Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2017-03-25, 10:52
|
|
|
kruk42 napisał/a: | dokrecaj po przekątnej, a potem środek. |
raczej najpierw srodek a potem stopniowo po przekatnej jak głowice. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
kruk42
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 05 Mar 2017 Posty: 238 Skąd: Pasłęk
|
Wysłany: 2017-03-25, 15:11
|
|
|
Zazwyczaj pęka przy rozrzadzie i dla tego ja preferuje od brzegu. Mimo to jeżeli przykreci tak jak pisałem i dobrze przygotuję wszystko a mu pęknie, to drugą pokrywę ma u mnie gratis. Odpowiadam za to co piszę czyż nie? |
_________________ Kruk42
|
|
|
|
|
Gzbq
KLUBOWICZ
Wiek: 31 Dołączył: 23 Sie 2015 Posty: 70 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2017-05-25, 20:22
|
|
|
i to samo dotyczy pokrywy w 2g? czy 6/7 bolt nie ma znaczenia ;p 3 Nm ? |
|
|
|
|
kruk42
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 49 Dołączył: 05 Mar 2017 Posty: 238 Skąd: Pasłęk
|
Wysłany: 2017-05-25, 22:21
|
|
|
Przy silniku 4 g 63 raczej tak . W zasadzie każda pokrywa strzeli jeśli jest źle przygotowana do założenia i nieumiejętnie dokręcana. Musi przylegać w każdym punkcie z taką samą siłą. Wcześniej opisywalem najprostszy sposób który sam sprawdziłem. Rosomak 1983 robi to od środka i też mu się udaje. Ważne by równo rozłożyć nacisk . Po to wymyślono klucz dynamo metryczny. |
_________________ Kruk42
|
|
|
|
|
|