Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Samochód miesiąca - Czerwiec 2008 - by Pablo1o
Autor Wiadomość
elinwar 
KLUBOWICZ


Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2011-07-26, 17:01   

To kiedy bedziesz maski robił :) ?
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-26, 21:41   

Pablo1o ile za cale nadwozie z carbonu? :> :tuptup:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-07-26, 22:03   

a pytanie jest takie, Pablo czy Ty te elementy całkowicie robisz z carbonu czy nakladasz carbon na juz istniejący element?
_________________

 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-26, 22:42   

Jeszcze nakładam carbon na istniejący element z 2 powodów:

1. Brakuje mi trochę kasy bo na nowy element idzie sporo żywicy i carbonu
2. Najważniejsze jest wykończenie dlatego nakładanie carbonu jest bardziej wymagające.
Zbieram przy tym sporo doświadczenia. Nadal próbuję różnych technik i nadal sie uczę.

Generalnie nie widzę problemu żeby zrobić kopyto i z niego robić cały element ale szczerze mówiąc nie zależy mi na zejściu z masy aż tak bardzo. Poza tym to jest bardziej pracochłonne ale nie wykluczam tego. Może wtedy zacznę robić jakies elementy na sprzedaż, jeśli będzie jakieś zainteresowanie :)

Teraz zbieram kasę na pompę próżniową bo chę robić carbon na zasadzie infuzjii. Elementy wyglądają zajebiście bez dodatkowego polerowania i szlifowania :) Ale teraz uczę się ręcznie to robić bo w razie jak coś nie wyjdzie to zawsze będzie można to poprawić :)
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2011-07-26, 22:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-07-26, 23:17   

pytam bo właśnie wiem że trzeba do całego elemetu robić formę, co też nie jest powiedzmy takim hop-siup. Akuratw pracy jak jestem (np teraz tez) to 15m od miejsa w którym siedze teraz mam zakład w ktorym chłopaki robia wogóle elementy carbonowe i wogóle plastiki głownie do motocykli ale nie tylko i jak juz tutaj siedzimy w tym miejsc ponad rok to sie tam z tymi chłopakami poznałem i sobie tam chodze na warszatat popatrzec bo czasem robia niesamowite rzeczy. Właśnie u nich tu pierwszy raz miałem w ręce błotnik do motucykla carbonowy i poczułem co to znaczy "lekkie elementy" - nosz kur... prawie nic nie waży taki błotnik
Jak chciałbyś popatrzec co chłopaki robia to zerknij na ich stronkę:
www.Plastbike.pl

(pomaranczowy motocykl który jest na głownej nalezy do Artura, właściciela tego zakładu, sam go budowal - zawsze jak go usłysze za bramą to ide sobie popatrzeć bo jest na co, weekend go wyprowaca na spacer, czasem tez w tygodniu)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Tofik 2011-07-26, 23:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-16, 21:20   

Trochę do przodu. Silnik już wyjęty. Teraz czas na blink blink w komorze.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Nowy silnik już czeka. Po rozłożeniu okazało się , że jest w niezłym stanie



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Mam nadzieję, że znajdą się pieniądze abym mógł go zrobić tak jak powinienem od początku był zrobić. Silnik po rozłożeniu.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Tłoki z korbami :)



Uploaded with ImageShack.us

i wał



Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-10-16, 21:36   

sam go robisz? fajna galeria się zrobiła :amen:
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-16, 21:42   

Generalnie silnik rozkeciłem praktycznie sam. Wyciąganie starego silnika to robota z pomocą bo za długo by się to zeszło a i doświadczenia trochę mi brakowało i sprzętu i wiedzy i ... :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-10-16, 23:03   

ważne, że do przodu :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-10-17, 07:47   

:ok: no Pablo jestem ciekawy co dalej będziesz robił bo co chwile nas zaskakujesz :ok: pozdro
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-18, 14:24   

Trochę prace ruszyły. Skoro silnik został wyjęty to stwierdziłem , że warto ją odmalować komorę silnika. Odmalowałem pas przedni prawą i lewą stronę oraz przy podszybiu. Do tego jeszcze lakier bezbarwny i teraz się ładnie świeci. Obecnie maluję przewody hamulcowe co jest bardzo czasochłonne...




