Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
spy foto....
Autor Wiadomość
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-19, 21:55   

Sko?czy?em na dzisiaj.

Autko zosta?o zalane p?ynami, zakr?ci?em silnikiem (bez zap?onu) ?eby nape?ni? magistrale olejow?. Jutro odpala, jak tylko dostan? przew?d smaruj?cy turbospr??ark?.

Silnik od ostatniego razu si? zmieni? si? prawie ca?kowicie.
Korby pozosta?y "stare" Manley A-beam, t?oki Wiseco, wa? 4g64. Zmienili?my felern? g?owice od SBR kt?r? pocieli?my na plasterki ?eby wiedzie? jak obrabia? nast?pn?. Ta co jest teraz ma nowe zawory Manley +1mm wa?ki 272 HKS (spr?zynki i talezyki zosta?y z poprzedniego setupu) g?owica ma tak rozportowane kana?y ?e bardziej si? chyba nie da :) Najbardziej ba?em si? rurki wodnej z pompy wody do termostatu, bo spr??arka ma tak du?? muszl? ?e musia?em j? "lekko sklepa?" ?eby sie zmie?ci?a, i ba?em si? ?e b?dzie nieszczelna.

Pozosta?o jeszcze przeniesienie nap?du, z tylnym dyfrem jest problem, szpera kaaz potrzebuje specjalne kielichy na p??osie. Nie ma zamontowanego WG zewn?trznego, bo ameryka?ce jak zwykle nie dos?ali kompletu flansz, robi? si? u tokarza. Autko odpale bez WG bo nie mam czasu czeka? i 500km pewnie zrobi? bez niego, i tak do 3000 obr/min wi?c nie powinno by? boosta.

Prawda jest taka ?e fura po poprzedniej awarii czeka?a d?ugo na z?o?enie, ?e a? wstyd si? przyzna?. Du?o czasu zaje?o kompletowanie cz??ci, no i robota z doskoku, te? op??nia?a prace. W tym roku mam jeszcze zamiar urwa? jak?? cz??? przeniesienia nap?du na wy?cigach :)
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-06-19, 22:02   

cos pieknego :) :amen: czekam z niercierpliwoscia na relacje z pierwszego wyjazdu nim z warsztatu :D :D :D :ksiadz:
Ostatnio zmieniony przez Brian 2008-06-19, 22:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-06-20, 00:31   

:twisted: Project xs i kisielisod pozdrawiam serdecznie Artur, a o kompletowaniu czesci to cos wiem barrrdzo dlugo to trwa :twisted: widze ze wkoncu cos ruszylo -zapodajcie jakies filmy z odpalenia sprzeta i jazd probnych Goldi napewno Pomorze :ok: co nie Goldi :> powodzenia no i zajebista sprawa ze to gsx :amen: :amen: :amen: A zabawki pod maska robia naprawde respect :amen: :amen: :amen: .......MIKE GST....
_________________
Michal
Ostatnio zmieniony przez Mike 2009-02-09, 18:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-23, 21:40   

mo?e kogo? zainteresuje, autko o?y?o o godzinie 20.49. Kilka drobnych wyciek?w oleju do poprawy, kilka kabelk?w do po??czenia, hamulce do odpowietrzenia, par? ruch?w szmatk? ?eby by?o ?adnie pod mask? i ekstremalnie du?o czasu do wystrojenia. Po dzisiejszej walce z czasem otwarcia wtrysku w AEM dla silnika "crankuj?cego" wiem ?e du?o walki przedemn?, ale jestem zadowolony bo niemal ca?a kabelkologia wyczynowa za mn?.

etapy pracy:

1) odpalenie auta - zakonczone
2) wyeliminowanie chor?b wieku niemowl?cego - jutro
3) docieranie - sroda
4) pierwsze 1.5 bara - ?roda przysz?y tydzie?.
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-23, 21:47   

