Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Tył napęd w miśku 3g 3.0
Autor Wiadomość
Pawelch 
zielenina


Wiek: 43
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-04, 05:45   Tył napęd w miśku 3g 3.0

Cześć. Wiem ze pomysł troszkę szalony ale czy ktoś wie czy realne jest dorobienie 4x4 do miska 3g z przód napędem 3.0 wolnossacy. Autko jest genialne w środku silnik mega po zakuciu i uturbieniu dalby b. Dużo mocy. Jedyny mankament to przód napęd. Ile mogla by kosztowac taka modyfikacja aby dodac naped do tylniej osi i czy takie rzeczy ktos w polsce robi?
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-09-05, 18:58   

z tym co opisałeś to tak bez wolnych 30000-40000zl bym nie podchodzil
_________________

 
 
 
Yaro 
KLUBOWICZ
Yaro

Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 595
Skąd: Koscierzyna
Wysłany: 2016-09-06, 12:48   

Tofik, właśnie zniszczyłeś komuś marzenia :D

:
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-09-06, 20:17   

życie depcze wyobraźnie, mówię to wyraźnie
:)
_________________

 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-09-08, 10:05   

cofam to co napisalem, walnalem sie o jakies 15000-20000 :)
dzisiaj z ciekawości policzylem na szybkiego ile mnie wiecej by to wyszło i okazalo sie ze w optymistycznym wariancie to 40000 na części trzeba wydac :)

do tego jeszcze robocizna ale nie czuje zeby jakis tuner chcial sie wziąść za to za 10000, realnie trzeba sie liczyć ze startu z pułapu 15000

tak więc zachęcam kolegę do szukania żyranta na spelnienie marzenia :)
_________________

 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-09-08, 14:53   

Tofik napisał/a:
cofam to co napisalem, walnalem sie o jakies 15000-20000 :)
dzisiaj z ciekawości policzylem na szybkiego ile mnie wiecej by to wyszło i okazalo sie ze w optymistycznym wariancie to 40000 na części trzeba wydac :)

do tego jeszcze robocizna ale nie czuje zeby jakis tuner chcial sie wziąść za to za 10000, realnie trzeba sie liczyć ze startu z pułapu 15000

tak więc zachęcam kolegę do szukania żyranta na spelnienie marzenia :)

kupic e4 anglika i sporo rzezby :P
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-09-08, 17:13   

no tak, na napedach z Evo sie opieralem ale silnik ma zostac 3.0 V6 kute i turbione, a nie motor z Evo :)
_________________

 
 
 
Simeon 
KLUBOWICZ
Łysy z Brazzers


Pomógł: 36 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1638
Skąd: KrK
Wysłany: 2016-09-08, 20:38   

Za taki $ to lepiej sprzedać 3G i rzeczywiście kupić evo ale nie angola. Ja osobiście wolałbym 3G v6 w spyderze, w manualu i nic nie grzebać przy napędach bo i tak robiłby robotę :ksiadz:
_________________
--2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły"
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-09-09, 04:06   

no raczej bez sensu takie rzeczy robic i takie tematy zakładac, ale nawet fantazujac to chyba az tak drogo by to nie wyszło.
Tofik jesli juz policzyłes to podziel sie swoimi kalkulacjami. tak z ciekawosci bym na nie spojrzał.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2016-09-09, 04:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-09-09, 08:55   

ok, jak bede mial dostep do normalnego kompa bo z tel to mi sie kiszka pisze takie wypracowania.

Pamiętajcie wszyscy jednak ze jest to niestety V6 a nie nie R4 wiec do kucia jest 6 tlokow i korb a nie 4. Dwie glowice wiec dwa razy uszczelki, dwa razy śruby, 6 a nie 4 wtryski. Do tego wydłubac kolektor pod dwie glowice do jednego turbo, chyba ze twin turbo ale to nie wiem czy nie jeszcze drozej...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15