Zdjęcia 1G |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
cebem
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 891 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2013-05-06, 00:28
|
|
|
|
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Divix
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 56 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-10-16, 23:53
|
|
|
Moj tak bardziej pod oryginał ;P
|
Ostatnio zmieniony przez Divix 2013-10-16, 23:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-11-05, 17:04
|
|
|
First Love,fajnie sobie poprzeglądać zdjęcia z dysku
|
Ostatnio zmieniony przez MATi 2013-11-05, 17:10, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-11-16, 14:12
|
|
|
A pamiętacie toto takie plastikowe coś turbo co się co jakiś czas przewija przez allegro, co każdy z tego ma bekę?
Ja to myślałem że to chłop sam rzeźbił po piwnicach a to chyba jest konstrukcja niejekiego BOMAR Tuning
zlukajcie na tego czerwonego na pierwszym planie
a ostatni żółty to taka wizja
|
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Tofik 2013-11-16, 14:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-11-17, 08:08
|
|
|
jedyne body które mi się podoba to to , ale OEM polift Talon i tak urywa
a te wyższej są fuuj |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2013-11-17, 08:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-12-18, 17:28
|
|
|
taka sytuacja
|
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-12-18, 18:20
|
|
|
rzeklbym sztuka dla sztuki mid ma swoje wady i zalety
filmiki wyzej to silnik i skrznia poprzecznie a wiec "spsuty" dyferencjal silnik poprzecznie a naped na tyl to nie zla droga to zadna droga |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Pehdesign
KLUBOWICZ
Pomógł: 28 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1235 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2013-12-18, 18:30
|
|
|
GOLDI napisał/a: | silnik poprzecznie a naped na tyl to nie zla droga to zadna droga |
a w podpisie co?? MR2 |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-18, 18:37
|
|
|
Pehdesign napisał/a: | a w podpisie co?? MR2 |
czujny jak ważka |
_________________
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-12-18, 18:50
|
|
|
hehe niedopowiedzenia, a raczej czytanie z niezrozumienie paziu a dyskutujemy o dsmie z napedem na tyl a nie mr2 to po prostu chodzi o straty na poszczegolnych dyferencjalach sama przekladnia katowa juz generuje troche strat dlatego jesli silnik z przodu to tylko wzdluznie
w mr2 straty sa znikome, bo przelozenie na asfalt jest proste rzeklbym bezposrednie ... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2013-12-18, 18:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-18, 19:12
|
|
|
GOLDI napisał/a: | to po prostu chodzi o straty na poszczegolnych dyferencjalach sama przekladnia katowa juz generuje troche strat dlatego jesli silnik z przodu to tylko wzdluznie |
a jak jest np w ferrari czy lambo czy innych autach z centralnym silnikiem umieszczonym wzdłużnie? napęd jest jak w MR2, ale silnik odwrotnie, do przeniesienia napędu też jest chyba potrzebna przekładnia kątowa która generuje straty. czy nie? bo nie wiem |
_________________
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-12-18, 19:49
|
|
|
to zalezy...
np P1
zasada dzialania podobna tylko inne ulozenie... wzdluzne wiadomo ze lepsze mozna pchac wiekszy silnik i wieksza a zarazem wytrzymalsza skrzynie
feraśka
skrzynia na osi, silnik mid... kers pomijam
[ Dodano: 2013-12-18, 19:56 ]
gtr jest ciekawy...
dwa waly, skrzynia z tylu.
a najciekawsza wydumka awd to chyba na dzien dzisiejszy FF:
http://www.youtube.com/watch?v=4vPixQ1sMM0 |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2013-12-18, 19:59, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-18, 20:22
|
|
|
GOLDI napisał/a: | zasada dzialania podobna tylko inne ulozenie... wzdluzne wiadomo ze lepsze mozna pchac wiekszy silnik i wieksza a zarazem wytrzymalsza skrzynie |
no dobra ale pomijając to że można dać większy silnik, skrzynie itp to zasada działania jest podobna czyli musi być przekładnia kątowa tak?
no ja bym to tak rozumiał na logikę
A czy podwójny wał w gtr'rze nie powoduje podwójnych strat na napędzie? wszak to 2 razy więcej elementów do wprawienia w ruch
BTW skrzynie z tyłu silnik z przodu miała już x lat temu alfa 75, podobno świetnie se prowadziła i rozkład mas niemal idealny |
_________________
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-12-18, 20:37
|
|
|
Tofik napisał/a: | BTW skrzynie z tyłu silnik z przodu miała już x lat temu alfa 75, podobno świetnie se prowadziła i rozkład mas niemal idealny | nie mowie ze nie nawet prosiaki stare i kultowe w tej samej konfiguracji czynia cuda po torach
Tofik napisał/a: | no dobra ale pomijając to że można dać większy silnik, skrzynie itp to zasada działania jest podobna czyli musi być przekładnia kątowa tak?
no ja bym to tak rozumiał na logikę | porownuajc do dsma bedzie o jedno dwie przekladnie mniej
Tofik napisał/a: | A czy podwójny wał w gtr'rze nie powoduje podwójnych strat na napędzie? wszak to 2 razy więcej elementów do wprawienia w ruch | to na pewno ale w tej klasie samochodu tam elektronika dziala lepiej niz haldex takze nie kreci sie caly czas stale |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-12-18, 20:57
|
|
|
FF to dziwne auto , podobno przedni napęd jest odłączany jak wrzuca się 5 bieg...na niższych biegach działa jakby w 20%... w TopGear był fajny test tego Ferrari
a te dwa wały w gtr hmm |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-18, 21:06
|
|
|
GOLDI napisał/a: | porownuajc do dsma bedzie o jedno dwie przekladnie mniej |
no napewno odchodzi most z dyfrem.
Swoją drogą, ciekawe jak w tych dsm'ach wypinają przód by przekazać 100% na tył.
GOLDI napisał/a: | to na pewno ale w tej klasie samochodu tam elektronika dziala lepiej niz haldex takze nie kreci sie caly czas stale |
no ale chyba kręci się kiedy dajesz w palnik, czyli de facto kręci się zabierając moc w chwli kiedy najbardziej jej potrzebujesz |
_________________
|
|
|
|
|
|