spy foto.... |
Autor |
Wiadomość |
kisielisodd [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-19, 21:55
|
|
|
Sko?czy?em na dzisiaj.
Autko zosta?o zalane p?ynami, zakr?ci?em silnikiem (bez zap?onu) ?eby nape?ni? magistrale olejow?. Jutro odpala, jak tylko dostan? przew?d smaruj?cy turbospr??ark?.
Silnik od ostatniego razu si? zmieni? si? prawie ca?kowicie.
Korby pozosta?y "stare" Manley A-beam, t?oki Wiseco, wa? 4g64. Zmienili?my felern? g?owice od SBR kt?r? pocieli?my na plasterki ?eby wiedzie? jak obrabia? nast?pn?. Ta co jest teraz ma nowe zawory Manley +1mm wa?ki 272 HKS (spr?zynki i talezyki zosta?y z poprzedniego setupu) g?owica ma tak rozportowane kana?y ?e bardziej si? chyba nie da Najbardziej ba?em si? rurki wodnej z pompy wody do termostatu, bo spr??arka ma tak du?? muszl? ?e musia?em j? "lekko sklepa?" ?eby sie zmie?ci?a, i ba?em si? ?e b?dzie nieszczelna.
Pozosta?o jeszcze przeniesienie nap?du, z tylnym dyfrem jest problem, szpera kaaz potrzebuje specjalne kielichy na p??osie. Nie ma zamontowanego WG zewn?trznego, bo ameryka?ce jak zwykle nie dos?ali kompletu flansz, robi? si? u tokarza. Autko odpale bez WG bo nie mam czasu czeka? i 500km pewnie zrobi? bez niego, i tak do 3000 obr/min wi?c nie powinno by? boosta.
Prawda jest taka ?e fura po poprzedniej awarii czeka?a d?ugo na z?o?enie, ?e a? wstyd si? przyzna?. Du?o czasu zaje?o kompletowanie cz??ci, no i robota z doskoku, te? op??nia?a prace. W tym roku mam jeszcze zamiar urwa? jak?? cz??? przeniesienia nap?du na wy?cigach |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2008-06-19, 22:02
|
|
|
cos pieknego czekam z niercierpliwoscia na relacje z pierwszego wyjazdu nim z warsztatu |
Ostatnio zmieniony przez Brian 2008-06-19, 22:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mike
KLUBOWICZ Michal
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 307 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2008-06-20, 00:31
|
|
|
Project xs i kisielisod pozdrawiam serdecznie Artur, a o kompletowaniu czesci to cos wiem barrrdzo dlugo to trwa widze ze wkoncu cos ruszylo -zapodajcie jakies filmy z odpalenia sprzeta i jazd probnych Goldi napewno Pomorze co nie Goldi powodzenia no i zajebista sprawa ze to gsx A zabawki pod maska robia naprawde respect .......MIKE GST.... |
_________________ Michal |
Ostatnio zmieniony przez Mike 2009-02-09, 18:49, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
kisielisodd [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-23, 21:40
|
|
|
mo?e kogo? zainteresuje, autko o?y?o o godzinie 20.49. Kilka drobnych wyciek?w oleju do poprawy, kilka kabelk?w do po??czenia, hamulce do odpowietrzenia, par? ruch?w szmatk? ?eby by?o ?adnie pod mask? i ekstremalnie du?o czasu do wystrojenia. Po dzisiejszej walce z czasem otwarcia wtrysku w AEM dla silnika "crankuj?cego" wiem ?e du?o walki przedemn?, ale jestem zadowolony bo niemal ca?a kabelkologia wyczynowa za mn?.
