Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 2g modyfikacja
Autor Wiadomość
Life97 
zielenina


Wiek: 26
Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-24, 19:17   Eclipse 2g modyfikacja

Witam, wszystkich serdecznie chciałbym przedstawić siebie oraz swojego eclipse. Na imię mi Kacper lat mam 20, od 2.5 roku pracuje jako mechanik w ciężkich czasach również wulkanizator, posiadam fobie na tle zwiększania mocy w swoim samochodzie dotychczas nie zawsze było za co lecz ostatnich czasów przeprowadziłem się do Irlandii wraz ze swoim polskim samochodem dojechał na własnych 4 kołach bez najmniejszych zarzutów.

https://ibb.co/kna7uk

Posiadam eclipse 2 generację, silnik 420a fabrycznie 107kw.
Jest on po mojej lekkiej modyfikacji stwierdziłem ze lepiej będzie zacząć od delikatniejszej opcji wsadzenia jak to się mówi ostrych wałków rozrządu, czy one takie ostre to ja nie wiem. Wałek jak wałek chciałem uczynić to sam lecz niestety moja wiedzę trochę to przerosło skończyłem na rozpieciu rozrządu i demontażu wałków montażem zajął się szef. Do wałków doszedł cały nowy wydech kat zastąpiony strumiennica za nią tłumik wyguszajacy następnie dwururka i dwie końcówki przelotowe.



Wiem ze powinien być wystrojony, samochód był na samej hamowni po i przed walkami. Dokładnych przyrostow po montażu wałków nie potrafię podać ponieważ wraz z walkami zrobiliśmy wydech.

Pomiary przed wymiana
139 km 188na pomiar 1
Pomiar drugi 141 192na

Efekt końcowy może być jak na ten wkład finansowy.

173km 221nm 1 pomiar
Drugi pomiar 170km 217nm

Oczywiście średnica wydechu zwiększona z 2 cali do 2.5, chciałem pozostać przy 2 calach ale na hamowni mówili że lepiej przed kompresorem odetkac trochę i dać większy wiec tak uczyniłem jestem otwarty na krytykę moglbyc to błąd.

No dobrze ale przechodząc do rzeczy do września mój 420a będzie wersja z kompresorem.
Wraz z montażem kompresora wymieniam jeszcze parę podstaw.
Posiadam już kompletny rozrząd przy walkach trochę kasy musiałem
Oszczędzić wiec rozrządu wybaczcie nie zrobiłem był bardziej ważny wydatek.

Komplet pierścieni również mam.
Świeży olej wiadomo.
Kupiłem dwa koła do kompresora prawdę mówiąc ch*j wie czy będą dobre i czy pasek mi nie będzie spadał.

Kompresor tez mam kupiony zakupiłem do niego bov-a niestety z eBay ale ładny chociaż :)
Kompresor eaton m62 stan bardzo dobry prawdę mówiąc optycznie wygląda ładnie nie otwieralem go żeby zobaczyć więcej, i prawdopodobnie tego nie zrobię.

Do całego kompletu dokupilem nowy zestaw hamulcowy lecz już do gsxa.
Z tego co się naczytalem mam nadzieje ze nie składano i jażmo będzie pasowało kupiłem cały komplet zacisków na przód.

Z tyłem chyba nic nie będę robił bo stwierdziliśmy ze za dużo roboty a efekt i tak będzie mierny.

Myślałem że wyjdzie taniej ale szczerze rozsądek mi podpowiada ze jak móc to i hamowanie musi być. Dotychczas wydałem juz parę tyś chwalić się nie będę by uniknąć odpowiedzi typu przeplaciles.


Lecz chciałbym prosić was o poradę, najlepiej osoby która coś takiego robiła.
Czy seryjna pompa pociągnie doładowanie 0,4 bar.
I czy wtryski dadzą radę mam już większe 550 na oku ale wolałbym jednak uniknąć wymiany ich ale jak się nie da to trudno i tak prosiłbym o odpowiedzieć.

