Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
spy foto....
Autor Wiadomość
Getek 
gruba ryba



Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 370
Skąd: Zambrów
Wysłany: 2009-01-13, 07:01   

GOLDI, filmik nagraj..i potem podliczcie wydatki i koszty budowy potworka :ok:
_________________
ex Evo IX MR 382/565
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-13, 11:37   

Getek_RS, narazie nie nagram bo ecli zimuje :) jest za mocny nawet jak na 4 lapy na zime :) wiec nie ma jak nagrac :P a koszty :P kto by to liczyl :P pare zlotych w jedna pare zlotych w druga :>
 
 
Getek 
gruba ryba



Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 370
Skąd: Zambrów
Wysłany: 2009-01-13, 16:43   

Heh widzialem na stroce projectXS jak i co wlozyli w niego no to na moje oko tak ok 40tys..ale bez kitu podoba mi sie :)
_________________
ex Evo IX MR 382/565
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-13, 17:19   

Getek_RS napisał/a:
ok 40tys
ale w co :P ? w sama bude chyba :P
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-01-13, 20:43   

:jezyk: 40 tys to wydali na bulki po ktore jezdzili podczas skladania eclipse + czesci itp -mysle ze duzo wiecej ,tuning nie jest tani a zwlaszcza czesci ktore zostaly uzyte do budowy tego potwora z tego co mi wiadomo to project nie oszczedzal na jakosci uzytych komponentow $$$ :twisted: mam nadzieje ze zobacze jak to fruwa......pozdrawiam :jezyk:
_________________
Michal
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-13, 21:32   

zycze powodzenia i 3mam kciuki, bez urazy dla nikogo, ale po moim "pechowym" aucie przydalaby sie wam jakas reklama z udanym, szybkim projectem :ok:
 
 
Getek 
gruba ryba



Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 370
Skąd: Zambrów
Wysłany: 2009-01-14, 01:29   

GOLDI, w bude hmm chyba zartuszesz no chyba ze zaszpachlowal 4o kafli w zderzaku :>
_________________
ex Evo IX MR 382/565
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-14, 13:18   

Getek_RS, samochod byl zakupiony 4 lata temu jako baza do budowy
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-14, 15:35   

5 lat temu Goldi :)

Pi?? lat temu tak?e by?y podj?te decyzje, z?e decyzje, i teraz nie ma ju? odwrotu.
Dawno by?my zrezygnowali z 7 boltowego silnika gdyby nie

2 tarczowe sprz?g?o HKS za g?r? pieni?dzy
Wzmacnianej skrzyni bieg?w ze zmienionymi prze?o?eniami kt?ra kosztowa?a kolejne $$
Transfer case wzmacnianego
Szpery KAAZ do dyfra centralnego i przedniego dyferencja?u
Nowego kutego wa?u do strokera 7 boltowego
Wypasionych korbowod?w do 7 bolta
Aluminiowego wa?u nap?dowego
Wzmacnianych p??osi driveshaftshop
i ca?ego innego mn?stwa rzeczy o kt?rych nie pami?ta a trzeba by by?o wymieni?

B?dziemy brn?? dalej w 7 boltowy silnik, w kt?rym mieli?my ju? kilka razy cranckwalk
Przypominam tylko ?e auto 4 lata temu wygenerowa?o moc 405 km na ko?ach (na hamowni) niestety ju? po zako?czeniu sezonu :( w tym roku tez je?dzi?o ale przy 1.5 bara i kilku startach przy strojeniu skatowa?o panewk? oporow?, od tego czasu sprawdzamy kolejne bloki, i panewki, aby pozby? si? problemu cranckwalka, przynajmniej na kilka miesi?cy,w zimie mo?e sta? i nie je?dzi?.

