Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
WYNIKI TOR U?? 6 ZLOT
Autor Wiadomość
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2008-06-09, 12:31   

Sami co ty gadasz, ?e po dw?ch przejazdach oponom nic nie by?o :ksiadz: ja sobie trzeci czas jak mia?em jecha? sam odpu?ci?em bo bym zjecha? ca?kiem opony :?
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2008-06-09, 12:32   

Ja tez sie zgubilem na drugiej nawrotce jak jechalem pierwszy przejazd, stad to 3,2..
Ale po obiedzie zrobilismy sobie z Anitka jeszcze po dwa objazdy na glowe, jeden zeby przypomniec sobie jak trasa idzie i jeden sobie mierzylismy.
Ja zszedlem do 3.02 co nie bylo jeszcze maxem mozliwosci samochodu, bo tak jak MikeR pisal, w glowie caly czas mysli ze tym samochodem musze nastepnego dnia wczesnie rano wrocic do Lodzi, a po poludniu do Wawy na samolot. Ciesze sie ze udalo mi sie nie spalic nowych klockow i nie wypaczyc tarcz po szlifie.
Dodam jeszcze ze moja Anitka, prowadzac Eclipsa drugi raz w zyciu, zrobila czas 3.30 - Jestem z Ciebie dumny Kochanie :serduszka:
Ostatnio zmieniony przez ziggi 2008-06-09, 12:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2008-06-09, 12:36   

Anita pi?knie wtedy odesz?a ze startu, wszyscy co wtedy to widzieli zbierali szcz?ki, pogratulowa? :ok:
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2008-06-09, 12:41   

Dodam jeszcze ze Anitka, kiedy w zeszlym roku mieszkala jeszcze w Polsce, na codzien jezdzila tylko Seicento i to z predkosciami do 60km/h, a podczas jazdy na Zlot caly czas bylem reprymendowany za przekraczanie dozwolonej predkosci itd, wiec jak zobaczylem co robi na torze to pomyslalem ze jakis diabel w nia wstapil :serduszka:

Diabel, wiesz cos o tym? :lol2:
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2008-06-09, 12:47   

trucky napisał/a:
Sami co ty gadasz, ?e po dw?ch przejazdach oponom nic nie by?o :ksiadz: ja sobie trzeci czas jak mia?em jecha? sam odpu?ci?em bo bym zjecha? ca?kiem opony :?


E tam, ja robilem 4 przejazdy i tez si? ba?em troche o opony bo s? nowe ale wcale ich tak bardzo niezjadlo, nawet powiem ze w por?wnaniu z innym to powiedzmy ?e je lekko lizne?o, a wcale wolno niejecha?em bo czas mialem 2.46 :>
My?l? ze duzej mierze to kwestia opon
 
 
 
GS MIKE 
zielenina



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 68
Skąd: Bielsko-Bia?a
Wysłany: 2008-06-09, 13:16   

bardzo nie?adne zachowanie niekt?rych uczestnik?w na ostatnim nawrocie wida? ?lady nawrotu przed oponami a nie za , co mam sobie pomy?le? katujemy Swoje sztuki dla uzyskania dobrych czas?w a kto? to olewa i oszukuje :o nie?adnie
_________________

S2000 by MIKE obecnie - ECLIPSE by MIKE sprzedany
 
 
 
Pat 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1289
Skąd: Podkowa Leśna
Wysłany: 2008-06-09, 13:20   

niekoniecznie by?y oszustwa.
z cyberlukiem jak jecha?em na przeje?dzie pr?bnym to waln??a nam si? traska i zrobili?my 2 k??ka wok?? beczki wi?c mo?e to te ?lady by?o wida? :twisted:
_________________
DIAMONDS ARE FOREVER
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-09, 13:21   

GS MIKE napisał/a:
bardzo nie?adne zachowanie niekt?rych uczestnik?w na ostatnim nawrocie wida? ?lady nawrotu przed oponami a nie za , co mam sobie pomy?le? katujemy Swoje sztuki dla uzyskania dobrych czas?w a kto? to olewa i oszukuje :o nie?adnie


Mike, dok?adnie. Ale przynajmniej Ci, kt?rzy jechali czysto, maj? czyste sumienie i wiedz? na co sta? ich samych i ich bolidy.
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
flbmaster
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-09, 13:24   

niekt?rzy oszukiwali te? na ostatniej szykanie przed meta i przechodzili j? przez opony na wprost.
 