Na hamowni znajomek mówi ze ingerencji w kompa nie będzie tylko jakaś świnie mi podepnie powiedzie mi o co mu chodzi, nie jestem ogarnięty w tych elektrykach co najwyżej chipa z allegro pod czujnik temperatury podłącze.

Czy ta świnia jest potrzebna czy seryjny komp se poradzi.

Jak narazie to tyle. Wrzucę jakieś zdjęcia z projektu bo nigdzie takowych nie znalazłem narazie jesteśmy na etapie dorabiania dolotu przerabiamy kolektor pod kompresor mam nadzieje ze pięknie będzie pasowało, niestety teoria ze on idealnie pasuje pod klime jest błędna. Mam nadzieje ze nie naspamowalem ale mam wam trochę to opowiedzenia.
https://ibb.co/fmzQEk
_________________
Eclipse 2g 420a 170 KM
Ostatnio zmieniony przez Life97 2017-07-24, 19:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2017-07-24, 20:38   

jaki walek uzyles ?

seryjny komp nie ogarnie. przekroszysz szybko zakres map sensora i ecu sie zbuntuje.
wkladaj det3, rob w trybie fit, wtryski max 450cc do Twojego serupu i obowiązkowo pompa paliwa na wydajniejsza... chcesz isc po kosztach to szukaj uzywki z evo 8-9

420a masz pewnie 94-96 wiec i uklad paliwowy masz przelewowy (na szczescie)

nie dmuchaj wiecej niz 0,65 bara bo Ci polki na tlokach popekaja (tloki to sklaby element ukladanki)

dasz rade to rozportuj przepustnice, bo seria jest straszniw waska...

glowicy tez przydala by sie obroka bo kanaly ma jak w fiacie uno 1,4

nie jest to nejleszpy silnik do przerobek ale najbardziej trwaly z racji niskiego CR przez co i doladowanie przyjmie dobrze.

skoro hamulce masz z gsx to jarzma sa pnp, chociaz i tak sa liche niestety :) ciezki woz a 276mm szafu nie robi...

jaki ic wkladasz o zestawu ? czy robisz bez ic ? nie myslales zrobic by-pas valve miedzy kompresorema kolektorem ? czy tylko sam bov dajesz?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Life97 
zielenina


Wiek: 26
Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-24, 22:59   

Witaj goldi wałki zakupiłem na rzekomej promocji na topendpower
Niestety ta promocja jedt zawsze myślałem ze to okazja dlatego się na nie zdecydowałem ale nie są złe tyle ze trzeba czekać ja czekałem 2 tygodnie zanim do mnie przyszły są dostosowane do jazdy ulicznej zastosowałem je bo nie wymagały głębszego dlubania podsyłam ci link http://www.topendpower.pl/p/pl/cro-64461-2/wałki+rozrządu+crower+234++238+stage+1+-+mitsubishi+eclipse+420a.html

Trochę mnie zamuciles ale bylem na to gotów.
W takim razie dodatkowo potrzebuje wtryski 450cc,
Przeglądam właśnie te pompy z Evo i cena faktycznie atrakcyjna dzięki wielkie z poradę. Nie spodziewałem się tak dokładnej odpowiedzi widzę ze masz bardzo duże pojęcie wiec nie śmie się z Tobą kłócić, prawdę mówiąc chciałem oszczędzić sobie tego intercolera ze względu na idące od niej rury chciałem tak jakby podkreślić ze to samo wystarczalny kompresor, z tego co wyczytałem i pisali ze nie potrzebuje on chłodzenia, a szkoda ale skoro musze to powiedziałbys mi czy jakiś zwykły od busa tdi ogarnie?

