal ktos przypadkowy ktory bedzie sie dopiero tego uczyl!!!!
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-11-23, 17:30   

no ja te? przy moim musz? wymieni? jak kogo? znajd? w bydzi to tam zna
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
awg 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 104
Skąd: gryfice
Wysłany: 2008-11-23, 17:37   

tam nie ma nic skomplikowanego wiec pierwszy lepszy serwis rtv to zrobi bez problemu. jak ja poszedlem ze swoim i pokazalem gosciowi opis ze stronki krzyzaka wydrukowany to tylko sie zasmial i powiedzial ze wie jak to zrobic :D
_________________
BMW e39
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-11-23, 18:12   

No ale co niekt?rzy ju? opisywali ?e wystepuj? jednak problemy po ich wymianie
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Serek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-23, 19:50   

Najwi?cej szkody powoduje:
1. korzystanie z transformator?wki przy lutowaniu
2. niedo?wiadczony serwisant - w p?ytce gdzie s? kondensatory dla poprawy przep?ywu stosuje si? cieniutkie rurki. Przy wylutowywaniu nale?y na nie uwa?a?.

I to tyle. Us?uga z materia?em ok. 30 z?
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-11-24, 17:10   

30 z? nie wiele
a gdzie to robi?e? :?
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Serek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-24, 20:56   

Wroc?aw, a gdzie indziej ?
 
 
piotrek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-25, 22:06   

zmijka-kerim napisał/a:
A u mnie po wymianie kondensator?w jakby znikn??o ssanie,odpala bez problemu ale obroty s? niskie oko?o 800-850 i tak pracuje,po rozgrzaniu trzyma 900 obrot?w,przed wymian? po uruchomieniu od razu chodzi? na wy?szych obrotach 1400-1450 a jak sie ju? rozgrza? to mia? oko?o 1000,co o tym s?dzicie mog?em co? przez przypadek uszkodzi??


Te? mia?em podobny problem, ale obroty w granicach 800-900 na ja?owym biegu nie s? niskie tylko takie powinny by?. Przed wymiana chodzi? Ci ?le (mnie z reszt? te?).
 
 
bizonv8 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 153
Skąd: Lubin
Wysłany: 2008-11-30, 18:19   

Paulus napisał/a:
100uF/16 V
22uF/50 V
2 x 47uF/50 V


je?li u mnie s? 3 kondensatory to chyba te? s? takie same jak wy?ej wymienione tylko bez jednego z nich?
_________________
Mitsubishi Eclipse 1G GS 7-bolt
Subaru Impreza WRX My02
Subaru Forester S-Turbo My98
 
 
zmijka-kerim 
zielenina


Wiek: 54
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 56
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2008-11-30, 20:48   

Jak masz trzy to takie id?;
50v 47mf,
16v 100mf,
50v 22mf.
_________________
zmijka-kerim
 
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2008-12-05, 09:41   

A jak ten
zmijka-kerim napisał/a:
16v 100mf,

b?dzie mia? 100mf i 50V to b?dzie to przeszkadza?o?
 
 
 
zmijka-kerim 
zielenina


Wiek: 54
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 56
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2008-12-05, 11:25   

Niepowinno przeszkadza? bo w?wczas bezie bezpieczniejszy jat tak my?l? ale to bardzo popularny kondensator to czemu kombinujesz?
_________________
zmijka-kerim
 
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2008-12-05, 11:37   

Bo jest taki popularny ?e go w sklepie zabrak?o :?
 
 
 
bizonv8 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 153
Skąd: Lubin
Wysłany: 2008-12-05, 11:49   

zmijka-kerim napisał/a:
Jak masz trzy to takie id?;
50v 47mf,
16v 100mf,
50v 22mf.


aha czyli id? takie same jak napisa?em tylko 50V 47mf jest jeden a nie 2
u mnie w miescie w elektronicznym mia? wszystkie kondziorki nawet te 50v 47mf wzio?em podw?jnie jak by sie okaza?o ze mam 4 w ecu i za wszystkie zap?aci?em
7pln i sobie przelutuje :)
_________________
Mitsubishi Eclipse 1G GS 7-bolt
Subaru Impreza WRX My02
Subaru Forester S-Turbo My98
 
 
zmijka-kerim 
zielenina


Wiek: 54
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 56
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2008-12-05, 12:11   

To zdarli na tobie,ja za trzy da?em1,50pln :ok:
_________________
zmijka-kerim
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12