 
Paulus 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Wiek: 50
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 985
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-09, 13:39   

GS MIKE napisał/a:
bardzo nie?adne zachowanie niekt?rych uczestnik?w na ostatnim nawrocie wida? ?lady nawrotu przed oponami a nie za , co mam sobie pomy?le? katujemy Swoje sztuki dla uzyskania dobrych czas?w a kto? to olewa i oszukuje :o nie?adnie

To jest nic. Niestety kilka os?b s?ysza?o ze 2 samochody z lepszymi czasami w og?le nie piszcza?y na pierwszej zawrotce . I to nie pod koniec przejazd?w, tylko na pocz?tku ..... . Podpowiem - tam nie pisna? W OG?LE si? nie da?o. Mo?na by?o pisn?? mniej, wi?cej, albo nawet wyladowa? w trawie, jak mnie si? raz uda?o :glupawka: . Szkoda .... . :niesmak: B??d ?e nie postanowili?my nikogo na trasie.


Za? co do moich przejazd?w, musz? przyzna? ze tym ostatnim zrobi?em sobie zajebisty prezent! :lol2: Mia?em juz zajechane opony i postanowi?em pojecha? lajtowo, bez ci?nienia. I okaza?o si? ?e tak trzeba by?o robi? od pocz?tku, a nie walczy? z samochodem! I opon by wi?cej zosta?o .... . No c??, ale adrenalina czasami zalewa oczy, a cz?owiek uczy si? na w?asnych b??dach. Nauczka na nast?pny raz: nie spina? si? tak bardzo i WZI?? ZAPASOWE OPONY!!!

Miker, czyzby? pi? min. do mnie? Odpowiem tak, tor rzeczywi?cie pomaga?em ustawia? i po wszystkim przejechali?my po nim 1 RAZ ?eby zobaczy? czy nie waln?li?my jakiej? g?upoty. By?o wtedy ju? ciemno jak w :ass: i jazda odbywa?a si? na zasadzie "o k****, szykana! Ale w kt?r? stron????!!!!" Jak sie domy?lacie czarne opony na czarnym asfalcie w seryjnych ?wiat?ach GSa s? bardzo widoczne. Zreszt? ustawianie trwa?o tyle, ?e ko?cz?c i tak ju? nie pami?ta?em co wymodzili?my na pocz?tku. Tak?e i tak toru uczy?em si? dopiero rano. To tyle ode mnie.
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2008-06-09, 13:47   

Nie pij? do nikogo, po prostu nie widze sensu spuszczania si? nad czasami, powody wymieni?em w punktach. Mam za to uniwersaln? odpowied? kt?ra le?y tam gdzie zaczyna?o kariery wielu wielkich czyli na torze kartingowym i jednakowych gokartach, wtedy mo?na zrobi? rywalizacje w czas?wce. Moim zdaniem by?a to po prostu dobra zabawa :jezyk: Nikogo nie atakuje, nikomu nie dodaje ani ujmuje, czytam wypowiedzi o czas?wce na forum i oceniam z punktu widzenia widza :ok:
Ostatnio zmieniony przez MikeR 2008-06-09, 13:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-06-09, 14:29   

Jak tylko zobaczylem tor , pierwsze co pomyslalem .. o kur... to sie najezdzilem jak stary , znajac mnie to po 3 przejazdach opon bym nie mial wcale.. i dlatego nie pojechalem ani raz nawet zeby sie zorientowac co i jak... ten tor nie nadawal sie zabardzo do swirowania.. dla klubowiczow niestety bo co jakies auto podjezdzalo do boxow to walilo maxymalnie sprzeglem spalonym lub hamulcami , najlepiej sie uczyc w warunkach lekkiego uslizgu , kontroli nad pojazdem i szkolenia swoich umiejetnosci.. sam widzialem jak MikeR starionem chcial dac upust swoim emocjom bo taka przestrzen az krzyczala i prosila sie o to , ale niestety szkoda aut... i nie mozna bylo pokazac na co tak naprawde kazdego z nas stac .. pozatym przejezdy byly za dlugie , tylko jedno auto naraz , i polowa ludzi stala z boku i poprostu sie nudzila.. a pozatym nie bylo kompletnie nic widac, tylko jak ktos odjezdzal z pichami i wracal po 3 minutach .. braklo tez organizacji wyscigow na 1/4.. bo byly warunki na to zajebiste akurat.. to tyle na temat toru wg mnie .. ja bym zrobil maly oesik minutowy bo tu i tak nie chodzilo o pomiary czasu , ktore i tak byly niedokladne tylko o to zeby sie pobawic i pogadac z ludzmi na zlocie i spedzic czas..
Ostatnio zmieniony przez OrBiTaL 2008-06-09, 14:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2008-06-09, 14:46   

Ja ?a?uje troszk? ze jeszcze raz si? niesprobowalem, czuje ?e da?bym rad? jeszcze pare sec urwa?, no ale trudno - gapa ze mnie.
A z ta ostatnia nawrotk? to fakt - nawe po drugim przeje?dzie pyta?em si? bodaj Paulusa czy tam sie jedzie wko?cu za s?upkiem czy przed, bo wieksze slady byly przed a ja gania?em normalnie za i nieby?em pewny czy to tak ma by? :|
No ale przynajmniej mam czyste sumienie ?e nigdzie nie kantowa?em :jupi:
 