Chc? doko?czy? ten projekt i zrobi? nim przynajmniej 11.91 bo by? to by wtedy najszybszy uliczny eclipse :) (od niepami?tnych czas?w nikt nie pobi? rekordu boostera)
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2009-01-14, 15:54   

a pr?bowali?cie za?lepi? natrysk ? albo przej?? na poliftowy 7bolt ? podobno rzadziej problem wyst?powa?.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-14, 15:59   

SAMAEL napisał/a:
albo przej?? na poliftowy 7bolt
zdobycie takiego bloku w pl warunkach graniczy z cudem
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2009-01-14, 16:04   

ha ! Domy?lasz sie jaki blok le?y u mnie w magazynku ? :P :P zainteresowany ? :P
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-14, 16:25   

A w tym sezonie je?dzi? gdzie?? Zrobili?cie jakie? pomiary nawet nie oficjalne? gtechem czy czyms? Macie wi?cej fotek bo auto bardzo ciekawe i do tego czarne :ok:
 
 
kisielisodd
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-14, 16:57   

W tym roku nigdzie nie pojecha?, bo nie zd??y?, rozsypa?y si? panewki. Nie by?o oficjalnych pomiar?w gtechem, driftboxem czy jakimkolwiek stoperem.

Historia tegoroczna jest taka.

Z?o?ylismy autko od nowa, z wi?ksza turbin? i obrobion? g?owica na wi?kszych zaworach manley. Auto dociera?o si? 1000 km na 0.7. Potempierwsze strojenia na 1.2 bara ?eby poustawiac aema i sprawdzi? jak sprawdza sie nowy setup. (nowy uk?ad dolotowy, turbina, nowa g?owica, wydech) Wszystko pi?knie i ?adnie i elastycznie o dziwo. Kalibracja knock sensora i 1.5 bara do wystrojenia, 3 przejazdy, autko zgas?o i nie odpali?o, brak sygna?u z czujnika po?ozenia wa?u. Szybki przegl?d, i diagnoza by?a jedna. Uszkodzony czujnik, cranckwalk.

Pytanie do wszystkich, skoro maksymalny luz na panewce oporowej to oko?o 0.20 mm, a wszystkie bloki i wa?y jakie przetestowali?my maj? "na dzie? dobry" 0.15 - 0.20 to po co sk?ada? wyczynowy silnik z takim luzem. kilka start?w i hostoria si? powt?rzy :( wi?c wszystko wlecze si? jak mucha w smole :(
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-14, 18:17   

Wspu?czuj? :? Tyle kasy pracy, pewnie po?wi?ce? i taki zonk :o Do?adowanie nie by?o jakie? straszne, oby nast?pny blok w testach okaza? si? wolny od wady.
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-01-15, 01:56   

;( ;( ;( tak to juz bywa ale dacie rady ..... :ok: a cranwalk to paranoja... :ksiadz:
_________________
Michal
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-15, 13:20   

kisielisodd napisał/a:
Chc? doko?czy? ten projekt i zrobi? nim przynajmniej 11.91 bo by? to by wtedy najszybszy uliczny eclipse :) (od niepami?tnych czas?w nikt nie pobi? rekordu boostera)

to musicie pojechac ciut szybciej, boostera rekord to 11.7 jak dobrze pamietam ale fakt, zaden uliczny eclipse tego rekordu przez tyle lat nie pokonal i jego auto wciaz jezdzi i ma sie dobrze :)

mi sie udalo kupic blok poliftowy 7bolt, ciekawe jak bedzie sie sprawowal....
Ostatnio zmieniony przez wojtek 2009-01-15, 13:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-15, 15:27   

A tak w og?le to auto boostera jest gdzie? opisane i jego historia. On nie mia? nigdy problem?w z crancwalkiem? Od tylu lat je?dzi na tym samym setupie i nic si? nie wysra?o?
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-15, 16:01   

bo on nie ma 7 boltowego silnika, ma dwa w jednym, tylko juz nie pamietam co jest od ktorego. Opisywany byl kiedys w GT jak robil 12stki i byl najszybszy w Polsce, potem byl w jakims tvn turbo w wywiadzie i na tym etapie sie mody zakonczyly, na sportowym paliwie 421 koni bodajze, jezdzil na roznych turbinach, wlaczajac 20g
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2009-01-15, 17:30   

:jezyk: z tego co pamietam to silnik boostera byl zbudowany na bloku z 7-bolt a glowica z 6-bolt .. :> ogladalem wywiad z jego udzialem w tvn turbo tam opowiadal o modyfikacjach swojego ECLIPSE -czy ktos wie co u niego teraz slychac ????... :>
_________________
Michal
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 8