Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Centralny zamek na pilota gdzie podpiać
Autor Wiadomość
kolo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 29 razy
Wiek: 40
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 292
Skąd: Wałcz
Wysłany: 2017-12-28, 20:40   Centralny zamek na pilota gdzie podpiać

Ktoś może montowal sterowanie centralnego zamka z pilota w 3g v6 gdzie znajdę sterowanie żeby się podpiąć.
 
 
 
mateo-salvadore 
mniejsza zielenina


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 151
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2017-12-29, 12:41   

Ja robiłem w 3G.

Z przodu, przy nogach kierowcy, po lewej stronie na ściance przy słupku gdzie zamontowane są zawiasy drzwi jest kostka elektryczna. Nie pamiętam które dokładnie kable to były (nie mam już eclipse) ale to w tej kostce są przewody do siłowników zamka centralnego. Najłatwiej zlokalizujesz je wyciągając panel z drzwi na którym masz przycisk zamykania i otwierania i dojdziesz po kolorach o które kable chodzi. Miernikiem wymierzysz gdzie pojawia się napięcie. Ja wpiąłem się własnie w przewody od tego przycisku, które podają naprzemiennie -/+ lub +/- w zależności czy otwierasz drzwi czy zamykasz.
Centralkę umieściłem pod kierownicą.

Pamiętaj o tym, by połączenia były trwałe - pod wpływem wibracji kabelki lubią się odpinać - ja musiałem poprawiać robotę.

Jeśli centralka daje taką możliwość - możesz podpiąć też mruganie awaryjnymi i jakiś Piszczyk pod maską. Jeśli takiej możliwości nie ma - możesz użyć mostka prostowniczego by uzyskać stałą polaryzację na wyjściu, i diody prostowniczej przez którą podłączasz awaryjne (ja wszedłem w przycisk awaryjnych w konsoli środkowej żeby mrugały) by piszczyk/wyjka nie piszczały przy każdym mrugnięciu awaryjnymi - tylko gdy korzystasz z centralki.

Tu masz schemat:


Jeśli centralka ma gotowe wyjście do mrugnięcia awaryjnymi, robisz to samo, tylko z pominięciem mostka, i nie podłączasz się do sterowania siłownikami a do tegoż wyjścia. A jak nie chcesz sygnału dźwiękowego otwierania i zamykania (jeśli centralka nie ma dedykowanego wyjścia na awaryjne i podłączysz jak na rysunku, będzie piszczało i mrugało awaryjnymi również gdy użyjesz kluczyka lub przycisku wewnątrz auta), to i dioda nie potrzebna.
_________________
Był: Eclipse 3G GS 2.4 aut.
Jest: Mercedes CLC 1.8 kompressor aut.
Ostatnio zmieniony przez mateo-salvadore 2017-12-29, 13:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13