 
 
flbmaster
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-09, 14:47   

Pacho?kolandia jak? bez w?tpienia by?a pr?ba ustawiona w rykach jest idealn? metod? sprawdzenia umiej?tno?ci kierowc?w. Trasa nie by?a w cale taka d?uga bo przejazd ?rednio trwa? 3 minuty a osoba prowadz?ca mog?a sobie poje?dzi? bo mia?a do przejechania 3,5 km. Co do oszcz?dzania samochod?w si? nie zgodze bo w zasadzie nic nie mia?o prawa im si? sta? na takiej trasie. Sam pare razy wylecia?em w pole i spali?em hamulce ale to jest nic wielkiego. Jedyne co si? dzieje na takiej trasie to zabija si? opony i heble w samochodzie. Sprz?g?o pali?o si? u tych u kt?rych i tak ju? by?o w kiepskiej kondycji.
Teraz troche o 1/4. Spr?bujcie mi wyt?umaczy?, bo ja chyba nie rozumiem, co jest w niej fajnego? jedyn? umiej?tno?? kt?r? sprawdza to zmienianie bieg?w ( i to tylko w g?r?). Taki zlot ma na celu sprawdzi? umiej?tno?ci kierowc?w (a 1/4 ka?dy potrafi przejecha?) a nie moc samochodu.
Jestem przeciwnikiem 1/4. jest to poprostu przedszkole w prowadzeniu samochod?w. Raz czy dwa mo?na si? przejecha? ale to totalna dziecinada.
Tyle odemnie
 
 
GS MIKE 
zielenina



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 68
Skąd: Bielsko-Bia?a
Wysłany: 2008-06-09, 14:53   

patALLAH napisał/a:
niekoniecznie by?y oszustwa.
z cyberlukiem jak jecha?em na przeje?dzie pr?bnym to waln??a nam si? traska i zrobili?my 2 k??ka wok?? beczki wi?c mo?e to te ?lady by?o wida? :twisted:


nie mam na my?li pojedynczych ?lad?w tylko kilkana?cie i na pocz?tku ich nie by?o tak ?e to nie by?y jakie? stare lub pomy?kowe ?lady tylko ewidentne skracanie toru , nie mam do nikogo ?adnych pretensji o organizacje bo przyjechali?my si? pobawi? ale na innych torach wcze?niej takie co? nie mia?oby miejsca , Mnie tylko dziwi ?e takie auto jak speedster kt?re powinno z?oi? nam wszystkim dupy mia?o czasy jak inni ,szkoda ?e w?a?ciciel toru ma to gdzie? i p?ac?c tak? kas? nie wykosi cho?by kilku zakr?t?w co jest udr?k? zar?wno dla kierowc?w jak i kibic?w bo rzeczywi?cie du?o os?b sta?o i si? nudzi?o
_________________

S2000 by MIKE obecnie - ECLIPSE by MIKE sprzedany
 
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-06-09, 14:59   

flbmaster, chodzi o to ze taki zlot jest dla wszystkich.. o to zeby sie dobrze bawic a sprawdzenie sie z drugim klubowiczem jest bezcenne .. lepsze to od stania w kolejce w pelnym sloncu lub faktycznie patrzenie start.. napewno nie jestem jedynym forumowiczem ktory powie ze na torze bylo poprostu nudno ! :wtf:
Zobacz na Tommiego np. jest bardzo mile zaskoczony z tego co jego auto potrafi i wcale nie musial robic oesow,.
Btw. wez dwa takie same samochody siadz w jednym , a ja siade w drugim , to pokaze Ci przedszkole w prowadzeniu na kreske ok .. ? :tuptup:
btw. wyscigi rownolegle pokazuja jak Twoje mody w samochodzie dzialaja , to co dlubales w warsztacie przez caly rok.. czy okazalo sie celowe , bo to klub eclipse wiec wszyscy maja rowne szanse tak samo po to jest miedzy innymi g-tech .. ale widac Ty wolisz wiedziec czy byles lepszy o 15 sekund na torze +/- pare sekund ze wzgledu na przeklamania.. i uwierz mi ze to nie pokaze Ci czy jestes super wyjebanym w kosmos kierowca czy nie ...
Ostatnio zmieniony przez OrBiTaL 2008-06-09, 15:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2008-06-09, 15:10   

