Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 2g polift - na co zwrocic uwage?
Autor Wiadomość
Hyuga 
zielenina


Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 11
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-09-25, 12:12   Eclipse 2g polift - na co zwrocic uwage?

Na weekend chce wybrac sie obejrzec Eclipsa i prawde mowiac tylko z teorii poznaje to auto. Na co szczegolnie zwrocic uwage? Silnik 420a, polift wersja kanadyjska.
 
 
Kadahir 
KLUBOWICZ

Pomógł: 6 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 110
Skąd: Krosno
Wysłany: 2017-09-25, 14:02   

Koniecznie blachy, auta rdzewieją jak szalone. Przednie, tylne kielichy, progi od wewnątrz i na zewnątrz a zwłaszcza przed tylnym kołem, błoto lubi tam trzaskać, nadkola, tył bagażnik od spodu lubi gnić jak i wewnątrz zwłaszcza pod kołem zapasowym. Jeśli węże odpływów są zatkane to woda przelewa się do bagażnika. Dodatkowo podłużnice tył przód, z tyłu nad belką jest wzmocnienie poprzeczne które też się sypie, podłoga od spodu, pas przedni. Jeśli chodzi o inne blacharskie pierdoły to więcej masz tu: http://www.mekp.pl/viewto...=18225&start=0.
_________________
96' Eclipse 2g GS 4g63
 
 
Hyuga 
zielenina


Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 11
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-09-25, 15:25   

To moze pokaze jeszcze aukcje: https://www.otomoto.pl/of...n-ID6z8zpo.html

Wlasciciel wydaje sie zorientowany w temacie i duzo przy aucie zrobil. Cena jak na eclipsa dosyc wysoka, ale wydaje mi sie, ze z racji malej ilosci aut i ich stanu nie jest az tak kosmiczna.

Auta chce uzytkowac na codzienne dojazdy do pracy i jako projekt do kilku modow (glownie wizualnych). I tu pytanie, czy majac teraz 15 tys. na auto kupilibyscie jeszcze raz eclipsa czy moze 10 lat mlodsze auto, ktore jest szybsze, nowoczesniejsze i bardziej komfortowe? :)
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2017-09-25, 15:36   

wez pod uwage że autko ktore pokazałeś to najniższy model wyposażenia Eclipse RS. Poczytaj sobie czym się rożniły RSy od GSów...
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2017-09-25, 16:08   

Hyuga napisał/a:
https://www.otomoto.pl/of...n-ID6z8zpo.html

to golas. I to nie jest polift. ma tylko zderzaki, brak halogenów, w sumie brak wszystkiego w tym aucie
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Hyuga 
zielenina


Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 11
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-09-25, 18:32   

Z tym, ze ja nie potrzebuje bajerow. Auto i tak bede przerabial pod siebie na streetowo-raceowy wyglad. Do czego mi chociazby te halogeny? I co ze znaczacych roznic jest miedzy RS a GS?
 
 
Ranger 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 54
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-25, 19:02   

andrzejp napisał/a:
Hyuga napisał/a:
https://www.otomoto.pl/of...n-ID6z8zpo.html

to golas. I to nie jest polift. ma tylko zderzaki, brak halogenów, w sumie brak wszystkiego w tym aucie

Podobno to jest ori z początków produkcji, cyt z FB:
Cytat:
"Pierwsze roczniki w stanach sie takie zdarzały, euro byl tylko jeszcze przedlift, a w stanach wrzucali już zderzaki a decha szara"
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2017-09-25, 19:07   

Ranger, a progi od polifta zgubił albo zapomnieli w fabryce zamontować :)
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2017-09-25, 19:54   

Hyuga, bierz od Andrzeja (andrzejp - tak ten co się wyżej wypowiada :P ) jego czarnucha, jak masz 15k to na poprawki wystarczy, a na prawdę warto bo chłop dba o to auto :ok:
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2017-09-25, 20:13   

trucky, ironia jest taka, że właśnie dla niego auto było szykowane hehe. Ale już mi było głupio odkładać termin, przez przeciągającego sie lakiernika więc wolałem być uczciwy i nie wodzić nikogo. Dlatego wygląda jak wygląda, nic ja do ukrycia nie mam :ok:
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Hyuga 
zielenina


Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 11
Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-09-25, 20:30   

Tak jak Andrzej mowi, bylem zdecydowany, ale za duzo tam jak dla mnie jest do zrobienia. U mnie poza salonami nie ma dobrego lakiernika i nie mam czasu, zeby czekac tygodniami az gdzies bedzie termin i niewiadomo co z tego wyniknie. Im bardziej zaglebiam sie w eclipsy tym bardziej sie od nich oddalam. Chcialem w tym roku JDMa, ale Eclipse jest juz tak rzadki i tak wiele z nim problemow, ze chyba sam wyglad to za malo. Moze to nie auto dla mnie i trzeba popatrzec na to rozsadniej. Nie chodzi o kase, ale o to, ze w tej cenie kupie duzo nowsze auto, do ktorego nie bede dokladal lub odwiedzal u mechanikow. Kupie kota w worku i znowu lolejne motoryzacyjne marzenie stanie sie rozczarowaniem...
 
