Witam pytanko krótkie , może ktoś z okolic gorzowa wlkp. ma sprzęcik i chwilę czasu by podłączyć się do 3G 3.0 2001 spyder i sprawdzić błędy bo od jakiegoś czasu borykam się z przerywaniem na wolnych obrotach dodam ze świece przewody kopułka palec powymieniane a problem powoli się nasila
[ Dodano: 2018-04-22, 23:23 ]
dodam też że dziś pomierzyłem wartości na sondach i o ile dobrze pamiętam jakie wartości są prawidłowe to też wydaje się być wszystko dobrze , na pierwszej przed katem na wolnych obrotach oscyluje między 0.2 a 0.7 za katem trzyma między 0.7 a 0.75 V , prąd do grzałek dochodzi grzałki tez na mierniku pokazują przejście aczkolwiek grzałka drugiej sondy pokazuje słabsze , zauważyłem coś co mnie zastanawia , na pierwszej sondzie napięcie grzałki po jej podłączeniu spada czyli logicznie myśląc grzałka bierze prąd więc napięcie spadnie ( o ile dobrze myślę jeżeli nie to proszę mnie poprawić ), natomiast po podłączeniu grzałki drugiej za katem napięcie nie spada tak jakby nie grzała , oczywiście pomiary były na rozgrzanym silniku , i teraz pytanie czy na drugiej sondzie gdzie napięcie nie spada po podłączeniu i grzałka ma słabsze przejście na mierniku to wszystko działa prawidłowo ? czy na pierwszej gdzie gdzie jest odwrotnie ??
Jak najbardziej miernikiem sprawdzisz sobie czy działają ja zamówiłem sobie tą która u mnie prawdopodobnie nie gdrzeje jutro będę miał to zobacze czy problem będzie u mnie rozwiązany
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach