Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zdjęcia 1G
Autor Wiadomość
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-15, 22:25   Zdjęcia 1G

Zachecam do wrzucania zdje? przerobionych Eclipse'?w generacji pierwszej :ksiadz:


na pocz?tek troche ode mnie:
 
 
Gość

Wysłany: 2007-07-17, 23:05   




To chyba nie jest 1g :wtf: tylko 2g :lol2:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-18, 02:23   

sorx wkradl sie pospiech!!
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8538
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2007-07-18, 09:49   

To ostatnie 1G zamieszczone przez Ciebie Goldi jest prze?liczne :ok: :ok: :ok:
 
 
 
Matys
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-20, 08:06   

Oto ponad setka zdj?? 1G. Mo?na sobie co? ciekawego podpatrze? my?le :ok:

http://www.1gtunning.prv.pl
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2007-07-22, 12:47   

A ten bialy jest przesliczny :) wyglada prawie jak 2g :P ale bardzo mi sie podoba :ksiadz:
 
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-07-25, 08:28   

Bardzo ?adne gablotki ale ten w cabrio to poruta. Wog?le mi sie nie widzi. :ass:
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-26, 23:39   

o o :roll:
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2007-08-30, 14:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartik
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-27, 20:32   

:wtf: to jest wzdluznie ustawiony siknik miska?

maly edit bo byl zonk dzieki GOLDI :badcrack:
Ostatnio zmieniony przez Bartik 2007-07-27, 23:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-27, 20:35   

wzdluznie... poprzecznie jest w serii :P ale co to za roznica :P
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-07-27, 21:01   

7sekundowy eclipse ma ustawiony silnik w?a?nie wzd?u?nie, jest to najszybszy czterocylindrowiec na ?wiecie :ok:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8538
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2007-08-05, 10:23   

Same pi?kno?ci s? tutaj .....1G jest ...achhh :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka:
 
 
 
SILVER
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-23, 15:58   

hmmmmm paluszki lizac sliczne dupcie:))))
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-30, 14:11   

o.O 1g i szyby na korbke... a myslalem ze tylko 2g bylo w wersji okrojonej...

 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-08-30, 15:15   

_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
NES 
zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 85
Skąd: JAROS?AW
Wysłany: 2007-08-30, 15:28   

Goldi to jest laser 1.8 -tam chyba rzadko by?a elektryka .
_________________

 
 
 
soko
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-30, 18:03   

Ja np mam szyby na korbk? :ass:
 
 
maciejka 
gruba ryba



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 392
Skąd: to nie tak daleko
Wysłany: 2007-08-30, 18:28   

nie chcial bym miska bez elektr. szyb ...to juz nie to samo..taka fura a nie wyposazona w to ..to juz nie misiek....
 
 
krzypolo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-16, 13:03   

koncept 1G


 
 
deltazetakappa 
KLUBOWICZ


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 170
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-02-16, 17:09   

a tutaj obrazek z niezapomnianych gum Turbo

_________________
total ECLIPSE of the heart
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 12