Samochód miesiąca - Czerwiec 2008 - by Pablo1o |
Autor |
Wiadomość |
elinwar
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2011-07-26, 17:01
|
|
|
To kiedy bedziesz maski robił ? |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-07-26, 22:03
|
|
|
a pytanie jest takie, Pablo czy Ty te elementy całkowicie robisz z carbonu czy nakladasz carbon na juz istniejący element? |
_________________
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-07-26, 22:42
|
|
|
Jeszcze nakładam carbon na istniejący element z 2 powodów:
1. Brakuje mi trochę kasy bo na nowy element idzie sporo żywicy i carbonu
2. Najważniejsze jest wykończenie dlatego nakładanie carbonu jest bardziej wymagające.
Zbieram przy tym sporo doświadczenia. Nadal próbuję różnych technik i nadal sie uczę.
Generalnie nie widzę problemu żeby zrobić kopyto i z niego robić cały element ale szczerze mówiąc nie zależy mi na zejściu z masy aż tak bardzo. Poza tym to jest bardziej pracochłonne ale nie wykluczam tego. Może wtedy zacznę robić jakies elementy na sprzedaż, jeśli będzie jakieś zainteresowanie
Teraz zbieram kasę na pompę próżniową bo chę robić carbon na zasadzie infuzjii. Elementy wyglądają zajebiście bez dodatkowego polerowania i szlifowania Ale teraz uczę się ręcznie to robić bo w razie jak coś nie wyjdzie to zawsze będzie można to poprawić |
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2011-07-26, 22:44, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-07-26, 23:17
|
|
|
pytam bo właśnie wiem że trzeba do całego elemetu robić formę, co też nie jest powiedzmy takim hop-siup. Akuratw pracy jak jestem (np teraz tez) to 15m od miejsa w którym siedze teraz mam zakład w ktorym chłopaki robia wogóle elementy carbonowe i wogóle plastiki głownie do motocykli ale nie tylko i jak juz tutaj siedzimy w tym miejsc ponad rok to sie tam z tymi chłopakami poznałem i sobie tam chodze na warszatat popatrzec bo czasem robia niesamowite rzeczy. Właśnie u nich tu pierwszy raz miałem w ręce błotnik do motucykla carbonowy i poczułem co to znaczy "lekkie elementy" - nosz kur... prawie nic nie waży taki błotnik
Jak chciałbyś popatrzec co chłopaki robia to zerknij na ich stronkę:
www.Plastbike.pl
(pomaranczowy motocykl który jest na głownej nalezy do Artura, właściciela tego zakładu, sam go budowal - zawsze jak go usłysze za bramą to ide sobie popatrzeć bo jest na co, weekend go wyprowaca na spacer, czasem tez w tygodniu) |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Tofik 2011-07-26, 23:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-10-16, 21:36
|
|
|
sam go robisz? fajna galeria się zrobiła |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-16, 21:42
|
|
|
Generalnie silnik rozkeciłem praktycznie sam. Wyciąganie starego silnika to robota z pomocą bo za długo by się to zeszło a i doświadczenia trochę mi brakowało i sprzętu i wiedzy i ... |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-10-16, 23:03
|
|
|
ważne, że do przodu |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-10-17, 07:47
|
|
|
no Pablo jestem ciekawy co dalej będziesz robił bo co chwile nas zaskakujesz pozdro |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-12-18, 14:24
|
|
|
Trochę prace ruszyły. Skoro silnik został wyjęty to stwierdziłem , że warto ją odmalować komorę silnika. Odmalowałem pas przedni prawą i lewą stronę oraz przy podszybiu. Do tego jeszcze lakier bezbarwny i teraz się ładnie świeci. Obecnie maluję przewody hamulcowe co jest bardzo czasochłonne...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
A tak się świeci komora:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Przy okazji spawania pękniętej pokrywy zaworów doszły końcówki do odpowietrzania skrzyni korbowej.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
A to takie zdjęcie poglądowe jakby ktoś się zastanawiał jeszcze dlaczego kolektor ssący od 1G jest lepszy od 2G.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Gołym okiem widać wielkość kanałów
Uploaded with ImageShack.us |
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2011-12-18, 14:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
DedE
KLUBOWICZ
Dołączył: 31 Lip 2009 Posty: 937 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-12-18, 15:04
|
|
|
Dobra robota Pablo widać że wszytsko jest robione ze starannością o kazdy, nawet najmniejszy szczegół .
