Gaśnie na zimnym.. |
Autor |
Wiadomość |
kawior1gturbo
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 2017-01-24, 23:07
|
|
|
misza116 napisał/a: | Wiem, że truję, ale mam jeszcze jedno pytanie, po nitce do kłębka
Od czego jest ta odłączona wtyczka? Jedna idzie do przepływomierza, druga lata wolno
|
Tak wygląda właśnie wtyczka od przepływki... |
_________________ GST 1991 |
|
|
|
|
misza116
zielenina
Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-01-25, 01:11
|
|
|
To nie czaje...ta druga, wpieta w przeplywke jest troche wezsza. Siedza na jednej wiazce, jedna idzie w przeplywke, druga wisi |
|
|
|
|
Merlin616PL
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 21 Gru 2015 Posty: 130 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2017-01-25, 07:52
|
|
|
Ma wisieć
Temat był juz tu na forum podejmowany, z tego co pamietam to była wiązka i wtyczka przygotowana pod tempomat. Jesli sie mylę to niech mnie ktoś poprawi |
_________________ Eclipse 2G 2.0 4G63 1996 r. |
|
|
|
|
kawior1gturbo
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 2017-01-25, 16:47
|
|
|
Pod tempomat jest 4 pinowa.
a sprawdź z ciekawości ilu pinowa wtyczka siedzi w przepływomierzu teraz? |
_________________ GST 1991 |
Ostatnio zmieniony przez kawior1gturbo 2017-01-25, 16:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
misza116
zielenina
Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-01-29, 17:08
|
|
|
W przepływomierzu siedzi 6 pinów.
Wyciągam silniczek, przepływomierz, TPS, będę mierzył po kolei, ale...
czy po przekładce silnika (robił poprzednik) - może być jakiś problem z ECU?
Może ECU jest jakiś inny, nie pasuje do tego silnika...check się pali cały czas, wymrugam to może tez dziś... |
|
|
|
|
kawior1gturbo
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 2017-01-30, 12:49
|
|
|
Wtyczka do MAF w wolnossaku ma 6 pinów, turbo 8 pinów... Zastanawiające, ze masz obydwie. Możliwe, ze masz inna wiązkę, sprawdź sobie błędy jakie pokazuje komputer. Jak to zrobic znajdziesz na forum. Zobaczysz co wymiga ECU. Będzie jakiś trop. |
_________________ GST 1991 |
|
|
|
|
jan
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 540 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: 2017-01-30, 14:16
|
|
|
Wtyczka od turbo 1G też ma 6, przynajmniej moja ma tyle...
8 to ma chyba ta z 2G MAFa. |
|
|
|
|
misza116
zielenina
Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-01-30, 15:40
|
|
|
Sprawdziłem krokowca wg tej instrukcji:
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=14604
Chyba nie ma opcji, żebym pomierzył coś źle, ale wyszło mi prawdiłowo tylko między 1 a 2 pinem, reszta dead. Z tego co wiem, nie reanimuje się tego, tylko wymienia. |
Ostatnio zmieniony przez misza116 2017-01-30, 15:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kawior1gturbo
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 2017-01-30, 17:10
|
|
|
jan napisał/a: | Wtyczka od turbo 1G też ma 6, przynajmniej moja ma tyle...
8 to ma chyba ta z 2G MAFa. |
Na pewno z 1g ma 8 pinów. Przynajmniej moja ma tyle:) no i na DSM Tuners też potwierdzają. 8 pin turbo - 6 pin N/A misza116 napisał/a: | Sprawdziłem krokowca wg tej instrukcji:
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=14604
Chyba nie ma opcji, żebym pomierzył coś źle, ale wyszło mi prawdiłowo tylko między 1 a 2 pinem, reszta dead. Z tego co wiem, nie reanimuje się tego, tylko wymienia. |
sprawdź te błędy ECU. Samego ECU też by się przydało sprawdzić. Nawet wizualnie po zdjęciu obudowy, czy nie jest wylany kondensator jakiś, czy coś. |
_________________ GST 1991 |
|
|
|
|
jan
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 540 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: 2017-01-31, 00:47
|
|
|
kawior1gturbo napisał/a: | Na pewno z 1g ma 8 pinów. |
Rzeczywiście, poszedłem sprawdzić jeszcze raz i moja też faktycznie ma 8, nie wiem czemu wbiłem sobie do głowy, że ma 6. |
Ostatnio zmieniony przez jan 2017-01-31, 00:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kawior1gturbo
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 2017-01-31, 18:09
|
|
|
jan napisał/a: | Rzeczywiście, poszedłem sprawdzić jeszcze raz i moja też faktycznie ma 8, nie wiem czemu wbiłem sobie do głowy, że ma 6. |
Rzadko kiedy się zwraca na taki drobiazgi uwagę.
misza116, Masz zepsuty krokowy, tak stwierdziłeś po pomiarach - musisz wymienić.
Wiązka też jest podejrzana. zobacz co się kryje pod izolacją w miejscu dolutowania drugiej wtyczki od MAF'a. (zakładam, że to właśnie druga wtyczka), może jest coś źle polutowane, albo w ogóle odłączone.
Sprawdź te błędy ECU. |
_________________ GST 1991 |
|
|
|
|
misza116
zielenina
Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-02-07, 13:34
|
|
|
Krokowiec wymieniony, auto jak nowe...nie chciało mi się wysiadac wczoraj, jeździłem wokół osiedla
Przy okazji wyczyszczona przepustnica, choć była dośc czysta, ale teraz z kolei ma za wysokie obroty. Nie wiem, czy cos jeszcze muszę ustawić? TPS ustawiony dokładnie jak był, może to kwestia nauki obrotów i po czasie będzie ok?
Dzięki wszystkim za pomoc! |
|
|
|
|
jan
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 540 Skąd: Sulejów
|
Wysłany: 2017-02-07, 15:17
|
|
|
Poluzowałeś linkę przed ustawieniem TPSa? |
|
|
|
|
kawior1gturbo
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 256 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 2017-02-07, 15:28
|
|
|
, TPS ustaw według instrukcji na 0,48-0,52v
Dodatkowo wolne obroty można regulować śrubą w przepustnicy BISS.
I tak jak pisze jan na zluzowanej lince od gazu. |
_________________ GST 1991 |
|
|
|
|
misza116
zielenina
Dołączył: 10 Gru 2016 Posty: 33 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-02-07, 21:36
|
|
|
Przyznaję, że po prostu ustawiłem dokładnie tak, jak był wcześniej. Ale chyba po czyszczeniu i z nowym krokowym już mu nie pasi |
|
|
|
|
|