A propo przepustnicy planowaliśmy dać jakaś większą i przerobić bo faktycznie za spora to ona nie jest. Wiesz może od czego by chociaż coś bez dłuższego czasu dorabiania dało się wystrugac, bo z czasem do tego projektu to nie jest właśnie zaciekawie często w warsztacie jest mnóstwo roboty sam wiesz jak czasem jest, i na czasie chciałem przyoszczedzic robiłeś coś podobnego u siebie?

Masz na myśli rozwiercanie kanałów czy zwykła obróbkę, a jak rozwiercic to jak bardzo znacząco czy po prostu przyłożyć uszczelkę do głowicy i to co wystaje za to przypiłowac?
Wybacz raz na oczy widziałem podobna modyfikacje mam nadzieje ze mechanik ale ten prawdziwy się z tym upora.

Skoro tyle nowej wiedzy mi podałeś to powiedz mi proszę czy pięć wytrzyma taka temperaturę wgl czy potopia mi się tłoki, bo jeżeli jest takie ryzyko to może znasz kogoś kto byłby wstanie kute tłoki zorganizować.

Dzięki ci wielkie za podpowiedzi. Wyślę Ci beczkę Irlandzkiego piwa, ale uwierz mi nie jest za

[ Dodano: 2017-07-25, 00:02 ]
A i jeszcze goldi wybacz ze spamuje ale czy to prawda że 420a ma fabrycznie zakuty dół, i podpory wału tez jakieś solidniejsze?

I czy jest takie ryzyko ze jak ktoś mi wszystko kiepsko z elektryka podlaczy to mi wtryski większe będą go zalewać? Może jakiś dodatkowy wtrysk czy nie warto się bawić szczerze do dolotu go gdzieś pchać to może i głupota ale zapewne wiesz co lepsze.

Z góry dzięki za pomoc.
_________________
Eclipse 2g 420a 170 KM
Ostatnio zmieniony przez Life97 2017-07-24, 23:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2017-07-24, 23:41   

Life97 napisał/a:
Niestety ta promocja jedt zawsze myślałem ze to okazja dlatego się na nie zdecydowałem ale nie są złe tyle ze trzeba czekać ja czekałem 2 tygodnie zanim do mnie przyszły są dostosowane do jazdy ulicznej zastosowałem je bo nie wymagały głębszego dlubania podsyłam ci link http://www.topendpower.pl/p/pl/cro-64461-2/wałki+rozrządu+crower+234++238+stage+1+-+mitsubishi+eclipse+420a.html
jak na takie wałki to przyrosty jakie masz u siebie rzekłym ze sa zajebiste :) a z dostepnoscia to wiesz jak jest... w dzisiejszych czasach wiekszosc rzeczy sie sprowadza a malo towaru trzyma na półkach szczegolnie do tak niszowych modyfikacji jak walki rozrzadu do 420a ;) wiec stosunkowo chłopaki szybo ogarneli temat ;)

Life97 napisał/a:
Trochę mnie zamuciles ale bylem na to gotów.
W takim razie dodatkowo potrzebuje wtryski 450cc,
Przeglądam właśnie te pompy z Evo i cena faktycznie atrakcyjna dzięki wielkie z poradę. Nie spodziewałem się tak dokładnej odpowiedzi widzę ze masz bardzo duże pojęcie wiec nie śmie się z Tobą kłócić, prawdę mówiąc chciałem oszczędzić sobie tego intercolera ze względu na idące od niej rury chciałem tak jakby podkreślić ze to samo wystarczalny kompresor, z tego co wyczytałem i pisali ze nie potrzebuje on chłodzenia, a szkoda ale skoro musze to powiedziałbys mi czy jakiś zwykły od busa tdi ogarnie?
550cc beda troche za duze.. chcesz zaoszczedzic to oszczedz sobie i wsadz mniejszy wtrysk na ktorym ustawisz wolne obroty etc. do 550cc przydalby sie juz stand alone a to wraz z instalacja i strojeniem raczej przekroczy budzet calego przedsiwziecia ;)
pompa z evo jest ok i ma dosc spora wydajnosc jak na seryjna pompe (Fuel Pump Denso 195130-3360 (Rated flow lph @ 43psi @13.5V --> 191l/h))

intercooler... koniecznosc... sam teraz posiadam jeden wynalazek na kompresorze gdzie jak szybciej jade to iat ciagle na poziomie 50 stopni ;) a ic ? kup cos z fmic.com na wymiar nowego a nie kombinuj w IC z TDI ktore maja kiepskie przeplywy ;)