Takie ma?e pytanko - zawory +1mm wesz?y w seryjne gniazda?
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-23, 22:24   

kisielisodd napisał/a:
autko o?y?o o godzinie 20.49
gracias seniore :amen:
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-06-23, 23:34   

:twisted: a ja czekam na nastepna srode i 1.5 bara :twisted: :twisted: brawo
_________________
Michal
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-24, 09:30   

cyberluk napisał/a:
Takie ma?e pytanko - zawory +1mm wesz?y w seryjne gniazda?


nie, jest tyle drobnych modyfikacji, ze o wszystkim zapominam. Gniazda zosta?y wymienione, tak samo jak prowadnice.
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-24, 10:14   

kisielisodd napisał/a:
cyberluk napisał/a:
Takie ma?e pytanko - zawory +1mm wesz?y w seryjne gniazda?


nie, jest tyle drobnych modyfikacji, ze o wszystkim zapominam. Gniazda zosta?y wymienione, tak samo jak prowadnice.


No w?a?nie jak pyta?em o obr?bk? g?owicy, to go?ciu kt?ry mia? to robi? m?wi?, ?e b?dzie trzeba wymieni? gniazda pod zawory +1mm. W ka?dym razie dzi?ki :)
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-25, 03:01   

wybaczcie jako?? i monta?

http://pl.youtube.com/watch?v=aSR_S9rv4CQ
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-06-25, 11:12   

Goldi :P co za jakosc :P krzyzem go :ksiadz:
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-06-25, 15:56   

:ok: GOLDI muza kosmos ale jakosc filmu do bani :> mysle ze cos z tym :> zrobisz ,dreszcze mnie przechodza jak ogladam filmiki z udzialem eclipse i z ta muza a eclips :amen: :amen: :amen: i to czarny :ok: :ok: czekamy na CDN...
_________________
Michal
 
 
kamil--m
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-25, 21:40   

GOLDI napisał/a:
wybaczcie jako?? i monta?

http://pl.youtube.com/watch?v=aSR_S9rv4CQ


podk?ad d?wi?kowy super dobrany...

niez?ego smaku Goldi narobi?e?, :tuptup:
:tuptup: :tuptup: doczeka? si? nie mog? kolejnej cz??ci...
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-06-25, 22:39   

zobaczymy po dotarciu. mnie ciekawi jedno i zawsze to samo :d

jak docieracie ?? wg jakiej? regu?y og?lnodost?pnej czy mo?e macie jakie? swoje sposoby ? ju? chyba z 7 art?w na ten temat poczyta?em....
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-26, 09:44   

Ja mam tak? metod? sprawdza si?, dla mnie przynajmniej, bardzo dobrze

1) pierwsze odpalenie olej syntetyk jaki? najta?szy, auto chodzi oko?o 20 minut obroty 2000 na minute. wymiana oleju

2) 500 km do 3000 obr/min olej sytetyk, nie docelowy, ale ju? lepszy. wymiana oleju, ?ci?gam miske, myje opi?ki

3) 1000 km do 4500 + lekki boost (0.2 - 0.3 bara) na oleju docelowym. wymiana oleju

4) 1500 km do do 80% obrot?w maks, olej docelowy wi?kszy boost. Wymiana oleju ?ci?gam misk? i myje opi?ki.


Generalnie daj?c gwarancje na silni klient musi zrobi? 3000 km z zalecanymi przezemnie wymianami oleju i myciu miski (nieprawdopodony syf jest po pierwszych 500km) i to nie mo?e by? autostada, tylko raczej miasto ;/

Wiem ?e jest d?uga i "kosztowna" z powodu cz?stych wymian oleju. Ja sk?adam silniki "dosy? ciasno" i takie docieranie musi si? odby? bo inaczej zaraz by si? zatar?y. Plusem jest brak "stukania kutych t?ok?w" na zimnym czy ciep?ym silniku, brak poch?aniania oleju podczas pa?owania, i dobra komprecha w cylindrach (bo nie ma przedmuch?w :) )
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-06-26, 12:14   

hmmm odrazu na syntetyku ? nie docierasz na mineralu albo przynajmniej na p??syntetyku ? jakie pasowanie dla ross?w zak?adasz ? mi na krasnobrodzkiej zrobili nie na 0,006" (15 setek) ale wg. tego co sami wyliczyli 11setek.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-26, 14:01   

tak jak podaje ross, 0.006 dla silnik?w turbo to jest 0.15 mm dla mnie kosmos !!!! takie pasowanie. Rossa pasuje na 0.0045 i w sumie chyba dobrze dobrali pasowanie.