 
Ranger 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 54
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-25, 21:09   

Andrzej, RS podobno nie miał nakładek progowych jak wychodzil z produkcji.
 
 
Witek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 125
Skąd: Włocławek/Lipno
Wysłany: 2017-09-25, 22:13   

Klubowicze i takie rzeczy wypisują :D

Ten eclipse z ogłoszenia to wersja RS. Dla mnie wygląda na fabrycznego. Szare deski wkładali w USA na początku 1997 roku. Tam już szły po lifty, a na europę w 1997 roku jeszcze full przed lift.

To teraz od początku...

RS USA:

-BRAK NADKŁADEK PROGOWYCH i przed i po lifcie,
-lusterka i klamki malowane na czarno,
-zwykła antena, nie elektryczna
-brak ABS,
-brak zamykanego schowka w podłokietniku,
-brak schowków w drzwiach,
-nie zamykana kieszonka pod radiem, zamiast zegarka (95 roczniki miały zamykany schowek)
-manualne lusterka i szyby,
-brak stabilizatora z tyłu,
-brak wycieraczki tył,
-pierwszy bieg wycieraczek bez możliwości regulacji prędkości,
-bębny z tyłu,
-zwykła kierownica i drążek zmiany biegów,
-brak halogenów przód,
-kanapa z tyłu jest cała, nie dzielona,
-fotel kierowcy posiada 4 możliwości regulacj (w gsie 5)


GS USA: (tu głownie wypisze różnice między wersją GS na Europę.

-zwykła kierownica i gałka od biegów (EU skórzane)
-brak abs (EU standard)
-przednie lampy nie mają regulowanej wysokości świecenia elektrycznie (EU standard)

Reszta wyposażenia w miarę taka sama. Czyli GSy mają to wszystko czego nie ma RS :)
RS i GS (USA i EU) nie posiadają w standardzie tempomatu.


Wypisałem tutaj zwykłe standardowe wyposażenie. Często RSy były doposażane. Można spotkać wtedy np Rsa z szyberdachem czy dołożonym absem (jak jest abs to i tarcze z tyłu) itp. Na pewno o czymś zapomniałem jeszcze. Jak będę miał chwilę czasu to stworzę duży temat z wypisanymi wersjami
Ostatnio zmieniony przez Witek 2017-09-25, 22:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2017-09-25, 22:19   

Ja nigdy nie widzialem rsa i gsa usa z absem
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
Ostatnio zmieniony przez andrzejp 2017-09-25, 22:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Witek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 125
Skąd: Włocławek/Lipno
Wysłany: 2017-09-25, 22:24   

A ja takiego miałem :) RS z absem i tarczami z tyłu ;) nawet ktoś mu szyber wybrał w salonie ;) reszta oczywiście bieda
 
 
Ranger 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 54
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-25, 22:26   

U nas w LBN w salonie Mitsubishi taki stoi.
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2017-09-25, 22:38   

Nieźle, a macie może fote z pod maski? bo aż zacząłem sie zastanawiać gdzie tam pompe wcisnąć
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Ranger 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 54
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-09-25, 22:40   

Pojadę do salonu i postaram się porobić fotki dla potomności.
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2017-09-25, 22:52   

Tjman21 w swoi GS USDM miał oem ABS. i jeszcze paru chłopaków tutaj, nawet w RSie ktoś miał. było w opcji nie standarcie na USDM.
a co do najuboższej opcji to BASE była najuboższą. były takie co nawet spoilera fabrycznie nie miały, a nawet obrotomierza. to jest oem poliftowy RS... troche ulep krzywy ale polift w standardzie.
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Witek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 125
Skąd: Włocławek/Lipno
Wysłany: 2017-09-25, 22:59   

Ale tych base było bardzo mało i chyba tylko w pierwszym roku produkcji 2G ;)

Z ciekaowstek to kontrolka abs w amerykancach to anti lock :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13