Life97 napisał/a:

A propo przepustnicy planowaliśmy dać jakaś większą i przerobić bo faktycznie za spora to ona nie jest. Wiesz może od czego by chociaż coś bez dłuższego czasu dorabiania dało się wystrugac, bo z czasem do tego projektu to nie jest właśnie zaciekawie często w warsztacie jest mnóstwo roboty sam wiesz jak czasem jest, i na czasie chciałem przyoszczedzic robiłeś coś podobnego u siebie?
ja w swoim 420a turbo oprocz przepustnicy po portingu o okolo 10% z wikeszym flapperem mailem dodatkowo w kolektor OBXa o wiekszym plenum

Life97 napisał/a:

Masz na myśli rozwiercanie kanałów czy zwykła obróbkę, a jak rozwiercic to jak bardzo znacząco czy po prostu przyłożyć uszczelkę do głowicy i to co wystaje za to przypiłowac?
Wybacz raz na oczy widziałem podobna modyfikacje mam nadzieje ze mechanik ale ten prawdziwy się z tym upora.
do doladowania ktore planuejsz nic nie rob... porting glowicy to dosc trudna sprawa... kazdy kanal musi miec taki sam przeplw co dodatkowo musi pokrywac sie z dlugoscią kanalu kolektora. a tu juz po portingu lub podczas niego przyda sie bench flow.

Life97 napisał/a:
Skoro tyle nowej wiedzy mi podałeś to powiedz mi proszę czy pięć wytrzyma taka temperaturę wgl czy potopia mi się tłoki, bo jeżeli jest takie ryzyko to może znasz kogoś kto byłby wstanie kute tłoki zorganizować.
kazda modyfikacja mechniczna wymag zwienczenia elektornika. po to wlasnie sugeruowalem Ci det3 w trybie fit by ktos ogarniety ustawic Ci sklad mieszanki, oraz kat wyprzedzenia zaplonu. unikniesz spalania stukowego, detonacyjnego jak i wysokiej temp spalnia wzgledem porpawnej mieszanki ;) tu jest pies pogrzebany ;)

Life97 napisał/a:
Dzięki ci wielkie za podpowiedzi. Wyślę Ci beczkę Irlandzkiego piwa, ale uwierz mi nie jest za
ja zawsze powtarzam :) nie wysylaj :) bedize troche wiecej czasu przy jakiejs okazji to trzeba byc coś obalić wspolnie ;) przy okazji rozmawiajac o projekcie ;)

Life97 napisał/a:
A i jeszcze goldi wybacz ze spamuje ale czy to prawda że 420a ma fabrycznie zakuty dół, i podpory wału tez jakieś solidniejsze?
o il korbowod wyglada solidnie i moim zdanem sporo przyjmnie (ale kuty nie jest) to tloki sa dosc papierowe (jesli chodzi o przyjecie duzego doladowania) do 0,6 bara kuc nie ma sensu ani nic zmieniac, powyzej to juz ryzyko, nie tyle uszkodzoenia tloka w skutek jego stopenia (sklad mieszanki) co same polki miedzy tlokami lubia sie poddawac i pekac co jest niedonzaczne ze skonczeniem tloka i porysowaniem gladzi... lozyskowanie walu jest ok i tutaj nic bym nie zmienial...

