Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem po remoncie silnika
Autor Wiadomość
xGROWx 
zielenina


Dołączył: 23 Kwi 2018
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-04-23, 11:12   Problem po remoncie silnika

Siemanko. Nie wiem już gdzie uderzyć to wbilem na forum, niedawno wyremontowany silnik, podłączony, zalany płynami, odpala na chwilę "popyrka" i gaśnie. Co może być przyczyną, miał ktoś podobna sytuację?
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2018-04-23, 17:22   

jak odpali to jak pracuje? równo? nie równo? troche więcej informacji trzeba, nic z tego nie wynika na razie oprócz tego że nie działa jak powinien.
_________________

 
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2018-04-23, 18:26   

Prawda, więcej info trzeba. Np, jakie są obroty po odpaleniu? Jak długo udaje mu się pracować po odpaleniu? CE nie wyskakuje?
 
 
xGROWx 
zielenina


Dołączył: 23 Kwi 2018
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-04-23, 20:25   

"Popyrka" chwilę jakieś trzy "pierdniecia " wydechu i gaśnie
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2018-04-23, 22:28   

co wchodzilo w sklad remontu ? jaki silnik? kable zaplonowe nie sa w podpięte wprzeciwfazie ?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
xGROWx 
zielenina


Dołączył: 23 Kwi 2018
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-04-23, 23:04   

Panewki, szlif wału, pierścienie były dobre bo on był świeżo po remoncie ale jakiś cymbał składał silnik w szopie chyba i przez syf który dostał się do silnika rozpieprzyło pompę oleju i przytarło go. Tłoki też nie były ruszane. Pompa oleju zmieniona, pompa wody, klasycznie rozrząd, wszystkie paski, napinacze i inne pierdoły. Kable zapłonowe podpięte tak jak napisane na listwie według numerów. Silnik 2.0 Eclipse 2G 4g63
Ostatnio zmieniony przez xGROWx 2018-04-24, 00:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2018-04-24, 18:23   

Z prostych rzeczy, które łatwo przeoczyć/pomylić przy składaniu:
- podciśnienia - niemniej to raczej nie to, bo gdyby łykał dużo lewego powietrza to startowałby z wysokich obrotów i dopiero potem zdychał
- kostki do komponentów - sprawdź czy przepływka dobrze podłączona, osprzęt przepustnicy
- gdyby to był rozrząd to raczej nie drobna pomyłka o jeden czy 2 zęby tylko coś bardziej drastycznego - pomylić się na taką skalę chyba nie da
- gdyby wtryskiwacz szwankował to silnik by sobie dłużej popierdział, skoro tak szybko gaśnie to musiałby być więcej niż jeden

Wiele przyczyn chłopie może być. To jest tylko kilka, które mi do głowy przyszły, resztę pewnie Ci podadzą bardziej doświadczeni...
Posprawdzaj jednak najpierw kabelki, czy coś luźno nie leży. Gdybyś go pod komputer podpiął, to pewnie moment byś wiedział co nie bangla.
 
 
Witek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 125
Skąd: Włocławek/Lipno
Wysłany: 2018-04-25, 08:46   

jan, jak podpiąć 2G w wersji euro pod kompa? Wiele prób robiłem, łącznie z zamianą pinów w złączu i niestety nigdy się pozytywnie nie skończyło. Nie ważne czy to przed czy po lift. Co innego wersja USA
Ostatnio zmieniony przez Witek 2018-04-25, 08:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2018-04-25, 20:12   

Damn bro... pojęcia nie mam. Wydaje mi się jednak, że jeśli mi się udało podłączyć moje 1G przez ALDL własnoręcznie robionym kabelkiem z 20to letnim PALMem na ruskim sofcie to wszystko jest możliwe :D Walcz dalej. Normalnie bym Ci zalecił lekturę DSMtuners ale skoro piszesz, że to z EURO masz problem to pewnie tam odpowiedzi nie znajdziesz (zakładając, że faktycznie się różnią) :( No ale nie będziesz miał pewności, dopóki nie sprawdzisz...
Ostatnio zmieniony przez jan 2018-04-25, 20:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Witek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 125
Skąd: Włocławek/Lipno
Wysłany: 2018-04-26, 08:55   

Palmem prawdopodobnie da radę :) ale to samo raczej wywnioskuję miganiem błędów diodą.
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2018-05-07, 09:28   

Wszystkiego nie wywnioskujesz. Palmem (na 1G) lub na PC albo innym narzędziem na 2G podejrzysz napięcie na pompie paliwa, odczyty z przepływki, stuki, pierdyliard innych parametrów, które potem możesz sobie przejrzeć na wykresach i zobaczyć np czy w jakimś zakresie Ci np TPS nie przekłamuje odczytów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15