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

A tak się świeci komora:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Przy okazji spawania pękniętej pokrywy zaworów doszły końcówki do odpowietrzania skrzyni korbowej.


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

A to takie zdjęcie poglądowe jakby ktoś się zastanawiał jeszcze dlaczego kolektor ssący od 1G jest lepszy od 2G.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Gołym okiem widać wielkość kanałów :)




Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2011-12-18, 14:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DedE 
KLUBOWICZ


Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 937
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-18, 15:04   

Dobra robota Pablo :ok: widać że wszytsko jest robione ze starannością o kazdy, nawet najmniejszy szczegół .
Jaka bedzie "specyfikacja" pod maską ? :twisted:
_________________

Patrz w Lusterka Motocykle są Wszędzie !
ex Eclipse 2g (do 08.08.11r)
daily : Volvo S80 D5 & Volvo c30 R-resign by Heico Sportiv 212/550
For fun : Volvo c70 T5 313whp & YAMAHA R6
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-12-18, 15:30   

Po co Ci Poxipol ,kleisz tam coś :jezyk:
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-18, 16:18   

DedE napisał/a:
Dobra robota Pablo :ok: widać że wszytsko jest robione ze starannością o kazdy, nawet najmniejszy szczegół .
Jaka bedzie "specyfikacja" pod maską ? :twisted:


Tym razem chciałem zrobić to raz a porządnie. Mam nadzieję ,że mój plan wypali i zrobię wszystko tak jak bym chciał. Specyfikacja jeszcze nie wiem tak naprawdę jaka będzie. Cały czas coś się zmienia. Ale na pewno będzie o wiele ładniej pod maską.

MATi napisał/a:
Po co Ci Poxipol ,kleisz tam coś :jezyk:


Poxipol to dobry wypełniacz i klej. Jeszcze go nie wykorzystałem ale planuję poukrywać trochę kabli pod maską i podejrzewam że trzea będzie to jakoś poprzyczepiać. Tam gdzie nie da rady zrobić gwintów to trzeba będzie przykleić jakieś małe uchwyty na kable :)
 
 
 
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2011-12-18, 21:42   

Pablo1o, cały czas Cie podziwiam że masz taką cierpliwość do tego samochodu i że przykładasz taką wielką wage to takich szczegółów :amen: :amen:
tak trzymaj :ok:
jak niemożemy ogladać go na żywo to wiecej fotek wstawiaj :jezyk:
_________________

 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-23, 18:49   

Trochę fotek z budowy :



Uploaded with ImageShack.us

Komora odmalowana na nowo.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

6 bolt :) :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Chłodnica oleju otrzymała nowe mocowanie. Niestety później okazało się , że nie może być tam umieszczona. Przełożyliśmy ją za intercooler.



Uploaded with ImageShack.us

Z silnika usunęliśmy wałki balansowe. Pompa oleju pochodzi z Mirage 1,6 Turbo.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Tymczasowo założyliśmy inną pokrywę zaworów. Po skończonych pracach założymy docelową żeby jej nie pobrudzić.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Montaż silnika od góry



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

To są dzisiejsze zdjęcia.



Uploaded with ImageShack.us

Docelowa pokrywa zaworów :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-06-23, 18:57   

dobrze że już na miejscu, teraz docieranko i na hamownie, zobaczymy co tam sie wyprawia:) ile bedziesz dmuchał??

oo i jeszcze jedno pytanie, kto mi powie jak się nazywają fachowo te złączki niebiesko/czerwone do przewodów, te amelionowe :) ni chu chu nie mogę znaleźć jak się to zwie, a mam taką jedną nawet, albo i dwie...
_________________

 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-23, 19:24   

Złączki AN (Army Navy)

Do paliwa poszły AN6 , do wspomagania i do dekla zaworów poszły AN8 a do chłodnicy oleju AN10.

Co do dmuchania zobaczymy . Fajnie by było 1.3 bara.
 
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-06-23, 20:10   

Pablo1o, wymieniałeś oil plate z wkładem czy sam wkład pompy ??
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-06-23, 22:24   

Cytat:
Złączki AN (Army Navy)

Do paliwa poszły AN6 , do wspomagania i do dekla zaworów poszły AN8 a do chłodnicy oleju AN10.


gdzie toto się nabywa?
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13