Life97 napisał/a:

I czy jest takie ryzyko ze jak ktoś mi wszystko kiepsko z elektryka podlaczy to mi wtryski większe będą go zalewać? Może jakiś dodatkowy wtrysk czy nie warto się bawić szczerze do dolotu go gdzieś pchać to może i głupota ale zapewne wiesz co lepsze.


j.w :) elektronika to zwienczenie modyfikacji mechanicznych. skonczych mechanika to sru auto na lawet i do stroiciela ;)
pamietaj.. za uboga mieszanka to stopienia tlokow i uszkodzenie slnika, za bogata miszanka to dostawane sie paliwa do oleju w skutek tego wyplukiwanie filmu olejowe co bedzie sie wiazac z zatarciem silnika. nie zaluj na ten ostatni etap ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2017-07-25, 01:08   

Jeśli mogę się wtrącić (z ciekawości): dlaczego za bogata mieszanka powoduje dostawanie się paliwa do oleju? Nie spalona w całości trafia po gładziach między pierścieniami do oleju czy jak to działa?
 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2017-07-25, 05:25   

Mam bogatszą mieszankę i też chętnie się dowiem :|
_________________
Kruk42
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2017-07-25, 08:28   

Wow! Ciekawy temat :ok: trzymam kciuki i dopinguje!
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Life97 
zielenina


Wiek: 26
Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-25, 08:37   

No goldi napewno coś trzeba wypić :) co by się stało jakbym tego posta nie napisał hehe pewnie zaraz po małym remoncie silnika i zamontowaniu kompresora byśmy byli w dupie, elektryk który tutaj w Irlandii mi doradza nie posiadał aż takiej wiedzy.

A z tymi walkami to żeby cię nie oszukać to wraz do ich pomiaru doszedł wydech oraz regulacja zaworów, bardzo możliwe ze również dzięki tym zabiega coś podskoczylo tej mocy, nie wiem dlaczego ale na wałach strasznie zwiększył się vmax wcześniej wyciągał 210 i ledwo zipial teraz przy 220 chce iść dalej ale nie wiem czy tylko mi poduszka powietrzna tak skacze przy dużych prędkościach.


Intercooler faktycznie przesadziłem nowy zestaw od soft turbo będzie chyba idealny znalazłem na eBay w dość przystępnej cenie.

Pompę jadę dzisaj kupić co prawda że szrotu z Evo rozbitego, ale jest.

Myślę nad wtryskami uważasz ze kupić nowki czy mogę używki.
450cc bosha 1600 za komplet to chyba nie jest wygurowana cena
Dlatego z wtryskami się wytrzymam do twojej odpowiedzi.

Sorry ze tak na wariata kupuje ale wole mieć wszystko niż dokupywac w czasie roboty. Znajomy kiedyś turbo zakładał do Hondy to śmiech na sali codziennie po coś musiał jeździć i zamawiać.

To dobrze ze z głowica nic więcej nie trzeba robić bo tutejszym fachowca strach oddać :p.


Ciesze się ze eclipse wytrzyma 0.6 bałem się ze będę musiał kute graty kupywac, ceny ich są juz naprawdę wysokie.


I jeszcze mma do ciebie i pytanie typu czy przed laweta i strojeniem moglibyśmy go na chwilę odpalić, żeby się nie okazało ze dojadę na lawecie a kolo będzie źle wycentrowane i pasek bach. I czy wogóle dowiedzieć się czy udało się.

No właśnie z tym strojeniem to myślę gdzie najlepiej się udać, są tacy niby tunerzy chipy montują wygrywają mapy itp. Ale jak tematu nie ogarna :/ /.

I jeszcze mam takie pytanie czy wiesz jak przeguby radzą sobie z większą mocą? Czy lepiej od razu nowe dać.

Zapewne po tym projekcie nie prędko będę mógł wjechać na warsztat haha dzisiaj będziemy prawdopodobnie robić kolektor i mam jeszcze pytanie czy krokowiec nie zacznie wariowac.