Jaka bedzie "specyfikacja" pod maską ? |
_________________
Patrz w Lusterka Motocykle są Wszędzie !
ex Eclipse 2g (do 08.08.11r)
daily : Volvo S80 D5 & Volvo c30 R-resign by Heico Sportiv 212/550
For fun : Volvo c70 T5 313whp & YAMAHA R6 |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-12-18, 15:30
|
|
|
Po co Ci Poxipol ,kleisz tam coś |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-12-18, 16:18
|
|
|
DedE napisał/a: | Dobra robota Pablo widać że wszytsko jest robione ze starannością o kazdy, nawet najmniejszy szczegół .
Jaka bedzie "specyfikacja" pod maską ? |
Tym razem chciałem zrobić to raz a porządnie. Mam nadzieję ,że mój plan wypali i zrobię wszystko tak jak bym chciał. Specyfikacja jeszcze nie wiem tak naprawdę jaka będzie. Cały czas coś się zmienia. Ale na pewno będzie o wiele ładniej pod maską.
MATi napisał/a: | Po co Ci Poxipol ,kleisz tam coś |
Poxipol to dobry wypełniacz i klej. Jeszcze go nie wykorzystałem ale planuję poukrywać trochę kabli pod maską i podejrzewam że trzea będzie to jakoś poprzyczepiać. Tam gdzie nie da rady zrobić gwintów to trzeba będzie przykleić jakieś małe uchwyty na kable |
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2011-12-18, 21:42
|
|
|
Pablo1o, cały czas Cie podziwiam że masz taką cierpliwość do tego samochodu i że przykładasz taką wielką wage to takich szczegółów
tak trzymaj
jak niemożemy ogladać go na żywo to wiecej fotek wstawiaj |
_________________
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-06-23, 18:49
|
|
|
Trochę fotek z budowy :
Uploaded with ImageShack.us
Komora odmalowana na nowo.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
6 bolt :)
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Chłodnica oleju otrzymała nowe mocowanie. Niestety później okazało się , że nie może być tam umieszczona. Przełożyliśmy ją za intercooler.
Uploaded with ImageShack.us
Z silnika usunęliśmy wałki balansowe. Pompa oleju pochodzi z Mirage 1,6 Turbo.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Tymczasowo założyliśmy inną pokrywę zaworów. Po skończonych pracach założymy docelową żeby jej nie pobrudzić.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Montaż silnika od góry
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
To są dzisiejsze zdjęcia.
Uploaded with ImageShack.us
Docelowa pokrywa zaworów |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-06-23, 18:57
|
|
|
dobrze że już na miejscu, teraz docieranko i na hamownie, zobaczymy co tam sie wyprawia:) ile bedziesz dmuchał??
oo i jeszcze jedno pytanie, kto mi powie jak się nazywają fachowo te złączki niebiesko/czerwone do przewodów, te amelionowe ni chu chu nie mogę znaleźć jak się to zwie, a mam taką jedną nawet, albo i dwie... |
_________________
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-06-23, 19:24
|
|
|
Złączki AN (Army Navy)
Do paliwa poszły AN6 , do wspomagania i do dekla zaworów poszły AN8 a do chłodnicy oleju AN10.
Co do dmuchania zobaczymy . Fajnie by było 1.3 bara. |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2012-06-23, 20:10
|
|
|
Pablo1o, wymieniałeś oil plate z wkładem czy sam wkład pompy ?? |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-06-23, 22:24
|
|
|
Cytat: | Złączki AN (Army Navy)
Do paliwa poszły AN6 , do wspomagania i do dekla zaworów poszły AN8 a do chłodnicy oleju AN10. |
gdzie toto się nabywa? |
_________________
|
|
|
|
|
|