etapy pracy:
1) odpalenie auta - zakonczone
2) wyeliminowanie chor?b wieku niemowl?cego - jutro
3) docieranie - sroda
4) pierwsze 1.5 bara - ?roda przysz?y tydzie?. |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-06-23, 21:47
|
|
|
Takie ma?e pytanko - zawory +1mm wesz?y w seryjne gniazda? |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-23, 22:24
|
|
|
kisielisodd napisał/a: | autko o?y?o o godzinie 20.49 | gracias seniore |
|
|
|
|
Mike
KLUBOWICZ Michal
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 307 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2008-06-23, 23:34
|
|
|
a ja czekam na nastepna srode i 1.5 bara brawo |
_________________ Michal |
|
|
|
|
kisielisodd [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-24, 09:30
|
|
|
cyberluk napisał/a: | Takie ma?e pytanko - zawory +1mm wesz?y w seryjne gniazda? |
nie, jest tyle drobnych modyfikacji, ze o wszystkim zapominam. Gniazda zosta?y wymienione, tak samo jak prowadnice. |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-06-24, 10:14
|
|
|
kisielisodd napisał/a: | cyberluk napisał/a: | Takie ma?e pytanko - zawory +1mm wesz?y w seryjne gniazda? |
nie, jest tyle drobnych modyfikacji, ze o wszystkim zapominam. Gniazda zosta?y wymienione, tak samo jak prowadnice. |
No w?a?nie jak pyta?em o obr?bk? g?owicy, to go?ciu kt?ry mia? to robi? m?wi?, ?e b?dzie trzeba wymieni? gniazda pod zawory +1mm. W ka?dym razie dzi?ki |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2008-06-25, 11:12
|
|
|
Goldi co za jakosc krzyzem go |
|
|
|
|
Mike
KLUBOWICZ Michal
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 307 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2008-06-25, 15:56
|
|
|
GOLDI muza kosmos ale jakosc filmu do bani mysle ze cos z tym zrobisz ,dreszcze mnie przechodza jak ogladam filmiki z udzialem eclipse i z ta muza a eclips i to czarny czekamy na CDN... |
_________________ Michal |
|
|
|
|
kamil--m [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-25, 21:40
|
|
|
podk?ad d?wi?kowy super dobrany...
niez?ego smaku Goldi narobi?e?,
doczeka? si? nie mog? kolejnej cz??ci... |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-06-25, 22:39
|
|
|
zobaczymy po dotarciu. mnie ciekawi jedno i zawsze to samo :d
jak docieracie ?? wg jakiej? regu?y og?lnodost?pnej czy mo?e macie jakie? swoje sposoby ? ju? chyba z 7 art?w na ten temat poczyta?em.... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
kisielisodd [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-26, 09:44
|
|
|
Ja mam tak? metod? sprawdza si?, dla mnie przynajmniej, bardzo dobrze
1) pierwsze odpalenie olej syntetyk jaki? najta?szy, auto chodzi oko?o 20 minut obroty 2000 na minute. wymiana oleju
2) 500 km do 3000 obr/min olej sytetyk, nie docelowy, ale ju? lepszy. wymiana oleju, ?ci?gam miske, myje opi?ki
3) 1000 km do 4500 + lekki boost (0.2 - 0.3 bara) na oleju docelowym. wymiana oleju
4) 1500 km do do 80% obrot?w maks, olej docelowy wi?kszy boost. Wymiana oleju ?ci?gam misk? i myje opi?ki.
Generalnie daj?c gwarancje na silni klient musi zrobi? 3000 km z zalecanymi przezemnie wymianami oleju i myciu miski (nieprawdopodony syf jest po pierwszych 500km) i to nie mo?e by? autostada, tylko raczej miasto ;/
Wiem ?e jest d?uga i "kosztowna" z powodu cz?stych wymian oleju. Ja sk?adam silniki "dosy? ciasno" i takie docieranie musi si? odby? bo inaczej zaraz by si? zatar?y. Plusem jest brak "stukania kutych t?ok?w" na zimnym czy ciep?ym silniku, brak poch?aniania oleju podczas pa?owania, i dobra komprecha w cylindrach (bo nie ma przedmuch?w ) |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-06-26, 12:14
|
|
|
hmmm odrazu na syntetyku ? nie docierasz na mineralu albo przynajmniej na p??syntetyku ? jakie pasowanie dla ross?w zak?adasz ? mi na krasnobrodzkiej zrobili nie na 0,006" (15 setek) ale wg. tego co sami wyliczyli 11setek. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
kisielisodd [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-26, 14:01
|
|
|
tak jak podaje ross, 0.006 dla silnik?w turbo to jest 0.15 mm dla mnie kosmos !!!! takie pasowanie. Rossa pasuje na 0.0045 i w sumie chyba dobrze dobrali pasowanie.