Dla Wiseco 0.0025 - pasuje na 0.75
Dla CP 0.0035 - pasuje 0.9
Dla JE 0.0035 - pasuje 0.9

Najwiecej tlok?w stosuje od Wiseco, uwa?am ?e maj? najlepiej wykonan? ceramike, i obr?bk? CNC. Lubie CP, ma?opopularne t?oki. Daje je na 2 miejscu ?adnie zrobiona obr?bka CNC zero ostrych kraw?dzi, niez?y manual

Raz zak?ada?em ross 5 lat temu, nie wiem jak si? sprawdzaj? :(

A docieram auto na syntetyku od pocz?tku. Mam teorie, ?e pierwsze 50 km nie ma znaczenia jaki olej wlejesz, i tak go wylewasz za chwilke, a minera? to tylko wzgl?dy ekonomiczne :D
Ostatnio zmieniony przez kisielisodd 2008-06-26, 14:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-06-26, 16:56   

kisielisodd napisał/a:
Ja mam tak? metod? sprawdza si?, dla mnie przynajmniej, bardzo
Generalnie daj?c gwarancje na silni klient musi zrobi? 3000 km z zalecanymi przezemnie wymianami oleju i myciu miski (nieprawdopodony syf jest po pierwszych 500km) i to nie mo?e by? autostada, tylko raczej miasto ;/

Wiem ?e jest d?uga i "kosztowna" z powodu cz?stych wymian oleju. Ja sk?adam silniki "dosy? ciasno" i takie docieranie musi si? odby? bo inaczej zaraz by si? zatar?y. Plusem jest brak "stukania kutych t?ok?w" na zimnym czy ciep?ym silniku, brak poch?aniania oleju podczas pa?owania, i dobra komprecha w cylindrach (bo nie ma przedmuch?w :) )


:dance: :dance: wszystko super , tylko mam takie male pytanko -Artur jezeli dajecie gwarancje na zlozony silnik klijentowi to moge wiedziec na jak dlugo ,i czy auto zostaje tylko i wylacznie pod wasza opieka na czas gwarancji czy mozna je serwisowac u kogos innego ,czy czas gwarancji obejmuje tylko te 3000 km czy wiecej ??? Pozdrawiam MIKE GST.. :beer:
_________________
Michal
Ostatnio zmieniony przez Mike 2009-02-09, 18:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wolf 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 124
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-06-26, 17:08   

kisilel pe?en szacun . Samel ja dociera?em auto wed?ug tego jak ci kisiel napisa? i efekt jest taki: auto jezdzi ju? bodaj dwa lata bez najmniejszej nawet awarii a silnik nie puszcza dyma nawet przy ostrym pa?owaniu. Uwa?am ?e jest to bardzo dobra metoda docierania i przede wszystkim bezpieczna dla silnika , polecam. Metoda docierania o kt?rej kiedy? pisa?e? mo?e i jest dobra, nie mam poj?cia bo ka?dy ma swoje zdanie ale ja osobi?cie bym sie nie odwa?y?. Pozdro.
_________________
wolf
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-06-26, 17:17   

hmm 0,0045" troch? ma?o na rosa, mo?e mie? ciasno bardzo. z tego co wyczyta?em ross jako t?oki troche ta?sze ni? wiseco itp, maj? gorszy materia? troch? i wi?ksz? rozszerzalno?? ciepln? i potrzebuj? lu?nego pasowania wyj?tkowo.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 8