Dzięki ci wielkie goldi, miałem fart ze tu trafiłem myślałem ze napisze o swoim pomyślę to zaraz usłyszę ze lepiej robić swap.
Tylko jaka to satysfakcja z tego swapu. Pewno nawet mocowań przerabiać mię trzeba. Musze ci przyznać znasz się na rzeczy, czytałem twój post nie wiedziałem ze soft turbo zrobiłeś gratulacje.
Powiedz czy przyjemniejsza jazda :p

Pozdrawiam :ok:

:sok:

[ Dodano: 2017-07-25, 09:46 ]
A propo pytania z przelewaniem nie jestem pewny swej odpowiedzi ale jak goldi napisał gdy wtrysk będzie przelewal to po prostu pierścienie puszczają i olej miesza się z benzyna, można by było również sprawdzić czy w oleju znajduje się benzyna. Ale poczekajmy z odpowiedzą na goldiego ja trochę za mało widziałem na swe oczy żeby to stwierdzić.
_________________
Eclipse 2g 420a 170 KM
Ostatnio zmieniony przez Life97 2017-07-25, 08:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2017-07-25, 15:26   

jan napisał/a:
Jeśli mogę się wtrącić (z ciekawości): dlaczego za bogata mieszanka powoduje dostawanie się paliwa do oleju? Nie spalona w całości trafia po gładziach między pierścieniami do oleju czy jak to działa?

Tak, rozrzedza oczywiście przy tym olej. Dlatego jednym z wielu problemów np. w przypadku diesli z filtrem cząstek stałych jest to, że w czasie procedury wypalania zgromadzonych w filtrze cząstek, komputer ma zaprogramowane że leje w tym czasie więcej paliwa, które nie spalone w komorze miesza się z olejem, co skutkuje podnoszeniem się poziomu oleju :) Olej traci przy tym swoje właściwości a dalsze konsekwencje są wiadome.
 
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2017-07-25, 16:19   

Dzięki za info :ok:
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-07-25, 19:29   

Life97 napisał/a:
Intercooler faktycznie przesadziłem nowy zestaw od soft turbo będzie chyba idealny znalazłem na eBay w dość przystępnej cenie.


Fmic.pl ma na prawde porządne IC w dobrych cenach. Nie wiem czy jest sens brać coś niewiadomego pochodzenia i jakości z Ebaya. Mówisz że znalazłeś jakiś zestaw, czy to jest zestaw pod 4g63 czy pod 420A? a po drugie raczej odradzam brać zestawy z orurowaniem bo zazwyczaj i tak trzeba to orurowanie przerabiać a tym bardziej u Ciebie gdzie będzie kompresor a nie turbo, więc lepiej kupić goły IC a orurowanie do niego robić na aucie.

Life97 napisał/a:
Myślę nad wtryskami uważasz ze kupić nowki czy mogę używki.
450cc bosha 1600 za komplet to chyba nie jest wygurowana cena
Dlatego z wtryskami się wytrzymam do twojej odpowiedzi.


Raczej tam masz Top feed'y tak więc dużo większy wybór dobrać coś od innego auta. Eclipse GST ma siurki 450cc tylko ja nie wiem jak w 420A z opornością, ale zawsze można to resistor packiem załatwić. Używane można śmiało wkładać jeśli wiadomo że sprawne.

Life97 napisał/a:
I jeszcze mma do ciebie i pytanie typu czy przed laweta i strojeniem moglibyśmy go na chwilę odpalić, żeby się nie okazało ze dojadę na lawecie a kolo będzie źle wycentrowane i pasek bach. I czy wogóle dowiedzieć się czy udało się.


Odpalić można, na wolnych raczej mu nic nie będzie, może go podlewać i może kuleć z racji większych wtrysków, możesz raczej nawet nim wjechać na lawete, przeparkować itp

Life97 napisał/a:
I jeszcze mam takie pytanie czy wiesz jak przeguby radzą sobie z większą mocą? Czy lepiej od razu nowe dać.

