Tył napęd w miśku 3g 3.0 |
Autor |
Wiadomość |
Pawelch
zielenina
Wiek: 43 Dołączył: 04 Wrz 2016 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-09-04, 05:45 Tył napęd w miśku 3g 3.0
|
|
|
Cześć. Wiem ze pomysł troszkę szalony ale czy ktoś wie czy realne jest dorobienie 4x4 do miska 3g z przód napędem 3.0 wolnossacy. Autko jest genialne w środku silnik mega po zakuciu i uturbieniu dalby b. Dużo mocy. Jedyny mankament to przód napęd. Ile mogla by kosztowac taka modyfikacja aby dodac naped do tylniej osi i czy takie rzeczy ktos w polsce robi? |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-05, 18:58
|
|
|
z tym co opisałeś to tak bez wolnych 30000-40000zl bym nie podchodzil |
_________________
|
|
|
|
|
Yaro
KLUBOWICZ Yaro
Pomógł: 17 razy Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 595 Skąd: Koscierzyna
|
Wysłany: 2016-09-06, 12:48
|
|
|
Tofik, właśnie zniszczyłeś komuś marzenia
: |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-06, 20:17
|
|
|
życie depcze wyobraźnie, mówię to wyraźnie
|
_________________
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-08, 10:05
|
|
|
cofam to co napisalem, walnalem sie o jakies 15000-20000
dzisiaj z ciekawości policzylem na szybkiego ile mnie wiecej by to wyszło i okazalo sie ze w optymistycznym wariancie to 40000 na części trzeba wydac
do tego jeszcze robocizna ale nie czuje zeby jakis tuner chcial sie wziąść za to za 10000, realnie trzeba sie liczyć ze startu z pułapu 15000
tak więc zachęcam kolegę do szukania żyranta na spelnienie marzenia |
_________________
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2016-09-08, 14:53
|
|
|
Tofik napisał/a: | cofam to co napisalem, walnalem sie o jakies 15000-20000
dzisiaj z ciekawości policzylem na szybkiego ile mnie wiecej by to wyszło i okazalo sie ze w optymistycznym wariancie to 40000 na części trzeba wydac
do tego jeszcze robocizna ale nie czuje zeby jakis tuner chcial sie wziąść za to za 10000, realnie trzeba sie liczyć ze startu z pułapu 15000
tak więc zachęcam kolegę do szukania żyranta na spelnienie marzenia |
kupic e4 anglika i sporo rzezby |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-08, 17:13
|
|
|
no tak, na napedach z Evo sie opieralem ale silnik ma zostac 3.0 V6 kute i turbione, a nie motor z Evo |
_________________
|
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2016-09-08, 20:38
|
|
|
Za taki $ to lepiej sprzedać 3G i rzeczywiście kupić evo ale nie angola. Ja osobiście wolałbym 3G v6 w spyderze, w manualu i nic nie grzebać przy napędach bo i tak robiłby robotę |
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2016-09-09, 04:06
|
|
|
no raczej bez sensu takie rzeczy robic i takie tematy zakładac, ale nawet fantazujac to chyba az tak drogo by to nie wyszło.
Tofik jesli juz policzyłes to podziel sie swoimi kalkulacjami. tak z ciekawosci bym na nie spojrzał. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2016-09-09, 04:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-09-09, 08:55
|
|
|
ok, jak bede mial dostep do normalnego kompa bo z tel to mi sie kiszka pisze takie wypracowania.
Pamiętajcie wszyscy jednak ze jest to niestety V6 a nie nie R4 wiec do kucia jest 6 tlokow i korb a nie 4. Dwie glowice wiec dwa razy uszczelki, dwa razy śruby, 6 a nie 4 wtryski. Do tego wydłubac kolektor pod dwie glowice do jednego turbo, chyba ze twin turbo ale to nie wiem czy nie jeszcze drozej... |
_________________
|
|
|
|
|
|