spy foto.... |
Autor |
Wiadomość |
Getek
gruba ryba
Wiek: 40 Dołączył: 16 Sie 2007 Posty: 370 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 2009-01-13, 07:01
|
|
|
GOLDI, filmik nagraj..i potem podliczcie wydatki i koszty budowy potworka |
_________________ ex Evo IX MR 382/565
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-13, 11:37
|
|
|
Getek_RS, narazie nie nagram bo ecli zimuje jest za mocny nawet jak na 4 lapy na zime wiec nie ma jak nagrac a koszty kto by to liczyl pare zlotych w jedna pare zlotych w druga |
|
|
|
|
Getek
gruba ryba
Wiek: 40 Dołączył: 16 Sie 2007 Posty: 370 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 2009-01-13, 16:43
|
|
|
Heh widzialem na stroce projectXS jak i co wlozyli w niego no to na moje oko tak ok 40tys..ale bez kitu podoba mi sie |
_________________ ex Evo IX MR 382/565
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-13, 17:19
|
|
|
Getek_RS napisał/a: | ok 40tys | ale w co ? w sama bude chyba |
|
|
|
|
Mike
KLUBOWICZ Michal
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 307 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2009-01-13, 20:43
|
|
|
40 tys to wydali na bulki po ktore jezdzili podczas skladania eclipse + czesci itp -mysle ze duzo wiecej ,tuning nie jest tani a zwlaszcza czesci ktore zostaly uzyte do budowy tego potwora z tego co mi wiadomo to project nie oszczedzal na jakosci uzytych komponentow $$$ mam nadzieje ze zobacze jak to fruwa......pozdrawiam |
_________________ Michal |
|
|
|
|
Adamek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-13, 21:32
|
|
|
zycze powodzenia i 3mam kciuki, bez urazy dla nikogo, ale po moim "pechowym" aucie przydalaby sie wam jakas reklama z udanym, szybkim projectem |
|
|
|
|
Getek
gruba ryba
Wiek: 40 Dołączył: 16 Sie 2007 Posty: 370 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 2009-01-14, 01:29
|
|
|
GOLDI, w bude hmm chyba zartuszesz no chyba ze zaszpachlowal 4o kafli w zderzaku |
_________________ ex Evo IX MR 382/565
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-14, 13:18
|
|
|
Getek_RS, samochod byl zakupiony 4 lata temu jako baza do budowy |
|
|
|
|
kisielisodd [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-14, 15:35
|
|
|
5 lat temu Goldi
Pi?? lat temu tak?e by?y podj?te decyzje, z?e decyzje, i teraz nie ma ju? odwrotu.
Dawno by?my zrezygnowali z 7 boltowego silnika gdyby nie
2 tarczowe sprz?g?o HKS za g?r? pieni?dzy
Wzmacnianej skrzyni bieg?w ze zmienionymi prze?o?eniami kt?ra kosztowa?a kolejne $$
Transfer case wzmacnianego
Szpery KAAZ do dyfra centralnego i przedniego dyferencja?u
Nowego kutego wa?u do strokera 7 boltowego
Wypasionych korbowod?w do 7 bolta
Aluminiowego wa?u nap?dowego
Wzmacnianych p??osi driveshaftshop
i ca?ego innego mn?stwa rzeczy o kt?rych nie pami?ta a trzeba by by?o wymieni?
B?dziemy brn?? dalej w 7 boltowy silnik, w kt?rym mieli?my ju? kilka razy cranckwalk
Przypominam tylko ?e auto 4 lata temu wygenerowa?o moc 405 km na ko?ach (na hamowni) niestety ju? po zako?czeniu sezonu w tym roku tez je?dzi?o ale przy 1.5 bara i kilku startach przy strojeniu skatowa?o panewk? oporow?, od tego czasu sprawdzamy kolejne bloki, i panewki, aby pozby? si? problemu cranckwalka, przynajmniej na kilka miesi?cy,w zimie mo?e sta? i nie je?dzi?.
