Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Usuniecie przeplywki
Autor Wiadomość
Adrian97 
zielenina


Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 27 Sty 2018
Posty: 25
Skąd: Piła
  Wysłany: 2018-01-29, 14:41   Usuniecie przeplywki

Witam! Chodzi o to ze mam w planach wywalenie przeplywki i moje pytanie czy wszystko dobrze rozumiem zeby to zrobic bede potrzebowal map sensor + DET3=Ecumaster ? i gdzie moge to kupic orientuje sie ktos moze?
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2018-01-29, 21:26   

+ iat + zemulowac baro

gdzie kupic ?

www.ecumaster.com ;)
sales@ecumaster.com
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Adrian97 
zielenina


Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 27 Sty 2018
Posty: 25
Skąd: Piła
Wysłany: 2018-01-30, 03:41   

GOLDI a znasz moze kogos na forum co juz robil takie rzeczy i moze pomoc to ogarnac ?
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2018-01-31, 00:24   

sama emulacja maf na map jest prosta. postepujesz zgodnie z instrukcja z ecumaster i tyle. problemem bedzie korelacja z nowym iat i dobranie skal. tutaj juz troche pracy z tym miec bedziesz.

chcesz to robic sam ? jakie masz ku temu narzedzia ? wiedze?

czy znam kogos? byc moze ;) ale o tym pozniej...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Adrian97 
zielenina


Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 27 Sty 2018
Posty: 25
Skąd: Piła
Wysłany: 2018-01-31, 02:11   

na ten temat nie mam zielonego pojecia niestety nie wiem nawet od czego zaczac, sam na pewno nie bede tego robil najchetniej to bym to komus oddal i popatrzal z boku hehe

[ Dodano: 2018-01-31, 03:23 ]
zalezy mi na usunieciu przeplywki bo dalesze plany to wsadzenie soft turbo z czym tez bede potrzebowal pomocy, w tym roku robie generalny remont i chce softa wsadzic
Ostatnio zmieniony przez Adrian97 2018-01-31, 03:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2018-02-02, 14:22   

no to jak chcesz soft turbo robic to po co dwa razy placic za strojenie :) ? usuniesz przeplywke to i z 2-3kunie zyskasz czego nie odczujesz. elektronike zostaw sobie na koniec.
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Adrian97 
zielenina


Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 27 Sty 2018
Posty: 25
Skąd: Piła
Wysłany: 2018-02-03, 02:20   

tak wiem przepraszam zle sie wyrazilem, nie chcialem tego robic teraz chce tylko sie zorientowac co potrzeba,czy ktos moze w tym pomoc lub wie gdzie takie rzeczy robia.
Bede robil jeszcze wydech i dolot i wtedy to ladnie wystroic trzeba bedzie :)
co to iat i jak mozesz to rozwin troche "zemulowc baro" bo nie rozumiem za bardzo zielony jestem
Ogolnie ecu master z tym wszytskim to zatepuje juz calego kompa tak? po zalozeniu turbo wszystko tam bedzie mozna stroic
 
 
kawior1gturbo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Śrem
Wysłany: 2018-02-04, 10:16   

DET 3 nie zastępuje ECU, to jest "Piggy Back", czyli zwykła Świnka, która zmienia sygnały wpływające do ECU. Można tym z powodzeniem wystroić np. dawkę paliwa, opóźniać zapłon...
Jak już założysz to turbo, zrobisz wydech i dolot, podepniesz zgodnie z instrukcją DET'a, to wtedy dopiero strojenie z sondą szerokopasmową. Bez DET'a nie zmienisz dawki paliwa, bo komputer silnika nie jest programowalny.
Robienie tego teraz bez modyfikacji, to wywalanie kasy w błoto.
Oczywiscie możesz zacząć od kupna DET i montażu, ale tak jak już było w temacie napisane, nie ma sensu stroić.
_________________
GST 1991
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2018-02-07, 19:34   

Adrian97, iat - intake air temp sensor - nic nnego jak czujnik powietrza w dolocie, w serii masz wbudowany w przeplywomierzu, podobnie jak baro sensor. tutaj mozesz dobrac odpowiednia wartosc rezystora by ecu widzialo okolo 1000hPa. bo algorytm urządzenia det3 (Ecumaster to nazwa firmy nie urzadzenia !) i tak sobie sam przeliczy po wbudowanym baro (o ile uturbiasz to kup wersje z wbudowanym map sensorem w urzadzenie)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Adrian97 
zielenina


Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 27 Sty 2018
Posty: 25
Skąd: Piła
Wysłany: 2018-02-08, 00:35   

Super Dzieki
czyli w sumie z samych rzeczy do kupienia to Det3 z wbudowanym map sensorem i iat ?
 
 
zolno 
KLUBOWICZ

Wiek: 30
Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 41
Skąd: Leszno
Wysłany: 2018-03-13, 11:08   

tak i podłączas za przeputsnicą ... nawiercasz lub na przewodzie o regulatora cisnienia paliwa na listwie dajesz trójnik ... a gdy pozbędziesz sie egr itp to w podcisnienie na przepustnicy P chyba . takiej nauki udzielił mi kawior1gturbo :) ja bede i tak dawał det3 bo jest tanszy do wywalenia przeływki niz maf translator ....

swoją drogą jak oznaczyc kogos w swoim komentarzu lub dac jego cytat ?
_________________
Eclipse 1G gs swap awd RiP [*]
Eclipse 1G gs swap awd może kiedyś :D
Eclipse 1G GSX odbudowa swap Eagle Talon 1Ga/b
6bolt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13