ga?nie przy hamowaniu |
Autor |
Wiadomość |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-13, 19:04
|
|
|
moze Ci zdupiac woda przez nieszczelnosc w ukaldzie chlodzenia... sprawdz to!!!plyn jest bardzo wazny...
powodem moze tez byc uszczelka lub peknieta glowice:> |
|
|
|
|
Robs2g [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-13, 22:16
|
|
|
Sporo os?b ma z tym problem, mnie to tez nie omin??o , ale uda?o mi sie z tym uporac ..., wymieni?em ?wiece i problemu nie ma . tez na dohamowaniu czasami gas?, teraz obroty fajnie trzymaja. |
|
|
|
|
Tom
mniejsza zielenina
Wiek: 38 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 115 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2008-06-14, 13:18
|
|
|
GOLDI napisał/a: | moze Ci zdupiac woda przez nieszczelnosc w ukaldzie chlodzenia... sprawdz to!!!plyn jest bardzo wazny...
powodem moze tez byc uszczelka lub peknieta glowice:> |
nigdzie nie widac zeby bylo cos zasyfione tym p?ynem lub innymi oleistymi cieczami. ani nic nie kapie.
Robs2g napisał/a: | Sporo os?b ma z tym problem, mnie to tez nie omin??o , ale uda?o mi sie z tym uporac ..., wymieni?em ?wiece i problemu nie ma . tez na dohamowaniu czasami gas?, teraz obroty fajnie trzymaja. |
swiecie wymienione i dalej gasnie tak jak wczesniej po przejechaniu ok. 20 km. Pierwsze km chodzi prawidlowo. Co to jeszcze moze byc?:/ |
Ostatnio zmieniony przez Tom 2008-06-14, 13:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-14, 14:23
|
|
|
Sprawdzales kompresje? |
|
|
|
|
Tom
mniejsza zielenina
Wiek: 38 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 115 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2008-06-14, 14:37
|
|
|
allias napisał/a: | Sprawdzales kompresje? |
nie sprawdzalem.
Ale kurde cos jest nie tak z tym plynem chodzacym. Mozna by powiedziec ze na 50 km bierze mi po? zbiorniczka (!). Wczoraj dola?em, dzis juz po?owy nie ma i w ciagu 2 tygodni wlalem tam 2 litry, a wczesniej od zakupu (czyli juz rok) - az sie gupio przyznac - nie wlewalem tam nic i wszystko bylo OK. |
Ostatnio zmieniony przez Tom 2008-06-14, 14:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-14, 14:49
|
|
|
Tom, w pierwszej kolejnosci bierzesz i wyciagasz zbiorniczek wyrownawczy i na jego dnie jest czujnik... sprawdzasz czy jest wpiety kostka... jak jest to rozpinasz a zbiornik wyciagasz i zabierasz do mycia... wyciagasz z niego czujnik uwazajac na uszczelke wokol niego... rozbierasz czujnik i go czyscisz bo masz w nim wpisduuuuuuuuuuuu syfu... dlatego Ci na pulpicie nie wyrzuca ze juz w nim susza jest...
potem to skaldasz do kupy i odpalasz samochod na pustym zbiorniczu patrzac czy zaswieca Ci sie kontrolka od poziomu plynu w nim... powinna zgasnac po zalaniu zbiorniczka..
jesli miales susze w calym ukladzie to nie dziwie sie ze wciagnie Ci to co dolejesz do ukaldu liczmy na to ze zwialo Ci z ukladu 50% cieczy (a jakim cudem sie nie grzal to nie wiem) to wciagnie Ci 3 litry... w ukald wchodzi 6 litrow lacznie z nagrzewnica...
koeljna rzecza ktora robisz to wymieniasz ten czujnik predkosci, bo jak jest walniety to trzeba go wymienic... a warto wiedziec z jaka predkoscia czlowiek sie toczy
dalej mierzysz kompresje... i piszesz tutaj ile wynosci
kolejna sprawa... po odpaleniou zimnego wozu wolne masz na jakim poziomie? |
|
|
|
|
Tom
mniejsza zielenina
Wiek: 38 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 115 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-14, 16:10
|
|
|
Tom napisał/a: | ok 1,1 - 1,2 i po chwili opada do 1,0 a po nastepnych chwilach do 900... | tutauj wszystko ok
z tym zbiornikeim zrob fote jego ze spodu... bo nic nie widze na tym zdjeciu...
jeszcze jedno pytanie... co ty wlewales do ukladu ? wode? bo masz tam duzo kamienia |
|
|
|
|
Tom
mniejsza zielenina
Wiek: 38 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 115 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2008-06-14, 17:34
|
|
|
GOLDI napisał/a: |
jeszcze jedno pytanie... co ty wlewales do ukladu ? wode? bo masz tam duzo kamienia |
odkad sie kaplem ze tam brakuje p?ynu to wlewa?em i wlewam Dynagel. Moze ktos wczesniej, gdy auto nie bylo moje wlewa? wode, ale tego to juz sie nie dowiemy.