Chc? doko?czy? ten projekt i zrobi? nim przynajmniej 11.91 bo by? to by wtedy najszybszy uliczny eclipse (od niepami?tnych czas?w nikt nie pobi? rekordu boostera) |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2009-01-14, 15:54
|
|
|
a pr?bowali?cie za?lepi? natrysk ? albo przej?? na poliftowy 7bolt ? podobno rzadziej problem wyst?powa?. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-14, 15:59
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | albo przej?? na poliftowy 7bolt | zdobycie takiego bloku w pl warunkach graniczy z cudem |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2009-01-14, 16:04
|
|
|
ha ! Domy?lasz sie jaki blok le?y u mnie w magazynku ? zainteresowany ? |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
octane [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-14, 16:25
|
|
|
A w tym sezonie je?dzi? gdzie?? Zrobili?cie jakie? pomiary nawet nie oficjalne? gtechem czy czyms? Macie wi?cej fotek bo auto bardzo ciekawe i do tego czarne |
|
|
|
|
kisielisodd [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-14, 16:57
|
|
|
W tym roku nigdzie nie pojecha?, bo nie zd??y?, rozsypa?y si? panewki. Nie by?o oficjalnych pomiar?w gtechem, driftboxem czy jakimkolwiek stoperem.
Historia tegoroczna jest taka.
Z?o?ylismy autko od nowa, z wi?ksza turbin? i obrobion? g?owica na wi?kszych zaworach manley. Auto dociera?o si? 1000 km na 0.7. Potempierwsze strojenia na 1.2 bara ?eby poustawiac aema i sprawdzi? jak sprawdza sie nowy setup. (nowy uk?ad dolotowy, turbina, nowa g?owica, wydech) Wszystko pi?knie i ?adnie i elastycznie o dziwo. Kalibracja knock sensora i 1.5 bara do wystrojenia, 3 przejazdy, autko zgas?o i nie odpali?o, brak sygna?u z czujnika po?ozenia wa?u. Szybki przegl?d, i diagnoza by?a jedna. Uszkodzony czujnik, cranckwalk.
Pytanie do wszystkich, skoro maksymalny luz na panewce oporowej to oko?o 0.20 mm, a wszystkie bloki i wa?y jakie przetestowali?my maj? "na dzie? dobry" 0.15 - 0.20 to po co sk?ada? wyczynowy silnik z takim luzem. kilka start?w i hostoria si? powt?rzy wi?c wszystko wlecze si? jak mucha w smole |
|
|
|
|
octane [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-14, 18:17
|
|
|
Wspu?czuj? Tyle kasy pracy, pewnie po?wi?ce? i taki zonk Do?adowanie nie by?o jakie? straszne, oby nast?pny blok w testach okaza? si? wolny od wady. |
|
|
|
|
Mike
KLUBOWICZ Michal
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 307 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2009-01-15, 01:56
|
|
|
tak to juz bywa ale dacie rady ..... a cranwalk to paranoja... |
_________________ Michal |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-15, 13:20
|
|
|
kisielisodd napisał/a: | Chc? doko?czy? ten projekt i zrobi? nim przynajmniej 11.91 bo by? to by wtedy najszybszy uliczny eclipse (od niepami?tnych czas?w nikt nie pobi? rekordu boostera) |
to musicie pojechac ciut szybciej, boostera rekord to 11.7 jak dobrze pamietam ale fakt, zaden uliczny eclipse tego rekordu przez tyle lat nie pokonal i jego auto wciaz jezdzi i ma sie dobrze
mi sie udalo kupic blok poliftowy 7bolt, ciekawe jak bedzie sie sprawowal.... |
Ostatnio zmieniony przez wojtek 2009-01-15, 13:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
octane [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-15, 15:27
|
|
|
A tak w og?le to auto boostera jest gdzie? opisane i jego historia. On nie mia? nigdy problem?w z crancwalkiem? Od tylu lat je?dzi na tym samym setupie i nic si? nie wysra?o? |
|
|
|
|
Adamek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-15, 16:01
|
|
|
bo on nie ma 7 boltowego silnika, ma dwa w jednym, tylko juz nie pamietam co jest od ktorego. Opisywany byl kiedys w GT jak robil 12stki i byl najszybszy w Polsce, potem byl w jakims tvn turbo w wywiadzie i na tym etapie sie mody zakonczyly, na sportowym paliwie 421 koni bodajze, jezdzil na roznych turbinach, wlaczajac 20g |
|
|
|
|
Mike
KLUBOWICZ Michal
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 307 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2009-01-15, 17:30
|
|
|
z tego co pamietam to silnik boostera byl zbudowany na bloku z 7-bolt a glowica z 6-bolt .. ogladalem wywiad z jego udzialem w tvn turbo tam opowiadal o modyfikacjach swojego ECLIPSE -czy ktos wie co u niego teraz slychac ????... |
_________________ Michal |
|
|
|
|
|