Zapewne po tym projekcie nie prędko będę mógł wjechać na warsztat haha dzisiaj będziemy prawdopodobnie robić kolektor i mam jeszcze pytanie czy krokowiec nie zacznie wariowac.


To nie te moce żeby się przegubami i półośkami martwić :) pęknie 600KM i na szerokim slicku co dobrze lepi to zaczniesz się martwić po pierwszej ukręconej półosi :) do tego czasu nie zaprzątaj sobie tym głowy. Raczej bym pomyślał o mocniejszym sprzęgle, bo to się może poddać - chociaż reguły nie ma patrząc po sobie bo po uturbieniu mojego GS'a obstawialiśmy z Goldim że 4 miesiące sprzęgło seryjne z GS'a o niewiadomym przebiegu wytrzyma. Wytrzymało 4 lata i przeżyło skrzynię w której zrobił się otwór rewizyjny podczas wychodzenia z zakrętu na torze :)
Krokowcem też się nie martw
_________________

 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2017-07-25, 20:44   

Life97 napisał/a:
Myślę nad wtryskami uważasz ze kupić nowki czy mogę używki.
450cc bosha 1600 za komplet to chyba nie jest wygurowana cena
Dlatego z wtryskami się wytrzymam do twojej odpowiedzi.

hmmm http://sidmotorsport.pl/p...40cc-bosch.html taki wtrysk Ci wystarczy i to z nawiazka, dodatkowo masz wysokoopornosciowe wiec nie musisz rzezbic z rezystor packiem.

Life97 napisał/a:
I jeszcze mma do ciebie i pytanie typu czy przed laweta i strojeniem moglibyśmy go na chwilę odpalić, żeby się nie okazało ze dojadę na lawecie a kolo będzie źle wycentrowane i pasek bach. I czy wogóle dowiedzieć się czy udało się.
odpal ale a seryjnych wtryskach, dopiero potem je zmien i raczej na biegu jalowym plus obroty jakies na postoju ale z glowa, byle bez obciazenie...

Life97 napisał/a:
No właśnie z tym strojeniem to myślę gdzie najlepiej się udać, są tacy niby tunerzy chipy montują wygrywają mapy itp. Ale jak tematu nie ogarna /.
skad jestes? bo cos obilo sie o uszy ze irlandia?

Life97 napisał/a:
Zapewne po tym projekcie nie prędko będę mógł wjechać na warsztat haha dzisiaj będziemy prawdopodobnie robić kolektor i mam jeszcze pytanie czy krokowiec nie zacznie wariowac.
ssacy robicie? bez sensu troche do takiego doladowania :)

Life97 napisał/a:
Dzięki ci wielkie goldi, miałem fart ze tu trafiłem myślałem ze napisze o swoim pomyślę to zaraz usłyszę ze lepiej robić swap.
Tylko jaka to satysfakcja z tego swapu. Pewno nawet mocowań przerabiać mię trzeba. Musze ci przyznać znasz się na rzeczy, czytałem twój post nie wiedziałem ze soft turbo zrobiłeś gratulacje.
Powiedz czy przyjemniejsza jazda :p
swap do budy 420a to troche inna para kaloszy ;) tutaj podluznice sa inaczej niz w 4g63/4g63T wiec bez ingerencji w nie by sie nie obylo...
420a.. hmmm jakies 12lat temu przy pierwszym 420a+turbo uczesniczylem, potem bylo ich jeszcze klka. na kompresorze tez byl ;)


mieszanie olej/paliwo
benzyna ma bardzo dobre wlasciwosci odtluszajace ;) zmywa sie film olejowy z gladzi cylindow, czopow walu etc. latwo o nastepstwo ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Life97 
zielenina


Wiek: 26
Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-26, 08:57   

Witam ponownie wszystkich dziękuję gildiemu oraz tofikowi za pomoc, doradziliscie perfecto.

