Usuwanie walków balansowych na samochodzie |
Autor |
Wiadomość |
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-02-18, 12:18 Usuwanie walków balansowych na samochodzie
|
|
|
Siema. Czeka mnie przeniesienie odcinki i chce przed strojeniem wywalic walki balansowe, ale nie chce mi sie wyjmowac silnika. Czy jest szansa w 2G 7bolt zrobic to na samochodzie? Najbardziej obawiam sie opilkow od wybijania panewek. Zawsze robilem to poza samochodem. Wiem, ze miske musze zdjac, ale czy jest normalny dostep do tego zabiegu. I jeszcze jedno. Zawsze obracalem panewki a walek obcinalem, zaspawywalem otwor i montowalem. Otwor w pompie po przednim walku zaslepialem brokiem. A moze lepszym rozwiazaniem bedzie zastosowanie kita to eliminacji walkow. Z tym ze w kicie jest dlugi walek. Za wszelkie sugestie bede wdzieczny. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2017-02-18, 12:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2017-02-20, 21:21
|
|
|
kit ma zalete ze jest to dodtakowa podpora pompy. zdecydowanie lepsze do wyzszych obrotow. samo uzuwanie walkow na samochodzie jest wykonalne. |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-02-23, 10:00
|
|
|
GOLDI,
Juz wiem wszystko- rozwiałeś moje wątpliwości |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
|