Dla Wiseco 0.0025 - pasuje na 0.75
Dla CP 0.0035 - pasuje 0.9
Dla JE 0.0035 - pasuje 0.9
Najwiecej tlok?w stosuje od Wiseco, uwa?am ?e maj? najlepiej wykonan? ceramike, i obr?bk? CNC. Lubie CP, ma?opopularne t?oki. Daje je na 2 miejscu ?adnie zrobiona obr?bka CNC zero ostrych kraw?dzi, niez?y manual
Raz zak?ada?em ross 5 lat temu, nie wiem jak si? sprawdzaj?
A docieram auto na syntetyku od pocz?tku. Mam teorie, ?e pierwsze 50 km nie ma znaczenia jaki olej wlejesz, i tak go wylewasz za chwilke, a minera? to tylko wzgl?dy ekonomiczne |
Ostatnio zmieniony przez kisielisodd 2008-06-26, 14:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mike
KLUBOWICZ Michal
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 307 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2008-06-26, 16:56
|
|
|
kisielisodd napisał/a: | Ja mam tak? metod? sprawdza si?, dla mnie przynajmniej, bardzo
Generalnie daj?c gwarancje na silni klient musi zrobi? 3000 km z zalecanymi przezemnie wymianami oleju i myciu miski (nieprawdopodony syf jest po pierwszych 500km) i to nie mo?e by? autostada, tylko raczej miasto ;/
Wiem ?e jest d?uga i "kosztowna" z powodu cz?stych wymian oleju. Ja sk?adam silniki "dosy? ciasno" i takie docieranie musi si? odby? bo inaczej zaraz by si? zatar?y. Plusem jest brak "stukania kutych t?ok?w" na zimnym czy ciep?ym silniku, brak poch?aniania oleju podczas pa?owania, i dobra komprecha w cylindrach (bo nie ma przedmuch?w ) |
wszystko super , tylko mam takie male pytanko -Artur jezeli dajecie gwarancje na zlozony silnik klijentowi to moge wiedziec na jak dlugo ,i czy auto zostaje tylko i wylacznie pod wasza opieka na czas gwarancji czy mozna je serwisowac u kogos innego ,czy czas gwarancji obejmuje tylko te 3000 km czy wiecej ??? Pozdrawiam MIKE GST.. |
_________________ Michal |
Ostatnio zmieniony przez Mike 2009-02-09, 18:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wolf
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 124 Skąd: Bukowno
|
Wysłany: 2008-06-26, 17:08
|
|
|
kisilel pe?en szacun . Samel ja dociera?em auto wed?ug tego jak ci kisiel napisa? i efekt jest taki: auto jezdzi ju? bodaj dwa lata bez najmniejszej nawet awarii a silnik nie puszcza dyma nawet przy ostrym pa?owaniu. Uwa?am ?e jest to bardzo dobra metoda docierania i przede wszystkim bezpieczna dla silnika , polecam. Metoda docierania o kt?rej kiedy? pisa?e? mo?e i jest dobra, nie mam poj?cia bo ka?dy ma swoje zdanie ale ja osobi?cie bym sie nie odwa?y?. Pozdro. |
_________________ wolf
|
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-06-26, 17:17
|
|
|
hmm 0,0045" troch? ma?o na rosa, mo?e mie? ciasno bardzo. z tego co wyczyta?em ross jako t?oki troche ta?sze ni? wiseco itp, maj? gorszy materia? troch? i wi?ksz? rozszerzalno?? ciepln? i potrzebuj? lu?nego pasowania wyj?tkowo. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
|