Pompa juz zakupiona kosztowała mnie tylko 50f wiec jest bajka.

Dzięki goldi ze znalazłeś takie wtryski ju :hahaha: tro postaram się wpłacić kasę na konto i je zamówię pewnie będę musiał na polski adres a z Polski do Irlandii.
A no goldi dobrze Ci się obiło mieszkam teraz w belfascie w Irlandii Północnej, ale jestem z warszawy.

Szkoda ze napisałeś ze szkoda robić ssący, bo już bardziej skończony niż zaczęty, powiekszylismy mu trochę przepych, tam gdzie oddaje głowice za powiększenie otworów wlotowych akurat grosze chcą, to stwierdziłem ze lepiej zrobić niż nie zrobić.

A propo intercooler wystarczy 550x180x65mm?


Ale goldi nie ma się co martwić często w Polsce będę przyjadę zapewne schować samochód do garażu i wrócę jakimś anglikiem, niestety nie przepadają za Polakami jak narazie tylko ryske zrobili wiadomo znajdę irola zabije ale jadąc można usłyszeć f*ck poles.

Dzięki wam wielkie za odpowiedzi i pomoc będę się odzywał informował o każdym etapie. Sprzęgło akurat mam raptem 3 miesiące może wytrzyma trochę a jak padnie to trudno kupi się coś innego.

Pozdrawiam :ok:
_________________
Eclipse 2g 420a 170 KM
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-07-26, 20:07   

za 50 funciaków w PL kupisz walbro 255 a pompa z EVO to 20 z przesyłką :) no ale nie ważne, ważne że jest :)

Jak chcesz to wsiadaj w samolot i wpadaj do mnie na Jersey, tu możemy się coś napić, pogadać i nikt Ci nie powie f*ck poles ;)
_________________

 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2017-07-26, 20:21   

W irlandii pytajf o Andrew Keena chyba jest z DRT Automotive
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Life97 
zielenina


Wiek: 26
Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-03, 19:09   

Witam, wszystkich dziękuję tofik za zaproszenie może odrazu z goldim się tam spotkamy :) kto wie.

Wtryski do mnie dotarły wczoraj.

Wzięliśmy się za robote, niestety nie mam teraz swojego eclipsa.
Zmieniliśmy juz pierścienie, uszczelki wszystkie głowica była chyba w planowaniu jest jak nowa. Wszystko juz zamontowane lecz teraz moczenie z montażem kompresora, kolektor który robiliśmy niestety pękł na ostatnim cylindrze :( trudno zrobimy nowy ale już prawdopodobnie na kolektorze z eclipse nie chce znów kupywac następnego.

Pytanie odnośnie inter coolera, tofik coolera zamawialem z twojej strony :) mam pytanie odnośnie orurowania można by to było bardzo ładnie zrobić ale wydluzylo by to cały układ dolotowy rury byłby ładnie pochowane ale boję się że przez długość układu będzie efekt turbo dziury zanim cały układ napelni się powietrzem.
Proszę wypowiedzcie się czy dłuższy układ o jakiś metr może 80cm bardzo może pogroszyc osiągi.

Dzięki wszystkim za pomoc i odpowiedzi.

[ Dodano: 2017-08-03, 20:11 ]
Goldi musze cie zasmucic ale każdego kogo znam nie wie nic o nim, nawet nie wiem gdzie go szukać poszukam w google jutro po pracy może znajdę jakiś kontakt dzięki za info.
_________________
Eclipse 2g 420a 170 KM
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2017-08-03, 20:26   

Life97 napisał/a:
Goldi musze cie zasmucic ale każdego kogo znam nie wie nic o nim, nawet nie wiem gdzie go szukać poszukam w google jutro po pracy może znajdę jakiś kontakt dzięki za info.

http://www.ecumaster.com/#distributors
tutaj


rozumiem ze robisz montaz na kolektorze? rozumiem wiec ze robisz bypas? wiec po co Ci bov :) ?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15