Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Dodatkowe wskaźniki do Turbo
Autor Wiadomość
BgD 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 616
Skąd: Krosno/Rzeszów
Wysłany: 2011-06-02, 20:55   

Patryk5 napisał/a:
Też powoli się szykuję na zakup gaugana, ale mam wątpliwości czy aby na pewno wersję "SMOKE". Słyszałem że podobno w słoneczny dzień nic na nich nie widać badź bardzo utrudniony jest odczyt wskazań? Czy to prawda ?

Kupisz przełącznik za 2zł i jak będzie słoneczny dzień to sobie przełączysz z amber na white i po temacie ;)
GOLDI napisał/a:
ale jednoczesnie tracimy alarm dzwiekowy ;) cos za cos ;)

Ale nawet jak nie słychać to mruga i moim zdaniem jest to wystarczajęce ;)
 
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2011-06-11, 07:15   

Jakie powinno być optymalne wskazanie EGT i temperatura oleju? Od ilu coś się dzieje nie tak? :-P

EGT znalazłem że do 900*c nie ma się czym martwić :jezyk:
Ostatnio zmieniony przez Mrok 2011-06-11, 07:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-06-11, 10:59   

EGT 700-800 jest wporządku
_________________

 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-06-11, 12:00   

Mam wskażniki Auto gauge czy cos podobnego (wiadome o które chodzi) co o nich sadzicie ???
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
IDOG 
KLUBOWICZ


Pomógł: 29 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 940
Skąd: Otmuchów/Wrocław
Wysłany: 2011-06-11, 12:17   

Cytat:
Mam wskażniki Auto gauge czy cos podobnego (wiadome o które chodzi) co o nich sadzicie ???


równie dobrze możesz jeździć z fabrycznymi albo w ogóle bez nich :lol2:
_________________
WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-06-11, 12:42   

IDOG napisał/a:
równie dobrze możesz jeździć z fabrycznymi albo w ogóle bez nich


AG AG nie równy

Ros, sprecyzuj...
_________________

 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-06-11, 13:33   

Mrok napisał/a:
temperatura oleju

gdzieś czytałem że maks 140C a normalniej jeździe to 100-110, ale nie wiem jak to się odnosi do ecli
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-11, 13:50   

Optymaplne EGT przy pełnytm bucie dla seryjnego silnia i seryjnych ustawien nie przekracza 900 stopni... podczas strojenia to zalezy od doswiadczenia tunera...

temperatura oleju..

80-90-100 stopni to idealny przedzial temeperaturowy dla oleju i jego najlepszych wlasciwosci... 130 radze juz chlodzic samochod, chyba ze jezdzicie na abrdzo dobrych olejeach typu motul gdzie granica zerwania filmu olejowego jest wyzej.

MATi napisał/a:
ale nie wiem jak to się odnosi do ecli
odnosi sie to wszystkich pojazdow... niby w innych albo w eclipsei prawa fizyki sa inne?



ps. trzeba wziasc poprawke czy macie rowniez poprawnie zainstalowane czujniki
 
 
emce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 581
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2011-06-18, 14:31   

a ja mam takie pytanie :

mianowicie jaka maja glebokosc te zegary co podal link goldi? ma ktos te? pisalem do nich o dostepnosc to dopiero do dwoch tygodni beda je mieli na stanie :P

ale wracajac do sprawy. bo kupilem sobie woltomierz ( tak- chcialem ten wlasnie wskaznik:) ) jest to zwykly z autogauge serii smoke i wydaje mi sie on strasznie dlugi i mam obawy czy sie zmiesci :lol2: :ok:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-18, 14:39   

ktore? ag smpk? sa bardzo plytkie 4-5 cm
 
 
emce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 581
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2011-06-18, 14:45   

zwykly smoke. mroczne widmo czy jak oni to nazwali. taki: http://www.dabtuner.pl/Woltomierz-27.html
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-18, 14:49   

po co Ci wskazniki ktore pokazuja pogode? tylko by było och ach i szał ze masz wskazniki ? bez sens...
 
 
emce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 581
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2011-06-18, 15:00   

dobra niewazne :)
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2011-06-18, 15:02   

GOLDI napisał/a:
po co Ci wskazniki ktore pokazuja pogode? tylko by było och ach i szał ze masz wskazniki ? bez sens...


Potwierdzam ,też miałem voltomierz z tej serii :) na poczatku wszystko ładnie było ale później zaczęły sie przekłamania ,nawet przy "openin ceremony" wskazówka później nie dochodziła do konca skali czyli było cos zwalone.
 
 
 
emce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 581
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2011-07-19, 22:12   

a ja mam pytanie jeszcze: jak montujecie ten adapter? bo nie mna on zadnych zaczepow jak seryjny slupek ;)
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-07-20, 00:05   

ja wcześniej miałem na klej do szyb, dobrze trzymał, ale potem jakiś pieron urwał i przyczepił na trytrytki :hahaha: Jak go będe miał spowrotem to zrobie znów na klej do szyb.
_________________

 
 
 
emce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 581
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 2011-07-20, 07:34   

Ale na klej do szyb bezposednio o starego slupka.?
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2011-07-20, 07:38   

Goldi zrobił tak, że.... uwalił z zeryjnego słupka zaczep i w słupek z adapetrami wkręcił ten zatrzask wkrętem.
Działa idealnie.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-20, 09:44   

Ja doklejałem kawałek plastiku i zrobiłem mocowanie na śrubkę . Nic nie widać i trzyma się dobrze:)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2011-08-16, 19:27   

Coś mi się dzieje ze wskaźnikiem EGT, jak samochód stoi to cały czas mryga, jak jadę to pokazuje temperaturę jak jest otwarta przepustnica, jak puszczę gaz to wskazówka opada i wskaźnik zaczyna mrygać. Jak odkręcę czujnik i położę na błotniku to przestaje mrygać ale jak wkręcę, odpalę i to przez chwilę się podnosi i znowu zaczyna mrygać. Co może być? Przeginałem troszkę ten czujnik, mógł się przez to spieprzyć?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 8