Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zdjęcia 1G
Autor Wiadomość
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-11, 11:12   

Dziabaduch, wsadzaj lampy usa i bedzie miodzio
lubie te dwukolorowe malowania :ok:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
cebem 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 891
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2013-05-06, 00:28   

 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-10, 16:36   



[ Dodano: 2013-05-28, 09:28 ]




[ Dodano: 2013-09-12, 12:52 ]
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Divix 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 56
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-10-16, 23:53   

Moj tak bardziej pod oryginał ;P

Ostatnio zmieniony przez Divix 2013-10-16, 23:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-11-05, 17:04   

First Love,fajnie sobie poprzeglądać zdjęcia z dysku :roll: ;(



Ostatnio zmieniony przez MATi 2013-11-05, 17:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-11-16, 14:12   

A pamiętacie toto takie plastikowe coś turbo co się co jakiś czas przewija przez allegro, co każdy z tego ma bekę?
Ja to myślałem że to chłop sam rzeźbił po piwnicach a to chyba jest konstrukcja niejekiego BOMAR Tuning

zlukajcie na tego czerwonego na pierwszym planie



a ostatni żółty to taka wizja

_________________

Ostatnio zmieniony przez Tofik 2013-11-16, 14:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-16, 23:22   

Tofik, czyli nie jest to własna szpachlotwórczość :ok:
ten żółty ma to samo body co czerwony
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-11-17, 08:08   

jedyne body które mi się podoba to to , ale OEM polift Talon i tak urywa :ass:




a te wyższej są fuuj :jezyk:
Ostatnio zmieniony przez MATi 2013-11-17, 08:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-12-18, 17:28   

taka sytuacja



_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-18, 18:12   

talon RWD??
Mindfucker :D

swoją drogą jesli taki zabieg tylko po to żeby mieć napęd na tył?? chyba da się to prościej ogarnąć niż pchać piec do bagażnika :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=u8cVew7o2mI
http://www.youtube.com/watch?v=cNs5Mh9RLGM
http://www.youtube.com/watch?v=ukc6DCMpYdg
http://www.youtube.com/watch?v=O3k_a_RN__k

no chyba że to BiMoto 4x4 :D
_________________

 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-12-18, 18:20   

rzeklbym sztuka dla sztuki :) mid ma swoje wady i zalety ;)

filmiki wyzej to silnik i skrznia poprzecznie a wiec "spsuty" dyferencjal ;) silnik poprzecznie a naped na tyl to nie zla droga :P to zadna droga :P
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Pehdesign 
KLUBOWICZ

Pomógł: 28 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 1235
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2013-12-18, 18:30   

GOLDI napisał/a:
silnik poprzecznie a naped na tyl to nie zla droga :P to zadna droga :P


a w podpisie co?? MR2 :ksiadz: :jezyk:
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-18, 18:37   

Pehdesign napisał/a:
a w podpisie co?? MR2


:hahaha: :hahaha: :hahaha:

czujny jak ważka :hahaha:
_________________

 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-12-18, 18:50   

hehe niedopowiedzenia, a raczej czytanie z niezrozumienie paziu ;) :) a dyskutujemy o dsmie z napedem na tyl a nie mr2 ;) to po prostu chodzi o straty na poszczegolnych dyferencjalach ;) sama przekladnia katowa juz generuje troche strat :) dlatego jesli silnik z przodu to tylko wzdluznie ;)
w mr2 straty sa znikome, bo przelozenie na asfalt jest proste ;) rzeklbym bezposrednie ...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2013-12-18, 18:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-18, 19:12   

GOLDI napisał/a:
to po prostu chodzi o straty na poszczegolnych dyferencjalach sama przekladnia katowa juz generuje troche strat dlatego jesli silnik z przodu to tylko wzdluznie


a jak jest np w ferrari czy lambo czy innych autach z centralnym silnikiem umieszczonym wzdłużnie? napęd jest jak w MR2, ale silnik odwrotnie, do przeniesienia napędu też jest chyba potrzebna przekładnia kątowa która generuje straty. czy nie? bo nie wiem :roll:
_________________

 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-12-18, 19:49   

to zalezy...

np P1


zasada dzialania podobna tylko inne ulozenie... wzdluzne wiadomo ze lepsze :) mozna pchac wiekszy silnik i wieksza a zarazem wytrzymalsza skrzynie ;)

feraśka
skrzynia na osi, silnik mid... kers pomijam ;)

[ Dodano: 2013-12-18, 19:56 ]
gtr jest ciekawy...
dwa waly, skrzynia z tylu.

a najciekawsza wydumka awd to chyba na dzien dzisiejszy FF:
http://www.youtube.com/watch?v=4vPixQ1sMM0
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2013-12-18, 19:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-18, 20:22   

GOLDI napisał/a:
zasada dzialania podobna tylko inne ulozenie... wzdluzne wiadomo ze lepsze mozna pchac wiekszy silnik i wieksza a zarazem wytrzymalsza skrzynie


no dobra ale pomijając to że można dać większy silnik, skrzynie itp to zasada działania jest podobna czyli musi być przekładnia kątowa tak?
no ja bym to tak rozumiał na logikę

A czy podwójny wał w gtr'rze nie powoduje podwójnych strat na napędzie? wszak to 2 razy więcej elementów do wprawienia w ruch :roll:

BTW skrzynie z tyłu silnik z przodu miała już x lat temu alfa 75, podobno świetnie se prowadziła i rozkład mas niemal idealny :)
_________________

 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-12-18, 20:37   

Tofik napisał/a:
BTW skrzynie z tyłu silnik z przodu miała już x lat temu alfa 75, podobno świetnie se prowadziła i rozkład mas niemal idealny
nie mowie ze nie ;) nawet prosiaki stare i kultowe w tej samej konfiguracji czynia cuda po torach ;)

Tofik napisał/a:
no dobra ale pomijając to że można dać większy silnik, skrzynie itp to zasada działania jest podobna czyli musi być przekładnia kątowa tak?
no ja bym to tak rozumiał na logikę
porownuajc do dsma bedzie o jedno dwie przekladnie mniej

Tofik napisał/a:
A czy podwójny wał w gtr'rze nie powoduje podwójnych strat na napędzie? wszak to 2 razy więcej elementów do wprawienia w ruch
to na pewno ;) ale w tej klasie samochodu tam elektronika dziala lepiej niz haldex :) takze nie kreci sie caly czas stale ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-12-18, 20:57   

FF to dziwne auto , podobno przedni napęd jest odłączany jak wrzuca się 5 bieg...na niższych biegach działa jakby w 20%... w TopGear był fajny test tego Ferrari

a te dwa wały w gtr hmm :wtf:
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-18, 21:06   

GOLDI napisał/a:
porownuajc do dsma bedzie o jedno dwie przekladnie mniej


no napewno odchodzi most z dyfrem.
Swoją drogą, ciekawe jak w tych dsm'ach wypinają przód by przekazać 100% na tył.

GOLDI napisał/a:
to na pewno ale w tej klasie samochodu tam elektronika dziala lepiej niz haldex takze nie kreci sie caly czas stale


no ale chyba kręci się kiedy dajesz w palnik, czyli de facto kręci się zabierając moc w chwli kiedy najbardziej jej potrzebujesz :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16