Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: PiotrekKRK
2016-08-09, 16:22
Zawór odpowietrzający zbiornik paliwa mitsubishi eclipse
Autor Wiadomość
ekmar 
zielenina


Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: Kraków, Poland
Wysłany: 2016-08-07, 12:23   Zawór odpowietrzający zbiornik paliwa mitsubishi eclipse

Witajcie,

mam ponoć wg. mecha problem z zaworem odpowietrzającym zbiornika paliwa mitsubishi eclipse IV rocz. 2006, silnik gaśnie po kilku km i jest kicha np. laweta.
Proszę o porady i gdzie to ustrojstwo dostać. najlepiej Kraków :)


pozdro ekmar
_________________

 
 
Adam 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 48
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 171
Skąd: Lubin
Wysłany: 2016-08-08, 23:19   

Napisz coś więcej co się dzieje, czy są jakieś zmiany w pracy silnika, jaki to silnik, czy było coś wcześniej przy nim robione, jakie wyskakują błędy.
 
 
ekmar 
zielenina


Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: Kraków, Poland
Wysłany: 2016-08-09, 14:00   

2,4 L, 2006 r. w automacie :( . Silnik pracuje nierówno od jakiegoś czasu. Wymieniany był czujnik wału. Błędy nie wyskakują. Odpala jedzie kilka km i gaśnie a można go odpalić po odkręceniu korka baku :) i tak na okrągło :)

Zły dział, przeniosłem/PiotrekKRK
_________________

Ostatnio zmieniony przez PiotrekKRK 2016-08-09, 16:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-08-09, 18:05   

nie zakręcaj korka, albo nie dokręcaj na szczelnie i pojeździj, zobaczy czy objaw występuje
_________________

 
 
 
ekmar 
zielenina


Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: Kraków, Poland
Wysłany: 2016-08-09, 20:43   

Tofik :hahaha:
_________________

 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-08-09, 23:29   

ekmar napisał/a:
Tofik :hahaha:
skad ten smiech ? paliwo wylac sie nie powinno o ile nie nalane pod korek, pozatym sa klapki przeciw wyleowe w samej rurze. rowniez bym to zweryfikowal... problemem w 4g bywalo ze czesto ktos zakladal nie fabryczny korek wlewu i takie objawy z odpowietrzaniem wystepuja...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
darek181289 
KLUBOWICZ


Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 1371
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: 2016-08-10, 21:21   

4g było produkowane typowo na rynek amerykański, a oni mają bardzo zaostrzone przepisy jeśli chodzi o normy spalin i CO2. Nie wiem jak jest u Ciebie, ale być może masz jakieś zaworki od odpowietrzenia baku, które mogły się pospsuć, albo filtr węglowy się zatkał, lub przewody od niego. Przestudiuj schemat instalacji odpowietrzenia zbiornika paliwa i będziesz wszystko wiedział
_________________
Ecli 2G GS, 4G63
 
 
ekmar 
zielenina


Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: Kraków, Poland
Wysłany: 2016-08-14, 12:00   

GOLDI to śmiech przez łzy, auto ma 36 tyś mil i co rusz laweta brrrr
_________________

 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-08-14, 23:09   

ekmar napisał/a:
GOLDI to śmiech przez łzy, auto ma 36 tyś mil i co rusz laweta brrrr

tematow o problemach z odpowietrzaniem baku w 4g bylo pare lat temu tu conajmniej kilka ;) moim zdaniem to nie powoduje problemu z unieruchimeniem Twojego samochodu. po prostu zmien diagnoste/mechanika.
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-08-15, 11:35   

ekmar, Może i to banalne ale takie objawy jak byś miał filtr paliwa zatkany. Auto odpala jedzie i staje a czy na drugi dzień normalnie odpala i znów to samo ?
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
 
 
Adam 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 48
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 171
Skąd: Lubin
Wysłany: 2016-08-15, 17:28   

Też jestem zdania że to będzie coś z układem podawania paliwa a nie z odpowietrzaniem zbiornika zwłaszcza że nie wywala żadnych błędów.Na początek sprawdził bym pompę paliwa, sitko, czy nie ma syfu w baku itp.Jak tu wszystko będzie ok. to sprawdzają dalej wydech, dolot itd.Od czegoś w końcu trzeba zacząć.Pisz na bieżąco co sprawdziłeś i czy coś się zmienia z autem.
 
 
robert78 
KLUBOWICZ

Wiek: 45
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 76
Skąd: Stargard
Wysłany: 2016-08-16, 18:35   

jezeli bylo by cos z odpowietrzeniem baku na 100% wywalilo by blad mialem tak u siebie
_________________

 
 
jezyk147 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 192
Skąd: Żory
Wysłany: 2016-08-31, 12:00   

ekmar napisał/a:
GOLDI to śmiech przez łzy, auto ma 36 tyś mil i co rusz laweta brrrr


Czemu ludzie w Polsce tak na przebieg patrzą? Jeden samochód przejedzie w rok 10tys. km a drugi 150tys. albo i więcej (robiłem kiedyś Transportera T4 który w rok zrobił 280tys. km). Co przebieg ma do tego? Jak zaczynałem jako mechanik w zawodówce to przyjechała Astra H 1.9 CDTi na wymianę 3 wtryskiwaczy paliwa. Przebieg 6tys. km, samochód nie miał nawet pół roku i już poważna naprawa.
_________________
Mitsubishi Eclipse 2G Lift 1999 4G63
 
 
 
harus76 
zielenina


Dołączył: 11 Kwi 2016
Posty: 26
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2016-09-18, 03:58   

Sprawdź jakie napięcie dochodzi do pompy paliwa w zbiorniku(na pracującym silniku). Jak masz skilla to zmotaj nowe przewody bezpośrednio od aku do pompy paliwowej, oczywiście plus i minus...(przekaźnik i bezpiecznik).
Wlej cleanera do wtryskiwaczy do zbiornika paliwowego.
_________________
4G69 & 6G75 & SRT4
Ostatnio zmieniony przez harus76 2016-09-18, 04:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ekmar 
zielenina


Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: Kraków, Poland
Wysłany: 2018-08-28, 20:00   

Adam napisał/a:
Też jestem zdania że to będzie coś z układem podawania paliwa a nie z odpowietrzaniem zbiornika zwłaszcza że nie wywala żadnych błędów.Na początek sprawdził bym pompę paliwa, sitko, czy nie ma syfu w baku itp.Jak tu wszystko będzie ok. to sprawdzają dalej wydech, dolot itd.Od czegoś w końcu trzeba zacząć.Pisz na bieżąco co sprawdziłeś i czy coś się zmienia z autem.


Zmieniło się :D wymieniony silnik i dlatego nie było mnie tu długo bo po 2-ch latach, narazie testuje na krótkich odcinkach, czekam w kolejce u elektryka na przeróbkę lamp.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16