OrBiTaL, :ok:
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-09, 15:25   

OrBiTaL napisał/a:
flbmaster, chodzi o to ze taki zlot jest dla wszystkich.. o to zeby sie dobrze bawic a sprawdzenie sie z drugim klubowiczem jest bezcenne .. lepsze to od stania w kolejce w pelnym sloncu lub faktycznie patrzenie start.. napewno nie jestem jedynym forumowiczem ktory powie ze na torze bylo poprostu nudno ! :wtf:
Zobacz na Tommiego np. jest bardzo mile zaskoczony z tego co jego auto potrafi i wcale nie musial robic oesow,.
Btw. wez dwa takie same samochody siadz w jednym , a ja siade w drugim , to pokaze Ci przedszkole w prowadzeniu na kreske ok .. ? :tuptup:
btw. wyscigi rownolegle pokazuja jak Twoje mody w samochodzie dzialaja , to co dlubales w warsztacie przez caly rok.. czy okazalo sie celowe , bo to klub eclipse wiec wszyscy maja rowne szanse tak samo po to jest miedzy innymi g-tech .. ale widac Ty wolisz wiedziec czy byles lepszy o 15 sekund na torze +/- pare sekund ze wzgledu na przeklamania.. i uwierz mi ze to nie pokaze Ci czy jestes super wyjebanym w kosmos kierowca czy nie ...


Tak samo start na 1/4 mili nie poka?e Ci, czy Twoje mody podzia?a?y w samochodzie czy nie. Chcesz takiego por?wnania, to jedziesz na hamownie i tam podniecasz si? wynikami. Pomijam tutaj fakt, ?e 1/4 mili pokazuje jak potrafisz wystartowa? samochodem i... nic wi?cej. Przepis na start jest prosty:
1. Bierzesz cartesta
2. Ustawiasz parametry swojego samochodu
3. Robisz symulacj? i Ci wychodzi na przyk?ad, ?e masz startowa? z 4000 obr/min przy strzale ze sprz?g?a.
Dalej na torze wykonujesz dok?adnie to, co Ci kaza? cartest i ju?. Co wi?cej - jak masz zmodowane auto, to np odpalasz sobie procedur? startow? z parametrami z cartesta i twoje umiej?tno?ci sprowadzaj? si? puszczenia sprz?g?a i zmiany bieg?w.

Kto? na zlocie mi zarzuci?, ?e dynometr skalibrowany z hamowni? jest ma?o dok?adny. To jakim cudem parametry z gtecha, kt?ry mierzy osi?gi tylko akcelerometrem i tylko na podstawie wagi mo?e by? dok?adny? Ciekawe, czy uwzgl?dnia? k?t wzniesienia toru, na kt?rym testowali?cie 1/4 mili?

Szkoda zaczyna? wojny. Cze?? b?dzie za OESem, cze?? za 1/4 mili. Propozycja jest prosta - nast?pnym razem, niech Samael zajmie si? zakr?tami, a kto? z 1/4 milowc?w do??czy si? do organizacji zlotu i zorganizuje 1/4 mili. Klubowicze, kt?rzy b?d? na zlocie b?d? mogli sobie wybra? gdzie chc? pojecha
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-06-09, 15:44   

nie jestem wielbicielem 1/4 to tak na marginesie zeby nie bylo , chodzilo mi o uatrakcyjnienie dnia oraz zagospodarowanie przestrzenne olbrzymiego toru.. prawda jest taka . zeby pokazac na co Cie stac na tym torze to musialbys miec komplet opon na zmiane + kompleksowy remont zawiasu bo przy takiej przyczepnej nawierzchni takie rzeczy ida najpierw, dlatego nie jechalem zeby nie zajebac auta bo eclipse nie jest stworzony to oesow bo po 1 jest ciezkie jak krowa , po 2 malo zwrotne a po 3 wymiana wachaczy to koszt 1k pln na jedno kolo .. EOT -= pozdro.
 
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-09, 15:55   

flbmaster napisał/a:
Taki zlot ma na celu sprawdzi? umiej?tno?ci kierowc?w (a 1/4 ka?dy potrafi przejecha?) a nie moc samochodu.


kazdy tez przejedzie nawet najbardziej krety tor, tylko z jakim rezultatem, przejechac 1/4 na 100% mozliwosci auta jest niezwykle trudne, mysle ze malo ktory kierowca potrafi przejechac na full a potem zrobic kolejne 2 czy 3 przejazdy tak samo, a juz nie mowie o kims kto ma auto z napedem na jedna os i ogromna iloscia koni, unas nie ma w polsce chyba nikogo kto poradzil sobie w 100% z brakiem trakcji, do jazdy po torze tez przyda sie troche mocy i tu rowniez trzeba umiejetnosci ogromnych, temat rzeka, zawsze sie ktos znajdzie co bedzie za a ktos przeciw, bez sensu sie klucic i sprzeczac, jak jest szansa to jezdzic i na cwiartke i po torach, wyciagac wnioski, analizowac i doskonalic jazde

pozdrawiam
wojtek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13