Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przepływomierz
Autor Wiadomość
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2008-06-13, 23:11   Przepływomierz

Szuka?em szuka?em i same og?lniki nic takiego konkretnego. Jak go omin??? Mo?e kto? pomo?e bo wodzia?em ?e nawet jedna taka operacja ju? dokonana :)
Z g?ry dzieki za pomoc :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-13, 23:18   

ecu master plus map sensor... co tu nie zrozumiale :>
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2008-06-13, 23:25   

Jak to zmontowa? i pod??czy?. To mnie interesuje :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-06-14, 00:07   

lepsze urzadzenie to MAF translator pro dzialajacy w Speed density Mode .
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-14, 00:30   

kiepuczi napisał/a:
lepsze urzadzenie to MAF translator pro dzialajacy w Speed density Mode .


No nie wiem czy takie lepsze:
- ECU master 16 RPM points?w / MAF translator 12. Dodatkowo DET ma interpolacje liniow?, wi?c w?a?ciwie warto?? w kom?rce to jest ?rodek funkcji konwersji.
- EUC master 16 tabel obci??enia / MAF translator 3 tabele obci??enia. Znowu w DET dzia?a interpolacja.
- Pod wzgl?dem sensor?w - remis. R??nica jest tak, ?e do DETa podepn? ka?dy MAP sensor 5V. Nawet je?eli nie b?de mia? charakteryski, to z dokumentacji mog? sobie j? wpisa?...
- DET 255 punkt?w strojenia, MAF translator 200.
- DET mapa z dowoln? charakterystk? - przy ma?y obci??eniu '1' w kom?rce oznacza 1Hz, przy wi?kszym obci??eniu '1' w kom?rce oznacz 2Hz, przy pe?nym bucie '1' oznacz 3Hz. Dzi?ki temu na 'dole' mamy super dok?adne strojenie, a na g?rze ma?a zmiana powoduje spore zmiany w osi?gach. MAF Translator - liniowo...
- Korekcja temperaturowa: DET dwie mo?liwo?ci:
1. Korekcja w samym MAPie - teraz tak mam
2. Korekcja poprzez podpi?cie termometru pod DET i na?o?enie mapy (12 polowej) korekcyjnej
MAF Translator standardowa korekcja z czujnika temp

Na plus MAFa przemawiaj? predefiniowane warto?ci korekcji dla podanych wielko?ci wtrysk?w. Niestety przy DET trzeba pod??czy? szerokie pasmo i skorygowa? map?...

Tryb speed denisty w MAFie to to samo co wpi?cie DET'a pomi?dzy przep?ywk? a ECU i modyfikowanie sygna?u z przep?ywki odpowiednimi warto?ciami z mapy...


To by by?o chyba na tyle ;)
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
Ostatnio zmieniony przez cyberluk 2008-06-14, 00:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-14, 12:59   

http://re5pect.pl/index.p...ct&prod_id=1135 male porownanie z smt6 :>
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2008-06-14, 23:39   

No to koledzy co polecacie i kt?re ?atwiej zamontowa? bo elektryk ze mnie kiepski. Lepiej idzie mi kr?cenie ?r?bek ;D
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-14, 23:40   

Ho?ek, jak w temacie :> ecu master vs maf = 2:1 :ok:
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-06-15, 20:44   

trudno ci b?dzie to zestroi?
takie rzeczy to chyba tylko cyber ogaryna :>
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2008-06-16, 00:01   

no to pytanko ...
cyberluk, da?o by rade co? takiego zrobi? i ile kaski za co? takiego ;D??
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-16, 06:12   

Ho?ek napisał/a:
no to pytanko ...
cyberluk, da?o by rade co? takiego zrobi? i ile kaski za co? takiego ;D??


A chcesz do tego dolot? Czy tylko konwersja? No i trzeba si? z Samaelem skonsultowa? ;) Bo ja nie posiadam gara?u, a swoj? ?wini? montowa?em pod domem...
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-06-16, 17:35   

montujcie montujcie jak wszystko dobrze p?jdzie to te? by? bym ch?tny
dolot mam juz prawie uko?czony

mam obecnie przebudowan? przep?ywke tak aby mozna by?o do niej sto?ek za?o?y?
ale nie mia?em jeszcze okazji tego przetestowa? bo mam delikatne problemy ze skrzyni?
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-06-16, 20:43   

250z? dolot, 1500z? wydech na jednym t?umiku, kolektor 1100z?, monta? ECUmastera 300z?, strojenie dogadywa? z cyberem :jezyk:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-16, 20:45   

Dolicz jeszcze 700-800 na komplet cz??ci do DET'a (sam DET, kable, MAP sensor). Strojenie. Nie wiem, musz? popyta? ile si? bierze ;)
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-16, 21:54   

cyberluk napisał/a:
Dolicz jeszcze 700-800 na komplet cz??ci do DET'a (sam DET, kable, MAP sensor)
moge zalatwic ecu mastera z kablem taki kompelcik za 499zl :) to tak poza tematem :) wiecej info na pw :)
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-16, 22:19   

GOLDI napisał/a:
cyberluk napisał/a:
Dolicz jeszcze 700-800 na komplet cz??ci do DET'a (sam DET, kable, MAP sensor)
moge zalatwic ecu mastera z kablem taki kompelcik za 499zl :) to tak poza tematem :) wiecej info na pw :)

Owszem, do tego dochodzi MAP (~150z?), kabel na pod??czenie MAPa, troch? koszulek termokurczliwych, z??czek itp itd.
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-16, 22:22   

cyberluk napisał/a:
MAP (~150z?),
mapa mozna dorwac juz za okolo 100zl najtanszego odpowiedniego z jakiegos vw :> musialbym poszukac :>
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-16, 22:45   

GOLDI napisał/a:
cyberluk napisał/a:
MAP (~150z?),
mapa mozna dorwac juz za okolo 100zl najtanszego odpowiedniego z jakiegos vw :> musialbym poszukac :>

Ba, mo?na te? dorwa? u?ywk? za 50z?. Tylko p??niej jak co? nie zadzia?a, b?dzie g?owienie si? i szukanie co nawali?o. Lepiej zrobi? raz, a dobrze, a nie p?aci? dwa razy. Zreszt? ten MAP o kt?rym m?wi? jest skalibrowany, ma rozpisan? skal? w DET i jest zalecany przez tw?rc? ?wini...
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-16, 22:48   

cyberluk napisał/a:
i jest zalecany przez tw?rc? ?wini...
heh :) znam osobiscie Tworce :) nie wiem czy wspominialem :> pracuje w pxs :>
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2008-06-16, 23:01   

O i wielkie dziki za tak? rozpiske. Dozbieram kaski i sie dogadamy my?le :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13