A mozna to jakos przeczyscic? wypompowac i wla??
PS
fota wkr?tce
[ Dodano: 2008-06-18, 01:38 ]
GOLDI napisał/a: |
z tym zbiornikeim zrob fote jego ze spodu... bo nic nie widze na tym zdjeciu... |
http://www.gornik.v.i.p.pl/eclipse/c.jpg
http://www.gornik.v.i.p.pl/eclipse/d.jpg
jak widac nie ma tam zadnego polaczenia z elektronik?, zwy?y plastikowy pojemnik, ktorego nie idzie rozebrac. W srodku r?wniez nie ma zadnych czujnik?w: http://www.gornik.v.i.p.pl/eclipse/e.jpg
tak dzis kuklem do zbiornika wyrownawczego a tam br?zowy kolor cieczy... jakies uszczelki do wymiany czy co?
http://www.gornik.v.i.p.pl/eclipse/a.jpg
http://www.gornik.v.i.p.pl/eclipse/b.jpg
Po wylaniu i umyciu tego plyni wlalem znow na nowo do pe?na. Zrobilem ponad 30 mil do?? ostro go m?cz?c i odziwo nie wzielo mi nic i tez nie zabarwi?o na br?z. Czyzby sie samo wyregulowalo? Tylko czemu taki brazowy kolor wczesniej sie pojawi??
I teraz sprawa tego gasniecia. Ciezko to wytlumaczyc, ale mniej wiecej wyglada to tak: gdy hamuje bez sprzegla auto nie gasnie, np. jade 100 i gwaltownie hamuje do bardzo wolnej predkosci, bez sprzegla, to trzymie obroty na poziomie 850-900, nawet na 4 biegu. Ale jak wcisne w miare rowno sprzeglo i hamulec wtedy obroty spadaj? i gasnie. Tak chocby w momencie hamowania wcisni?te sprzeglo nie umialo utrzyma? obortow.
Moze to jednak wina tego krokowca albo przepustnicy? Przypomne, ze gasnie dopiero po ok. 20 km.
Gdy auto stoi, na luzie lub z wcisnietym sprzeglem obroty 850, wiec tu ok. |
Ostatnio zmieniony przez Tom 2008-06-18, 01:57, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-18, 09:34
|
|
|
sprawdz tpsa na kompie... krokowiec hmmm nie wydaje mi sie... |
|
|
|
|
GS MIKE
zielenina
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 68 Skąd: Bielsko-Bia?a
|
Wysłany: 2008-06-18, 17:37
|
|
|
co do pierwszego pytania o ga?niecie przy hamowaniu czyli jak obroty spadn? , to te? mia?em ten przypadek u siebie ,dzia?o si? tak przez wymian? rozrz?du a dok?adnie nie za?o?enie nowego wa?ka balansowego ,po wymianie ca?ego nowego balansu i ponownym ustawieniu rozrz?du problem znikn?? |
_________________
S2000 by MIKE obecnie - ECLIPSE by MIKE sprzedany |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-18, 19:05
|
|
|
GS MIKE napisał/a: | nowego wa?ka balansowego | mowimy o 420a ;p |
|
|
|
|
GS MIKE
zielenina
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 68 Skąd: Bielsko-Bia?a
|
|
|
|
|
Tom
mniejsza zielenina
Wiek: 38 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 115 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2008-06-22, 13:38
|
|
|
teraz mi gasnie po przejechaniu pierwszego zakretu. Juz nie musi sie rozgrzewac 20 km.
Przy kazdym wcisnieciu sprzegla podczas jazdy gdy obroty maja sie trzymac na ok. 900 to lec? w d?? i gasnie.
Ponizej filmik nakrecony podczas postoju. Raz z wcisnietym sprzeg?em, raz na luzie. Obroty opad?y ponizej wymaganych i faluj?. W jednym momencie, po wdepnieciu gazu i puszczeniu auto prawie samo gasnie.
filmik - obroty
aha. i mimo odlaczenia czujnika predkosci znow zapali?a sie kontrolka check. Chyba trza bedzie jakos dojechac do mechanika. |
Ostatnio zmieniony przez Tom 2008-06-22, 19:39, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
|