Z przodu, przy nogach kierowcy, po lewej stronie na ściance przy słupku gdzie zamontowane są zawiasy drzwi jest kostka elektryczna. Nie pamiętam które dokładnie kable to były (nie mam już eclipse) ale to w tej kostce są przewody do siłowników zamka centralnego. Najłatwiej zlokalizujesz je wyciągając panel z drzwi na którym masz przycisk zamykania i otwierania i dojdziesz po kolorach o które kable chodzi. Miernikiem wymierzysz gdzie pojawia się napięcie. Ja wpiąłem się własnie w przewody od tego przycisku, które podają naprzemiennie -/+ lub +/- w zależności czy otwierasz drzwi czy zamykasz.
Centralkę umieściłem pod kierownicą.
Pamiętaj o tym, by połączenia były trwałe - pod wpływem wibracji kabelki lubią się odpinać - ja musiałem poprawiać robotę.
Jeśli centralka daje taką możliwość - możesz podpiąć też mruganie awaryjnymi i jakiś Piszczyk pod maską. Jeśli takiej możliwości nie ma - możesz użyć mostka prostowniczego by uzyskać stałą polaryzację na wyjściu, i diody prostowniczej przez którą podłączasz awaryjne (ja wszedłem w przycisk awaryjnych w konsoli środkowej żeby mrugały) by piszczyk/wyjka nie piszczały przy każdym mrugnięciu awaryjnymi - tylko gdy korzystasz z centralki.
Tu masz schemat:
Jeśli centralka ma gotowe wyjście do mrugnięcia awaryjnymi, robisz to samo, tylko z pominięciem mostka, i nie podłączasz się do sterowania siłownikami a do tegoż wyjścia. A jak nie chcesz sygnału dźwiękowego otwierania i zamykania (jeśli centralka nie ma dedykowanego wyjścia na awaryjne i podłączysz jak na rysunku, będzie piszczało i mrugało awaryjnymi również gdy użyjesz kluczyka lub przycisku wewnątrz auta), to i dioda nie potrzebna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach